De Baron

• Bar

Jouw recensie over het restaurant De Baron

Cor jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Hebben 1 uur moeten wachten op hoofdgerecht. En de zaak zat maar voor een derde vol. De smaak van het gerecht was goed. Frietjes niet. Gebakken in te oud frituur het.
chantal J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten. Bijgerechten wel heel weinig. Met z'n vieren een klein schaaltje patat. Bediening was verreweg van spontaan. Eten was prima niks te klagen maar vanwege de mindere sfeer denk ik dat wij hier niet vaker zullen komen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We waren hier met de Iens-actie en werden verrast door de uitstekend bereide gerechten en de flexibiliteit van de keuken en de bediening. Het ambachtelijke brood met vleeswaren werd speciaal voor ons omgetoverd in brood met zalm en brie van uitstekende kwaliteit. De Surf & Turf (mooi rosé gebakken biefstuk met gamba's) was heerlijk en de Kip in de pan en de Catch of the Day bevielen eveneens uitstekend. De borden waren mooi opgemaakt en de porties zeer royaal, zodat we nog maar net ruimte hadden voor het zeer smakelijke dessert met chocoladetaart en strachiatella-ijs. Ook al een plaatje. De bediening was ook verder plezierig en allesbehalve opdringerig. De sfeervolle aankleding van het restaurant in warme, donkere tinten, met een leuke uitstalling van diverse snuisterijen langs de wand, maakte deze geslaagde avond compleet. Absolute aanrader.
JC D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het restaurant De Baron is ons heel goed bevallen. De gepelde gamba's smaakten heel goed net als de pepersteak, die precies naar wens was bereid. Dit afgemaakt met een frisse sorbet, maakte het een heerlijk etentje. Een pluspunt is de ruime opstelling van de tafels, waardoor je elkaar niet hindert bij het opstaan.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gekozen door de 50% kortingsactie, we zijn met 7 personen. Eerste indruk prima, maar we moesten 1 uur wachten op ons eten, dat was toch wel erg lang, terwijl het niet megadruk was. Spareribs waren zeer flauw/neutraal van smaak, aspergemenu was prima, biefstuk ook in orde. Gematigd tevreden, mede vanwege de lange wachttijd en de matige spareribs. Zou er niet snel opnieuw gaan eten, nu was de prijs in verhouding tot de kwaliteit vanwege 50% korting.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Mijn surf en turf biefstuk die ik medium wilde kreeg ik gaar op mijn bord. ????
De carpaccio was daarentegen super????
Alice A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We denken, dat de kwaliteit + bediening van deze maaltijd niet samengaan met de prijs. De prijsreductie van 50 % lijkt ons in de toekomst geen haalbare kaart. Wie betaalt de andere helft van deze maaltijd ?
Op basis van deze constructie willen we (denk ik ) nog wel een aantal malen profiteren.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hadden eerlijk gezegd niet verwacht hier zo goed te kunnen eten. Verbazingwekkend goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke personeel, zeer ruime porties. Uitstekend soepjes, de vis was prima bereid.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fantastisch restaurant, geweldig goed gegeten, zeer bekwame en vriendelijke bediening tegen zeer acceptabele prijzen. Een echte aanrader!
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekkere soep ,carpaccio en varkenshaas !
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker gegeten goed verzorgd leuke bediening.
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We vonden het een bijzonder goed restaurant, we hebben heerlijk gegeten, met zeer voorkomende bediening.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijke gerechten. Vriendelijk personeel
Jelly R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het is altijd gezellig bij de Baron, er hangt een ongedwongen sfeer en het is er knus.
Het eten is lekker en staat snel op tafel.
Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Lekker eten voor goede prijs!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hebben ons laten verrassen bij De Baron. Heerlijk gegeten! Ruime porties en heel positief: bijzondere salade met ingrediënten die je niet vaak ziet en het hoofdgerecht is voorzien van wat warme groente! De wijnkeuze is beperkt. Verder genoten van de gezellige ambiance!
Manuel S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
heerlijk gegeten, met de Iens actie ook nog een 50% korting op de hele rekening.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, fantastisch! Zeer smakelijk, mals vlees! Vriendelijke bediening.
Aart H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Bediening moet niet beginnen met schoonmaak en vegen van de vloer terwijl gasten nog zitten te eten en tussendoor even komen vragen of alles naar wens is, en niet met gevulde vuilniszakken gaan lopen terwijl er nog gasten aanwezig zijn