De Bagatelle

Nijverdalseweg 10 8106 AC Marienheem Nederland Kaart

Over het restaurant De Bagatelle

Voor fijnproevers en levensgenieters

Restaurant De Bagatelle is sinds 1747 het adres voor gastronomische maaltijden en gezellige feesten. Dit restaurant wordt nu al ruim dertig jaar gerund door de broers Arno en Willy Huisken. Hun recept voor succes begint in de luxe keuken, waar verse, lokale producten met veel aandacht worden bereid. Zij zijn altijd op zoek naar vernieuwing, dus je kunt je hier regelmatig laten verrassen. Deze veelzijdige locatie biedt volop ruimte voor kleine en grote bijeenkomsten en ontspannende activiteiten zoals supa golf.

Meer informatie over restaurant De Bagatelle

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Bagatelle

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige gemoedelijke sfeer in het restaurant, vlotte bediening.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Bediening is prima, maar het is lastig om aandacht te trekken omdat het personeel niet voldoende om zich heen kijkt
Jon Erik K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goed verzorgd uitstekende keuken en bediening
corencootje B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ontvangst en bediening zijn erg prettig en doen "warm" aan. Fijn personeel! Het diner: gastronomisch-vier-gangen-verrassings-menu dat we gebruikt hebben zit vol verrassingen en is geweldig. Smaakvol en vol met afwisseling.
We houden een zeer goede smaak over aan ons gezellig etentje bij De Bagatelle. Dit was trouwens veertig jaar geleden ook al zo. Volhouden zo-een echte aanrader.
gerrit jan N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Te warm
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten hartstikke goed met mooi opgemaakte borden. Couvert ansich gedateerd. Leuke bediening. Neem je tijd want dit is een amuserend avondvullend programma.
Ko W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ontvangst is zeer vriendelijk.
Met ons vieren hebben we allemaal verschillende gerechten gehad en alles was gewoon super.
Tevens wordt je tussen de gerechten door verrast met een amuse van de Bagatelle.
De fles witte huiswijn was heerlijk en ook het biertje smaakte goed.
Het is een avondvullend uitgaansgelegenheid, je kunt hier rustig je tijd nemen.
Al met al een heerlijke avond gehad.
Wat vaak in de wandelgangen van de Bagatelle wordt gezegd is dat het voor de "kak" is maar dit is beslist niet waar. En wie kleed zich niet een beetje in stijl als je uitgaat.
Chapeau!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben hier met familie gegeten. De temperatuur was een beetje koud en het was erg rustig, een muziekje op de achtergrond ontbrak. Het eten was mooi opgemaakt en heerlijk, wel was de hoeveelheid aan de minimale kant. Wel lekker dat we tussendoor amuses en brood kregen.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zoals altijd werden we niet teleurgesteld. Mooie gerechten, prima van smaak. En ook heel attent zijn de tussengerechtjes en het lekkere verse brood met boter, olie en zout vooraf. Helemaal top.
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke gerechten, prachtig opgemaakt! Erg tevreden!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
alles smaakte zeer goed en de borden waren opgemaakt als kleine kunstwerkjes.
Wij hebben echt genoten door de kleine tussengerechtjes sluit alles mooi op elkaar aan.
goede bediening die de gerechten prima konden uitleggen. Klasse!!
Aquacolors .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Geweldig restaurant. Een avondvullende cullinaire beleving. Met zeer vriendelijk kundig personeel. Je krijgt heerlijke amuse's tussendoor en het eten op je bord is een smaaksensatie. Heerlijke stoelen, leuke inrichting. Wij komen speciaal uit Haarlem hier naar toe om te eten!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Kortom; perfect op alle fronten
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijke gerechten. Ober heeft grote productkennis. Heel verrassend was de alcolholvrije wijn: leuk voor de BOB. Fijne sfeer.
Selma E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooie locatie en mooi ingericht. Goede akoestiek, prettige sfeer. Rust, ook al zat het restaurant helemaal vol. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Alle gerechten
waren om te smullen en de borden waren een plaatje, prachtig opgemaakt. Tussen elke gang werd een verrassend hapje geserveerd. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend/boven verwachting. We hebben heel erg genoten!
Erik G.S. O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Alles prima
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We komen hier regelmatig,mede dat sfeer,service lad zeer hoog ligt bij de eigenaren. Hier kunnen andere van leren. Dus al met al een top bedrijf
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellige en gemoedelijke sfeer. Tussen de gangen door lekkere amuses. Goed uitgekiende gerechten. Wij hebben hier inmiddels meerdere keren lekker en gezellig gegeten zonder ergernisjes over bediening, entourage en sfeer.
Fanny B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Sinds lange tijd wilden we uit eten.
We volgen een streng ketogeen koolhydraatarm dieet.
Vooraf gebeld en menuwensen doorgegeven.
Op de betreffende avond kwam de kok persoonlijk zijn menusuggestie bespreken of alles goed doordacht was. Een kleine aanpassing maakte dat we oog en tongstrelend gegeten hebben.
Helemaal volgens onze wensen.
Subliem. En wat een gevoel...dat je echt over de rode loper bent binnengewandeld.
Genieten met de groete G.
Wij gaan weer vaker uit eten !
Jeanet K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ieder bord zag er prachtig uit!