De Bagatelle

Nijverdalseweg 10 8106 AC Marienheem Nederland Kaart

Over het restaurant De Bagatelle

Voor fijnproevers en levensgenieters

Restaurant De Bagatelle is sinds 1747 het adres voor gastronomische maaltijden en gezellige feesten. Dit restaurant wordt nu al ruim dertig jaar gerund door de broers Arno en Willy Huisken. Hun recept voor succes begint in de luxe keuken, waar verse, lokale producten met veel aandacht worden bereid. Zij zijn altijd op zoek naar vernieuwing, dus je kunt je hier regelmatig laten verrassen. Deze veelzijdige locatie biedt volop ruimte voor kleine en grote bijeenkomsten en ontspannende activiteiten zoals supa golf.

Meer informatie over restaurant De Bagatelle

• Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Te warm
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten hartstikke goed met mooi opgemaakte borden. Couvert ansich gedateerd. Leuke bediening. Neem je tijd want dit is een amuserend avondvullend programma.
Ko W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ontvangst is zeer vriendelijk.
Met ons vieren hebben we allemaal verschillende gerechten gehad en alles was gewoon super.
Tevens wordt je tussen de gerechten door verrast met een amuse van de Bagatelle.
De fles witte huiswijn was heerlijk en ook het biertje smaakte goed.
Het is een avondvullend uitgaansgelegenheid, je kunt hier rustig je tijd nemen.
Al met al een heerlijke avond gehad.
Wat vaak in de wandelgangen van de Bagatelle wordt gezegd is dat het voor de "kak" is maar dit is beslist niet waar. En wie kleed zich niet een beetje in stijl als je uitgaat.
Chapeau!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben hier met familie gegeten. De temperatuur was een beetje koud en het was erg rustig, een muziekje op de achtergrond ontbrak. Het eten was mooi opgemaakt en heerlijk, wel was de hoeveelheid aan de minimale kant. Wel lekker dat we tussendoor amuses en brood kregen.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zoals altijd werden we niet teleurgesteld. Mooie gerechten, prima van smaak. En ook heel attent zijn de tussengerechtjes en het lekkere verse brood met boter, olie en zout vooraf. Helemaal top.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke gerechten, prachtig opgemaakt! Erg tevreden!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
alles smaakte zeer goed en de borden waren opgemaakt als kleine kunstwerkjes.
Wij hebben echt genoten door de kleine tussengerechtjes sluit alles mooi op elkaar aan.
goede bediening die de gerechten prima konden uitleggen. Klasse!!
Aquacolors .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Geweldig restaurant. Een avondvullende cullinaire beleving. Met zeer vriendelijk kundig personeel. Je krijgt heerlijke amuse's tussendoor en het eten op je bord is een smaaksensatie. Heerlijke stoelen, leuke inrichting. Wij komen speciaal uit Haarlem hier naar toe om te eten!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Kortom; perfect op alle fronten
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijke gerechten. Ober heeft grote productkennis. Heel verrassend was de alcolholvrije wijn: leuk voor de BOB. Fijne sfeer.
Selma E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooie locatie en mooi ingericht. Goede akoestiek, prettige sfeer. Rust, ook al zat het restaurant helemaal vol. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Alle gerechten
waren om te smullen en de borden waren een plaatje, prachtig opgemaakt. Tussen elke gang werd een verrassend hapje geserveerd. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend/boven verwachting. We hebben heel erg genoten!
Erik G.S. O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Alles prima
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We komen hier regelmatig,mede dat sfeer,service lad zeer hoog ligt bij de eigenaren. Hier kunnen andere van leren. Dus al met al een top bedrijf
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellige en gemoedelijke sfeer. Tussen de gangen door lekkere amuses. Goed uitgekiende gerechten. Wij hebben hier inmiddels meerdere keren lekker en gezellig gegeten zonder ergernisjes over bediening, entourage en sfeer.
Fanny B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Sinds lange tijd wilden we uit eten.
We volgen een streng ketogeen koolhydraatarm dieet.
Vooraf gebeld en menuwensen doorgegeven.
Op de betreffende avond kwam de kok persoonlijk zijn menusuggestie bespreken of alles goed doordacht was. Een kleine aanpassing maakte dat we oog en tongstrelend gegeten hebben.
Helemaal volgens onze wensen.
Subliem. En wat een gevoel...dat je echt over de rode loper bent binnengewandeld.
Genieten met de groete G.
Wij gaan weer vaker uit eten !
Jeanet K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ieder bord zag er prachtig uit!
Harco W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant. Niet te groot en mooi ingericht. Eten was over het algemeen goed. Voorgerechten waren iets tegenvallend (vooral de heilbot had weinig smaak, grote rauwe stukken) maar de hoofdgerechten maakten veel goed. Kok lijkt vooral erg goed in vlees lang garen, bijvoorbeeld de reestoof en kalfssukade waren erg goed.
Bediening was niets op aan te merken.
Absoluut waar voor je geld.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Naar aanleiding van positieve reacties van kennissen toch maar weer eens geprobeerd. Zelf hadden wij met dit restaurant in 2014 een wat mindere ervaring.
Gisterenavond is dit ruimschoots goed gemaakt. Het eten was lekker en van goede kwaliteit, de bediening netjes en vriendelijk.
Tussen de gangen werden verschillnde amuses geserveerd. De rustieke uitstraling van dit restaurant draagt bij aan een gezellige avond dineren. Prima, probeer dit niveau vast te houden.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Ons vaste restaurant als we in de buurt van Zwolle/Heino zijn. Landelijk gelegen, fijn terras, prima inrichting. Wat chiquere uitstraling en net publiek.
Het eten is altijd genieten. Heerlijke smaken, prachtig opgemaakt, altijd goed. Lekkere wijnen erbij. Heel vriendelijke en goede bediening. Hele goede prijs-kwaliteit-verhouding !!
jcddeboer .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Van de 8 gangen was de herten biefstuk het fijnste gerecht. Alles was heerlijk. De voorgestelde wijnen waren perfect en heerlijk bij de gerechten. Snelle en vriendelijkke bediening. Mooi restaurant. Avond was zo voorbij, maar dat is altijd zo als alles goed is en het gezellig is. Wij hebben er van genoten.

Fam. De Boer. Almere