De Baronie

Spoorstraat 74 5831 CM Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Baronie

In dit eigentijdse, sfeervolle en gezellige restaurant kun je aanschuiven voor zowel lunch als diner. Daarbij volgen de chefs de seizoenen, waardoor je steeds wordt verrast. De gerechten worden bereid met verse, vooral lokale en (h)eerlijke producten op de Big green egg of zijn huisgerookt. Je kunt genieten van het à la carte menu of het 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu onder het genot van een mooi glas wijn. Alle wijnen van de wijnkaart zijn per glas te bestellen en bij de gerechten vindt je wijnsuggesties. Zo kun je per gerecht een bijpassend glas wijn drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Baronie

• : Parkeren in de buurt

Maandag tot en met zondag
Lunch: 11.30 - 15.00 uur
Diner: 17.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Baronie

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Als hoofdgerecht had ik de gamba’s gekozen. Toen ze werden geserveerd was ik al teleurgesteld. Op mijn bord lagen niet mooie gamba’s maar gewone garnalen. Ze waren niet smaakvol. Prijs/kwaliteit voor mij onvoldoende.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben lekker gegeten bij de Baronie. Vooraf hadden we gerookte forel en een carpaccio van zalm met garnalen. Twee goed passende witte wijnen erbij. Daarna een dito tournedos en varkensrack, vergezeld van een zachte merlot. Ook het dessert was lekker. Prettig dat de karaf water gratis was. De (jonge) bediening was prima! Wel een drukkr locatie, met veel verkeersdrukte. Herhaling waard
Koka J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Voor de lunch gingen we naar binnen echter duurde het bijna een uur voordat er gereserveerd kon worden. Het was niet te druk en bestelling niet moeilijk dus we begrepen dit niet en vroegen waarom het zo lang duurde. Het zou zo gebracht worden. We moesten echter weer een kwartier wachten. Voor ons geen 2e keer.
Ryanne B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij de Baronie; complimenten! Het enige dat wij wat jammer vonden was het verkeerslawaai. We zaten buiten op het terras en konden elkaar af en toe niet verstaan door het rumoer op straat (luide motoren, treinverkeer). Maar buiten dat was het prima!
Bets V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig gezeten en hier komen wij zeker nog eens terug
Personeel was prima,ik raad dit zeker aan
Het was buitengewoon goed verder niets aan toe te voegen
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuk, gastvrij en spontaan personeel. Eten was goed. Ruim voldoende smakelijk eten en uitstekend bereid! Amiance is een originele combi van convensioneel met retro sfeervol. Originele aspecten van het pand zijn behouden gebleven. prima! Attent personeel. We zullen deze gelegenheid zeker aanbevelen!
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hebben het als erg prettig ervaren. Bedankt
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer gastvrije ontvangst. Vriendelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten en er is een ruime keuze van de kaart. We hebben genoten van de wildgerechten en de bijpassende wijnen. Ook de zalm was heerlijk.
sophie B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Komen graag nog een keer terug als we in de buurt zijn.
swinkels20 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het aangeboden driegangenmenue was prima, Voldoende keuze mogelijkheden. Prima eten.We kregen brood vooraf. Dit brood kan ook opm een bordje gepresenteerd worden..Thnas op een plankje. Het geluid werd bepaald door een stel leden van een harmonie, die binnen kwamen vallen en het geluid domineerden. Tevoren was het prima rustig.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De bloemkoolsoep was heerlijk, de gegrilde varkensmedaillons waren precies goed, en verrassend geserveerd met gekookte aardappeltjes ipv frites, al werden die er ook bij geserveerd. Het toetje mango-kokos pannna cotta was verrukkelijk. We komen zeer zeker nog terug!
Tooslange L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima locatie . Bediening
Super vriendelijk en profesioneel.
goede samenstelling van het menu en keuze.
Een echte aanrader.
reute068 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor ons de eerste keer in restaurant de Baronie. Deze eerste kennismaking is goed gevallen. Even wennen aan de inrichting, maar toen het ging schemeren en de avond viel was het gezellig. Ruime keuze uit de gerechten. De hoeveelheid was voor ons precies goed, waardoor ook niets weggegooid hoeft te worden. Wat ons vooral ook opviel: de gerechten werden heet opgediend. Heerlijk! Weer een nieuw adres waar we goed kunnen dineren.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voorgerecht was niet wat we er van verwacht hadden
Hoofdgerecht was prima, alleen misten we de rauwkost.
Dessert was prima
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een gezellige avond lekker gegeten . prijs en kwaliteit kwamen overeen. een reden om nog eens terug te komen ook zonder ah aanbieding een aanrader om lekker te eten voor een schappelijke prijs
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten in de baronie! Mochten ons plekje kiezen en kozen voor de serre,was een gezellig plekje!
Alleen de groenten waren minimaal en mocht wel meer zijn!
Frans en marian J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt . Wachttijden niet lang en het personeel was vriendelijk . Geluid in de ruimte wat gehorig
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Dit was de derde keer dat ik bij de Baronie heb gegeten. We waren met zes personen. Iedereen was erg tevreden over het eten, de bediening en de entourage.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede lokatie, voldoende parkeerplaats, mooie inrichting, vriendelijk personeel, goede kaart. Lekker eten, wat wil je nog meer. De prijs valt alles mee. Voor herhaling vatbaar.
swinkels20 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor euro 28,00 werd ons een goed 3 gangen menuaangeboden met meer keuzen uit voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Wij hadden genoeg keuzen om een keuze te maken. De bediening was prima, emphatisch. Het restaurant is al aan het verbouwen maar nog niet tot heteindplan.