De Bakkerswinkel Zoetermeer

- High Tea 14:00 - 16:00
Zondag Gesloten

Eunice .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk geluncht met z'n 6-en. Er staan zoveel lekkere dingen op de kaart dat we besloten verschillende dingen te nemen en te delen, zoet en hartig. Omdat ik een grote sandwich wilde delen vroeg ik om een extra bordje."Nee, dat mag niet! " Jammer......
De Oude K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We gaan al een paar jaar geregeld met een groep lunchen in Zoetermeer. Nu ook voor het eerst De Bakkerswinkel aangedaan. Lekker gegeten, vriendelijke bediening en dat alles in een erg gezellige entourage. We zijn echter gewend apart af te rekenen. Dat is nergens een probleem maar dus wél in De Bakkerswinkel. Viel niet over te praten. Jammer, betekent dat het voor ons als groep de eerste en de laatste keer was dat we lunchten in De Bakkerswinkel.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Ik kom al sinds mijn vroege jeugd bij de Bakkerswinkel (v/h Nineties, v/h Twenties). De etenswaren zijn er van constante hoge kwaliteit, zowel hartig als zoet. De sandwich met zalm smaakte heerlijk. De bediening is vriendelijk en persoonlijk (vooral bij het wat oudere personeel). De inrichting is sfeervol en retro, al lang voordat retro in was. Op de achtergrond klonk fadomuziek. Alleen deze plek is al een bezoek aan Zoetermeer waard.
Mojozo .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Van een heerlijke lunch genoten. Vriendelijke en vlotte bediening. De entourage, sfeer en decor is altijd helemaal fantastisch, niets veranderd door de jaren heen en dat moet ook zo blijven wat ons betreft!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij komen geregeld bij de bakkerswinkel. Goede koffie en overheerlijke zelfgemaakte taarten! De broodjes en sandwich tijdens de lunch zijn erg goed belegd. Sfeervol ingericht.

Hedera .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Hier eet ik gezellig met vriendinnen. Gezellige sfeer en bijzondere inrichting. Zeer vriendelijke personeel. Hier kun je gezellig kletsen onder het genot van lekker koffie en veel lekkers. De broodjes, taarten en quiches zijn allemaal heerlijk.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
De serre is de beste plek om te zitten op een zonnige dag. Heerlijke hartige taart, alleen jammer dat je paar jaar terug voor dezelfde prijs 2 stukken taart met salade kreeg en nu nog maar eentje wat eigenlijk net te weinig is voor lunch. Al jaren een favoriete lunchstek.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wat een gezelligheid en heerlijkheid. Regelmatig bezoek gebracht voor kop koffie en iets zoets. Wat fijn om daar te zitten en te genieten. Ook wel eens wat hartigs mee naar huis genomen en de uitleg die je krijgt is fijn en eenmaal thuis was het om je vingers bij af te likken. Vorige week met z'n tweeën de old bakery tea genoten. Aanrader! Wel veel.
Personeel is tot op heden te omschrijven als: zeer vriendelijk, alert en klantgericht.
De Bakkerswinkel is aanrader!
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Vanmiddag met collega's bij de Bakkerswinkel gegetegen!
Het zaakje is erg gezellig. De aankleding is wel oubollig, maar het heeft daardoor
ook wel iets huiselijks. De bediening was ontzettend attent en we mochten van tevoren
zelfs het brood al proeven, omdat een van mijn collega's zuurdesem niet kende en twijfelde of
ze het wel zou lusten.

Zelf de sandwich oude kaas met dadelchutney genomen en een verse muntthee.
Beiden erg lekker!! Ook mijn collega's vonden het onwijs lekker. Het duurt wel wat langer
voor je je lunch hebt, maar dat heb ik er zeker voor over, want alles word vers bereid.

