De Baron

6,8
7,2
Arthur E.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Eten is goed maar koud niet eens lauw.
De frietjes was een halfbakje voor 2 personen wat de bediening ook erg weinig vond, en al snel een extra bakje frietjes, die later stiekem toch op de rekening stond voor 2,50 en op de menukaart voor 2 euro!
Bediening is traag en na het vragen van de dessertkaart wordt er geen bestelling opgenomen.
Na lang wachten binnen maar gaan afrekenen, wat meerdere gasten deden, de 3 dames staan gezellig met elkaar te praten achter de bar en gaan in de verdediging als ik hier wat van zeg
Gorssel .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zondagmiddag met 15 personen eten besteld,
De bediening totaal geen verstand van wat er doorgegeven wordt,weet het verschil tussen
zalm en zeebaars onthoudt niet wat ieder besteld
Met 4 personen een groente en aardappelgarnituur als je vraagt om extra aardappeltjes
Krijg je later 2 euro per portie op de rekening Ik weet dat je voor 18.95 niet alles kunt hebben maar dit valt ons tegen
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Hartje Epe, tegenover de kerk: eetcafé/restaurant De Baron. Aardige terras als het mooi weer is; binnen is de entourage netjes, maar niet verrassend, opvallend of wat dan ook. Gewoon gewoon, eigenlijk. Bediening is vriendelijk en attent, totdat we willen afrekenen: dan duurt het even voor we haar aandacht hebben. Het eten is prima: een flinke peppersteak, een nette portie spare ribs. En 't staat lekker snel op tafel. Ook de huiswijn is in orde. Tegenvallertje bij het afrekenen: betalen met credit card is niet mogelijk.
Aardige tent, en je hoeft in elk geval niet lang te wachten op je eten.
Opdam .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
We kregen de kaart, er stond niets vegetarisch op, dan zou ik een salade moeten bestellen. Ik vroeg of ze nog steeds tapas serveerden (ik was een jaar geleden ook geweest), dat deden ze, maar de serveerster had de kaart vergeten te geven. Vervolgens bestelden we de tapas met de mededeling dat een van ons twee geen vlees at. De koude hapjes waren prima. Van de 10 warme waren er 7 vlees. Mij werd een bakje gamba's beloofd, die nooit zijn gekomen. Geen excuses daarna. Jammer!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Zaterdag bij de Baron in Epe gegeten.de menu kaart na 20 minuten zelf maar gepa?t,het meisje was het vergeten.Na een uur wachten kregen we het bestelde eindelijk,ons menu was naar een andere tafel gegaan,was de uitleg.We hadden een mixed grill besteld voor 2 personen,dit zou vlees en vis zijn,er lag 1 stukje vis op.1 schaaltje patat en 1 schaaltje groente voor 4 personen is ook niet veel.We hebben wat patat bij besteld,dit stond op de rekening.Na een klacht over het gebodene ging dit van de rekening af.U begrijpt,dit is zeer zeker geen aanrader!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
We hadden de mixed grill besteld, kregen eerst alleen vlees en na vragen 1 stukje vis 15 minuten later, we waren met 5 personen en kregen 2 kleine bakjes patat, toen we om meer vroegen kregen we 1 bakje extra. Ik ga er niet snel nog een keer eten
Gert N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Niet druk, toch bijna een uur moeten wachten voor het eten arriveerde. Kwaliteit eten zeer matig. De vis heb ik nog nooit zo zout gegeten. Verhouding prijs / kwaliteit niet o.k.
Lvhalm .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Zonnig terras, koffie en thee ok. Lunch slecht. We bestelden panini chicken; we kregen een panini
tosti chicken, smakeloze hap. Bediening kon er niets aan doen; hadden we maar duidelijker moeten bestellen.... De panini kip teriyaki was eveneens smakeloos; de teriyakisaus was als decoratie op het bord gedaan maar had verder niets met de smaak van het gerecht te maken.
Jb1978 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Eten hier is niet hoogstaand, persoonlijk hebben we tapas ergens anders veel beter gehad voor een lagere prijs. Voordeel is de locatie in het centrum met een terrasje op de zonzijde in de avonduren.