De Avenue

Waterstraat 5 4811 WZ Breda Nederland Kaart
31-765202100

Over het restaurant De Avenue

Midden in het hart van bruisend Breda ligt het mooiste theaterrestaurant van de stad: De Avenue. Deze schuilkerk is volledig omgetoverd tot een prachtig theater met de allure van een schouwburg en de gemoedelijkheid van een gezellig restaurant. Geniet tijdens de avondvullende dinershow van een subliem viergangendiner en topentertainment, een complete avond uit op hoog niveau!

Menuprijzen

Lang

Jouw recensie over het restaurant De Avenue

Nancy L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hier al meerdere malen gegeten. Deze keer was de show en de bediening slecht. IK moet er echt nog eens over nadenken of ik er nog naartoe gaat.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Niet echt een hoogstandje op show een eetniveau. Ook rekening houden met een dieet blijkt lastig. Werd wel gezegd het te doen,maar ik kreeg exact hetzelfde als de rest.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De WOW dinnershow was helemaal fantastisch. Erg leuk gevarieerd entertainment. De 3 koppige cast bestaande uit een illusionist, een vocalist en een vocaliste vulden elkaar erg goed aan. Ook de techniek (licht, geluid en video) speelde goed in op de acts.
Het eten was perfect. 4 gangen. Een flinke soepterrine werd op onze tafel van 6 gezet en die was na 6 borden vol scheppen niet leeg. Heerlijk voorgerecht op, naam ervan kwijt maar ik had iets met kreeft en garnalen en toast. Ook erg smaakvol.
Als hoofdgerecht had ik sukade. Een stuk vlees wat zo makkelijk verpest kan raken bij verkeerde timing of niet goed garen. Maar ook deze was super. Vol van smaak, niet verzopen in peper en zout en zo mals dat ik m met de vork uit elkaar kon plukken. Klasse! Super lekker nagerecht maakte t diner af.
Bediening: Petje af! Vriendelijk, oplettend, snel en correct. Deze dames en heren verstaan het kelnersvak goed!
We hebben een erg leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar. Mooie lokatie ook.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gezellige avond gehad, sfeer en show waren goed en afwisselend
Eten was goed bereid en werd goed warm uit geserveerd en dat voor een volle zaal , erg goed
Zeker aanrader
Vivienne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Verschrikkelijk slechte dinnershow vivencia. Het personeel probeerde er nog wat van te maken, maar het eten was verschikkelijk en de zang vals. Het beste van de avond was het onbeperkte drankarrangement voor 17,50. GEEN aanrader, zonde van je geld!!!
Soledad .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heel slecht eten! Diep teleurgesteld, want het eten was echt niet lekker. Zelfs bevroren ! Show was wel aardig, snelle bediening, maar eten écht heel slecht!
Patrick N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Betere locaties in hartje Breda voor een feest op maat bestaan niet. 120 personen inclusief ceremonie.Echt een aanrader.
lisabrouwer1991 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het was een avond om nooit te vergeten. Heel anders dan enig ander restaurant. Het was lekker eten en de sfeer was bijzonder gezellig. Ook uitermate geschikt voor een Team uitje.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Ik heb er vorig jaar als gast een dinnershow bij gewoond. De avond was leuk en goed verzorgd. De WoW dinnershow vind ik echt geweldig. Illusionist John had gelijk vanaf de eerste minuut mijn volledige aandacht. De zang door Jos en Lilly was ook erg leuk en afwisselend, en goed aangekleed met de nodige technische effecten. Het eten was ook gewoon goed. Niets bijzonders, maar daarvoor ga je ook eerder naar een sterrenrestaurant. Het was wel gewoon lekker, voldoende en goed! Niets op aan te merken. Top avond gehad en ik zal er zeker vaker komen. Ook een erg mooie lokatie voor bruiloft of ander soort feest overigens. Ik ga er zeker vaker komen.
yolandakaarsemaker .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Als vegetarisch eten werd ik lekker verwend met een geitenkaas stoofpeer tartatin, daarna een spinazie quiche en als disert een tiramisu. De illusionist was goed maar voor mijn doen te kort te opzichte van het zingen
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het was geweldig,het eten erg lekker.
Het was ons bekend,want wij zijn al meerdere keren geweest.
Onze kinderen zijn er ook met de hockeyclub geweest,helemaal geweldig.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteren een dinershow in Avenue bijgewoond. Bijzonder leuke danseressen, professioneel