Ik kom zéker nog terug (ook al kom ik niet uit Zoetermeer ;) )
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Eerder al enkele keren gegeten bij de Bakkerswinkel in Utrecht. Dit pand in Zoetermeer is vergelijkbaar met dat in Utrecht. Een sfeervol oud pand met een dito inrichting.
Gekozen voor de quiche lorraine en de kippentaart. De kippentaart leek in aanvang wat flauw, maar de pittige nasmaak maakte dat goed. Beide gerechten waren bij de punt lauw en langs de rand heet. Hier zou aandacht aan moeten worden besteed.
De cappuccino was prima, goede schuimlaag en goed op temperatuur.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Vanmiddag met een vriendin zijn we hier voor het eerst wezen lunchen. We hadden niet gereserveerd, maar dat was geen enkel probleem volgens een ober. Het interieur is wel erg oubollig en er lagen tafelkleedjes die mijn oma vroeger ook had liggen. ;-) (Niet onze smaak). Maar toen we nog wat beter de zaak inkeken, zagen we nog een serre verderop, daar zijn we uiteindelijk gaan zitten en daar is het wel wat minder oubollig ingericht. Ook grappig dat ze er daar kanaries en ander soort kleine vogeltjes op na houden. Wel apart dat ze de complete bodem van de vogelkooi alleen hebben voorzien van voer en niet van schelpenzand. Dan eten de arme vogeltjes naast het vogelvoer misschien ook nog hun eigen uitwerpselen op denk ik. :-(
We begonnen met een koffie verkeerd en een verse muntthee. De koffie verkeerd smaakte prima, aldus mijn tafelgenote. De verse muntthee rook vreemd, niet lekker zoals ik gewend was, gaf het nog een kans, maar helaas. Weet niet of het aan het water lag of aan de muntblaadjes want die zagen er gewoon goed uit. Na twijfel toch maar even aan de serveerster doorgegeven, ze rook eraan en vond het ook vreemd ruiken volgens mij, maar zei verder niet veel en liep ermee weg. De ober verderop rook niks bijzonders maar ondanks dat zou hij het niet aanslaan op de bon, dat is wel een goede service.
Als lunchgerecht hadden we allebei de "Bakkerswinkel Lunch € 9,50- p.p." Dat bestond uit een klein (thee) kopje verse tomaten/appelsoep, geserveerd in zo'n ouderwets oma's theekopje, wel geinig. Apart, tomaten-APPELsoep maar het smaakte goed, we misten allebei alleen wel de smaak van bouillon dus strooiden we er zelf maar aardig wat zout en peper op. Verder zat er nog een kleine portie "groene poldersla" bij, wederom geserveerd in "oma's theekopje". Apart in een klein kommetje zat nog wat -appel azijn?- saladedressing. En er zat nog een klein belegd broodje bij naar keuze. In ons geval kozen we voor het broodje kipfilet met uiencompote. Smaakte wel aardig, de compote was wat zurig wat neigde naar azijn. Mijn tafelgenote dacht er nog geitenkaas bij te proeven, maar dat was verder niet te zien. Als afsluiter dronken we nog een gewone koffie en een ijsthee zonder bubbels, dat smaakte prima. Voor een bedrag van € 25,85 hebben we met z'n tweeën al met al prima gelunched en fijn dat er niet moeilijk werd gedaan over het schrappen van de verse muntthee!
Vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Vanmiddag een kersenvlaai en een perentaart gekocht in de winkel en hoewel eerdere ervaringen altijd prima waren was dit helaas dit keer niet het geval. De perentaart was volgens ons niet goed, ofwel niet vers of niet gaar want het deeg was plakkerig. Jammer, we hadden ons er erg op verheugd en zeker voor de prijzen mag je als klant iets beters verwachten.
Jo9999 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wij komen geregeld bij de bakkerswinkel. Goede koffie en super lekkere zelfgemaakte taarten!
Vooral de chocolade en cheescake zijn favoriet. De broodjes en sandwich tijdens de lunch zijn erg goed gevuld.
Het enige minpuntje is de tuin, die zou wel iets van een opknapbeurt mogen krijgen. Met dit weer is binnen zitten niet erg. Dit is bij de Bakkerswinkel erg sfeervol.
Rannie .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Ik kom hier om de zoveel tijd voor een gezellige lunch met wat vrienden, een tijdje terug hebben ze de kaart veranderd en de keuze is goed, ik ben gegaan voor een soort van 12 uurtje, bestaande uit een tomaten soepje, broodje mozzarella en mini salade, erg goed te doen voor de lunch. Ook hebben ze het koffie apparaat vervangen en zijn de koffies met stappen vooruit gegaan! Service was prima en snel. Tot snel dus maar weer!