De Baai Stadsstrand

Weg naar Parkwijk 3541 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Baai Stadsstrand

Sfeer van strand

Deze relaxte plek heeft alles van een strand sfeer. Ten eerste ligt er zand, alles is van hout, er hangen hammen, ze hebben een zitzak hoek en aan het water spring je trampoline. Deze plek kent alle kleuren, maar is zeer rustgevend. Luister naar fijne gitaarmuziek terwijl je geniet van de klassiekers op de kaart. Ook met een vol terras weet de bediening je snel en vriendelijk te serveren.

Meer informatie over restaurant De Baai Stadsstrand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 14:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Baai Stadsstrand

Just J.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Samen met mijn vriendin gegeten op een woensdagavond. Het geeft een beetje strandpaviljoen- vibes, wat best fijne ontsnapping is aan het stadsleven.
Wij hebben beiden genoten van een heerlijk 3- gangen menu, welke met een broodplankje van het huis werd ingeluid. Bij de hoofdgerechten werden tevens frieten en een salade geserveerd. Kwaliteit van het eten was uitstekend, en wij zijn met twee bolle, voldane buiken weggelopen.

Obers en algemene houding is informeel, passend bij de rest van het restaurant.
Mariette W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Hele gezellige informele sfeer. Eten is herl lekker en betaalbaar. Bediening zeer vriendelijke. Verrassende locatie in zo’n nieuwbouwbuurt. Van buiten lijkt het een beetje op een soort kantine of bouwkeet, maar van binnen supergezellig. We waren er op vrijdagavond en het enige minpuntje vonden we de herrie. Je moest redelijk hard praten om elkaar te verstasn. Verder: thums up!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Afgelopen donderdag gegeten bij de baai. Het viel ons helaas erg tegen.
Het personeel was wisselend, van oké tot zeer slecht. Duidelijk onervaren en ongeïnteresseerd.
Normaal betaal je 30 euro voor driegangen. Dat is het zeker niet waard. Het eten is qua kwaliteit niet meer dan een simpele brasserie (wel erg lekkere friet). De helft van de prijs zou passender zijn. Gelukkig waren we met social deal gegaan en dat dus ook betaald.
Toen we ons toetje wilden bestellen hebben we meer dan een half uur moeten wachten totdat iemand ons de kaart kwam brengen. Uiteindelijk hebben we hier zelf om moeten vragen. Daarna een kwartier de kaart op tafel gehad en niemand die onze bestelling op kwam nemen. Ook hier hebben we weer zelf iemand aan moeten spreken. Wij wilden graag allebei de wafel bestellen. Even later kwam een ober naar ons toe dat dit niet meer kon, want om 9 uur sloot de keuken en de oven stond uit. Tsja... als ze driekwartier geleden de bestelling hadden opgenomen was er niks aan de hand geweest. Vervolgens allebei een ander toetje besteld, welke beide matig waren.
Buiten zitten is daar leuk. Leuk terras met sfeer. Ook binnen zag het interieur er goed uit.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goede kwaliteit - prijs verhouding.
Voorgerecht gambas is heerlijk maar zijn eigenlijk garnalen. Fijne avond gehad.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gebruik gemaakt van een Groupon.-actie, ondanks dat mochten we van de hele kaart kiezen. Het was moeilijk kiesen tussen al dat lekkers, het is ons toch gelukt om een keuze te maken en die was voor ons beiden uitstekend (ga vooraf vooral voor de knoflookgarnalen)! De bediening was snel en vriendelijk ondanks de drukte. Absoluut een uitstekende ervaring en voor herhaling vatbaar.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk plekje, lekker buiten gezeten in het zonnetje. Beetje vakantie-gevoel vlakbij huis. Fijne sfeer, lekker eten, goede prijs en vriendelijke service. Wij blijven langskomen!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We werden hartelijk ontvangen en het was geen probleem om buiten op het terras eerst een drankje te doen en vervolgens binnen te eten. De gerechten waren goed en ondanks dat er werd aangegeven dat het wat langer kon duren omdat het druk was, viel dat uiteindelijk nog mee. De service was echter wisselend, het scheelde enorm tussen het personeel hoe er werd omgegaan met de klant en hoe we werden benaderd. Al met al een leuke en lekkere avond gehad.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Zeer vriendelijk personeel die precies door hadden wanneer we nog iets wilden bestellen.
Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De ontvangst was goed. Het regende en toen ze ons aan zagen komen deden ze de deur voor je open zodat je snel naar binnen kon. Erg vriendelijk. De bediening gedurende de avond was ook erg vriendelijk en vroeg of alles goed smaakte en of ze nog iets konden betekenen voor ons. Het eten was ook erg lekker dus het was erg jammer dat we erg lang moesten wachten op ons voor- en hoofdgerecht. Anders hadden ze zeker een hogere beoordeling gekregen. Sfeer was ok. Leuk plekje en vooral in de zomer denk ik dat het er leuk zitten is. Er waren nu vooral ouders met kinderen die er zaten dus ook wat rumoerig daardoor.