De Bakkerswinkel Amsterdam (Roelof Hartstraat)

Roelof Hartstraat 68 1071 VM Amsterdam Nederland Kaart
31-206623594

Meer informatie over restaurant De Bakkerswinkel Amsterdam (Roelof Hartstraat)

Dinsdag t/m Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 12:00
Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

LinaLee .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
het is altijd een heerlijk begin van de ochtend; krantje lezen aan de community tafel in de Bakkerswinkel in de Roelof Hartstraat, met een bakkie koffie en iets lekkers erbij! Zeer vriendelijke bediening ( zeker ook voor mijn 4 jarig dochtertje!), goed eten, fijne sfeer.
Erna H .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Na een hele tijd niet geweest te zijn, vandaag bij de oudste én gezelligste Bakkerswinkel van Amsterdam ge-Afternoon-tea'd. We wisten al dat het lekker was, maar ook dit keer hebben we weer genoten en gesmuld: de sandwiches waren heerlijk, zowel die met mozarella en pesto, als die met serranoham en tapenade; de quiche lorraine en prei-geitenkaasquiche eveneens. De scones als altijd te groot en te veel, dus deels mee naar huis genomen; dit keer niet alleen keus uit naturel en rozijnen, maar ook appel/kaneel en bosbessen. De 4 stukjes taart waren stuk voor stuk verrukkelijk: cheescake met (veel) frambozen, carrotcake met lekker veel roomlaag, friszure citroentaart en een zalige, smeuïge chocoladetaart. Daarbij de altijd vriendelijke en attente bediening van de Roelof Hartbakkerswinkel die het feestje compleet maakte. Tip: als je rond 2 uur komt is het een stuk rustiger en heb je veel minder last van de drukte.
Eve1234 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijke broodjes en scones hebben ze bij de Bakkerswinkel. Wel jammer dat de broodjes in de loop der jaren steeds kleiner zijn geworden. De Bakkerswinkel Zuid heeft een gezellige sfeer, doch de tafels staan erg dicht op elkaar waardoor je het idee hebt dat je op elkaars lip zit.
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Woensdag hier gelunched. Scones met aardbei-en jam en clutted cream. Ook nog een heerlijke quiche geitenkaas. Chocolade melk was ook goed net als de cappucino. Ik kom vaker hier , ik vind het lekker maar toch wel sterk aan prijs.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Op zondag met 3 personen een high tea gehad bij de Bakkerswinkel Zuid. Het is een kleine, rommelige, maar gezellige lunchroom. Wij zaten wat achterin, waar de tafeltjes vrij dicht op elkaar stonden. Ik vind het niet erg, maar je moet er maar van houden. Wij hadden de 'Bakkerswinkel Tea', prima hoeveelheid voor een prima prijs! We begonnen met een klein soepje (courgette met munt) en een glaasje sap (sinaasappel-framboos). Daarna werd snel de thee geserveerd. Veel keuze uit bijzondere varianten, maar ik vond de smaak niet heel bijzonder. Een mooie etagère met hapjes maakte het compleet: brownie, noga, (grote!) scones, quiche en sandwiches. Het was erg lekker! Wel jammer dat de mooie taartjes die we langs zagen komen, helaas niet tot de high tea behoorden. Service was goed, informeel en soms een beetje beholpen, maar dat past prima bij de rest. Tip: Reserveren is een must!
Johnlodge .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Toevallig binnengelopen bij deze bakkerswinkel
Inrichting:
- gezellig huiskamerachtig
Bediening
- Zeer vriendelijk en professioneel
De kwaliteit van het ontbijt was zeer zeker bovengemiddeld, een aanrader
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Heerlijk genoten van een afternoon-tea met 4 personen. Bijzonder uitgebreid - teveel eigenlijk, maar het personeel bood vriendelijk aan dit voor ons in te pakken. Warme stukjes quiche, mini-sandwiches, taart (chocolade, verschillende cheesecakes) én scones. Over de prijs-kwaliteit kan ik weinig zeggen, want dit was een verjaardagscadeau, maar ik schat zo in dat die wel goed zit ;-).
Fien5 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Wij gingen naar De Bakkerswinkel voor de afternoon tea voor 2 personen. Het was enorm veel wat we kregen en we hebben er ook echt van genoten. De afternoon tea heeft alles van scones, quiches naar verschillende soorten taarten. Let wel op dat het bij de Bakkerswinkel in het weekend erg druk is. Reserveren is aan te raden. Je moet er van houden, maar het is heel erg knus. Wij hadden een prima plekken maar de klanten naast ons zaten vrij dicht bij hun buren. Verder loopt er ook een kat rond, wat niet iedereen zal waarderen. Lekkers meenemen is ook een optie!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Zondagmiddag zonder reserveren bij de bakkerswinkel beland.Het was erg druk maar we konden even wachten voor een high tea voor 3 personen.Het vriendelijke personeel deed hun uiterste best om een gezellig tafeltje te regelen.Binnen een kwartier was het zover,in de tussentijd konden wij al kiezen welke high tea wij wilde en werd al begonnen met klaarmaken.Eenmaal aan tafel werd alles vlot geserveerd en het was verrukkelijk ! 3 soorten hartige taart,6 zoete taartpuntjes,scones en sandwiches met 2 verschillende soorten beleg,alles heerlijk vers.Wij hadden de afternoonthea nr 2 voor 17.50 per persoon.Je hebt daar meer dan genoeg aan,s avonds niet meer gegeten!
De winkel is erg gezellig om te vertoeven.
Riekje-Eva B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Vorige week een high tea gehad bij de bakkerswinkel in de Roelof Hardstraat in Amsterdam Zuid. We moesten 115,00 euro neertellen voor een High tea voor 4 personen. Wat we daarvoor kregen was echt niet meer waard dan ca. 40 euro. Wat een winst heeft men gemaakt. Ongelooflijk. Een lullig bordje sla, een paar kleine taartpuntjes,een klein plakje zalm, oud brood (was echt vies), een dun puntje quiche en alles smaakte even vlak. We waren diep geschokt. Ooit in de Warmoesstraat high tea geprobeerd en dat was destijds (6 jaar geleden) echt supergoed. We hadden ook gevraagd om iets extras omdat het ter ere van mijn schoonvader was die 91 werd. Nou er kon net een puntje chocotaart met 1 kaarsje af, want ach ja dat deden ze eigenlijk niet. Slechte beurt, slechte ervaring. Diepverdrietig