De Bagatelle

Nijverdalseweg 10 8106 AC Marienheem Nederland Kaart

Over het restaurant De Bagatelle

Voor fijnproevers en levensgenieters

Restaurant De Bagatelle is sinds 1747 het adres voor gastronomische maaltijden en gezellige feesten. Dit restaurant wordt nu al ruim dertig jaar gerund door de broers Arno en Willy Huisken. Hun recept voor succes begint in de luxe keuken, waar verse, lokale producten met veel aandacht worden bereid. Zij zijn altijd op zoek naar vernieuwing, dus je kunt je hier regelmatig laten verrassen. Deze veelzijdige locatie biedt volop ruimte voor kleine en grote bijeenkomsten en ontspannende activiteiten zoals supa golf.

Meer informatie over restaurant De Bagatelle

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Bagatelle

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
alles smaakte zeer goed en de borden waren opgemaakt als kleine kunstwerkjes.
Wij hebben echt genoten door de kleine tussengerechtjes sluit alles mooi op elkaar aan.
goede bediening die de gerechten prima konden uitleggen. Klasse!!
Aquacolors .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Geweldig restaurant. Een avondvullende cullinaire beleving. Met zeer vriendelijk kundig personeel. Je krijgt heerlijke amuse's tussendoor en het eten op je bord is een smaaksensatie. Heerlijke stoelen, leuke inrichting. Wij komen speciaal uit Haarlem hier naar toe om te eten!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Kortom; perfect op alle fronten
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijke gerechten. Ober heeft grote productkennis. Heel verrassend was de alcolholvrije wijn: leuk voor de BOB. Fijne sfeer.
Selma E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooie locatie en mooi ingericht. Goede akoestiek, prettige sfeer. Rust, ook al zat het restaurant helemaal vol. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Alle gerechten
waren om te smullen en de borden waren een plaatje, prachtig opgemaakt. Tussen elke gang werd een verrassend hapje geserveerd. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend/boven verwachting. We hebben heel erg genoten!
Erik G.S. O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Alles prima
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We komen hier regelmatig,mede dat sfeer,service lad zeer hoog ligt bij de eigenaren. Hier kunnen andere van leren. Dus al met al een top bedrijf
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellige en gemoedelijke sfeer. Tussen de gangen door lekkere amuses. Goed uitgekiende gerechten. Wij hebben hier inmiddels meerdere keren lekker en gezellig gegeten zonder ergernisjes over bediening, entourage en sfeer.
Fanny B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Sinds lange tijd wilden we uit eten.
We volgen een streng ketogeen koolhydraatarm dieet.
Vooraf gebeld en menuwensen doorgegeven.
Op de betreffende avond kwam de kok persoonlijk zijn menusuggestie bespreken of alles goed doordacht was. Een kleine aanpassing maakte dat we oog en tongstrelend gegeten hebben.
Helemaal volgens onze wensen.
Subliem. En wat een gevoel...dat je echt over de rode loper bent binnengewandeld.
Genieten met de groete G.
Wij gaan weer vaker uit eten !
Jeanet K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ieder bord zag er prachtig uit!
Harco W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant. Niet te groot en mooi ingericht. Eten was over het algemeen goed. Voorgerechten waren iets tegenvallend (vooral de heilbot had weinig smaak, grote rauwe stukken) maar de hoofdgerechten maakten veel goed. Kok lijkt vooral erg goed in vlees lang garen, bijvoorbeeld de reestoof en kalfssukade waren erg goed.
Bediening was niets op aan te merken.
Absoluut waar voor je geld.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Naar aanleiding van positieve reacties van kennissen toch maar weer eens geprobeerd. Zelf hadden wij met dit restaurant in 2014 een wat mindere ervaring.
Gisterenavond is dit ruimschoots goed gemaakt. Het eten was lekker en van goede kwaliteit, de bediening netjes en vriendelijk.
Tussen de gangen werden verschillnde amuses geserveerd. De rustieke uitstraling van dit restaurant draagt bij aan een gezellige avond dineren. Prima, probeer dit niveau vast te houden.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Ons vaste restaurant als we in de buurt van Zwolle/Heino zijn. Landelijk gelegen, fijn terras, prima inrichting. Wat chiquere uitstraling en net publiek.
Het eten is altijd genieten. Heerlijke smaken, prachtig opgemaakt, altijd goed. Lekkere wijnen erbij. Heel vriendelijke en goede bediening. Hele goede prijs-kwaliteit-verhouding !!
jcddeboer .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Van de 8 gangen was de herten biefstuk het fijnste gerecht. Alles was heerlijk. De voorgestelde wijnen waren perfect en heerlijk bij de gerechten. Snelle en vriendelijkke bediening. Mooi restaurant. Avond was zo voorbij, maar dat is altijd zo als alles goed is en het gezellig is. Wij hebben er van genoten.

