De Bauers

Burgemeester Grothestraat 55 3761 CL Soest Nederland Kaart

Over het restaurant De Bauers

Koninklijk genieten

Een voortreffelijke locatie op loopafstand van Paleis Soestdijk. Hier kun je koninklijk lunchen en dineren in de weelderig groene omgeving en worden je smaakpapillen automatisch op scherp gezet. Bij Bauers kun je rekenen op moderne gerechten met een klassiek tintje. Ze werken er met oog voor de seizoenen en producten halen ze zoveel mogelijk uit de omgeving. In de zomer ademt het terras een Franse sfeer en kun je hier tot in de late uurtjes blijven hangen.

Meer informatie over restaurant De Bauers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Bauers

Francois B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wat een heerlijke prettige goed verzorgde locatie om meer dan lekker te eten gevarieerde kaart met voor ieder minstens 1 lekker gerecht

Zeer prettige bediening
Niet goedkoop maar dat is relatief zeker voor de kwaliteit die je krijgt

Ga hier zeker nog een keer terug .
dirk A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Genoten van het verassings menu. Het was heerlijk..
E. J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prettige bediening, zeer attent en uitstekende keuken
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met vrienden bij De Bauers gegeten. Leuk restaurant waar we een kaart aantroffen met relatief veel wildgerechten, prima dus voor dit seizoen. Gerechten zijn smakelijk maar niet hoogstaand en de porties zijn redelijk fors, maar dat is natuurlijk altijd persoonlijk. Het voorgerecht kwam supersnel door, het hoofdgerecht was vervolgens prima getimed. Bediening was netjes. Al met al een goed restaurant voor een gezellig en lekker diner.
Renger H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was top bediening en het eten waren zeer goed.
Voor herhaling vatbaar.
Gies J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima eten, maar niet heel verrassend. Vriendeijke besieging. Iets meer verdieping in de wijn kan geen kwaad.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer fijn en gezellig en een voortreffelijke keuken eeen echte aanrader
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, buiten op het terras. Goede, wat afstandelijke bediening.
Dik & Marion R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan "aanbevelertje".
Anjuli H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prijs/kwaliteit niet wat we hadden verwacht gezien de ingrediënten en prijzen op de kaart. Weinig culinair, erg kleine porties (ook de verse jus kwam in een half glaasje op tafel). De smaak was opzich goed, bereiding ook maar niet bijzonder. Service prima maar de bediening wisselde geen woord met elkaar, slechte verhoudingen?
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk op het terras kunnen dineren. Geweldige keuken en aardige mensen in de bediening. Genoten!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ik heb echt verrukkelijk gegeten. Super aardige bediening.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op goed geluk gereserveerd voor een familiedinertje.
Bij het naderen van het restaurant deed de gastvrouw keurig de deur voor ons open en ontving ons gezelschap op een zeer vriendelijke manier.
Er stond een keurig met linnen gedekte tafel voor ons klaar.
De sfeer was erg goed en wij kregen het gevoel of we hier al jaren vaste klant zijn.
De menukaart biedt een keuze uit mooie aansprekende gerechten waarvan in veel gevallen de oorsprong vermeld wordt.
De open keuken van De Bauers maakt veel gebruik van biologische streekproducten waarvan de chef de smaken tot een hoogtepunt weet te brengen. De aandacht gaat ook vooral uit naar de pure smaak die ook op een 'pure' wijze wordt gepresenteerd zonder te vervallen in 'schilderijtjes' op het bord.
De wijnkaart is overzichtelijk en biedt voldoende keus, onze aandacht werd getrokken door de vriendelijk geprijsde wijnen van Bodegas Salentijn.
Ook leuk te kunnen melden dat er rekening wordt gehouden met de wensen van de gasten en ik daardoor werd verwend met een geweldig 'op maat gemaakt' dessert.
De rustige en vriendelijke bediening in combinatie met de (h)eerlijke gerechten. maakte dat wij hebben kunnen genieten van een geslaagd diner.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Akoestiek is wat minder, waardoor het soms wat rumoerig is als mensen praten, maar zodra er gegeten wordt is het rustiger. Gelukkig geen achtergrond muzak.
Fennie K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Wij hebben met 5 dames uitstekend naar onze zin gehad.
Goed,rustig, klantvriendelijk personeel.
Komen zeker nog eens terug en zullen uiteraard reclame maken voor
de ontspannen avond.
mw./dhr. B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Smaakvolle gerechten, wel wat weinig groenten erbij. Heerlijke bijpassende wijn bij t wild . Goede timing tussen de gerechten, plezierige bediening, goede stoelen en prettig gedempte akoestiek zodat je elkaar goed kon blijven verstaan, ook wanneer je gehoor wat achteruit gegaan is!
Herma S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor het eerst en zeker niet voor het laatst gegeten. Werkelijk heerlijk! Bediening zeer prettig, geen 16 jarige tieners. Hadden gekozen voor het verrassingsmenu maar aangezien ik niet een hele makkelijke eter ben, twijfelde ik. Ik mocht meelopen met de bediening die me in een rustig hoekje de gerechten influisterde. Erg gewaardeerd en het menu was makkelijk aan te passen. Flexibel en klantvriendelijk. Toetje was ook hemels. Wil graag het restaurant 1 tip geven: bij de koffie/thee kregen we op een klein schoteltje wat koffieboontjes, 2 in folie verpakte bonbons en een paar mini marsen/ bounties/snickers etc. In mijn optiek doet dat zoveel afbreuk aan het hele diner, eigenlijk kan dat gewoon niet. Bij een kopje koffie of thee hoort een zelfgemaakte bonbon of koekje, al is het maar iets heel kleins, en niet op een schoteltje maar op een bonbonnière of etagère. Komen zeker terug!
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We gaan altijd voor het 5 gangen verrassingsmenu. En het is nooit een verrassing dat de kwaliteit top is. Ronduit weer heerlijk eten. Niet te veel en niet te weinig. Ambiance is warm en gezellig en je kunt elkaar goed verstaan.. Bedankt weer en tot snel.
Smoes1212 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
2 weken terug bij Bauers geweest en heb daar samen met mijn zus voor het Wild menu gekozen. Dat was een fantastische keuze. De hertenhaas smolt op de tong. En de bijpassende rode wijn maakte de smaak nog intenser. De open keuken, het vriendelijke personeel en de simpele aankleding, maakte het voor mij persoonlijk een sterwaardig restaurant. Ik kom zeker een keer terug om de biefstuk van de koe te proeven.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisteren hebben we het 5gangen verrassingsmenu genomen met
bijpassende wijnen.Het menu en de wijnen waren voortreffelijk.
leuke bediening.Echt een aanrader dit restaurant.