De Babbelaer

Molenstraat 17 7241 AD Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant De Babbelaer

Niet voor niets een begrip

Grand café restaurant De Babbelaar is al lange tijd een begrip in Lochem en omstreken. Voortreffelijke maaltijden, heerlijke koffie en personeel dat met een grote glimlach naast je tafel staat. Ook heb je hier de mogelijkheid om te genieten van de karakteristieke ‘babbelaertjes’, kleine gerechtjes voor een vaste prijs. Een gezellige en ontspannen avond voor jou en je tafelgenoten!

Meer informatie over restaurant De Babbelaer

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Super vriendelijke bediening met humor. Heerlijk gegeten, goed van smaak en creatief. Klein hapjes met veel variatie. Gezellige sfeer in het restaurenT.
H h m K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
wij waren op vakantie in betreffende streek en zochten een restaurant om rustig en lekker te eten
De Babbelaer in Lochem kunnen we bij iedereen aanbevelen . goede en vriendelijke bediening
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
we hebben van een fantastisch lekker diner genoten in een prima sfeer met goede bediening. Alleen jammer dat er van die afschuwelijke nep kaarsjes op tafel stonden. Zelf zou ik dan liever een piepklein boeketje bloemen op elk tafeltje zetten.
lwink .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker gegeten in een voor mij nieuw restaurant. De ruimte is sfeervol en de serre is mooi licht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed. Ik heb het driegangenmenu genomen. Met vlees als hoofdgerecht. Alles was goed klaargemaakt en het zag er op het bord ook mooi en aantrekkelijk uit. Ik ben niet zo'n grote eter. Het hoofdgerecht was voor mij vrij veel. Je kunt in dit restaurant ook kiezen voor drie verschillende menu's met kleine gerechtjes. Dat ga ik zeker nog eens doen. Kortom, aan te bevelen !
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We werden prettig ontvangen en hebben heerlijk genoten. We konden met de AH actie gewoon kiezen van de kaart. Topavond gehad.
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Weer met AH kaarten 'Babbelaertjes' [twee gerechtjes per keer per persoon gedurende 'in ons geval, twee uren; we kwamen tegen 19.30 u en de keuken sloot om 21.30 u) gegeten bij De Babbelaer. Eigenlijk waren de gerechtjes elk weer heerlijk. Het groentegerechtje en de gebakken aardappels waren wat fantasieloos. Ook de dames in de bediening waren weer zeer gastvrij en aardig. Zonder de AH kaarten [2 x € 24,- korting] waren we meer dan € 200,- kwijt geweest en dat is, zonder exorbitant veel drank, toch aan de dure kant.
Irene A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben lekker gegeten, alleen vonden we de bijgerechten die op tafel kwamen te weinig voor 4 personen. Op tafels met twee personen kwam de zelfde hoeveelheid.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Er lekkere gerechtjes (Babbelaertjes). Bijzonder vriendelijk personeel, sfeervol ingericht eetcafé.
Het all you can eat concept werkt goed je mag per ronde 2 gerechtjes bestellen en je kan alles door elkaar bestellen. Van voorgerecht, hoofdgerecht tot dessert en weer terug.
Er kan ook gewoon a la carte gegeten worden met normale porties
M K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De kwaliteit van de maaltijd/Naobertjes overstijgt een snackbar niet. Van het uit eten gaan in een restaurant mag je meer kwaliteit en creativiteit verwachten, zeker voor deze prijs. Het eten is matig, Goedkope ingrediënten. Prijs/kwaliteit slecht. Waren al twee keer eerder geweest, wat ook tegen viel maar gaven dit restaurant nog 1 kans. Gaan er nooit meer heen.
aniajansen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten via de AH-resraurantactie. Heel vriendelijke bediening. Hebben ervan genoten. We hadden mooi weer en konden buiten op het terras zitten.
aassink .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een grote keus aan gerechten, goede prijs voor de gerechten, kortom een aanrader
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, veel keuze uit het menu. Er werd een goede uitleg verstrekt. Er waren veel gasten die van de AH aanbieding gebruik maakten, die werden allemaal even goed behandeld.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Supergezellig en heerlijk gegeten.
Nettie K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten, bij een gezellig restaurant.
Gemoedelijk en gedreven personeel. !!!!
Zeker voor herhaling vatbaar !!!!
jocelyn_paul31 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Uit eten geweest als vegetariër bij de Babbelaer, er is genoeg keuze en staat netjes op de kaart aangegeven voor welke gerechten je kunt kiezen. Gerechtjes zijn echt af! Heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Carpacio was een 10! Hoofdgerecht ook prima! Wel echt eetcafe niet voor avondvullend etentje. Maar wel een aanrader als je in de buurt bent.
sjanellie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
onbeperkte babelaartjes gegeten.....kwaliteit eten is goed concept leuk verschillende kleine gerechtjes
maar de bediening was rond uit knullig.... eten op verkeerde tafel vergeten eten mee te nemen uit de keuken en niet een keer.....de hele avond het was echt zo knullig dat het lachwekkend werd (ik heb het hier niet over alle personeel)
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten en goede service!
De tafel van Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De grootte van de gerechtjes was niet in evenwicht. Sommige gerechtjes waren te groot, bijvoorbeeld het Frans Kipstoofpotje en de Hongaarse Goulash. Alles was lekker, maar dus soms teveel.
Koba B.
Was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer .alles was tip top mijn complimenten
Appiehappie1965 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Babbelaertjes menu gegeten, veel vegetarische keus. Leuke serveerster, gerechten kwamen niet te snel door, kortom een prima prijs kwaliteit verhouding.