De Baars

Meer informatie over restaurant De Baars

Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 00:00

Berendina2010 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten, je houdt het niet voor mogelijk: nu al de eerste mosselen en lékker!! Met onze favoriete huisgemaakte frites (met schil) en een heerlijke Verdejo. Als nagerecht cheesecake (stond nog niet op de kaart), een aanrader, de lekkerste ooit, aanrader dus.
Ook de sfeer is uitstekend, heerlijke achtergrondmuziek (niet te luid zodat je gewoon met elkaar kunt praten). Een aanwinst voor de buurt maar ook voor de rest van Amsterdam!

Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Super gezellig eetcafe. Het eten was heerlijk en eerlijk. Als voorgerecht de soep van de dag: uiensoep. Zo hoort uiensoep te smaken. Mijn tafelgenoten hadden een carpacio, lekker, en de spicy gamba's, precies goed en meer als genoeg als voorgerecht. Het hoofdgerecht : sliptongetjes.....nog nooit heb ik zo'n heerlijke dikke malse sliptongetjes gegeten. Verder namen de tafelgenoten beide een steak, voortreffelijk. En als dessert namen we alle desserts op de kaart behalve het kaasplankje, toe een latte Machiato en een Irisch coffee. Tot slot wil ik nog vermelden dat er een overheerlijke Italiaanse chardonnay werd geschonken. Kortom we hebben genoten van zowel het eten, de bediening en van de hele entourage.
Nynke-Marye .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Hét buurtcafé waar je een keer moet zijn geweest! Is het niet voor de gerechten van Stefan, danwel voor de sfeer die Andries creëert. Gezellig, gemoedelijk en een absolute aanrader voor de buurt. Wat leuk is zijn de (zeer betaalbare) wisselende dagspecials buiten de kaart om, de bierkaart met speciaalbieren en de verschillende wijnen die per glas te verkrijgen zijn. Wij aten buiten op het terras in de zon een ribeye van de grill en een saté met huisgemaakte frieten. Goeie cappuccino na en het leek net vakantie! Enige minpunt is dat het betaald parkeren is in de straat, dus kom op de fiets.
Aida S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
wat een gezellige plek met een warm onthaal bij de Baars! Heel lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader.
Wimbeelen .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Vandaag, na een biertje kregen wij een heerlijke maaltijdsalade!! De sfeer was weer geweldig en de maaltijdsalade moet op de kaart!!
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Uitermate sympathiek eetcafé in Amsterdam Zuid. En zeker voor een eetcafe een goed gevarieerde en originele kaart met hele redelijke prijzen. Wij aten een kastanje champignon risotto die geweldig smaakte. Lekker smeuïg, niet te zout en opgemaakt met diverse verse groenten. Een prachtig glas Portugugese wijn erbij als één van de twee huiswijnen. De bediening door de eigenaar is top: uitermate vriendelijk en adequaat. Ietwat teleurstellend is de akoestiek; een groep borrelaars was wel erg luid aanwezig en dat gold later op de avond ook voor de muziek...
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Mooie gerechten, leuke bieren en lekkere wijnen kenmerken De Baars. Dit alles met hartelijke service en gastvrijheid maken De Baars een hele leuke eetgelegenheid. Een zaak waar de horeca ondernemer voor de glimlach van de gasten gaat!

