De Bastaard

IJsselkade 61 8261 AH Kampen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bastaard

Avesant .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Kwaliteit/prijs gunstig.Ribeye was prima,aardappel garnituur origineel,hoeveelheid groente hield niet over.Was behoorlijk druk dus de bediening moest hard lopen om de koks bij te houden.
Open keuken doet het altijd goed.Entourage mix van vroeger en nu,daarnaast IJsselkade en Oudestraat gedeelten met eigen sfeer en ingangen.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Lekker gegeten bij de bastaard. Een 3 gangen menu gegeten waarvan ik begon met een bonbon van zalm gevuld met krab. Als hoofdgerecht een ribeye van kalf met extra garnalen besteld. Dit is heel goed verwerkt, want op de rekening was hier niks van terug te vinden! Een leuke avond gehad en we komen zeker nog terug bij dit stam restaurant!
HeintjeD .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
De bastaard is niet meer wat het is geweest. Het eten was zeer matig. Aardappeltjes kwamen toen de rest van het eten al op was. Bediening was traag en niet service gericht. Glazen waren niet schoon.