De Bakkerswinkel Den Haag

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1
MiJa .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Old bakery High tea voor 2 personen prijs kwaliteit niet in verhouding.
Je krijgt elk een scone en daarnaast dien je 4 verschillende stukjes gebak van elk 1,5 vinger dik te delen door 2. Het hartige gedeelte bestond uit een boterham en een quiche van 2x3 cm elk. Toilet was smerig en er liepen twee katten in het restaurant. Al met al een teleurstelling wanneer je iemand een uitgebreide high tea cadeau denkt te doen.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Hele leuke lunchroom/koffietentje. Ik kom er regelmatig. Het eten is lekker; broodjes, gebakjes, of hele ontbijtjes. De koffie is ook prima. Maar eigenlijk wil ik hier niet voor het eten komen, ook al is de naam misleidend. Ik kom hier eigenlijk voor de sfeer en de service. Van de buitenkant ziet het er niet 'boeiend' uit maar van binnen blijkt het een heel ander verhaal. Redelijk ruim opgezet en veel mensen die alleen komen om even te werken, koffie te drinken of een boek te lezen. Je krijgt niet het gevoel dat je 'een tafel bezet houdt' waar je dat gevoel soms wel krijgt bij andere tentjes waar je alleen komt. Er werken hele blije meisjes in de bediening, altijd vriendelijk en rustig, en de twee huiskatten die af en toe even komen kroelen maken het helemaal af!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Hier een Late Bakery High Tea gegeten. Dat was zeer de moeite waard. Het kost wat (27,50), maar dan heb je ook wat ;). Hele leuke tent! Vlakbij het vroegere Greve, wat helaas enkele jaren terug ter ziele ging. We komen snel terug!
Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Tot ziens!
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Gisteren met een groepje hier wezen eten voor de lunch. Onze algehele ervaring was positief. Erg vriendelijke bediening, die genoeg aandacht voor ons hadden zonder opdringerig te zijn, en waarmee je ook wel een kort praatje mee kon maken. Qua smaak vond ik alles wat we geproefd hadden dik in orde. Niet heel erg speciaal, maar het was wel goed. Alleen de thee die ik bestelde was niet heet genoeg, dat vond ik wel erg jammer. En over het algemeen vind ik de prijs toch wel erg hoog voor hetgeen aangeboden wordt.
Hartelijk dank voor uw recensie. Binnenkort krijgen wij een nieuwe kaart hopelijk kunnen wij u hiermee verrassen.
Trompert .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Kom de laatste tijd wat vaker bij de Bakkerswinkel. Ze hebben er erg lekkere 'stoere' boterhammen, die goed belegd zijn, goede koffie en ook nog eens heerlijke taarten.
Je kunt in Den Haag ook prima werken of afspreken voor een zakelijke afspraak/vergadering. Echt een aanrader dus, ik ga er zeker nog vaak lunchen en werken!
Hallo Trompert,

Dank je wel voor je leuke reactie. We zien je graag weer eens terug bij De Bakkerswinkel.

Tot ziens!
CvanZijl .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Ik kom regelmatig in de Bakkerswinkel en geniet altijd van al het lekkers wat wordt aangeboden. De zelfgemaakte taarten en scones zijn overheerlijk!
Een aanrader voor een gezellige lunch met een collega, familie of vrienden!
Dank je wel voor je leuke reactie! Tot ziens in De Bakkerswinkel.
Daantje_1986 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Ik heb hier een keer ontbeten en een keer een taartje gegeten. Ik had met het ontbijt een fabrieksontbijt(uitsmijter), erg lekker!
Toen ik het taartje ging eten met een vriendin van mij, was het erg lekker weer toen zijn we heerlijke buiten gaan zitten aan de achterkant, super leuk! Taartje smaakte daardoor toch stiekem net wat lekkerder in de zon.
Hoi Daantje,

