De Aw Geul

9,3
9,5
CorryenRuud .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vrijdag 18 nov. hier, wederom heerlijk gegeten! Heel gastvrije ontvangst, vlotte, vriendelijke bediening. Lekker eten, rustige en gezellige inrichting en goede adviezen. Dit is alles wat ik van een avondje uit eten verwacht.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wil je eens goed en lekker verwend worden en een super gezellige avond hebben. Ga dan naar DE AW GEUL. Daar nemen ze alle tijd voor je en een SUPER diner in een sfeervolle omgeving, kwaliteit/prijs verhouding is uitstekend. Groot compliment voor de kok. Gastvrouw is top, ga zo door.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij zijn al jaren vaste klant bij dit restaurant. Super gastvrouw (Meggie), wiens man (Roel) in de keuken de gerechten bereidt. Naast de traditionele menukaart zijn er ook vaak seizoensgerechten te kiezen en is er voor ieder wat wils.

Er wordt altijd gestart met een amuse, olijven en heerlijk brood met kruidenboter. Ruime keuze aan voorgerechten. Met name de hoofdgerechten zijn altijd erg uitgebreid. Desserts zijn altijd mooi opgemaakt. Van amuse tot en met dessert en koffie: alles is tot in de puntjes verzorgd.

Voor wie van goed eten houdt, is dit restaurant zeker een aanrader! Wij komen er altijd graag.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super mooi en gezellig restaurant. Met een vriendelijke gastvrouw en een voortreffelijke kok. Lekker eten in een rustige omgeving. Wij komen hier regelmatig en steeds weer gaan we met een tevreden gevoel naar huis. Meggie en Roel jullie zijn toppertjes.
Petralen .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Mijn man en ik komen hier regelmatig, het eten is super lekker en zeer goed verzorgd.
Je wordt er altijd hartelijk en spontaan ontvangen, wij genieten er iedere keer weer van !
Mart B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Na een voortreffelijke "amuse" werd het hoofdgerecht "Entrecote au porto" geserveerd een werkelijk voortreffelijk gerecht, geserveerd met een smaakvolle keuze aan bijgerechten.
Met als afsluiter een overheerlijke coupe "keutenberg" vanille-ijs met advocaat en warme chocoladesaus met slagroom, echt SUPER, wij gaan graag en geregeld uit eten maar De aw Geul behoord zeker tot de top van de culinaire verwennerij
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik heb zelden zo lekker smaakvol gegeten, van amusse tot nagerecht was het een culinaire verwenning. Gezellige bediening, helemaal top
Fernon .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We waren met 6 personen en van ieder was het Voorgerecht , hoofdgerecht en toetje super lekker. Bediening was geweldig. De aanbevolen zomerse thee was heerlijk, het werd ons uitgelegd hoe je deze zelf kon maken.
Wij verheugen ons al op de volgende keer.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekker gegeten , forel met champignons en garnaaltjes . Daarna een lekker groen theetje gedronken met sinaas en limoen schijfjes en een takje munt , gezoet met grenadine ! Daarbij nog een verwen bordje met klein ijsje en pralines ! Ontvangen door een lieve gastvrouw ! Ondanks het slechte weer hebben we genoten van een mooie avond !
Voor herhaling vatbaar !
Steijnsdrittij .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Afgelopen week sinds lange tijd weer gaan eten bij de Aw Geul, het was zoals altijd weer heerlijk. Uit eten bij de Aw Geul is altijd weer een klein feestje, waar wij ons van te voren al op verheugen. Een heerlijk avondje uit, waarbij je wordt verwend met gastvrijheid en (h)eerlijke gerechten. Kwaliteit wordt in de Aw Geul nog met een hoofdletter geschreven, net zoals verse ingrediënten en degelijke porties.

