De Banjaard

Nieuwe Haven 23 4301 Zierikzee Nederland Kaart

Over restaurant De Banjaard

Bruine kroeg in een monumentaal pand

Dit gezellige eetcafé is gevestigd in een monumentaal pand in Zierikzee. Het is van binnen klein en gezellig, wat bijdraagt aan de knusse en intieme ambiance. De persoonlijke aanpak is tekenend voor het personeel en in de keuken worden de sterren van de hemel gekookt. De kookstijl van de keukenploeg laat zich omschrijven als ‘actueel’. Benieuwd wat dat inhoudt? Ga dan snel eens langs!

Meer informatie over restaurant De Banjaard

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Diner vanaf 11:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Elroy.naberhuis .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance aan de haven. Prijzen niet te duur voor erg smakelijk eten. We hadden gereserveerd; blijkbaar geldt dit voor een plekje binnen. Gezien het prachtige weer hebben we gelukkig buiten nog een plaatsje kunnen bemachtigen. Personeel attent en vriendelijk. Jammer dat er niet direct na het afruimen van het hoofdgerecht dessert/koffie is aangeboden. We hadden niet veel tijd, vandaar na 15 min om de rekening gevraagd. Al met al erg geslaagd.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Geluncht op het terras aan de kade waar je heel leuk over het water uitkijkt. De tosti was heel lekker, geserveerd met speciaal brood, salade en een bolletje huzarensalade, een royale portie krokant gebakken friet en een omelet idem geserveerd met bovenstaande salade. Alles vers, wij komen hier zeker terug!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Goed gegeten bij de Banjaard. Gewoon een echt eetcafé waar locals de sfeer er in houden. Eigenlijk moet je hier in het zonnetje zitten op het terras op de kade. Maar gezellig gegeten met vrienden via Social deal. Wat rommelig qua menuutje maar kost ook niks. Goed gevulde vissoep en lekkere aspergesoep vooraf. Hoofdgerecht goed gevulde vissalade, lekker stoofvlees en goede saté spies. Beperkte wijnkaart maar de Sancerre is top:-). Gewoon doen, hebben ook lazy sunday menu.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Prima gegeten leuk vriendelijke medewerkers. Spare ribs pittig zijn erg lekker evenals sate en biefstuk. Prijs kwaliteitzijn gigoed.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Afgelopen weekend aan de spareribs gezeten bij de Banjaard. Prima ribben, smaakvol, lekkere marinade. Het was mogelijk om 3 verschillende marinades op je bord te krijgen, zoet, pittig en gekruid. Met name de pittige variant was heerlijk. De ribben waren lekker gaar zonder dat ze te veel voorgekookt waren. Als voorgerecht de carpaccio genomen, ik vond deze iets te flauw, er had iets meer smaak aan het vlees mogen zitten. De porties ruimschoots in orde, met volle buikjes van tafel af gegaan. Bediening vriendelijk en correct. Ik vond alleen de stoelen niet echt comfortabel, zachte zitting met een harde rand.
Uit eten bij de banjaard, is een aanrader!
Dirkg .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Hier ongeveer voor de 15e keer uit eten geweest. Voor de spareribs en saté blijf je terug komen. Ook de ongedwongen sfeer onveranderd plezierig.