De Babbel

Hoofdstraat 190 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Babbel

De Babbel is het trefpunt in het hartje van Apeldoorn. Het prachtige café met zonovergoten terras is een trekpleister voor jong en oud. Gezinnen met kinderen, zakenmensen, vrienden, echt iedereen voelt zich thuis in de huiselijke sfeer van De Babbel. Je kunt bij De Babbel terecht voor een drankje, maar ook voor een lunch, diner en zelfs een exclusief meergangen-diner, bestaande uit verse, zelfbereide gerechten. De Babbel heeft ongekende mogelijkheden. Graag tot ziens in ons restaurant/ café!

Meer informatie over restaurant De Babbel

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Babbel

V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
het eten was erg lekker en we hebben niet lang op het eten hoeven wachten dus vlotte bediening door vriendelijk personeel
D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Vriendelijke bediening, lekker vlot en gezellige zaak. Mooie inrichting, personeel werkt hard en zien er verzorgd uit. Kom nog eens graag terug in deze zaak.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij hadden gereserveerd voor 7 personen aangezien we onze 5 jarig huwelijk zouden vieren. Alles was leuk aangekleed met vlaggen, ballonnen en rozenblaadjes. Het eten was heerlijk en de sfeer goed. Helemaal geslaagd. Voor herhaling vatbaar :)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige locatie. Uitstekende bediening.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Prima ontvangst in een sfeervol restaurant. Voor grotere groepen of "slechts paartjes" is overal een knus plekje gemaakt. De bediening is erg vriendelijk en ook kind-vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en kunnen kiezen een ruime menukaart.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kaart met keus voor iedereen: vis, vlees en vegetarisch.
Bediening was zeer vriendelijke en de sfeer fantastisch. Mooie inrichting waar je terecht kunt voor een lekker hapje eten maar ook om gezellig een borrel te drinken.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige ambiance!
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op tweede Kerstdag een heerlijke avond gehad bij de Babbel, lekker gegeten en heel vriendelijk personeel. We kwamen hier al vaker en komen zeker ook nog weer terug.
Herman A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ben hier al jaren vaste klant en vind het nog steeds super. Lekker eten , vriendelijk personeel en leuke sfeer. Gewoon gezellig!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker ongedwongen en gezellig gegeten. Personeel attent maar niet opdringerig. Too!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten.gezellige sfeer.prima bediening
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en het eten zelf was erg goed. De groenten op het bord leken alleen zo uit een zak diepvriesgroenten gehaald te zijn en gaar gestoomd. De bediening was vriendelijk maar niet geheel oplettend. Als ze beter hadden opgelet hadden wij er langer gezeten.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mijn man, schoonzus en zwager. Vlotte bediening, lekker eten en goed betaalbaar. We komen hier vaker. Sfeer is goed en veel keus.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was niet erg warm, dat was jammer. Bediening was aardig! Een gezellig eetgelegenheid.
Tafelgesprekken van andere mensen kan je niet volgen, erg fijn dat er zo aan de privacy is gedacht.
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hadden bij de reservering aangegeven dat er 1 persoon met noten en boekweit allergie bij was.
Door het personeel is hier niet meer op terug gekomen bij de bestelling van het eten.
Jammer dat er dan op het ijs amandel schaaf op de slagroom wordt geserveerd.

Dit is een aandachtspunt die erg belangrijk is, weet dat er ook mensen misbruik maken dat ze een allergie hebben maar het kan voor mensen met een noten of boekweit allergie levensbedreigend zijn.

Met vriendelijke groeten Lenny van Oostveen
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik heb op 8 aug 2017 garnalen gegeten bij dit restaurant.
Kleurloze blikgroente met veel te gare magnetron garnalen, die waren bestrooid met slechte knoflook poeder. Bedroevend slecht.
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Leuk restaurant, sfeervol ingericht. Voorin is het lekkerder zitten dan achterin. Vriendelijke bediening, die leuk omgaat met klanten die regelmatig langs komen. Het eten is goed, met zeer ruime porties. Mijn tafelpartner had de schitnzel 'Mont Blanc', die erg lekker en smaakvol was. Zelf had ik gekozen voor Hollandse biefstuk, en deze viel helaas wat tegen. Het vlees was wat waterig en smaakloos, bijna alsof het ontdooid was voor het bakken (?). De bijgerechten waren echter lekker, en we hebben hier alsnog gezellig gegeten. De biefstuk kan ik alleen niet aanraden!
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Kom al jaren bij de Babbel. Altijd leuk en goed. Vraag me af of er een ander concept / kok is gekomen daar het nu wel het één en ander is veranderd. Lunch viel tegen was nooit en de warme maaltijd b.v. Biefstuk de Babbel altijd héél lekker maar is toch vereenvoudigd en de lekkere ketjap - achtige saus zit er niet bij erg jammer en in de sla mist ook de lekkere dressing en feta blokjes wat het net iets aparter maakt.
Leonie-87 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Bij De Babbel nam ik de gevulde paprika's. Het smaakte goed. Een pluspunt vond ik dat we naast rauwkostsalade ook warme groente kregen. De verhouding prijs en kwaliteit was zeer goed.
Het personeel was hartelijk en behulpzaam.
Het voorste gedeelte van het restaurant is rolstoeltoegankelijk.
D B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Via de Intratuin actie hier geweest (en wij niet alleen). We hadden niet echt een top tafel. Op een verhoging, met nog meer tafeltjes, vlak bij elkaar. We pasten er net tussen. Gelukkig gingen er wat mensen weg zodat we wat ruimte en privacy kregen.
Voor de Intratuin actie krijg je een aparte menukaart met een beperkt aantal keuzes. Voor ons geen probleem, kan me voorstellen dat het voor andere mensen wellicht te krap is.
Het eten was echter zeer goed, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht. We hebben bijzonder genoten. Dit zou een goede kanshebber kunnen zijn om nog een keer terug te komen.