De Baander

Meer informatie over restaurant De Baander

Jouw recensie over het restaurant De Baander

Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuk dorpje, eenvoudig maar goed restaurant. Aspergesoep lekker, idem pastrami, perfect gebakken kalfsentrecote en wat minder geslaagde kalfsoester (te gaar), vergezeld met veel groenten (prettig!). We hadden er een lekker flesje wijn bij en een gratis fles water. We sloten af met een goede espresso en rooibos. Erg druk, bediening prettig
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Na een zeer warm ontvangst kunnen genieten van een erg malse steak. Perfect gebakken en met heerlijke bijgerechten welke ook goed op smaak waren. Wij zullen zeker terug komen wanneer we weer eens in de buurt zijn!
arnhemt .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De Baander een gezellig restaurant en zeer vlotte en leuke bediening (Let op de vrouwlijke tweeling in de bediening :-) ). De steak van de grill en Baander toren als nagerecht zijn een topper. De groenten en friet worden aangevuld indien gewenst.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We waren in de buurt op vakantie en zochten voor de kerstdagen nog een leuk restaurant met een heerlijk menu. Nou, de keuze hadden we goed gemaakt. Ontvangst door de gastvrouw was heel verwelkomend, warm en spontaan. Leuk team aan personeel. De inrichting heel smaakvol. Het eten was erg lekker. We hadden de keuze uit meerdere gangen en gerechten. De kinderen konden los van het menu zelf hun gerechten samenstellen. Wachttijd tussen de gangen was precies goed. We merkten dat veel van de andere gasten hier al eerder hadden gegeten, deze komen dus steeds weer terug. Als we een keer in de buurt zijn zullen ook wij dat zeker doen.
Fam. Smit - Soesterberg
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gezellig restaurant. Sfeervol en de bediening is vriendelijk. De rabarber is fenomenaal. Ik luste geen rabarber, maar deze was werkelijk verrukkelijk. Mooi gelegen in het centrum van Dalen.
Willem-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wij hebben hier gisteren gegeten. Het eten was werkelijk heerlijk. We hebben in tijden niet zo lekker gegeten! De ontvangst en bediening is zeer gastvrij.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Echt niet bijzonder..
Toen we binnenkwamen voor een hapje eten riep de serveerster naar haar collega 'Martijn, waar wil je ze hebben?' Alstublieft en dank u wel was er niet bij en eet smakelijk hebben we ook niet gehoord.
De hoofdgerechten waren smakelijk, de bijgerechten matig. De gebakken aardappeltjes dreven in het vet.
De aankleding van de zaak is netjes en gezellig.
Horecastel .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met een flinke groep aangeschoven. Eten was van alles wat, maar dat kan ook niet anders. Alles was goed. Bediening was heel erg goed en attent. Zaak ziet er leuk uit.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Omdat mijn vader wilde dat ik geen recensie zou schrijven, heb ik er even mee gewacht, maar ik vind toch dat iedereen ook de andere kant van de medaille moet weten:
Na er met een grotere groep op zaterdag 28 februari te zijn geweest, de maandag erop, 2 maart, met zijn vieren nogmaals er gegeten. Dit omdat de ervaring van de zaterdag ronduit tongstrelend was.
Maar wat een vergissing! Het was de vrije dag van de eigenaresse. Jammer, want ik had haar graag gesproken.
Het voorgerecht van wildragout (die we zaterdag in en amuse kregen en waarvan ik er 3 ophad omdat de aanwezige kinderen het niet lustte en ik het heerlijk vond) smaakte niet alsof hij vers gemaakt was. De tong van vriendlief proefde ook niet vers en voor herhaling vatbaar.
Mijn vader nam de door mij en mijn vriend aangeprezen spare-ribs. Hij kreeg het niet op en mijn vriend en ik namen ieder de helft van het overgebleven spare-ribs stuk. De spare-ribs smaakten gewoonweg oud en waren niet lekker. Onder het mom dat we vol zaten hebben ook wij het laten liggen. Verder tochtte het vreselijk in het restaurant, het was er koud en hebben we met sjaals om gezeten. Er kon nog wel een sorry af, maar dat maakte het niet aangenamer.
Erg jammer allemaal. Misschien betekent de maandag kliekjesdag bij De Baander en heel misschien dat ik het op een andere dag ooit nog eens ga proberen als ik in de buurt ben, maar voor nu laat ik het even voorbij gaan. Mijn tip is in ieder geval: ga niet op maandag hier eten.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Wat een geweldig restaurant! Gastvrij, dat is het voltallige, zeer vriendelijke personeel. De zaak zat vol, maar alles wordt gezien en overal wordt op ingespeeld met humor en een praatje. Je voelt je een avondje uit in een warme omgeving bij vrienden. De kaart is uitgebreid, maar alles even smakelijk en met zorg bereid. Wij waren met 8 personen. We konden tegelijk eten en als een van de schaaltjes op dreigde te raken, werd er al gevraagd of er nog behoefte was aan meer.
De spareribs zijn werkelijk goddelijk te noemen en vallen van het bod zodra je er al naar kijkt. Kun je niet kiezen tussen zoet en kruidig? Neem dan een combi. Ook de toetjes zijn heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. We komen hier zeker terug. Echt een aanrader.
Joop050 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Prima restaurant. We kwamen hier onverwachts terecht en hebben hier heerlijk gegeten. Prima fijne bediening die aandacht heeft voor de gast en eten smaakte heerlijk. Aanrader zijn trouwens de spareribs :-) Zo mals zie je ze niet vaak! Het is voor ons ruim een uur rijden naar dit restaurant maar we komen zeker terug!
dirkeetmetiens .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Geweldig restaurant met uitstekend eten en goede bediening. Vooral in de erker leuk uitzicht. Dagmenu's ook uitstekend met veel vers. Heel verzorgd en prima van smaak.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Afgelopen week hebben wij met een gezelschap van 8 pers. heerlijk gegeten bij restaurant de Baander. Het eten was van hoge kwaliteit en alles was heerlijk op smaak. De producten die in het verrassingsmenu zaten waren opvallen en bijzonder, neem nu bijvoorbeeld Lamsnek, het was werkelijk voortreffelijk. Een avondvullend programma met heerlijk eten een prima service en dat alles voor een leuke betaalbare prijs!
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Het eten was werkelijk om te huilen.

11,25 voor drie mini stukjes vis als voorgerecht, die niet eens vers zijn.
Mijn ossenhaas was kurk en kurkdroog, evenals de grillschotel van mijn vriend. Gewoon opnieuw aangebakken om op te warmen.

Service duurde erg lang.

Schandalige prijzen die ze rekeken voor het eten dat je voorgeschoteld krijgt. Zelfs voor een goedkope daghap zoude kwaliteit ver onder de maat zijn.

Nooit meer!