en hartstikke leuke zang-dans show. (overtrof onze verwachting ) Daarnaast een uitstekende keuken, heerlijke carpaccio en heel zacht gegaard rundvlees. De top was de flexibiliteit waarmee de keuken rekening hield met mijn dieet. Ondanks dat het bomvol zat met +/-180 mensen, kreeg ik zonder verzoek een prima lactosevrij toetje prijs kwaliteit verhouding is echt uitstekend!
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Hollandse avond: vele oude en een enkele hit van het afgelopen jaar. Het geluid is slecht en de liedjes zouden wat moderner mogen, nu vond ik het meer voor in een bejaardenhuis. Eten komt
wat later dus kan je het beste al iets eten van te voren. Eten vond ik wel lekker, hoewel dat toetje
bijna door niemand gegeten wordt, zouden ze dat moeten vervangen.
Bediening gaat redelijk vlot en aardig personeel.
Helaas is het niet voor herhaling vatbaar en zou ik het ook niet aanbevelen aan anderen.
lady19 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het was goed maar het podium was te klein de artiesten konden niet vrijuit dansen en dat zag je in de bewegingen. Het was veel te druk we zaten tegen de muur met zes aan een tafeltje waar je normaal met 4 personen aan zit..We konden ons bijna niet bewegen. Ik weet dat ze zo veel mogelijk mensen in de zaal willen hebben maar het gaat ten koste van de gezelligheid.
De bediening was super.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Als je een gezellige avond uit wil gaan, ben je bij de Avenue op het goede adres! De show is hartstikke leuk en we hebben vreselijk gelachen. Maar het eten is vreselijk slecht jammer genoeg. (in een vliegtuig eet je veel beter vinden wij) Als voorgerecht hadden we carpaccio die zielig met een paar snippers kaas en een plukje rucola op het bord geserveerd was. Smakeloos flauw was onze mening. Daarna de tomatensoep die smaakte of er een willekeurig blik voor was opengetrokken, ronduit smerig als je gewend bent aan beter. Als hoofdgerecht had ondergetekende een kipfilet met een soort van paprikasausje en een enkel boontje. Weer een saus die smaakte naar een kant en klaar versie en een saai stukje, smakeloze kip. Partner had een stuk vis, het was een schol maar het leek en smaakte meer naar een schoenzool. Het toetje was helemaal de klap op de vuurpijl. Een bloempotje met een sliert munt er in geplaatst wat door moest gaan voor een plantje. Ook zat er nog een soort stroopwafeltje in en wat ander prut wat we niet echt konden omschrijven maar we zijn er niet ziek van geworden. Al met al hebben we toch een leuke avond gehad, de bediening is prima maar wat is het eten super slecht! Als ik daar de kok zou zijn zou ik het niet durven te serveren omdat dit niets met koken te maken heeft maar met een soort van gaarkeuken van het Leger des Heils. Willen ze de gasten echt een top avond aanbieden moet hier iets aan gedaan worden! Mijn advies: huur een kok heeft die wil en kan koken met liefde en die trots is op zijn of haar vak. Alles is beter dan wat het nu is.
joysrider .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Een hele gezellige avond waarbij de cast het publiek goed heeft vermaakt. Goed eten en een super vriendelijke bediening!
epvansprundel .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Het was heel gezellig de sfeer de show het eten, alleen het nieuwe gemaakte toetje vond ik minder.
Wat het personeel betreft super. ik zal De Avenue bij iedereen aanraden.
helgaweening .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Top amusement. Leuke bediening en zeer laagdrempelig. Aanrader voor eenieder die graag van een bijzonder diner wil genieten.
j_debruin .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
In één woord... GEWELDIG!
We hebben een heerlijke avond gehad en eigenlijk elk moment tijdens het optreden van 'aan tafel met enge buren' in een deuk gelegen! Ik heb in lange tijd niet zo hard gelachen :) Ook het eten was heerlijk en de service top!
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Samen met mijn vriend hebben we genoten van de Theaterdinershow inclusief drankarrangement. Het programma van dans en zang werd mooi afgewisseld met het viergangendiner. De show Vivencia ging van de Moulin Rouge tot Tina Turner. Alles liep vlot in elkaar over, ook geen te lange pauzes of showblokken.Er was snel en vriendelijk personeel aanwezig. De glazen bleven gevuld. Je kon zelf een keuze maken uit een aantal voor- en hoofdgerechten. De gerechten smaakten goed. Niet spectaculair, maar de gerechten pasten bij dit concept.
Je kunt goed zien dat het een oud gebouw is, met hier en daar wat achterstallig onderhoud. Voor een bedrijfsfeestje, familiefeestje of gewoon met vrienden is dit weer eens wat anders. Leuk om uit te proberen!!!