Fam. De Boer. Almere
Jules H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Lekkere creaties van o.a. tonijn, fazantenpate en rund, lekkere toetjes en aardige amuses. Enige jammere voor de kinderen dat de wachttijd wat lang is, en dat het kindermenu van kroket met friet zonder fantasie op het bord in gelegd. Zonder kinderen is dit een topper in de regio.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wat een geweldige kwaliteit vanuit de keuken!! Top amusement qua geur, kleur en smaak.
Daarbij amuses en tussendoortjes van de zaak, waardoor je vier-gangen er zomaar zeven kunnen worden.
Zeer compleet in alles, eten én drinken.

Ondanks dat alle tafels buiten bezet waren (we hadden gereserveerd), géén lange wachttijden voor de gerechten, personeel houdt de tafels in de gaten, je hoeft niets te vragen en niet te wachten.

We hebben hier in de zomertijd gegeten en wil de lezers niet van deze recensie onthouden, want we zijn echt super enthousiast!
DrB .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Met een familiegroep van 8 personen in dit restaurant, gelegen in een oude boerderij in de omgeving van Raalte, gedineerd. De moeite waard.
Wij werden hartelijk ontvangen en naar een mooie tafel begeleid in het restaurant in een oude deel (?) met veel originele elementen. Het diner (drie gangen voor 32,50) begon met een smakelijke amuse en lekker ambachtelijk brood. Ik beperk me tot de gerechten die mijn partner en ikzelf gekozen hebben, want het gaat te ver om alle 8 diners te omschrijven. Het voorgerecht was pulled pork en carpaccio plus tartaar van rund. Beide erg geslaagd. Daarna kregen we een amusesoepje, ook lekker. Als hoofdgerecht hadden we een eendenborst en een zeebaarsfilet. Mooi opgemaakt en smakelijk.
Vervolgens weer een klein tussenhapje en daarna het dessert. In ons geval aardbeien met hangop en een framboos/rabarberdessert. Al met al zeer geslaagd, ook volgens onze tafelgenoten die allerlei andere gerechten besteld hadden. Wat mij betreft zou het aantal amuse/tussengerechtjes wel wat minder kunnen. Ook jammer dat er geen vegetarische gerechten op de kaart staan
De service was prima in orde, enthousiast maar soms nog wat onervaren. Veel goede uitleg bij de verschillende gerechten.
Entourage is prima. Het restaurant heeft ook grote zalen voor feesten/gezelschappen, maar daar heb je in het restaurant geen hinder van, en ook merkte je het niet aan de snelheid van de keuken.

Judith L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
De lunch was zeer karig, 11 euro voor een broodje hamburger zonder sla of frites. De hele maaltijd last gehad van vliegen en toen we er iets van zeiden werden er geen verontschuldigen gemaakt. Hier eten wij nooit meer.
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Totaal onbekend in deze contreien van het land kwam ik hier met 3 vrienden bij toeval terecht. Lang leve toeval! In een sfeervol restaurant met leuke kunst aan de muur kregen we een uitstekend 3-gangenmenu met prima bijpassende wijnen. Hollandse gerechten verrassend geremastered (bijvoorbeeld het parelhoen met bloemkoolpanacotta en kerriemayonaise) en mooi opgediend. De amuses tussen de gerechten door zijn misschien nog beter. Een zeer prettige verrassing was dat mijn vegetarische tafelgenoot ook mooie gerechten kreeg (vraag gerust de kok naar eigen inzicht wat te maken: de man kan het). Complimenten ook voor eigenaar en bediening die op prettige en professionele wijze je echt gast doen voelen. Tevens eerste restaurant met zulke fijne stoelen. Kortom, wil je voor een schappelijke prijs sub-ster eten: rij gerust even om voor deze onverwachte parel!
Binky D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Wij een groep van 7 personen zijn wezen eten bij dit restaurant.
Heerlijke gerechten o.a hertenbiefstuk, slibtong ,rund en ook vegetarisch werden geserveerd.
Ook aan de vegetarische gerechten was veel aandacht aan besteed, dat heb ik wel eens anders meegemaaakt.
Wij allen hebben allen super genoten van de maaltijd.
Ook de amuses welke tussendoor kwamen waren zeer lekker.
Vriendelijk personeel die ook vertelden wat er op ons bord lag
Het voor en nagerecht smaakten naar meer.
Kom hier graag nog eens terug, moet er wel een stukje voor omrijden maar heb dat er graag voor over.