De Baeckermat

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg lang
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Toen we aankwamen bij het restaurant gingen wij buiten zitten aangezien het nog aardig mooi weer was. Het duurde daarna echter ongeveer 20 minuten voor er eindelijk iemand kwam. Wij werden niet eens normaal begroet en er werd gevraagd of wij iets wilden drinken. Dit deden wij en wij kregen de kaart. Nadat wij de kaart hadden gekregen duurde het echter een half uur tot 3 kwartier eer wij pas echt eten konden bestellen. Wij vroegen waarom dit zo lang duurde, en het antwoord was gewoon "het is druk, dit komt door de week niet voor". Er werd niets aan gedaan. Na 20 à 25 minuten werd het eten geserveerd en dit was gelukkig wel goed. Hebben gewoon betaald, maar er werd niet gevraagd hoe onze ervaring was of normaal goedendag gezegd. Hieraan hadden wij dus niet echt een topervaring.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Dit was de allerlaatste keer dat ik daar gegeten heb! Na een klacht kon er geen excuus af, geen kopje koffie als genoegdoening, en als antwoord op een e-mail krijg ik te te horen dat ik mijn frustaties niet op het net mag uiten! Hahaha, je wordt hier wel gefrusteerd door.
Het is dus heel normaal dat er grote graten in de vis zitten en ik mag daarover niet zeuren.
Rembor .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
cote a los 39,50 !! klein , stukje van gegeten , koud! opmerking gemaakt , terug naar de keuken , komt meisje zeggen ze gaan een nieuwe maken , komt gewoon de oude terug , partner inmiddels bijna klaar met eten.
op het terras zit je wel lekker , alleen jammer dat er dan andere mensen zitten roken en de rook slecht weg waait
kortom dat gaat weer even duren voor ik daar weer kom