De Babbel

Hoofdstraat 190 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Babbel

De Babbel is het trefpunt in het hartje van Apeldoorn. Het prachtige café met zonovergoten terras is een trekpleister voor jong en oud. Gezinnen met kinderen, zakenmensen, vrienden, echt iedereen voelt zich thuis in de huiselijke sfeer van De Babbel. Je kunt bij De Babbel terecht voor een drankje, maar ook voor een lunch, diner en zelfs een exclusief meergangen-diner, bestaande uit verse, zelfbereide gerechten. De Babbel heeft ongekende mogelijkheden. Graag tot ziens in ons restaurant/ café!

Meer informatie over restaurant De Babbel

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Babbel

K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Jammer dat ons hoofdgerecht vergeten was door te geven aan de keuken waardoor we een uur hebben gewacht hierop. Niet alleen bij ons ging het fout ook bij 2 tafels bij ons inde buurt.
C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vriendelijke bediening, wachttijd op het eten was kort dus prima en een goede sfeer. Een aanrader ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten!
jannie H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
We hadden 3 spareribs .de ene was heerlijk zacht .de andere 2 droog .mijn dochter gaf dat aan .en na het excuus kregen we de thee gratis .de bediening was supervriendelijk
De zaak was mooi en gezellig .de terrassen waren groot .zeker een aanrader om daar heen te gaan .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
wij hebben een heerlijke avond gehad bij de babbel. lekker buiten gezeten met terrasverwarming. geen radio of tv aan. goede maar geen opdringerige bediening en heerlijk eten. een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellig/huiselijk ruim ingericht restaurant. Gevarieerde menukaart en een goede kok in de keuken. Wij hebben genoten!! .
Mirella T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijke gamba's gegeten op het mooie grote terras! Jammer dat we niet meer tijd hadden anders hadden we 3 gangen genomen maar we moesten op tijd in het theater zijn wat op hooguit 10 minuten lopen van elkaar ligt.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het was heel erg druk waardoor het allemaal wat langer duurde. Aantal mensen weg zien lopen omdat ze niet geholpen werden.. dat was erg jammer om te zien. Het eten was voor de rest heerlijk. Goede prijzen, en goed eten. Ook jammer was dat we voor buiten niet konden reserveren,.
Rieky N.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
We hebben buiten gezeten en als het eten dan niet warm is als het opgediend wordt is het wel heel snel koud. Jammer .
joopvanveldhoven .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Eten was goed en vriendelijk personeel.De familie was er zeer over te spreken.Wat moeten we er nog meer over zeggen.goed is goed.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Kom regelmatig. Als het niet goed is kom ik niet meer.
Tip. Bij de salades mag de groente wel kleiner gesneden worden. Het komt over of dat er snel wat sla op het bord moet. Dan maar grote stukken.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Een super gezellig restaurant met een waanzinnige sfeer. Goede en vriendelijke bediening
Bertjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg goed eten, voor vriendelijke prijs. Qua hoeveelheid ook erg geschikt als je hongerig bent! We waren in ieder geval positief verrast. Gezellige sfeer en aankleding. Vriendelijke bediening, alleen niet telkens even alert met afhalen van kopjes/glazen in de loop van de avond na het eten. Voor de rest helemaal niets op aan te merken, zeker voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
het eten was erg lekker en we hebben niet lang op het eten hoeven wachten dus vlotte bediening door vriendelijk personeel
D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Vriendelijke bediening, lekker vlot en gezellige zaak. Mooie inrichting, personeel werkt hard en zien er verzorgd uit. Kom nog eens graag terug in deze zaak.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij hadden gereserveerd voor 7 personen aangezien we onze 5 jarig huwelijk zouden vieren. Alles was leuk aangekleed met vlaggen, ballonnen en rozenblaadjes. Het eten was heerlijk en de sfeer goed. Helemaal geslaagd. Voor herhaling vatbaar :)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige locatie. Uitstekende bediening.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Prima ontvangst in een sfeervol restaurant. Voor grotere groepen of "slechts paartjes" is overal een knus plekje gemaakt. De bediening is erg vriendelijk en ook kind-vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en kunnen kiezen een ruime menukaart.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kaart met keus voor iedereen: vis, vlees en vegetarisch.
Bediening was zeer vriendelijke en de sfeer fantastisch. Mooie inrichting waar je terecht kunt voor een lekker hapje eten maar ook om gezellig een borrel te drinken.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige ambiance!