De Babbelaer

Molenstraat 17 7241 AD Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant De Babbelaer

Niet voor niets een begrip

Grand café restaurant De Babbelaar is al lange tijd een begrip in Lochem en omstreken. Voortreffelijke maaltijden, heerlijke koffie en personeel dat met een grote glimlach naast je tafel staat. Ook heb je hier de mogelijkheid om te genieten van de karakteristieke ‘babbelaertjes’, kleine gerechtjes voor een vaste prijs. Een gezellige en ontspannen avond voor jou en je tafelgenoten!

Meer informatie over restaurant De Babbelaer

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Tjip W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We waren met onze familiegtoep. We hebben genoten van de babbelaartjes. Prima ontvangst en enthousiaste bediening.
ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Alle 4 gekozen voor 3 babbelaertjes (we hadden een kleine eter bij ons die graag 2 babbelaertjes wilde). Dit kon niet volgens het personeel, dat was niet handig. Dat vond ik weer niet handig. Nu bleef er toch af en toe wat over. Jammer. Genoeg keuze, smaken heerlijk. Varkensvlees een beetje aan de droge kant. We zaten in een soort gang met tafeltjes links en rechts. Naast ons een stel met een wat grotere, langharige, vrolijke hond. Ik vind een hond in een restaurant niet fijn. Als hij onder de tafel ligt vind ik het minder erg. Deze hond lag, en stond (kwispelend met zn enorme staart tegen mijn benen) in het gangpad. Als het personeel mij bij binnenkomst had gevraagd, had ik absoluut voor een andere tafel gekozen.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
het was heerlijk
MKlootwijk .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Was prima, we hebben onbeperkt de babbelaertjes op en het was echt geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar
Service was prima.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk en gevarieerd gegeten (Babbelaertjes-menu). Helemaal top. Aangename bediening. En zijn we weer eens in (de omgeving van) Lochem, dan komen we zeker terug.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Uitstekend gegeten in de babbelear .Het eten was erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.Wij hebben er weer een adresje bij????
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Met AH actie babbelaertjes gedaan. € 32,50 en 2de menu voor € 8,50, dus per twee personen voor € 41,- onbeperkt prima kleine gerechtjes, die alle heerlijk waren. Bovendien grote variatie mogelijk. We waren hier eerder al een keer en teruggegaan op basis van onze goede ervaring; kwaliteit blijkt een constante factor bij de Babbelaer. Aanrader wat ons betreft!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig leuk restaurant, waar wij regelmatig naartoe gaan! Lekker ongedwongen sfeertje en fijn eten. We maken er altijd een hele avond van met goede wijn en de Babbelaertjes (kleine gerechtjes). Aanrader!
Anne1414 H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een hartelijke otvangst in een gezellige restaurant. Alle tafel waren bezet maar alles liep goed. Een perfecte organisatie.
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellig en knus eetcafé.
Zeer gastvrije en vriendelijke bediening.
Heerlijke kleine gerechtjes.
Voldoende keuze.
Smaakvol en gezellig opgediend in steeds wisselend servies.
Komen zeer zeker terug.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Net terug van een geweldige avond!
We hebben babbelaartjes met de AHrestaurantactie gegeten..
Bij aankomst kwam de sfeer ons tegemoet net als een vriendelijke gastvrouw.
Alles was erg lekker en soms zelfs verrassend..
De bediening liep de benen uit hun lijf,bleef erg vriendelijk, nam tijd en service verlenen!chapeau dames!
Kortom wij gingen hier weg met al bijna een nieuwe reservering in ons hoofd..
paulinebuffing .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Voor de tweede keer naar de Babbelaer, speciaal voor de babbelaertjes-menu. Nu met een vriendin.
Het blijkt dat ze ongeveer vier keer per jaar de kaart veranderen, dus waren er nu andere gerechten waar uit gekozen kon worden. En het was weer heerlijk en enorm gezellig. De bediening is echt fantastisch; ook al hadden de drie serveersters het hartstikke druk, ze bleven vriendelijk en bereid alle vragen te beantwoorden. Het zijn Gastvrouwen met een hoofdletter G. Ik hoop dat ze bij de volgende AH restaurantactie weer meedoen. We willen graag terugkomen!!
Philippe C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening in bistro-achtige omgeving. Geen luxe maar wel goed eten.
Het is er wel donker en als je ogen niet (meer) heel goed zijn is het lastiger de boel te zien en de kaart te lezen.
Pluspunt is zeker dat de muziek echt rustig op de achtergrond speelt en je er dus overheen hoeft te schreewen.
Mies H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het is lekker eten in de Babbelaer. De bediening is vriendelijk en vlot. Voor ons aanleiding om graag terug te komen. We maakten gebruik van de AH restaurantactie.
CKF .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij "De Babbelaar" was het druk! Dat is meestal een goed teken en inderdaad we werden niet teleurgesteld. We kozen alle vier voor de "Babbelaartjes" en alles wat op tafel kwam was goed bereid en smakelijk!
Wel hebben we wat kanttekeningen. Bij binnenkomst stonden we wat verloren rond te kijken, niemand heette ons welkom en niemand kwam op ons af. We moesten zelf op zoek naar een plekje voor onze jassen aan de onvolledig kapstokken. Geen drama natuurlijk, maar wat attenter zou leuk zijn.
De bediening was absoluut vriendelijk. Enig minpunt vonden wij dat het eten in vliegende vaart op tafel gezet werd. Wat een haast! Iets rustiger zouden wij prettiger vinden. Je bent immers een avondje uit.
Verder hadden zowel mijn man als ik het idee dat bij de laatste rondjes het wachten op de bestelling langer duurde dan in het begin. Komt dat dan toch omdat je met de AH-zegels eet?
joeb18 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, het eten was goed, voldoende en prima opgediend. Men gaf ons alle tijd en vroegen vriendelijk of wij de volgende gang geserveerd wilden hebben. Erg gezellige inrichting.
gtwee .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gastvrije ontvangst. en genoten van alle verschillende gerechtjes.
Alleen dat eerst gezegd wordt dat je onbeperkt kunt bestellen, maar dat dan 5 min voor sluiten van de keuken op een vreemde manier aangegeven wordt dat we wel snel moeten zijn met het invullen van een dessert keuze.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten. Wel beetje vreemd dat dezelfde gerechten in verschillende porties&bakjes werden geserveerd. Meiden vd bediening vriendelijk.
johij .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en de toetjes waren echt heerlijk, spareribs waren heerlijk en de biefstuk lekker mals.
Nauel1 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Ontzettend leuke tent met fantastische bediening. Zeer vriendelijk, vlot en gezellig, maar niet te amicaal. We hebben gekozen voor het babbelaerconcept, waarbij je onbeperkt kleine gerechtjes van de kaart kunt bestellen. De kwaliteit van het eten was prima. Als we nog eens in de buurt komen van Lochem komen we zeker terug