De Baronie

Spoorstraat 74 5831 CM Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Baronie

In dit eigentijdse, sfeervolle en gezellige restaurant kun je aanschuiven voor zowel lunch als diner. Daarbij volgen de chefs de seizoenen, waardoor je steeds wordt verrast. De gerechten worden bereid met verse, vooral lokale en (h)eerlijke producten op de Big green egg of zijn huisgerookt. Je kunt genieten van het à la carte menu of het 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu onder het genot van een mooi glas wijn. Alle wijnen van de wijnkaart zijn per glas te bestellen en bij de gerechten vindt je wijnsuggesties. Zo kun je per gerecht een bijpassend glas wijn drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Baronie

• : Parkeren in de buurt

Maandag tot en met zondag
Lunch: 11.30 - 15.00 uur
Diner: 17.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Baronie

Bart P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hebben het als erg prettig ervaren. Bedankt
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer gastvrije ontvangst. Vriendelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten en er is een ruime keuze van de kaart. We hebben genoten van de wildgerechten en de bijpassende wijnen. Ook de zalm was heerlijk.
sophie B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Komen graag nog een keer terug als we in de buurt zijn.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het aangeboden driegangenmenue was prima, Voldoende keuze mogelijkheden. Prima eten.We kregen brood vooraf. Dit brood kan ook opm een bordje gepresenteerd worden..Thnas op een plankje. Het geluid werd bepaald door een stel leden van een harmonie, die binnen kwamen vallen en het geluid domineerden. Tevoren was het prima rustig.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De bloemkoolsoep was heerlijk, de gegrilde varkensmedaillons waren precies goed, en verrassend geserveerd met gekookte aardappeltjes ipv frites, al werden die er ook bij geserveerd. Het toetje mango-kokos pannna cotta was verrukkelijk. We komen zeer zeker nog terug!
Tooslange L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima locatie . Bediening
Super vriendelijk en profesioneel.
goede samenstelling van het menu en keuze.
Een echte aanrader.
reute068 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor ons de eerste keer in restaurant de Baronie. Deze eerste kennismaking is goed gevallen. Even wennen aan de inrichting, maar toen het ging schemeren en de avond viel was het gezellig. Ruime keuze uit de gerechten. De hoeveelheid was voor ons precies goed, waardoor ook niets weggegooid hoeft te worden. Wat ons vooral ook opviel: de gerechten werden heet opgediend. Heerlijk! Weer een nieuw adres waar we goed kunnen dineren.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voorgerecht was niet wat we er van verwacht hadden
Hoofdgerecht was prima, alleen misten we de rauwkost.
Dessert was prima
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een gezellige avond lekker gegeten . prijs en kwaliteit kwamen overeen. een reden om nog eens terug te komen ook zonder ah aanbieding een aanrader om lekker te eten voor een schappelijke prijs
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten in de baronie! Mochten ons plekje kiezen en kozen voor de serre,was een gezellig plekje!
Alleen de groenten waren minimaal en mocht wel meer zijn!
Frans en marian J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt . Wachttijden niet lang en het personeel was vriendelijk . Geluid in de ruimte wat gehorig
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Dit was de derde keer dat ik bij de Baronie heb gegeten. We waren met zes personen. Iedereen was erg tevreden over het eten, de bediening en de entourage.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede lokatie, voldoende parkeerplaats, mooie inrichting, vriendelijk personeel, goede kaart. Lekker eten, wat wil je nog meer. De prijs valt alles mee. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor euro 28,00 werd ons een goed 3 gangen menuaangeboden met meer keuzen uit voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Wij hadden genoeg keuzen om een keuze te maken. De bediening was prima, emphatisch. Het restaurant is al aan het verbouwen maar nog niet tot heteindplan.
mvdgraaff .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Verrassend goede gerechten! Vriendelijke bediening! Het was niet druk, en dat leek eerst een beetje saai, maar daardoor werden we snel geholpen.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten hier! Heerlijke rode wijn Negroamara gedronken. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Komen zeker vaker hier eten!
R. C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke locatie met prima eten en leuke en spontane bediening . De prijs kwaliteit verhoudingen zijn goed.Voldoende keuze bij het samenstellen van een drie gangen menu.
Corinus .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Baronie. Mooie opgemaakte borden met smaakvolle gerechten en lekkere wijnen. (Een extra compliment voor de vegetarische risotto!) De menukaart is divers en overzichtelijk. De service was goed en de bediening speelde mooi in op de wensen (en grapjes) van de gasten. Dank jullie wel; wij hebben een hele fijne avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben met 4 persoenen prima gegeten. Ze hadden een prima 3 gangenmenue meet veel keuze voor slechts 28 euro. De bedien ing was prima. De behuizing wat minder. Maar zij zijn goed op weg.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk gegeten, hele aardige bediening, niet te duur.
zeker een aanrader. We komen er zeker nog een keer terug.
Het eten werd in een prettig tempo aangedragen.