De Baronie

Spoorstraat 74 5831 CM Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Baronie

In dit eigentijdse, sfeervolle en gezellige restaurant kun je aanschuiven voor zowel lunch als diner. Daarbij volgen de chefs de seizoenen, waardoor je steeds wordt verrast. De gerechten worden bereid met verse, vooral lokale en (h)eerlijke producten op de Big green egg of zijn huisgerookt. Je kunt genieten van het à la carte menu of het 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu onder het genot van een mooi glas wijn. Alle wijnen van de wijnkaart zijn per glas te bestellen en bij de gerechten vindt je wijnsuggesties. Zo kun je per gerecht een bijpassend glas wijn drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Baronie

• : Parkeren in de buurt

Maandag tot en met zondag
Lunch: 11.30 - 15.00 uur
Diner: 17.00 - 21.00 uur

yvonneborst .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Peggy J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
rmols M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Mooie gerechten en goede bereiding, lekkere wijn en attent personeel!
Ik kan het restaurant dan ook aanraden. De ligging is wel iets minder fraai, maar in het restaurant binnen is daar natuurlijk niets meer van te merken.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker buiten gezeten en gegeten. Van de langskomende treinen hadden weinig last. Personeel was kundig en gezellig in de omgang.
willemenpaul .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We moesten lang wachten hoewel het niet druk was. De bijlage bij het hoofdgerecht bestond uit: 1 gestoomde wortel, 4 boontjes, 1, in 3en verdeelde krielaardappel en 2 brocolli roosjes. De parfait was nog totaal bevroren dus smaakloos. De inrichting kaal en wie zet er nu een lege kast in een toch al lege ruimte?
5831cg20 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Een eenvoudig restaurant met zeer vriendelijke bediening. De kwaliteit van het eten was goed. De porties waren niet al te groot maar voldoende. Door de inrichting was het wel een beetje lawaaierig.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hartelijke ontvangst door 2 jonge vrouwen. Mochten tafel zelf uitkiezen en de sfeer was direct goed.
Het wijntje vooraf werd met gulle hand geschonken en het menu werd toegelicht.
Vanwege de AH-actie een beperkte kaart maar wel met twee visgerechten. Snelle vriendelijke bediening. Onze verwachtingen waren niet hooggespannen maar ons bezoek aan De Baronie was bovenverwachting. Komen zeker een keer terug.
Remon03 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker gegeten. Ruime keuze uit 3-gangenmenu. Voor ieder zeker wat wils. Jonge, vriendelijke bediening. Goed weer, dus heerlijk buiten gezeten. Jammer dat uitkijk op vele auto's op het parkeerterrein van het hotel/restaurant was maar zie ook niet hoe dat anders kan. Interieur binnen zag er gezellig en stijlvol uit. Prima plek om te dineren.
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
AH restaurant actie: Erge aardige bediening, ze hadden speciale aandacht voor onze huwelijksdag met een vuurwerkje en koffie van het huis ..hoewel we dat laatste niet hebben genomen want we hadden meer dan genoeg gegeten :)
verse goede producten en goede bijpassende wijn! Zeker een aanrader!
Sambeek .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was rumoerig vanwege een groot feest met barbeque erbij. Ondanks dat toch goed eten uitgeserveerd en niet te lang hoeven wachten. De frietjes waren erg goed, jammer dat je dit extra moet bij bestellen. Zonder de frietjes erbij zou de hoofdmaaltijd aan de krappe kant zijn ondanks dat je een driegangenmenu had.
Het personeel was vriendelijk.
Paul-de-Proever .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Baronie had een goede rating, maar het was zeer teleurstellend. De inrichting is eclectisch armoede, de radio was bron van muziek, hoofdgerecht (Black Angus) was taai en niet te proeven door de smurry van een saus die er overheen werd gegoten. To slot werd de latte machiato (hun geadverteerde trots) wordt gemaakt met zoete nepmelk. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij werden al gelijk netjes ontvangen , de bediening was prima . Er werd goed naar onze wensen geluisterd , omdat mijn vrouw een kaas allergie heeft en konden sommige gerechten aangepast worden als ze dat wou . Het eten wat we kregen was prima en mooie porties , netjes verzorgd . Wij waren iets minder gecharmeerd van de inrichting van het restaurant , omdat zijkanten van de ruimte was afgetimmerd met oude golfplaten en oude planken . Zag er een beetje armoedig uit , maar wel netjes schoon en de tafeltjes gezellig opgemaakt . We hadden er verder een fijne avond gehad en krijgen ze van ons een dikke 9 !!!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hebben heerlijk gegeten
jvcapelleveen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met mijn echtgenote het ah-diner bij de Baronie in Boxmeer genuttigd. Beiden bestelde we hetzelfde 3 gangen menu bestaande uit: Voorgerecht: Carpacio; Hoofdgerecht: Kabeljauw; Nagerecht: Creme Brule met ijs.
In een word samen te vatten: "Voortreffelijk". Ook de jongelui van de bediening een dikke pluim: Vriendelijk en gastvrij!
agiesbers .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht was aspergesoep, met beetgare frisse asperges. Zowel het vlees als de vis waren zeer lekker. Leuke en enthousiaste bediening.
fam.esmeijer .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Mooie presentatie van de gerechten en goede porties. Complimenten aan de kok.
Attente , vriendelijke bediening
Voor herhaling vatbaar!
maeswerff M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heel lekker gegeten, perfecte timing tussen voor en nagerecht.
Personeel zeer gastvrij en dus zeker voor herhaling vatbaar.
Peter & Irene
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De bediening in De Baronie was heel vriendelijk, de service was erg goed en snel. Eten was heerlijk. Een echte aanrader.
fjdebest .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bijzonder vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Niets mis mee. Ambiance is (nog) niet erg luxe, maar daardoor ook weer heel laagdrempelig. Een restaurant dat de zeker moeite waard is om (her)ontdekt te worden!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het restaurant heeft een moderne uitstraling; de bediening is goed en vriendelijk. De keuken is verrassend goed. Door deze combinatie is De Baronie echt een aanrader!