Over het restaurant De Bauers

Koninklijk genieten

Een voortreffelijke locatie op loopafstand van Paleis Soestdijk. Hier kun je koninklijk lunchen en dineren in de weelderig groene omgeving en worden je smaakpapillen automatisch op scherp gezet. Bij Bauers kun je rekenen op moderne gerechten met een klassiek tintje. Ze werken er met oog voor de seizoenen en producten halen ze zoveel mogelijk uit de omgeving. In de zomer ademt het terras een Franse sfeer en kun je hier tot in de late uurtjes blijven hangen.

Meer informatie over restaurant De Bauers

• Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prijs en kwaliteit prima
n.smith.vdh .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gevarieerde kaart. Met 5 personen veel verschillende gerechten gegeten. Iedereen was enthousiast. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fam. R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Degelijke Franse keuken, goed beheerst. Je weet wat je krijgt (wild trio, op de huid gebakken baars, zalm met kappertjes en garnalen, mousse toe), alles goed uitgevoerd, dus verwacht geen experimentele gerechten.
Myrna L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer tevreden.komen zeker terug
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Op eerste kerstdag hier een 5-gangen kerstdiner gegeten met bijpassend wijnarrangement. Was voortreffelijk. Zowel het eten, de wijn als de ambiance. Vriendelijke bediening ook. Alleen de espresso viel wat tegen, maar ging weer wel gepaard met een schaaltje overheerlijke bonbons.
Francois B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wat een heerlijke prettige goed verzorgde locatie om meer dan lekker te eten gevarieerde kaart met voor ieder minstens 1 lekker gerecht

Zeer prettige bediening
Niet goedkoop maar dat is relatief zeker voor de kwaliteit die je krijgt

Ga hier zeker nog een keer terug .
dirk A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Genoten van het verassings menu. Het was heerlijk..
E. J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prettige bediening, zeer attent en uitstekende keuken
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met vrienden bij De Bauers gegeten. Leuk restaurant waar we een kaart aantroffen met relatief veel wildgerechten, prima dus voor dit seizoen. Gerechten zijn smakelijk maar niet hoogstaand en de porties zijn redelijk fors, maar dat is natuurlijk altijd persoonlijk. Het voorgerecht kwam supersnel door, het hoofdgerecht was vervolgens prima getimed. Bediening was netjes. Al met al een goed restaurant voor een gezellig en lekker diner.
Renger H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was top bediening en het eten waren zeer goed.
Voor herhaling vatbaar.
Gies J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima eten, maar niet heel verrassend. Vriendeijke besieging. Iets meer verdieping in de wijn kan geen kwaad.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer fijn en gezellig en een voortreffelijke keuken eeen echte aanrader
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, buiten op het terras. Goede, wat afstandelijke bediening.
Dik & Marion R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan "aanbevelertje".
Anjuli H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prijs/kwaliteit niet wat we hadden verwacht gezien de ingrediënten en prijzen op de kaart. Weinig culinair, erg kleine porties (ook de verse jus kwam in een half glaasje op tafel). De smaak was opzich goed, bereiding ook maar niet bijzonder. Service prima maar de bediening wisselde geen woord met elkaar, slechte verhoudingen?
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk op het terras kunnen dineren. Geweldige keuken en aardige mensen in de bediening. Genoten!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ik heb echt verrukkelijk gegeten. Super aardige bediening.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op goed geluk gereserveerd voor een familiedinertje.
Bij het naderen van het restaurant deed de gastvrouw keurig de deur voor ons open en ontving ons gezelschap op een zeer vriendelijke manier.
Er stond een keurig met linnen gedekte tafel voor ons klaar.
De sfeer was erg goed en wij kregen het gevoel of we hier al jaren vaste klant zijn.
De menukaart biedt een keuze uit mooie aansprekende gerechten waarvan in veel gevallen de oorsprong vermeld wordt.
De open keuken van De Bauers maakt veel gebruik van biologische streekproducten waarvan de chef de smaken tot een hoogtepunt weet te brengen. De aandacht gaat ook vooral uit naar de pure smaak die ook op een 'pure' wijze wordt gepresenteerd zonder te vervallen in 'schilderijtjes' op het bord.
De wijnkaart is overzichtelijk en biedt voldoende keus, onze aandacht werd getrokken door de vriendelijk geprijsde wijnen van Bodegas Salentijn.
Ook leuk te kunnen melden dat er rekening wordt gehouden met de wensen van de gasten en ik daardoor werd verwend met een geweldig 'op maat gemaakt' dessert.
De rustige en vriendelijke bediening in combinatie met de (h)eerlijke gerechten. maakte dat wij hebben kunnen genieten van een geslaagd diner.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Akoestiek is wat minder, waardoor het soms wat rumoerig is als mensen praten, maar zodra er gegeten wordt is het rustiger. Gelukkig geen achtergrond muzak.
Fennie K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Wij hebben met 5 dames uitstekend naar onze zin gehad.
Goed,rustig, klantvriendelijk personeel.
Komen zeker nog eens terug en zullen uiteraard reclame maken voor
de ontspannen avond.