De Baander

Peesterstraat 1 9331 Norg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Baander

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
HouVanLekkerEten62 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Cafetaria, pannenkoekenrestaurant waarvan de pannenkoeken zonder uitzondering (te) vet en niet gaar zijn, dik en smakeloos. Als je zegt dat je na lang wachten wil weten hoe het met de bestelling staat komt er weer schot in de zaak. Erg onvriendelijke bediening. Kon absoluut geen kritiek hebben, wilde zelfs zijn gelijk halen waar de klanten bij zijn. Voor mij en de anderen dus eens en nooit meer.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Dit restaurant sla je graag over. Pannenkoeken die niet gaar zijn van bijna een cm dik en kroketten die verbrand smaken, waarschijnlijk omdat het zo oud vet is. Brrrrr
Miake .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Meerdere keren gegeten omdat het voor ons dichtbij is en hopen dat het eten en personeel verbeterd, maar helaas.
pannenkoeken niet echt lekker en hollandse pot goed te eten maar voor een restaurant verwacht je meer.
Ellentenhoven60 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Erg onvriendelijke bediening. Kon absoluut geen kritiek hebben (na te hebben gevraagd hoe het eten had gesmaakt). Zoetige automaat koffie (bah). Slecht verwarmde appeltaart. Zeker geen aanrader.
Nmf .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Onvriendelijke bediening,
Vet eten, moest het vlees zoeken in de saus.
Melige pannekoeken (zelfs mijn dochter van 3 luste de pannekoek niet, dat wil toch wat zeggen)