Dank je wel voor je leuke reactie!
AntonQ .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Heerlijke werklunch gehad met mijn collega's vandaag bij deze Bakkerswinkel aan de Torenstraat. Ik ken De Bakkerswinkel uit Amsterdam en het is een fijne plek om af te spreken, met een fantastische lunchkaart.
Bedankt voor u leuke recensie! Tot ziens bij De Bakkerswinkel.
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Recentelijk geluncht bij de Bakkerswinkel in Den Haag na een superfijne ervaring in Rotterdam-Kralingen. Leuk dat iedere locatie een andere kaart heeft, dat houdt het spannend. Ik had twee boterhammen met geitenkaas, balsamico en rucola. Ik lust zelf geen boter, en er zat boter op de boterhammen. Meestal vermeld ik het, maar deze keer vergeten omdat het ook niet echt logisch is met de combinatie. Erg jammer dat ze het niet vragen. Ook als je het wel lust, boter past niet overal bij. Dat maakte mijn lunch een stuk minder smakelijk. Wel ruikelijk belegd, heerlijk! Mijn vriendje had de soep, die was ook heerlijk. De zaak was vrijwel leeg, maar helaas toch niet echt oplettende bediening. Ze vragen niet of je nog wat wilt drinken als ze het weghalen of of je na de lunch wellicht nog iets wilt (drinken of eten). Samen met de wachttijd dat ze komen heeft het mij ervan weerhouden nog iets te bestellen. jammer! Decor is, zoals altijd bij de Bakkerswinkel, gezellig en huiselijk. Qua bediening valt er in ieder geval nog veel te behalen.
Bedankt voor je reactie. Jammer dat de service niet helemaal naar wens was maar fijn dat je ons deze feedback geeft. We gaan er aan werken en zorgen dat de service bij een volgend bezoek beter zal zijn.
Helen L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Werd door mijn dochters meegenomen voor een Moederdag lunch. Zeer teleurstellend. Prijs naar verhouding gerecht/smaak vonden we duur. 2 kleine sneetjes brood met geitenkaas en een klein beetje sla voor 10,50 vond ik belachelijk. De bediening was slecht van een werkneemster die waarschijnlijk liever thuis in bed gebleven was. Tosti ham/kaas 10,50 en de zalmsalade op de boterham was ook niet om over naar huis te schrijven. Voorts stonden er op de tafels witte rozen die al totaal verwelkt waren. Helaas kan ik geen betee beoordeling geven omdat dit onze ervaring was. Nog voor we onze laatste hap hadden binnengewerkt zijn we gaan afrekenen en ook daar was het een uitdaging met een jongeman die maar op los ratelde wat we geconsumeerd hadden. Na te hebben afgerekend werd de rekening nogmaals gecontroleerd en bleek er haast € 3 teveel betaald te zijn dus terug naar binnen om dit terug te vragen. Zou 't zijn dat we gewoon pech hadden of is het daar altijd zo slecht vertoeven? Het begin van mijn moederdag surprise is dus mateloos geruineerd in deze zaak maar gelukkig hebben andere verrassingen mijn dag ruimschoots goed gemaakt. Deze zaak heeft voor ons wel afgedaan nu. Zullen er absoluut niet meer komen en ook nooit aanbevelen.
Beste Helen,

Mijn excuses dat u geen goede ervaring heeft gehad, wij proberen altijd het iedereen zoveel mogelijk naar zijn of haar zin te maken.
Ik zou graag met u van gedachten wisselen onder het genot van een kopje koffie of thee over uw ervaring zodat wij hier van kunnen leren.