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Alle recensies gelezen hebbende dachten we: we gaan hier eten! Een leuke ontvangst, mooie yuppen inrichting met een ontspannen sfeer, dat beloofde veel goeds. Helaas duurde het wel heel lang voordat de bediening ons de kaart kwam brengen en vroeg of we wat wilden drinke. Er liepen voldoende personeelsleden rond in de bediening maar die hadden geen oog voor de klanten (wij dus) maar meer voor familie en vrienden die langkwamen of even binnen liepen. De Broodjes met zelfgemaakte Aoli en tappenade was prima, verse warme boodjes. ook de voorgerechten waren uitstekend, Kerrie soep uitmuntend evenals de Carppacio. Dat maakte het wachten een beetje goed. Nog steeds weinig aandacht van de bediening. Het was redelijk druk maar niet te... Het hoofdgerecht kwam ook na lange tijd. Er waren 2 biefstuk gerechten besteld zonder saus (uitdrukkelijk vermeld) en toen de gerechten gebracht werden, zat er dus wel saus op. " Dat lossen we wel op " zei de overigens vriendelijke serveerster. Gevolg de rest van ons gezelschap moest beginnen met eten omdat het anders koud zou worden en de 2 biefstuk bestellers moesten dus wachten. De biefstuk zelf waren allemaal besteld als 'rare' maar waren allemaal te veel doorbakken. Jammer dus. Gorenten lekker maar veel te weinig. Friet, zelfgemaakte smaak prima maar veel friet wa niet gaar. Een tegenvallend hoofdgerecht dus. Nagerechten waren wel weer lekker, en omdat het nu een stuk rustiger was geworden had ook de bediening meer aandacht voor de klanten die er nog zaten. Al met al was het een redelijke ervaring maar of die voor herhaling vatbaar is?...
Caro J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Super goede carpaccio maaltijdsalade. Lekker gegeten voor we om de hoek naar de Cinemec gingen. Vriendelijk personeel en de Sate was ook goed. Zou zeker terug komen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Luque M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wat een verschrikkelijk restaurant.. drankje opgenomen en 15 min later pas menukaart brengen.. koude soep als voorgerecht.. en na 2 uur te horen krijgen dat 5 van de 6 hoofdgerechten niet uitgeserveerd kunnen worden omdat het op is.. laat je niet misleiden door de locatie... want als je wil eten moet jr vooral niet hier zijn..
pim R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Dit was ons eerste bezoek aan deze 'tent' , wel leuk verzonnen: een heuse strandtent in Utrecht. Het was een aangenaam bezoek wat begon met een hartelijke ontvangst bij binnenkomst. Wij hebben het drie-gangen menu genomen; carpaccio en salade met gerookte zalm als voorgerecht, beide saté als hoofdgerecht en beide bosvruchtencheesecake als nagerecht. Alles echt dik in orde, prima op smaak en goede hoeveelheden. Gerechten werden ook met mooie tussenpozen aan tafel gebracht, niet te snel alsof men je de zaak uit wilt hebben en ook niet te langzaam alsof ze je vergeten zijn, gewoon precies goed. Bediening was prima; leuk, vrolijk en attent.
Abusievelijk bracht men ons 1 nagerecht in plaats van 2, dit werd echter bijzonder snel gecorrigeerd.
Wij komen terug !
milan T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het eten was top, heb er niets op aan te merken. Net als de bediening, erg vriendelijk en beleefd en gaven je de juiste aandacht. Het was een hele gezellige sfeer op een plek waar je dit eigenlijk niet zou verwachten.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren wezen eten bij de baai, een leuke strandtent met veel sfeer van binnen.
Bij binnekomst vriendelijk ontvangen door de bediening.
Lekker vers gebakken brood met aoli zoals aoli hoort te zijn .
We kozen voor het 3 gangen menu.
Heerlijke vis soep met gambas en fijne krijden.
Als hoofd een supper gebakken kabeljouw met holandaise saus.
En als afsluiter de beroemde cheese cake van de baai met bosbessen saus Heerlijk.
Binnekort krijgen ze een nieuwe menukaart, kan niet wachten !!
De baai is een goede aanwinst voor lijdscherijn
Jean paul H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Al vaker geweest bij de baai .
Afgelopen donderdag lekker op het zonnige teras gezeten en overheerlijke saté van de grill gegeten..super saté saus en eigengemaakte friet echt om te smullen..
Er zijn nog maar weinig zaken waar ze de friet zelf maken.
En tel daar de altijd vriendelijke bediening mee op..en je zit daar heerlijk.
Ze schijnen vanaf volgende maand ook lekkere verse pastas op de nieuwe menu kaart te krijgen.
Kan niet wachten
Dennis Renkema S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Afgelopen vrijdagmiddag zijn wij wezen borrelen bij de Baai vanwege het mooie weer. Wij hebben voor het eerst dit jaar weer eens heerlijk genoten in de zon. Alhoewel de Baai nog veel kan verbeteren aan de buitenkant is de sfeer en de service goed en gezellig als je eenmaal op het terras of binnen zit. De special 'griet filet' was heerlijk en werd netjes ingesneden. Mijn partner had de burger en alhoewel het bijna te veel was, smaakte het lekker. Er is veel keuze wat betreft regionale drankjes dus dat is leuk om te proeven. De bediening was persoonlijk. Wij komen graag weer. Aanrader voor iedereen die even in een zomerse sfeer wil komen.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Verrassend goed eten op een plek waar je het niet verwacht en nog gezellig ook! Leuk voor een rendez vous met oud collega's, vlak naast de A2 en parkeren voor de deur.
Miguel B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Hartelijke ontvangst en kindvriendelijk. Speelhoek en spelletjes. Prima borrelplankje en lekker biertjes op tap en fles. Sauvignon Blanc was ook goed te drinken. Toch gebleven voor een hoofdgerecht, ondanks voornemen om alleen een drankje met hapje te doen. Hamburger was heerlijk en de risotto ook een aanrader. Hier komen we nog wel een keertje terug!
Toril S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! Aanrader