De Babbelaer

Molenstraat 17 7241 AD Lochem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio met oude kaas, pittenmix en balsamico dressing
      Gebraden rosbief met piccalillysaus
      Champignon dordogne met knoflooksaus
      Rode bietensalade met geitenkaas
      Gevulde ossenstaartsoep
      Tomatensoep met room
  • Hoofdgerechten
    • Spareribs met knoflook- en cocktailsaus
      Diamanthaas met Café de Paris-boter
      Doradefilet met een broccoli mousseline
      Lasagne van zalm, courgette en kaas
      Groentespies met tomaat basilicum salsa
  • Nagerecht
    • Chocoladetaartje met vanillesaus
      Dronken sultan vanille ijs met advocaat, rozijnen en chocoladesaus
      Cocktail van vanille ijs, jus en likeur 43
      Smoothie van bosvruchten

Over het restaurant De Babbelaer

Niet voor niets een begrip

Grand café restaurant De Babbelaar is al lange tijd een begrip in Lochem en omstreken. Voortreffelijke maaltijden, heerlijke koffie en personeel dat met een grote glimlach naast je tafel staat. Ook heb je hier de mogelijkheid om te genieten van de karakteristieke ‘babbelaertjes’, kleine gerechtjes voor een vaste prijs. Een gezellige en ontspannen avond voor jou en je tafelgenoten!

Meer informatie over restaurant De Babbelaer

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Babbelaer

F.A. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het hoofdgerecht kwam na anderhalf uur wachten. Het voorgerecht was men vergeten. De wachttijd werd gecompenseerd met een drankje. Dat kwam na een kwartier wachten.
Dikla D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Gezellig restaurant, eten gemiddeld, personeel vriendelijk en correct.
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De bediening was super. Het eten zag er goed uit. Aantekening we hadden liever voor de babbelaartjes gekozen maar onbeperkt is veel te veel voor ons. Dus hebben we de keuze voor a la carte gemaakt.
Hendrika F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gebruik gemaakt van het AH keuze menu. Konden ook kiezen (met geringe bijbetaling) voor de “Babbelaertjes”. Buiten op het terras gezeten, dus het geluidsniveau en de inrichting kunnen we niet beoordelen. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Aenmderonde D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Voor het eerst bij dit restaurant gegeten. Allereerst, en dat is belangrijk, vriendelijk personeel. Wij hadden een driegangen menu en konden aangeven wanneer we de volgende gang wilden hebben. We hebben lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Renate H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Eten matig, diverse hapjes minder smaakvol. keuze beperkt.
Elly En Meta B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Rob en Jeffrey hebben er weer een heerlijke culinaire avond van gemaakt. De dames van de bediening, Rudie voorop, hebben ook erg hun best gedaan. En dat allemaal met de AH-actie-zegeltjes. Graag tot de volgende keer, mensen!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
wij hebben eerst gezellig buiten gezeten met een drankje. Vriendelijke bediening. Later binnen gegeten wat ook sfeervol was. De Babbelaertjes zijn een leuke formule. Prijs/kwaliteit is prima.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Alles uitstekend en niet lang hoeven te wachten tussen de gangen.
D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het kiezen voor de 'Babbelaartjes' maakt dat je langer aan tafel zit, dus langer kan genieten van elkaars gezelschap omdat iedereen per ronde 2 gerechtjes bestelt. Ook kun je op die manier nieuwe dingen uitproberen en iets wat je heel erg lekker vindt meerdere keren bestellen.
Alfred S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Lekker gegeten; menu met twee gerechtjes was ruim voldoende. Het was zeer levendig omdat een groep Solex-rijders binnenkwam. Normaliter zal dat niet het geval zijn.
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten en heerlijk de hele tijd buiten gezeten
Het eten was uitstekend heerlijk van smaak en goede temperatuur
Vriendelijk personeel
Regina W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We waren om 19 uur aanwezig. Het eerste gerecht was er pas om 20 uur. We vonden dit erg lang duren, maar we dachten dat we de hele avond hadden. Ook het tweede en derde gerecht lieten veel te lang op zich wachten. En om kwart voor 10 werd ons medegedeeld dat de keuken om 22 uur dicht gaat. Dit is bij ons erg in het verkeerde keelgat geschoten. Verder was het eten heerlijk.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Soort van Nederlands tapasrestaurant. Heel verrassend en goede kwaliteit.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. De bediening heeft gevoel voor humor. De eindtijd is niet strikt. Zo wil ik wel vaker samen uit eten.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk en gezellig met kleine gerechtjes die smaakvol zijn. Vriendelijke bediening. Het was vrij druk waardoor wat langere wachttijden.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke kleine gerechtjes gegeten. Gezellig en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!!
Rinko K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Fijn en goed restaurant.
Nadia B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heel gezellige ongedwongen sfeer, leuke bediening en lekker eten! Leuk concept met de kleine gerechtjes! Echte aanrader!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prima plek om voor een redelijke prijs verrassend te eten! Leuke formule om verschillende gerechtjes te voor een vaste prijs te kiezen.