Met vriendelijke groet,

De Bakkerswinkel Den Haag

Reactie van proever:

Heb jullie reactie te laat gezien en het is nu slechts 3 maanden gelden dus jullie reactie die 4 mnd geleden zou zijn klopt niet. Enfin, eerlijk gezegd heb ik niet de behoefte om nog eens hierover te komen praten daar ik geen intenties heb om er weer langs te komen. Desondanks hoop ik dat jullie klandizie er niet op achteruit is gegaan. Ik wens jullie verder nog heel veel succes.
Shirley B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
We waren hier voor een high tea voor een babyshower. We hebben er alle 12 een nare bijsmaak aan overgehouden.. De thee zelf...deze staat niet op warmhoudertjes waardoor je constant lauwe thee drinkt. Dat is toch het belangrijkste bij een high tea,dat de thee goed is! De zoete hapjes waren prima,daar was ook best veel van. Toen het hartige gedeelte. Er was precies 1 stukje brood (1/3 van een broodje!) voor iedereen en 1 rolletje van een soort filodeeg met spinazie en geitenkaas. Maar aangezien er maar 3 soorten beleg waren,had je dus het probleem dat als 2 mensen hetzelfde lustten als jij,je al een probleem had. Degene om wie het ging ( de zwangere dame) begon aan haar rolletje maar toen ze een broodje wou,was net haarsmaak weg,dus had ze geen broodje. Toen we meldden dat we dit toch wel heel karig vonden voor 26 euro, en dat degene om wie t ging toch wel heel graag een stukje brood wou ,werd ons doodleuk verteld dat dit het menu is,en dat we de rest maar bij moesten betalen! Bij dit arrangement zat er een versiering bij zei de serveerder ( lees 1 slingertje) en beschuit met muisjes,daar moesten we t mee doen. Pffff wat een slechte service zeg. Zoals eerder gezegd ,de klant staat ZEKER niet centraal in deze tent anders smeer je toch een stukje brood erbij en hou je 12 vrouwen tevreden! We komen hier nooit meer terug. Zrlden zo'n krenterige high tea gehad ,en ik heb er toch al heel wat gehad. Slecht!
A M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Jaren geleden was ik hier al eens één keertje eerder geweest. Daarna kwam ik er niet nog eens. Ik had er namelijk een 'bepaalde' gedachte aan overgehouden, en die was niet positief. Maar mijn tafelgenote wilde hier even naar binnen, voor een broodje of zo. Zij bestelt brood met eiersalade: twee magere sneetjes brood met simpele eiersalade worden geserveerd. Dit bleek de 5,50 euro qua smaak en kwaliteit helaas niet waard. Ik wilde drie gebakken eieren met brood. Officieel viel dat onder de ontbijtkaart die tot 13:00u was te bestellen, en wij namen om 12.45u plaats en bestelden binnen 5 minuten. Maar de keuken had het te druk voor dit soort bestellingen meldde de bediening, dus dat kon niet meer. Uit protest bestelde ik niets anders, maar dat signaal werd niet opgevangen. Oftewel, de klant is duidelijk niet het meest belangrijk op deze locatie. Eerlijk gezegd vond ik de menukaart wat betreft de diversiteit en keuze ook wat magertjes en niet zo spannend; ik ken nogal wat betere lunchkaarten qua broodgerichte lunchrooms in Den Haag. Tenslotte renden er ook nog allerlei kinderen door de zaak; gelukkig gilden ze (nog) niet. Kortom, ik ben duidelijk de doelgroep niet voor deze tent. De volgende keer zal ik mijn bezoek afraden om hier naar binnen te gaan.
(de digitale Iens-kalender functioneert niet; ik at hier 10 januari).
Vlieginmijnsoep .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
De aankleding is best gezellig en uitnodigend, het bediendend personeel helaas niet. In een zaak waar slechts 3 tafeltjes bezet waren hebben we 25 minuten gewacht totdat de bediening onze aanwezigheid opmerkte, ze waren te druk met kletsen met elkaar en met het drinken van een latte. Op mijn vraag om wat uitleg over de salade met 2 boterhammen op de kaart, kreeg ik een verveeld antwoord waarin ze letterlijk zei dat 'het beleg niet echt iets voorstelde', wat het een duur en onaantrekkelijk gerecht maakte. Op mijn volgende vraag of ze dan iets anders aan kon raden wat wel wat voorstelde moest ze erg lang nadenken voordat ze tot de conclusie kwam dat dat er niet was.

De boterhammen die we vervolgens beiden besteld hadden waren uitermate teleurstellend, karig belegde droge fantasieloze sneetjes voor een hoge prijs.

