De Aw Geul

9,6

Jouw recensie over het restaurant De Aw Geul

Cleo B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geweldig gastvrij, heerlijk eten, echt een aanrader! We zijn hier twee avonden achter elkaar gaan eten, omdat het zo lekker was.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Verrassende smaakcombinatie.
Verse producten prachtig gepresenteerd.
Vriendelijke bediening met complimenten aan de kok.
Sfeervol en heerlijk gegeten.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was weer heerlijk om bij de Aw Geul te eten. Je merkt dat er met liefde voor het vak en de klant wordt gewerkt. De presentatie en de kwaliteit van het eten was uitmuntend. De service en aandacht uitstekend. Een echte aanrader!
Inge S.
Top Restaurant

We gaan hier al uit eten zolang ik me al kan herrineren! Toen we klein waren kregen we een kleurplaat en kleurtjes voor het eten, ook hieraan word gedacht!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Van begin tot het eind is eten bij De Aw Geul een feestje. De ontvangst is zeer hartelijk, Meggie is op en top gastvrouw. Het eten is altijd uitstekend,Roel is een creatieve kok. Heerlijke gerechten en een plaatje op je bord, wat wil je nog meer? Terug natuurlijk !
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Van begin tot het eind is eten bij De Aw Geul een feestje. De ontvangst is zeer hartelijk, Meggie is op en top gastvrouw. Het eten is altijd uitstekend, Roel is een creatieve kok. Heerlijke gerechten en een plaatje op je bord. Wat wil je nog meer? Terug natuurlijk!
Corina B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wat een geweldig restaurant
Super kaart, bijzonder vriendelijke bediening en prettige ambiance
TOP en we komen ook zeker terug
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heel goed, proper en rustig geleden restaurant. De bedoeling heel vriendelijk en wachten is maar even.
We gaan er vaker eten en de kwaliteit is geweldig
. Een echte aanrader voor iedereen.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Top restaurant genoten . Heerlijk eten , super personeel super ligging . Wij gaan er zeker terug., Nog genoeg keuze op menu kaart met de heerlijkste gerechten.
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Dit restaurant is ons favoriet!
Gezellige sfeer.
Super gastvrouw!
En bovenal waar we uiteindelijk voor komen,het eten is verrukkelijk! Dus een groot compliment voor de chef-kok
Voor ons een dikke 10.
Corina M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij komen hier al heel wat jaren en het is iedere keer geweldig.
Je wordt hartelijk ontvangen en daarbij is ook de variatie op de kaart isvoor ieder wat wils
Niets is teveel en het is nog steeds Top!
Corina M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij komen hier al heel wat jaren en het is iedere keer geweldig.
Niets is teveel en het is nog steeds Top!
Corien T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Al een aantal keer gegeten bij de Aw Geul. Overheerlijk eten, goede sfeer en een geweldige gastvrouw! Kortom, we komen zeker terug!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Als je gewoon een avondje uit eten wilt moet je absoluut niet naar de Aw Geul gaan. Bij Roel en Meggie ga je namelijk niet 'gewoon' uit eten. Je gaat er naar een tweede 'thuis'. Je beleeft een avond die geheel in het teken staat van jou en er wordt werkelijk alles aan gedaan om het je geheel naar de zin te maken. Er is oprechte aandacht voor jou als mens en je voelt de liefde en warmte voor de zaak, de klanten, hun vak en de gerechten die ze bereiden door alles heen vloeien. Heb je speciale wensen, om wat voor reden dan ook? Dat is hier geen enkel probleem en chef Roel tovert in de keuken een magisch gerecht voor jou, dat al je zintuigen prikkelt en boven alle verwachtingen uitstijgt. Een avondje bij Roel en Meggie is elke keer weer een belevenis, een ervaring zoals ik die in geen enkel restaurant nog heb ervaren. Kwaliteit kun je aan veel eisen ophangen, maar er is altijd een laagje dieper, een gevoel, dat niet in woorden of eisen te vangen is. En dat laagje, dat bieden Roel en Meggie in hun restaurant op hun eigen, unieke manier. Dat kun je niet beschrijven, dat moet je gewoon ervaren. Van mij krijgen ze een dikke 10 en ik hoop dat ze de passie voor hun vak en bedrijf nog vele jaren met ons blijven delen.
Petralen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Als je lekker en gezellig wilt gaan uit eten, dan is het restaurant De Aw Geul een echte aanrader.
Als je binnen komt wordt je ontvangen door een lieve en spontane gastvrouw en de sfeer die het restaurant uitstraalt is warm en gezellig.
Het eten is erg lekker en zeer goed verzorgd. Wij genieten met volle teugen iedere keer als wij in bij De Aw Geul gaan eten, wij komen hier inmiddels al 24 jaar !
Een echte aanrader !
Petra En Hay D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een hartelijk en warm ontvangst bij binnen komst. Het eten is echt voortreffelijk van zeer hoge kwaliteit. De gastvrouw heeft altijd tijd voor een praatje dat wel heel gezellig is in deze ambiance. Je voelt dat dit allemaal met veel passie gedaan wordt. Een echte aanrader!!!
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zijn heel gastvrij ontvangen bij Meggie en Roel.T is echt een aanrader om te gaan eten omdat t gewoon uitstekend is wat je krijgt en door de warme sfeer van t restaurant en de vriendelijke gastvrouw voel je je er helemaal thuis!Daarom raden wij dit restaurant ook iedereen aan die lekker wil eten!Wij komen zeer zeker terug!!!
Isabel A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hier kom je echt thuis. Hartelijk welkom door de gastvrouw zelf. Haar man kookt heerlijk etenen met passie dat proef je in alles. Een aanrader
Toine P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ja, daar waren we weer.. Iedere keer weer ben ik verbaasd over de hartelijke professionaliteit waarmee De gastvrouw van dit etablissement de scepter over de eetzaal zwaait. Niets is teveel, oog voor elk detail en als je dan telefonisch gereserveerd en je komt aan en speciaal voor jou is de stoel gewisseld voor een andere omdat je de vorige keer gemeld hebt dat je de stoel te laag vond zitten kan ik alleen maar chapeau zeggen. Hierbij het eten wat door De kok uit de keuken getoverd wordt. Oké, nouvelle quisine is anders en eigentijds ook. Maar dit is oorspronkelijk ,het klopt, de smaken zijn heerlijk en de porties op zijn minst ruim. Een zaak met hart. Perfect voor een lange avond tafelen. Enig punt van kritiek is dat de website de zaak tekort doet. Maar, niet doorvertellen anders kunnen we er nooit meer terecht.
Manon C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We zijn hier nu al vaker geweest en zullen ook zeker altijd terug blijven komen voor onze ultieme favoriet: de overheerlijke escargots! De fantastische gastvrouw en kok maken het helemaal af. Echt een absolute aanrader!