De Bagatelle

Nijverdalseweg 10 8106 AC Marienheem Nederland Kaart

Over het restaurant De Bagatelle

Voor fijnproevers en levensgenieters

Restaurant De Bagatelle is sinds 1747 het adres voor gastronomische maaltijden en gezellige feesten. Dit restaurant wordt nu al ruim dertig jaar gerund door de broers Arno en Willy Huisken. Hun recept voor succes begint in de luxe keuken, waar verse, lokale producten met veel aandacht worden bereid. Zij zijn altijd op zoek naar vernieuwing, dus je kunt je hier regelmatig laten verrassen. Deze veelzijdige locatie biedt volop ruimte voor kleine en grote bijeenkomsten en ontspannende activiteiten zoals supa golf.

Meer informatie over restaurant De Bagatelle

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Bagatelle

Bas K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De prijs kwaliteits verhouding van dit restaurant is moeilijk te overtreffen en kan menig sterren restaurant laten blozen. Een jong enthousiast team dat een erg goede service levert. De wijnkaart is simpel maar een prima selectie. En het restaurant zelf is prachtig en sfeervol ingericht. Kortom een absolute aanrader.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Bij het afrekenen hoorden wij dat er niet mee gedaan werdt met de AH diner aktie. Begrijp niet dat je via de site boekt en dan ook bij restaurants komt die niet mee doen. Erg onduidelijk allemaal. Wel kwamen ze ons tegemoet. Dus de Bagatelle is niets kwalijk te nemen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prima naar de zin gehad; kwaliteit en smaak was weer prima.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten vooral het lamsvlees was van uitmuntende kwaliteit
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
bedienend personeel vriendelijk maar zeker niet goed, b.v. broodmandje wat al voor het voorgerecht leeg was pas van tafel gehaald na het uithalen van het hoofdgerecht, witte wijn besteld bij het voorgerecht ( niet gebracht), links inzetten/uithalen etc. etc., nee wat de bediening betreft mag hier wel een leermeester in worden gezet. Wat betreft het eten, goed, niets bijzonders, 3-gangen menu besteld, porties veel te klein, na het bezoek aan de Bagatelle hebben we eerlijk gezegd een bezoek gebracht aan een shoarma restaurant. Bediening kunnen wij nog vergeven want die is bijna overal slecht in Overijssel maar de veel te kleine porties hebben ons doen besluiten om dit restaurant niet meer te bezoeken. Succes.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Geweldig restaurant. Gewoon doen. Culinaire hoogstandjes voor een redelijke prijs. Een nog niet ontdekte parel in culinair Nederland.
F. M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en vooral de bediening was erg goed!
Gja K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten is ons goed bevallen
Arjan E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was zeer goed! Personeel was zeer vriendelijk.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige gemoedelijke sfeer in het restaurant, vlotte bediening.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Bediening is prima, maar het is lastig om aandacht te trekken omdat het personeel niet voldoende om zich heen kijkt
Jon Erik K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goed verzorgd uitstekende keuken en bediening
corencootje B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ontvangst en bediening zijn erg prettig en doen "warm" aan. Fijn personeel! Het diner: gastronomisch-vier-gangen-verrassings-menu dat we gebruikt hebben zit vol verrassingen en is geweldig. Smaakvol en vol met afwisseling.
We houden een zeer goede smaak over aan ons gezellig etentje bij De Bagatelle. Dit was trouwens veertig jaar geleden ook al zo. Volhouden zo-een echte aanrader.
GJ N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Te warm
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten hartstikke goed met mooi opgemaakte borden. Couvert ansich gedateerd. Leuke bediening. Neem je tijd want dit is een amuserend avondvullend programma.
Ko W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ontvangst is zeer vriendelijk.
Met ons vieren hebben we allemaal verschillende gerechten gehad en alles was gewoon super.
Tevens wordt je tussen de gerechten door verrast met een amuse van de Bagatelle.
De fles witte huiswijn was heerlijk en ook het biertje smaakte goed.
Het is een avondvullend uitgaansgelegenheid, je kunt hier rustig je tijd nemen.
Al met al een heerlijke avond gehad.
Wat vaak in de wandelgangen van de Bagatelle wordt gezegd is dat het voor de "kak" is maar dit is beslist niet waar. En wie kleed zich niet een beetje in stijl als je uitgaat.
Chapeau!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben hier met familie gegeten. De temperatuur was een beetje koud en het was erg rustig, een muziekje op de achtergrond ontbrak. Het eten was mooi opgemaakt en heerlijk, wel was de hoeveelheid aan de minimale kant. Wel lekker dat we tussendoor amuses en brood kregen.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zoals altijd werden we niet teleurgesteld. Mooie gerechten, prima van smaak. En ook heel attent zijn de tussengerechtjes en het lekkere verse brood met boter, olie en zout vooraf. Helemaal top.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke gerechten, prachtig opgemaakt! Erg tevreden!