De Baai Stadsstrand

Weg naar Parkwijk 3541 Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Baai Stadsstrand

Sfeer van strand

Deze relaxte plek heeft alles van een strand sfeer. Ten eerste ligt er zand, alles is van hout, er hangen hammen, ze hebben een zitzak hoek en aan het water spring je trampoline. Deze plek kent alle kleuren, maar is zeer rustgevend. Luister naar fijne gitaarmuziek terwijl je geniet van de klassiekers op de kaart. Ook met een vol terras weet de bediening je snel en vriendelijk te serveren.

Meer informatie over restaurant De Baai Stadsstrand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 14:00 - 23:00

Gisbert O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed eten redelijke prijs. Erg goede friet...
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Afgelopen woensdagavond met 2 personen bij De Baai gegeten. Het was er rustig, maar daardoor niet ongemakkelijk. Bediening is vriendelijk en attent. Het hoofdgerecht (zeebaarsfilet) smaakte prima; mooi opgemaakte borden en voorzien van heerlijke frietjes en groente. De Brusselse wafel als toetje is een aanrader. Zeker de moeite waard om voor een goede prijs-kwaliteit verhouding een goed hapje te eten.
Sascha.goldewijk .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten gisteren bij de Baai! Het eten was van zeer goede kwaliteit en lekker bereid. Ook de service was super. Vriendelijke en behulpzame bediening en met alle persoonlijke wensen werd rekening gehouden. Een echte aanrader om een hapje te gaan eten in Leidsche Rijn!
Jean-paul H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Top eten, leuke ambiance, vriendelijke bediening.
kinderen kunnen heerlijk spelen op het veldje aan het water , op de trampoline
En vooral de verse mosselen zijn zeer aan te raden, .
Komen snel treug
Alexvos .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren avond opnieuw heerlijk genoten bij restaurant De Baai. Door het mindere weer konden we helaas niet op het terras zitten dus aten we voor het eerst binnen. De ambiance was geweldig! Het warme interieur, de relaxte muziek en de spontane bediening zorgde voor een ongedwongen sfeer en een waar vakantiegevoel, en dat midden in de stad!
Het voordelige 3-gangen menu was ook een ware beleving. De mosselen waren in het bijzonder een topper! Daarbij namen we tussen de gangen door een lekkere frisse 'huis cocktail', de Scropino om de eetlust weer op te wekken, heerlijk. Of het nu regent of niet, wij komen snel weer terug naar onze favoriete vakantiebestemming in Leidsche Rijn! Tot snel!
Harm R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
14 recensies met gemiddeld een 9.0 voor het eten, dus gingen we op ontdekking of De Baai het waar kon maken:
Op een zonnige vrijdagmiddag 19:00 uur gebeld en er was nog plek. Eenmaal aangekomen bleek reserveren overbodig te zijn. De omgeving is nog wat kaal maar bij De Baai hebben ze zeker hun best gedaan om er wat gezelligs van te maken. Bij het bestellen wordt aangegeven dat twee gerechten inmiddels op zijn. Ze zullen een goede dag hebben gedraaid met het zonnige weer. We kiezen de Sate van de haas en de Hamburger. We hoeven niet heel lang te wachten op het eten. Het ziet er prima uit maar smaakt niet als een 9.0. Een prima kroeg sate en een standaard hamburger. Meer zou ik er niet van maken. We bestellen nog een drankje maar deze weet de tafel niet te bereiken. Dan nog maar een koffie om af te ronden waarna we de rekening betalen. Eenmaal betaald wordt ons, vriendelijk bedoeld, maar onnatuurlijk de hand geschud door de bediening. Alsof de zakelijke transactie is afgerond. Gaan we nog een keer terug? Je kan lekker buiten zitten en qua prijs/kwaliteit is het prima, dus als je in de buurt bent waarom niet.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Op deze warme zondagavond genoten van de heerlijke salade tonijn en saté v.d ha as. Pracht locatie Goede keuken en aller te bediening
We komen zeker terug.
