De Babbelaar

Dorpsstraat 18 4356 AJ Oostkapelle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Babbelaar

Han2Go .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Rond de oude kerk van Oostkapelle tjokvolle, donkere restaurants, en Eetcafé De Babbelaar, ruime serre, modern van inrichting, feek open haard, en tikje toeristenfuik, heeft nog plaats. Voor de één kaas gegratineerde mosselen, smaak van schelpdier uit te vochtig bakje wordt niet overtroeft, de ander eet warme smeuïge geitenkaas op ijsbergsla, waarover gebakken spek. Daarna varkensmedaillons met een chutneysaus, combinatie kan, het vlees is te gaar, ontbeert sappig hartje, maar met saus heel acceptabel. De ander neemt, hoe riskant, kaas gegratineerde kabeljauwfilet en tomaat. De smaak van vis, en geen kleine moot, wint hier van de gesmolten kaas. Fantasieloze ijsbergsla, gekruiste halve wortel als kleur-effect, en rozet bloemkool. Als wijn een chardonnay, karaf, fris en halfdroog. Vlotte, alerte bediening. Prijs/kwaliteit is redelijk.
Huribrabant .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Eind juni 2015 waren wij in Oostkapelle en hebben 2x bij De Babbelaar gegeten. De eerste keer mixed grill en ossehaaspuntjes, de tweede keer kabeljauw- en scholfilet. Beide keren bijzonder goed gegeten. Meer dan voldoende en van zeer goede kwaliteit tegen een goede prijs. Zeer vriendelijk bediening en uitermate klantvriendelijk. Vrijdag 26 juni een zeer benauwde dag. Na een fietstocht van 70 km. rond het Veerse Meer even wat drinken bij De Babbelaar. Bij onze bestelling werden, ongevraagd en GRATIS, 2 glazen water geserveerd om de eerste dorst te lessen. Dat noemen wij SERVICE! Voor ons is De Babbelaar een aanrader.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Goede bediening ondanks volle zaak...niet gestrest en het eten...TOP
heerlijk voorgerecht aanrader visproeverijtje:
N heerlijke vissoep n geweldig garnalenkroket en overheerlijk spiesje met gamba s in knoflookolie geserveerd met vers stokbrood boter sla met n apart slasaus..mmm
partner heerlijk tongetjes en ikke mosseltjes uit de oven.
niet te vergeten de koffie met de babbelaarlikeur met Echte slagroom
dit alles voor 55 euro incl koffie en glazen wijn.