Voor ons in ieder geval tot gauw!
Mmiddelweerd .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
We zitten op de camping en het is vandaag 30 graden. Te warm om zelf te koken. Dit restaurant was lopend te bereiken, dus leek het ons een goed idee om ons te laten verwennen. Dat is meer dan goed gelukt. Heerlijke vissoep, heerlijke zalm en schnitzel met ELF soorten groenten op allerlei manieren bereidt, patat en aardappel bolletjes, echt zo lekker. Er was alleen nog plaats voor een kopje koffie toe, dachten wij. Niet dus, het was een zeer aangeklede koffie met ijs en bonbons. We gaan nog een keer terug.
Petravers .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Via Iens recensie hier gekomen en het was het waard. Een heerlijke tournedos gegeten met spekjes, uitjes en cognacsaus. Lekkere groenten erbij. Vooraf hapjes van het huis. Zelfs bij de thee bonbonnetjes en klein koffieijsje. Op de kleinste details wordt gelet. Het was warm weer dus we zaten buiten maar het restaurant was binnen ook sfeervol ingericht. Vriendelijke gastvrouw.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met z'n 4-en in de Aw Geul gegeten. Wat was dat een feestje! Erg vriendelijke en persoonlijke bediening door de gastvrouw. Manlief stond in de keuken en die weet hoe het hoort! Voortreffelijke gerechten en ruime porties. Je komt niets tekort!! Jawel, 1 ding: woorden om dit allemaal te beschrijven. Jammer dat het nu niet zo druk was, want dat gun je deze eigenaren van harte. Een echte aanrader en komen zeker terug!!!!
Karel_62 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vanavond met mijn vrouw gegeten bij Aw Geul. Wij werden zeer hartelijk ontvangen door gastvrouw Meggie. Ook de bediening was zeer vriendelijk en attent. Ook over het eten niets dan goeds. Van voorgerecht tot en met nagerecht heerlijk gegeten. Een aanrader!!
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten en zeer goede bediening! Veel huisgemaakte gerechten. We komen zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn.
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
2 weken geleden bij de AW geul heerlijk gegeten. Mijn moeder was jarig (bij de reservering gemeld) en ook daar was nog aan gedacht. Wat een gastvrijheid. En ook het eten is echt heerlijk, hier weten ze nog precies te vertellen wat de oorsprong van de gerechten zijn. Ook bij het toetje kreeg mijn moeder een soort vuurwerk in het toetje en daarbij een stuk zelfgemaakte chocolade met proficiat erop! Geweldig, ze hebben ons verrast. Een echte aanrader als je in de buurt van Valkenburg op vakantie bent om een bezoekje te nemen aan de AW geul.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
29 mei 2016 heerlijk gegeten bij de Aw Geul. Echt een aanrader!! Ben je op vakantie in Valkenburg a/d Geul of omgeving, laat je dan culinair verwennen, door Meggie, een fantastische gastvrouw en Roel een geweldige kok van dit gezellig restaurant aan de voet van de Keutenberg. Uiteraard zeker ook een aanrader voor de mensen die uit de directe omgeving komen. TOP.
Hscheepers .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Zojuist voor de 2e maal in 2 jaar hier geweest in mei. Ook weer o.a. asperges gegeten. Het eten was weer voortreffelijk, we werden zeer gastvrij onthaald door de eigenaresse. Wat opvalt is de zeer klantvriendelijke en persoonlijke bediening en ook de prijs kwaliteit verhouding is prima. We komen hier zeker weer terug als we weer in deze omgeving zijn.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren gegeten bij de Aw Geul met twee personen.
De gastvrouw was heel vriendelijk en professioneel.
Vooraf kregen we een amuse met verschillende gerechten.
De aspergesoep en aspergegerechten waren heerlijk met genoeg asperges.
Het dessert, een parfait, was ook heel lekker.
Het was alleen jammer, dat er geen vegetarische gerechten (behalve de soep)
op de kaart stonden.
HarmenGeel .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vanavond fantastisch gegeten bij De Aw Geul! Echt heerlijk. Het is aspergeseizoen en daar weten ze ook zeker wel raad mee.
En hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Geweldig. Komen zeker terug!