De Barrier

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Spwesterlo .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Lekker weekmenu voor een betaalbare prijs, bediening vlot en vriendelijk, kortom een geslaagd bezoek aan dit authentiek ingericht eetcafé
Bartvermeer .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Heerlijk gegeten super echte Brabantse sfeer.
Carpaccio met paprika mayonaise een echte aanrader.
Zalm met kalfs oester en rose pepersaus gewoon goed.
Goed prijs verhouding zeker voor deze verse en eerlijke producten.
Hier kom ik zeker vaker
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Vlotte en vriendelijke bediening. Jammer alleen dat er aan een dieetwens geen rekening wordt gehouden. Ik vroeg nadrukkelijk om gerechten - zonder room - blijkbaar niet goed doorgekomen bij de keukenbrigade.(Wortelsoep (proefde nauwelijks wortel, wel ontzettend veel room en Zalmfilet, gevraagd zonder room, alleen met citroen en kruiden). In het verleden hier vaak met plezier gegeten én genoten; helaas ging de vonk dit keer niet echt over. Prijs/kwaliteit momenteel buiten proporties, een plate-schotel vanaf circa €10,-- kun je goedkoper bij een cafetaria krijgen! À la carte-gerechten zijn verhoudingsgewijs duur en niet echt origineel.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Een gezellig Brabants Eet-cafe. Ik kom hier vaker om makkelijk uit eten te gaan. Ik vind de bediening prima voor een eet-cafe en het eten erg lekker. De Spareribs zijn een aanrader en in de winter de Hongaarse Goulash soep!

Eten prima, service en decor ook voor een eet-cafe.