De Baai van Lemmer

Vuurtorenweg 17F 8531 HJ Lemmer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Baai van Lemmer

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Paul321 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Bijzonder vriendelijke ontvangst in dit kneuterig nautisch ingerichte restaurant. Bootjes overal, erg leuk en passend in de haven-omgeving. Als hapje vooraf kregen we een zalmmousse met lekker getoaste broodjes, erg goed van smaak. Voorgerecht was een bijzonder uitgebreide collectie hapjes: zalm, forel, garnalen, verschillende kaasjes en vleesjes en brood met meerdere smeersels. Erg lekker en vers allemaal. Hoofdgerecht Dorade was mooi gebakken en smaakvol. Vegetarisch hoofdgerecht van reuze-champignons was prima, maar zou iets spannender mogen qua smaakcombinaties. De wachttijd tussen de gangen was aan de lange kant. Al met al een prima avond gehad met lekker eten in een vriendelijk restaurant.
Pietie E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Vandaag gegeten bij de nieuwe eigenaren van de baai van Lemmer! Na een uiterst vriendelijk welkom een keuze gemaakt van de zeer aantrekkelijke menukaart. De voorgerechten zagen er verzorgd uit en smaakten heerlijk. Vooral de huisgemaakte olie en pesto bij de stokbroodjes waren heerlijk. Voor het gemak alle 4 een ander menu gekozen. Vooral de tong is een absolute aanrader! De gastvrijheid en enthousiasme van de eigenaren maken deze belevenis compleet..
Kortom, zeker de moeite waard om te proberen!
Tirza Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Een nieuwe eigenaar dus op naar de lemster baai.. We hebben lekker gegeten. De hoofdgerechten waren goed op smaak, vis en vlees waren goed bereid. Bij het hoofdgerecht wordt een plateau gebracht met een vuurtoren in het midden, een leuke nautische presentatie. De keuze van de bijgerechten is zeer royaal, op het plateau staan 3 verschillende verse groenten, friet en gebakken aardappelen, 2 salades en rabarber. De smaak is goed, aandachtspuntje zijn de aardappelen die waren niet echt gebakken en te weinig gekruid. De bediening is attent en gastvrij en de kok komt persoonlijk naar je tafel om te vragen of het allemaal smaakt. Al met al dik voor mekaar!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten. De presentatie van de bijgerechten is super leuk. Wij komen hier vaker. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Wij roken niet, maar de rokersruimte is mooi ingericht, je zou bijna gaan roken.