De Ballenbar (Foodhallen)

Bellamyplein 51 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Meer informatie over restaurant De Ballenbar (Foodhallen)

MarieStam .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
11,50 voor 6 middelmatige vegetarische bitterballen. De ballen smaakte heel vaag naar iets wat vis en truffel moest voorstellen. Voor deze prijs verwacht ik toch wel iets meer Kwaliteit. Absurde prijzen!!
Han M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Een bitterbalproeverij, 5 stuks. Bitterballen met rundvlees, chorizo, geitenkaas, bouillabaisse en truffel. De Bouillabaisse Bitterbal was echt voortreffelijk. En de andere erg lekker. De jonge dame die ons hielp deed dat vlot en leuk. Met de tegenover de Ballentent gevestigde Wijnbar maken ze het samen helemaal volmaakt. Een leuk plekje om een tijdje te zitten. De foodhallen is sowieso een leuke en gezellige plek om een middagje of avondje door te brengen.
Jooshie J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
De proeverij van 5 bitterballen is heerlijk! Je proeft echt het verschil met de bitterballen uit de gemiddelde kroeg, qua smaak en korstje. Favoriet zijn rund, chorizo en truffel, hoewel je deze beter als laatste kunt nemen. Hoogtepunt van de foodhallen.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bitterballenfeestje!

Een bitterbalproeverij, 5 stuks voor 6,50. Niet goedkoop, maar je krijgt dan ook de lekkerste bitterballen die je in je leven hebt gehad. Bitterballen met rundvlees, chorizo, geitenkaas, bouillabaisse en truffel!

De dames in de tent waren vriendelijk, de ene was nog in training maar deed zeer haar best. Niet te missen!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat fijn zeg! Bitterballen zijn altijd goed, maar hoe leuk om een proeverij van verschillende ballen te bestellen bij de Ballenbar. Service is hartstikke goed. Ballen zijn uiteraard aan de prijs (zoals alles in de foodhallen), maar zeker leuk en lekker om te borrelen met de ballen van de ballenbar!
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wat een fijne ballen! We gingen eerst hier biertjes drinken met een paar originele bitterballen alvorens ons op andere tentjes te storten, maar na alles geproefd te hebben wat we wilden was er niet heel veel plaats meer over voor andere gerechten ;-) Wij aten de geitenkaasbal, de bal met truffel (yum!) en garnaalbitterbal. Ze worden geserveerd per 3, 6 of 12 en zijn aan de prijs. Maar dan heb je ook echt iets anders dan de standaard bitterbal gevuld met kauwgum-ragout uit de gemiddelde kroeg.