Ondertussen moesten we telkens veel moeite doen om de aandacht van het personeel te krijgen als we nog iets wilden bestellen. De trek in een laatste rondje drankjes verging ons toen we opnieuw zeer lang moesten wachten. We hebben besloten om te vertrekken en ergens anders nog een koffietje te doen.

Kortom een zeer slechte bediening en een uiterst teleurstellende kaart met een hoge prijs, wij komen hier niet meer terug.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Ik heb vroeg op een doordeweekse dag ontbeten bij de Bakkerswinkel, die op dat moment bijna geen gasten had. Lekker rustig. Deze ontbijt- & lunchzaak bestaat uit een grote open ruimte met plek voor zo'n 50 gasten. Je kijkt zo de keuken in. Het decor is verder een beetje vintage, veel hout, veel kleurtjes. Eigenlijk juist niet zoals je het vaker ziet. Er lopen twee aanhankelijke katten rond en er staat relaxte muziek op (voornamelijk jazz).

Ondanks dat ik - op één tafel na - de enige gast was, duurde het even voordat ik werd gevraagd wat ik wilde drinken. En terwijl ik mijn cappuccino (€ 2,30) kreeg en eigenlijk nog eten wilde bestellen, was de serveerster alweer weg. Toen ik haar aandacht 10 minuten later weer had, bestelde ik het huisgemaakte gehaktbrood (€ 6,60).

Het gehaktbrood smaakte en vulde goed. Je krijgt het geserveerd op twee kleine sneetjes zuurdesembrood met een soort mayo erbij (met volgens mij dragon erin, heerlijk!). Ik zou klanten nog wel de keuze geven om het gehaktbrood warm of koud te krijgen (het is nu erg koud). Erbij dronk ik nog een Fruitshake (rood fruit met verse jus, € 3,90). Lekker fris en vers. Ik sloot af met een kopje Rooibos thee (€ 2,00).

Conclusie: het eten en drinken is goed, misschien ietwat duur voor wat het is (totaal voor 1 persoon: € 14,80). De service kan beter en zou die prijs goed kunnen maken. Het is nu wat vluchtig en zeker niet gericht op de gasten. Vraag bijvoorbeeld of ik nog wat wil eten. Of; als je een leeg koffiekopje weg haalt, vraag dan of ik nog iets wil drinken. Gewoon een beetje meer aandacht zou ervoor zorgen dat ik graag terugkom.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Leuke lokatie! Heerlijke sfeer en super lekker eten. Ik word altijd blij van een beetje vintage sfeer en loslopende katten. Zondagochtend-ontbijt met z'n tweeën hier gehad. Was echt fijn. Broodje humus en fabrieksontbijt (vers brood, 3 eieren, spek). Smaakte super, thee/koffie/verse fruitshake ook prima. Geen taartjes genomen (want vol) maar zagen er erg aantrekkelijk uit. Gezellige rode kater kwam bij ons liggen, erg ontspannen sfeer. Manager/Regelmiep was wel een beetje fel aan het rondcommanderen, vraag me altijd al waarom dat moet in het openbaar. Bediening was ok, maar erg afgeleid en niet erg met gasten bezig.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Leuke aanwinst voor Den Haag. De zaak is ruim opgezet. Je zit niet op elkaars lip.
Het eten is lekker en goed verzorgd. Ontbijtje zag er heerlijk uit met diverse broodjes, jam, hartig beleg enz.
Zelf een grote kom soep gegeten met brood erbij. Het is niet echt goedkoop, maar toch ook niet TE duur. De prijs/kwaliteitverhouding is er redelijk.
De bediening is oke. Niet super vriendelijk, maar ook niet onaardig. Pluspunt vond ik dat het werd toegestaan dat we per persoon onze rekening betaalden.
De sfeer is ongedwongen. Ik wil hier zeker nog een keer gaan lunchen en raad mensen aan het zelf eens te proberen.
Naast ontbijt en lunch, allerlei broodjes en ook gebak te verkrijgen.

