De Babbelaer

Molenstraat 17 7241 AD Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant De Babbelaer

Niet voor niets een begrip

Grand café restaurant De Babbelaar is al lange tijd een begrip in Lochem en omstreken. Voortreffelijke maaltijden, heerlijke koffie en personeel dat met een grote glimlach naast je tafel staat. Ook heb je hier de mogelijkheid om te genieten van de karakteristieke ‘babbelaertjes’, kleine gerechtjes voor een vaste prijs. Een gezellige en ontspannen avond voor jou en je tafelgenoten!

Meer informatie over restaurant De Babbelaer

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig leuk restaurant, waar wij regelmatig naartoe gaan! Lekker ongedwongen sfeertje en fijn eten. We maken er altijd een hele avond van met goede wijn en de Babbelaertjes (kleine gerechtjes). Aanrader!
Anne1414 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een hartelijke otvangst in een gezellige restaurant. Alle tafel waren bezet maar alles liep goed. Een perfecte organisatie.
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellig en knus eetcafé.
Zeer gastvrije en vriendelijke bediening.
Heerlijke kleine gerechtjes.
Voldoende keuze.
Smaakvol en gezellig opgediend in steeds wisselend servies.
Komen zeer zeker terug.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Net terug van een geweldige avond!
We hebben babbelaartjes met de AHrestaurantactie gegeten..
Bij aankomst kwam de sfeer ons tegemoet net als een vriendelijke gastvrouw.
Alles was erg lekker en soms zelfs verrassend..
De bediening liep de benen uit hun lijf,bleef erg vriendelijk, nam tijd en service verlenen!chapeau dames!
Kortom wij gingen hier weg met al bijna een nieuwe reservering in ons hoofd..
paulinebuffing .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Voor de tweede keer naar de Babbelaer, speciaal voor de babbelaertjes-menu. Nu met een vriendin.
Het blijkt dat ze ongeveer vier keer per jaar de kaart veranderen, dus waren er nu andere gerechten waar uit gekozen kon worden. En het was weer heerlijk en enorm gezellig. De bediening is echt fantastisch; ook al hadden de drie serveersters het hartstikke druk, ze bleven vriendelijk en bereid alle vragen te beantwoorden. Het zijn Gastvrouwen met een hoofdletter G. Ik hoop dat ze bij de volgende AH restaurantactie weer meedoen. We willen graag terugkomen!!
Philippe C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening in bistro-achtige omgeving. Geen luxe maar wel goed eten.
Het is er wel donker en als je ogen niet (meer) heel goed zijn is het lastiger de boel te zien en de kaart te lezen.
Pluspunt is zeker dat de muziek echt rustig op de achtergrond speelt en je er dus overheen hoeft te schreewen.
Mies H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het is lekker eten in de Babbelaer. De bediening is vriendelijk en vlot. Voor ons aanleiding om graag terug te komen. We maakten gebruik van de AH restaurantactie.
CKF .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij "De Babbelaar" was het druk! Dat is meestal een goed teken en inderdaad we werden niet teleurgesteld. We kozen alle vier voor de "Babbelaartjes" en alles wat op tafel kwam was goed bereid en smakelijk!
Wel hebben we wat kanttekeningen. Bij binnenkomst stonden we wat verloren rond te kijken, niemand heette ons welkom en niemand kwam op ons af. We moesten zelf op zoek naar een plekje voor onze jassen aan de onvolledig kapstokken. Geen drama natuurlijk, maar wat attenter zou leuk zijn.
De bediening was absoluut vriendelijk. Enig minpunt vonden wij dat het eten in vliegende vaart op tafel gezet werd. Wat een haast! Iets rustiger zouden wij prettiger vinden. Je bent immers een avondje uit.
Verder hadden zowel mijn man als ik het idee dat bij de laatste rondjes het wachten op de bestelling langer duurde dan in het begin. Komt dat dan toch omdat je met de AH-zegels eet?
joeb18 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, het eten was goed, voldoende en prima opgediend. Men gaf ons alle tijd en vroegen vriendelijk of wij de volgende gang geserveerd wilden hebben. Erg gezellige inrichting.
gtwee .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gastvrije ontvangst. en genoten van alle verschillende gerechtjes.
Alleen dat eerst gezegd wordt dat je onbeperkt kunt bestellen, maar dat dan 5 min voor sluiten van de keuken op een vreemde manier aangegeven wordt dat we wel snel moeten zijn met het invullen van een dessert keuze.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten. Wel beetje vreemd dat dezelfde gerechten in verschillende porties&bakjes werden geserveerd. Meiden vd bediening vriendelijk.
johij .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en de toetjes waren echt heerlijk, spareribs waren heerlijk en de biefstuk lekker mals.
Nauel1 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Ontzettend leuke tent met fantastische bediening. Zeer vriendelijk, vlot en gezellig, maar niet te amicaal. We hebben gekozen voor het babbelaerconcept, waarbij je onbeperkt kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen. De kwaliteit van het eten was prima. Als we nog eens in de buurt komen van Lochem komen we zeker terug
Marlon B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben hier goed gegeten.

Kleine bijbetaling voor het tapas menu maar dit was wel in verhouding.

Vooral het groente pasteitje is een aanrader
wianne .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij zijn al verschillende keren bij de Babbelaer geweest. Het eten is goed en voor een redelijke prijs. De bediening is altijd attent en vriendelijk. Daarom komen we er graag.
ahjbeijer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten van de kaart. De gerechten waren voortreffelijk. Vooral de nagerechten; de limoncello-mousse en de vanille-ijs met bosvruchten, waren bijzonder lekker. Ook was de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
btdamen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Het kleine gerechtendiner was geweldig. Wij hebben genoten. Een gemoedelijke sfeer. Een echte aanrader.
lutters13 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was erg lekker. Heel fijn vriendelijk personeel. Erg attent. Fijne sfeer. We waren een half uurtje te vroeg maar dat was geen enkel probleem. Werden gelijk naar ons tafeltje gebracht.
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond met de AH actie. We hebben gekozen voor de babbelaartjes wat een leuke variant is op het tapas concept. Kleine lekkere hapjes en zoveel je wilt. Daar wordt absoluut niet moeilijk over gedaan. Je krijgt zeker niet het gevoel dat er op de rondjes bezuinigd moet worden. In tegendeel...briefje geschreven en weg. Ook prima tempo in serveren daarna. Attente en leuke bediening. Er wordt gereageerd op vragen en wensen. Kortom...prima avondje uit eten en laat ruimte voor de toetjes. Absoluut hoogtepunt van de avond. Dus...gaan...ze verdienen het..

jbnijhuis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
gegeten met 6 personen,leuke bediening en vlot,vonden het eten wat flauw van smaak,sausje vd varkenshaas echt niet lekker, heb hier al eens beter gegeten,