Prijs - kwaliteit verhouding: Top!
Janiek K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
De Baars heeft onze verwachtingen overtroffen! Een lekker glas wijn en mooie biertjes, een kleine kaart met gewoon erg goede gerechten zonder opsmuk. Combineer dit met een chef die zich niet verstopt en een gastheer die enthousiast en op de juiste momenten aan tafel staat.
Kortom je voelt je hier snel thuis of je nu komt voor een borrel of diner.
Restaurantbezoeker10 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Prima gegeten bij de Baars. Carpaccio was heerlijk en misschien viel daarom de steak bij het hoofdgerecht tegen, een beetje droog en taai... Het piepkuiken was wel lekker en de frieten met mayonaise maakte een hoop goed, net als de cheesecake als dessert. Erg enthousiaste bediening.
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wij werden hartelijk ontvangen. Als voorgerecht een overheerlijke uiensoep, hoofdgerecht mosselen (prima!) en piepkuiken, piepkuiken was erg mals en goed. De frieten waren ook prima! Aanrader om hier te eten!
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
De diamant haas is een absolute aanrader, mooi biologisch rood wijntje ernaast. Alerte bediening! Perfecte avond voor een mooie prijs
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Hier onverwacht beland en heerlijk gegeten! Supergastvrij ontvangen en echt kwalitatief goed eten tegen een zeer redelijke prijs. Wij komen zeker nog eens terug, aanrader voor iedereen!
Florenville .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
De tweede keer dat ik hier was. Deze keer ook gegeten. De ontvangst is bijzonder hartelijk. Zelfs herkenning na de eerste keer. We hebben heel goed gegeten. Ik kon zelfs twee gerechten combineren, na overleg met de kok. Sauzen zijn eigen gemaakt en alles eromheen was prima. Gezellige bediening; zowel de barman als de kok zijn bereid alles uit te leggen als er vragen zijn. Kortom een prima avond gehad gehad. Zeker een eetcafe om nog eens naar toe te gaan.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Lekker even snel een hapje gegeten.
Gezellige ontvangst.
Eten was van zeer goede kwaliteit.
Prettige bediening.
Aanradertje voor elke Amsterdammer en omstreken!
BirMaat .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heerlijk genoten van een carpaccio en de stoofpot! Super gezellig restaurant, warm welkom en toegankelijke sfeer! Ik kom zeker eens terug!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Via een deal bij Eetcafé de Baars belandt voor een High Wine. We waren de eerste klanten van de dag dus de tent was nog helemaal leeg. Dat maakte niet dat we uiterst hartelijk werden ontvangen! We kozen een plekje en de eigenaar (?) kwam gezellig met ons kletsen waardoor we niet eens meer in de gaten hadden dat we de enige waren. Een lekker glas bubbels kregen we geserveerd samen met een schaal hapjes. Olijven, spaanse worstjes, kaasjes en nog een variatie gefrituurde hapjes. Op een hele nette manier gepresenteerd met begeleidende intro van de ober. Al met al een heerlijke middag gehad en een voortreffelijke service! Het is dat ik niet om de hoek woon anders zou ik hier puur uit gezelligheid wekelijks een glaasje bubbels halen!
Thijs E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Nu een aantal keren hier gegeten. Het feit dat ik hier zeker nog vaak ga eten, zegt genoeg.
Starten aan de bar met een ontzettend lekker wijntje.
Als hij als special wordt aangeboden is de hertenbiefstuk een grote aanrader! Wat een heerlijk zacht stukje vlees. Ook hebben ze goed nagedacht over bijpassende wijnen die niet je portemonnee leeg trekken ;-).
De service is bijzonder goed. Snel, persoonlijk en je merkt dat de drijfveer van het personeel is om iedereen het naar de zin te maken.
Deze kwaliteit vind je maar weinig, helemaal als je dat ook nog eens afzet tegen de prijzen die hier gehanteerd worden.
Een aanrader!
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Een paar weken geleden hier gegeten met vriendinnen. Begonnen met een drankje aan de bar. Vervolgens aan tafel allemaal een 3 dragen menu gehad. Vooraf een lekkere carpaccio, gevolgd door een heerlijk malse steak met huisgemaakte frites. De service was uitstekend en ook de wijn was top! Hier ga ik zeker terug komen!
Bcb .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Heerlijke tent voor een kopje koffie, borrel of goed diner! Steak was heerlijk mals, echte huisgemaakte frieten maakt het helemaal af! Gerechten zijn ruim voldoende!
Gastvrijheid is top, mensen met liefde voor het vak! Ik ga zeker terug
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Gezellig eetcafe, en bij toeval terecht gekomen (wonen op de Nieuwmarkt) Personeel uiterst vriendelijk en het eten was heerlijk! Komen er zeker weer terug.

Anneke