De Babbel

Hoofdstraat 190 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Babbel

De Babbel is het trefpunt in het hartje van Apeldoorn. Het prachtige café met zonovergoten terras is een trekpleister voor jong en oud. Gezinnen met kinderen, zakenmensen, vrienden, echt iedereen voelt zich thuis in de huiselijke sfeer van De Babbel. Je kunt bij De Babbel terecht voor een drankje, maar ook voor een lunch, diner en zelfs een exclusief meergangen-diner, bestaande uit verse, zelfbereide gerechten. De Babbel heeft ongekende mogelijkheden. Graag tot ziens in ons restaurant/ café!

Meer informatie over restaurant De Babbel

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Babbel

• Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
krappe plek waar wij geplaatst werden terwijl er bij de boeking gevraagd was om een plek voor in de zaak.
deze tafel was vrij en toch in de hoek gepropt.
voor de rest was het redelijk tot prima vertoeven.
G. H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
voor de 2e keer wezen eten maar weer het zelfde, bestellingen op genomen en vergeten te brengen
en het hoofdgerecht duurde veel te lang excuses is van wege personeel tekort net als een paar maanden geleden.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Door een nogal luidruchtige groep besloten wij een andere tafel te nemen. Was er vrij donker. Kon de verliching verbeteren. Personeel was vriendelijk en voorkomend. De tijd tussen de gangen was nogal lang. Eten was smakelijk.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima eetcafé te midden van het centrum. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Aanrader is de saté
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk eten, gezellige intieme sfeer, prima bediening en vriendelijk geprijsd! Wij komen zeker terug!
Armando D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker met vrienden gegeten in de Babbel. Bekende menu's, vriendelijke bediening die vaak genoeg voorbij komt voor een drankje. Enigszins krappe tafel deze keer. Eten was lekker en voldoende.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Leuke bediening, lekker eten, betaalbaar, prijs kwaliteit goed, leuke entourage, kort om de BABBEl!!!!!!
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Bourgondisch gezellig, leuk personeel, goede bediening, goed en lekker eten, leuke kaart, kort om de BABBEL!!!!! zijn in het voorjaar vier dagen hier gaan eten, nu in het najaar nog steeds de moeite waart om een eindje te rijden en te wandelen, een echte aanrader!!!!
K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ik heb de gegrilde varkenshaas De Babbel gehad. Viel erg tegen. Het vlees had weinig smaak en er ontbrak een saus, waardoor het erg droog was. De smaak van de gebakken spek, ui, paprika, en prei viel ook tegen, veel paprika en zeer weinig gebakken spek, wat voor de smaak had kunnen zorgen. Alleen de patat die er bij werd geserveerd was lekker. Kortom: het viel erg tegen en nodigt mij niet uit voor een tweede bezoek.
Gea H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goed “plein” restaurant voor een normale hap
Gilbert K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De Babbel een gezellig eetcafé waar alles past en kan.
Voor lekker en gezond eten tot een heerlijke borrel of koffie als dessert.
Top tent.????
P. C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
vriendelijk personeel; kregen welkomsdrankje aangeboden; uitstekende gerechten ; vlotte bediening; met kinderen gegeten. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
W B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Dit was de tweede keer deze zomer en nog steeds dik tevreden. Het babbel menu een aanrader.
Inez K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zaterdagavond heel lekker gegeten bij de babbel.
En het personeel was heel vriendelijk en we werden snel geholpen.
Dus voor herhaling vatbaar en heel goed aan te bevelen.
C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
het eten was gewoontjes, duidelijk dat er een goedkoop groentenmixje gebruikt werd. Helaas erg lang moeten wachten tot de serveerster bij ons kwam, te lang om nog een dessert te kunnen bestellen helaas.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Jammer!!!! Komen we daar aan met onze AH actiebon, doen zij er niet aan mee. Dus iets klopt er niet. Maar daar wel gegeten en een drankje van het huis gekregen. Top!
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Top bediening, wij komen zeker weer terug
V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Leuke tent, zeker een aanrader. Goed eten en ook veel keuze in de verschillende soorten.
Alleen het was druk, daarom moesten we soms even wachten op de bediening met drinken enzovoorts. De mensen die aan het werk waren, waren ook heel vriendelijk.
Hier ga ik zeker ook nog vaker naartoe met mijn vriendin.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben hier ons huwelijk gevierd.het was een enorm geslaagde dag.extra bedankje voor Annelies die alles geregeld heeft.gr.danielle en martijn
K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Jammer dat ons hoofdgerecht vergeten was door te geven aan de keuken waardoor we een uur hebben gewacht hierop. Niet alleen bij ons ging het fout ook bij 2 tafels bij ons inde buurt.