De Babbel

Hoofdstraat 190 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Babbel

De Babbel is het trefpunt in het hartje van Apeldoorn. Het prachtige café met zonovergoten terras is een trekpleister voor jong en oud. Gezinnen met kinderen, zakenmensen, vrienden, echt iedereen voelt zich thuis in de huiselijke sfeer van De Babbel. Je kunt bij De Babbel terecht voor een drankje, maar ook voor een lunch, diner en zelfs een exclusief meergangen-diner, bestaande uit verse, zelfbereide gerechten. De Babbel heeft ongekende mogelijkheden. Graag tot ziens in ons restaurant/ café!

Meer informatie over restaurant De Babbel

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Babbel

Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
joopvanveldhoven .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Eten was goed en vriendelijk personeel.De familie was er zeer over te spreken.Wat moeten we er nog meer over zeggen.goed is goed.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Kom regelmatig. Als het niet goed is kom ik niet meer.
Tip. Bij de salades mag de groente wel kleiner gesneden worden. Het komt over of dat er snel wat sla op het bord moet. Dan maar grote stukken.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Een super gezellig restaurant met een waanzinnige sfeer. Goede en vriendelijke bediening
Bertjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg goed eten, voor vriendelijke prijs. Qua hoeveelheid ook erg geschikt als je hongerig bent! We waren in ieder geval positief verrast. Gezellige sfeer en aankleding. Vriendelijke bediening, alleen niet telkens even alert met afhalen van kopjes/glazen in de loop van de avond na het eten. Voor de rest helemaal niets op aan te merken, zeker voor herhaling vatbaar!
V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
het eten was erg lekker en we hebben niet lang op het eten hoeven wachten dus vlotte bediening door vriendelijk personeel
D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Vriendelijke bediening, lekker vlot en gezellige zaak. Mooie inrichting, personeel werkt hard en zien er verzorgd uit. Kom nog eens graag terug in deze zaak.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij hadden gereserveerd voor 7 personen aangezien we onze 5 jarig huwelijk zouden vieren. Alles was leuk aangekleed met vlaggen, ballonnen en rozenblaadjes. Het eten was heerlijk en de sfeer goed. Helemaal geslaagd. Voor herhaling vatbaar :)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige locatie. Uitstekende bediening.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Prima ontvangst in een sfeervol restaurant. Voor grotere groepen of "slechts paartjes" is overal een knus plekje gemaakt. De bediening is erg vriendelijk en ook kind-vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en kunnen kiezen een ruime menukaart.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kaart met keus voor iedereen: vis, vlees en vegetarisch.
Bediening was zeer vriendelijke en de sfeer fantastisch. Mooie inrichting waar je terecht kunt voor een lekker hapje eten maar ook om gezellig een borrel te drinken.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige ambiance!
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op tweede Kerstdag een heerlijke avond gehad bij de Babbel, lekker gegeten en heel vriendelijk personeel. We kwamen hier al vaker en komen zeker ook nog weer terug.
Herman A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ben hier al jaren vaste klant en vind het nog steeds super. Lekker eten , vriendelijk personeel en leuke sfeer. Gewoon gezellig!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker ongedwongen en gezellig gegeten. Personeel attent maar niet opdringerig. Too!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten.gezellige sfeer.prima bediening
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en het eten zelf was erg goed. De groenten op het bord leken alleen zo uit een zak diepvriesgroenten gehaald te zijn en gaar gestoomd. De bediening was vriendelijk maar niet geheel oplettend. Als ze beter hadden opgelet hadden wij er langer gezeten.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mijn man, schoonzus en zwager. Vlotte bediening, lekker eten en goed betaalbaar. We komen hier vaker. Sfeer is goed en veel keus.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was niet erg warm, dat was jammer. Bediening was aardig! Een gezellig eetgelegenheid.
Tafelgesprekken van andere mensen kan je niet volgen, erg fijn dat er zo aan de privacy is gedacht.
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hadden bij de reservering aangegeven dat er 1 persoon met noten en boekweit allergie bij was.
Door het personeel is hier niet meer op terug gekomen bij de bestelling van het eten.
Jammer dat er dan op het ijs amandel schaaf op de slagroom wordt geserveerd.

Dit is een aandachtspunt die erg belangrijk is, weet dat er ook mensen misbruik maken dat ze een allergie hebben maar het kan voor mensen met een noten of boekweit allergie levensbedreigend zijn.

Met vriendelijke groeten Lenny van Oostveen