De Bank

Erg voordelig
Erg kort
Dennis E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Voor een snel diner voorafgaand aan een theatervoorstelling, op goed geluk hier op het terras neergestreken. Ondanks de drukte vanwege het mooie weer hoefden we niet lang te wachten, de bediening was vriendelijk en snel. De schappelijke prijzen en de term "eetcafé" doen vermoeden dat je even snel iets makkelijks voorgeschoteld krijgt, maar de werkelijkheid overtreft alle verwachtingen.
MER73 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Voor een korte lunch bij De Bank in Doetinchem op het terras neergestreken. Een leuk terras te midden van andere terrassen, maar met een leuk zicht op het Simonsplein.
De lunch was ok, niet overdreven bijzonder, gewoon een lekker gevuld broodje en prima prijs voor de geleverde kwaliteit.
Een aparte vermelding waard is het fantastische personeel die hun vak verstaan en serieus nemen. Ik kamp met een voedselallergie en de beste man uit de bediening is meerdere malen naar de keukenbrigade geweest voor overleg. Helaas zijn er nog teveel zaken die hier nonchalant mee omspringen, maar hier zeker niet!
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Als vriendengroep waren we een weekend weg en kwamen hier onverwachts terecht aan het eind van de middag. We zetten zelf drie tafels bij elkaar, personeel vond dit prima! We kregen snel iemand aan onze tafel met de vraag wat we wouden drinken + extra menukaarten. We bestelden een broodje vooraf en verschillende hoofdgerechten. Het brood was er erg snel, erg positief. Het hoofdgerecht volgde snel. Zelf had ik de spareribs, ze waren mals en lekker op smaak. Er stond voldoende garnering op tafel die we konden bijbestellen.
Al met al een leuke plek, met lekker eten en vriendelijk personeel.
Ellyverweij1952 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een eetcafe waar ik regelmatig kom met vriendinnen, dochter of met mijn man. De sfeer is heerlijk informeel, gemoedelijk. Er is altijd ruim voldoende. Een echter aanrader vind ik persoonlijk de saté en de maaltijdsalade met vis. Het is echt een salade met vis, daar kunnen andere restaurants nog een puntje aan zuigen. Ook het terras nodigt uit om te gaan zitten.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We kwamen hier met onze 2 kinderen terecht voor een drankje en snack, maar besloten te blijven eten. Vriendelijk personeel en leuk gebouw. De toiletten voor de heren zijn letterlijk in de kluis. Allebei een daghap besteld: surf & turf en Angus steak. Beide gerechten waren prima voor een grand cafe. Fijn dat er ook groente, salade, aardappels en friet bij werd geserveerd.
Al met al een prima plek om aan het einde van de dag neer te strijken voor een hapje eten in een grand cafe.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Een lunch gebruikt bij Grandcafe De Bank. Vanwege de regen was het binnen gezellig vol. Maar we vonden nog een plekje. We bestelden allebei broodje brie uit de oven. Heerlijk vooral het bruine broodje was door de oven ook lekker knapperig geworden. Het gerecht is wel erg machtig. Maar verder helemaal af.
Bediening attent en vriendelijk. De inrichting hoort bij de naam. Prijs en kwaliteit komen overeen.
Andy_Engelgeer .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
ik heb genoten van dit restaurant aardige mensen, snelle service en niet te vergeten heerlijk eten. dit restaurant heeft een mooi decor (als je naar de toilet gaat moet je door een kluisdeur, wat heel origineel is) en een mooi terras met uitkijk op het binnenplein.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Als je gaat eten bij de bank, dan krijg je veel voor weinig geld. Dat begint al bij het brood vooraf, meer dan voldoende en heerlijke sausjes erbij. Wij hebben 2 keer gegeten bij De Bank, een eetcafe waar je niet hele hoogstaande dingen moet verwachten. We hebben daarom ook altijd hier saté gegeten, dat kan niet mis gaan. Er zat voldoende salade bij, maar de aardappeltjes zijn wel erg aan de vette kant. Ik heb het daarom ook niet opgegeten. Binnen kun je heerlijk zitten en buiten op het terras is ook heerlijk vertoeven.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Hier een lekker broodje warme brie en een broodje tonijnsalade gegeten. Een dikke 8! Goed verzorgd op het bord en veel noten erbij. Als ik dan toch kritisch moet zijn, dan zou ik de volgende keer wat meer honing willen proeven in het geheel, nu kwam het met vlagen voorbij. Gewoon vriendelijke bediening. Drinken erg vlot geserveerd, broodjes duurden wat langer maar dat vind ik geen enkel probleem. Ook omdat het een prettig terras is om te zitten, fijn mensen kijken die op het plein voorbij de kerk lopen. Hier komen we vast nog wel eens, ook door de ruime en gevarieerde kaart.
Nielsv0 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Dit restaurant bezocht met grote groep vrienden. Jammer genoeg door grote groep geen mogelijkheid om te kiezen uit hele menukaart, maar een klein geselecteerd gedeelte daarvan. Carpaccio was koud (waarschijnlijk door drukte, van tevoren klaargemaakt). De visschotel met zalm en heilbotfilet waren wel heerlijk. Ook in het grand-dessert zaten lekkere toetjes. Wie weet kom ik hier nog eens.
S M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
We hebben hier erg lekker gegeten voor niet teveel geld. Gerechten waren goed van smaak en de porties waren groot. Bediening was erg vriendelijk. Het was druk en er werd ons netjes aan het begin van de avond meegedeeld dat het wat langer kon duren voor het eten er was, wat allemaal heel erg meeviel. Decor paste perfect bij 'de bank' met allemaal bankgerelateerde dingen aan de muur. Gezellige uitstraling.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Eén van de favoriete adressen voor een weekafsluiting in een gezellige drukte en in een karakteristiek grand café interieur. Hoewel de kaart al jarenlang hetzelfde is blijft een goede keuze mogelijk en zorgen de wisselende dagschotels voor de nodige variatie. Recent weer genoten van de prima bereidde spareribs en een mooie heel malse tournedos met uitgebreid garnituur. Gewoon een gezellig eetcafé zonder veel poespas met een uitstekende bediening. Inmiddels ook een mooie plaats bijna halverwege de Terras Top100 in Nederland, bij mooi weer is het daar inderdaad uitstekend vertoeven!
Monique1210 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Wij eten hier regelmatig en het is altijd goed. We zijn gek op de sate.
Zowel de plateservices als de sate van t menu is super goed. Wat ook goed is isde garniture die op het bord en de schaaltjes erbij wordt geserveerd, altijd wel iets extras erbij. Ook is het personeel altijd vriendelijk en de services snel.
De broodjes vooraf zijn ook heerlijk!!
Top tent en wij zijn echt kritische eters.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Een erg chagerijnige ober bracht het drinken en eten op een manier waarbij je al geen honger meer had. Eten zelf was van matige kwaliteit, niet warm genoeg. Vis was klef en plakkerig. Vlees was vet en had vrijwel geen smaak. Groente waren kapot gekookt tot pap.