De Bakkerswinkel Rotterdam (Centrum)

Schiedamse Vest 99a 3012 BH Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant De Bakkerswinkel Rotterdam (Centrum)

Landhuis de Barones is statig en omgeven door de natuurlijke schoonheid van Arcen. Op het terras van deze brasserie bewonder je ’s zomers de prachtige harmonieën in de geuren en kleuren van de tuin. Binnen is deze is de ambiance uitzonderlijk sfeervol. De kaart is verrassend met biologische gerechten voor lunch, diner en High Tea, voor een betaalbare prijs. Landhuis de Barones heeft verschillende ruimtes waar je in beslotenheid kunt dineren of vergaderen.

Meer informatie over restaurant De Bakkerswinkel Rotterdam (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 17:30

Maarten11 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Had hier gereserveerd voor een high tea. De bakkerswinkel zit net uit de drukte en heeft een klein terras alwaar wij de "bakery tea" hebben genuttigd. Was op zich prima.

Voor een high tea hadden we misschien wat meer spannende keuzes in thee verwacht. Het feit dat je allemaal verschillende kopjes hebt vinden sommige leuk, wij waren er minder enthousiast over. Ook de jams en curds stonden al een tijdje open. Fingersandwiches en quiche waren lekker, de scone was mogelijk wat droog en eigenlijk misten wij de verwennerij die je soms bij anderen erbij krijgt van kleine chocolade, macarons etc. Voor dezelfde prijs krijg je dat er op vele plaatsen bij.
Atjeau .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Mooie zaak voor een heerlijke, verse, huisgemaakte lunch.
Mijn dochter van 12 was zo enthousiast, dat we zelfs nog een potje marmelade mee hebben genomen. Ook dat kan, bij de Bakkerswinkel.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Met partner en kids even snel voor de lunch; kids een tosti en croissant kaas en wij Bakkerswinkel lunch voor 2 personen. Verse producten; goed brood; quiche had iets warmer en smaakvoller gemogen maar op zich niet slecht. De waardering is gewogen aan de prijs, voor 19euro pp had het smaakvoller gemogen!
Bediening vriendelijk (ook zeker naar de kids) en attent.
Moniquegroenewegen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Heerlijk met mijn dochter geluncht, super gezond en lekker! En de beste koffie ooit gedronken. De koffie krijgt een 10+! Op zoek naar een lekker ontbijtadres in Rotterdam dan adviseer ik de Bakkerswinkel. Jammer alleen dat je er niet 's avonds kan eten...