Marloes G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Kwam hier lunchen met een vriendin. Ik vond het echt véél te duur voor wat je krijgt. Had een boterham met oude kaas en mosterd; het brood was erg droog en het was echt een lullig klein sneetje. Kaas was prima, mosterd heel lekker. Ook de drankjes vond ik erg overpriced en de bediening vond ik ook niet attent. Ik denk niet dat ik nog eens kom.
Jammer dat u niet tevreden bent. Wanneer u direct uw ontevredenheid had uitgesproken dan hadden wij hier graag iets aan willen doen. Wij streven naar goed eten met een goede service. Wij maken daarom ook alles zelf waar een hoop tijd in gaat zitten, hierdoor liggen onze prijzen iets hoger dan bij sommige andere zaken. Mijn excuses dat u een slechte ervaring heeft gehad.

Reactie van proever:

Beste meneer/mevrouw, dank voor uw reactie en ik begrijp dat dat inderdaad wenselijk zou zijn geweest. En ik ben het helemaal eens dat je je klachten ook moet uitspreken in het restaurant zelf. Dit hebben we dan ook meermaals geprobeerd (tijdens het eten en daarna) maar er werd gewoon helemaal geen tijd voor vrijgemaakt bij het personeel om ons te woord te staan.
Nylandt1957 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Heerlijke huisgemaakte taarten en muffins, wat een fijne plek voor een kopje koffie met wat lekkers erbij!

Attente en vriendelijke bediening, en apart interieur.

De biologische soepen en sandwiches bewaren wij graag voor een volgend bezoek..!
Jean-Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Een reservering gedaan voor een High Tea voor twee personen met een Gift for 2 kaart.

Bij aankomst was de tafel leuk gedekt met bloemblaadjes en losse bloemen op de tafel. Toen ik wilde gaan zitten twijfelde ik even. Op de bank aan de achterzijde van het pand lig een kussen waar alle ingrediënten wel in terug te vinden zijn. Echt een onsmakelijk gezicht en met je nette kleding wil je er eigenlijk niet op gaan zitten. Eerst even vegen en voelen, ja het is droog dus toch maar gaan zitten. Dan kijk ik naar de stoel aan de andere kant van de tafel. Die stoel is bekleed met stof en daar lijkt het wel of iemand zijn High Tea er weer over uitgespuugd heeft. Werkelijk vol met vlekken en kringen, daar wil je niet tegenaan kijken en al helemaal niet op gaan zitten. Dus zelf maar even verwisselt met een andere stoel.

De High tea die werd opgediend had alleen maar zoetigheid. Niets hartigs, en voor mijn partner die niet erg van zoet houdt, maar liever hartig eet een teleurstelling. De huisgemaakte aardbeien- en ananasjam zijn heerlijk. Wel raar dat je met het lepeltje in de grote pot jam het op je scone smeert, want de kruimels gaan dus weer mee de jampot in. Niet smakelijk voor de volgende klant lijkt me. De Lemon Curd was echt top, perfect van smaak!

De theekopjes zijn er in alle soorten en maten. Op zich wel leuk en past bij de sfeer en het High Tea gebeuren. Maar als je het kopje dan omdraait om te gaan vullen (staan op z'n kop opgedekt) dan kijk je naar een grauwe binnenkant met thee aanslag en vlekken! Is echt niet nodig als het goed wordt schoongemaakt. Ook erg onsmakelijk om dan je thee in te schenken en uit te gaan drinken.

De bediening is overigens heel erg vriendelijk en dat maakt weer veel goed.

Tip is echt om het meubilair, met name de stoffen stoelen en kussens op de bank, ritueel te verbranden en nieuw/schoon aan te schaffen. Theekopjes even goed schoonmaken of vernieuwen. Is met weinig kosten veel meer van te maken en dat is dus jammer.
DH83 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Old Bakery High Tea was heerlijk, echt heel lekker. Alles wat we niet opkregen, mochten we meenemen. Service was prima, decor vintage.