Angeleyes .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gister na een heerlijk dagje sauna bij de Baai terechtgekomen. Leuke ongedwongen sfeer, leuke bediening maar het belangrijkste heerlijk gegeten. Ik had kippendijtjes met satésaus en heerlijke verse zelfgemaakte frietjes. En als nagerecht een heerlijke dame blanche. OOk het mandje brood vooraf was lekker. Ga zeker nog een keer terug ????
SuusUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten. De hamburger, en voor de vegetariërs de frittata zijn echte aanraders. Je krijgt ook erg grote porties voor een redelijke prijs. De bediening is vriendelijk, maar nog wel wat onervaren.
Op de Facebook-pagina zag ik dat ze vanaf deze week een nieuwe kaart hebben en dat je er nu ook kan lunchen. Ik ben heel benieuwd: dat ga ik zeker eens proberen!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben hier prima gegeten. Zeer ruime porties. Huisgemaakte frites, sate van kippendijen en huzarensalade. Het team heeft vrij recent deze zaak overgenomen en dat merk je aan de onwennige maar vriendelijke bediening. Verder mag de zaak wel een nieuwe lik verf en de kussens voor de banken kunnen echt niet meer! De meest recente cijfers (10 eten en 10 bediening) vind ik wat overdreven. We komen zeker een keer terug. Wel de puntje op de i zetten!
SuusepuusB .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heb hier heerlijk gegeten voor een redelijke prijs (grote porties!). Je kan wel merken dat er een nieuwe kok met verstand van lekker eten aan het werk is!
Er werd verteld dat je hier binnenkort in het weekend ook kan lunchen. Dat ga ik zeker eens proberen.
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteren sinds lange tijd biefstuk gegeten bij de Baai. Ik was er jaren geleden eens geweest en wat een verandering heeft hier plaatsgevonden. Het eten was heerlijk met een huisgemaakte champignonsaus en desserts. De bediening was goed met een vol terras. Er werden nieuwe mensen ingewerkt maar daar was weinig van te merken. Eindelijk een goed restaurant in Leidsche Rijn. Wij komen terug.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gisteren bij de baai ,asperges gegeten.
Ik had met zalm, en mijn man met beenham, krieltjes, ei, en heerlijke Hollandaise saus.
Als toetje een lekker Choco taartje.
Leuke snelle bediening.en zonnig terras aan het water. Echt heel leuk.
Komen snel terug.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vanavond heerlijke biefstuk uit het pannetje gegeten, de korst was mooi krokant en dat in combi met kruidenboter en een goede salade... de locatie is top, gezellig en ongedwongen... bediening is snel, je hoeft niet lang te wachten als je glas leeg is!
TristIens .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ben hier wezen avondeten met mijn vader, gezellige tent met een mooi terras. Allebei een hamburger genomen. Ze smaakten zoals ze eruit zagen; bijzonder goed. Service was vriendelijk en attent. Conclusie: Vaker komen eten.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Supper gave tent, echt lekkere sate, met goede verse friet, alles is echt goed klaargemaakt.
De bediening heel vriendelijk en atent, echt een soort strand tent waar je gerust lekker kunt vertoeven, en vooral zomers mooi groot teras aan het water, we komen snel treug
Slvchair .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Leuk restaurant met vlotte bediening en een relaxte sfeer. Er is ook veel te doen voor de kinderen. Heb er een erg lekkere sate en overheerlijke cheesecake gegeten. Kom zeker nog eens terug!
Djflb .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Echt een leuke tent waar je in de zomer lekker buiten kunt zitten. Het eten, voornamelijk de Gamba’s al ajillo, zijn echt aan te raden. Wij komen hier zeker weer een keer terug!
NvR .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
In augustus op een mooie zomerse dag gegeten bij De Baai. Al vaak langsgereden maar de ambiance trok ons niet aan. Echter als je op het terras zit, merk je weinig van het feit dat je pal langs de weg zit. De bediening was bijzonder attent. Het eten is eenvoudig maar zeker de moeite waard, een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom een leuk tentje voor een eenvoudig etentje buiten de deur.