De Avenue

Waterstraat 5 4811 WZ Breda Nederland Kaart
31-765202100

Over restaurant De Avenue

Midden in het hart van bruisend Breda ligt het mooiste theaterrestaurant van de stad: De Avenue. Deze schuilkerk is volledig omgetoverd tot een prachtig theater met de allure van een schouwburg en de gemoedelijkheid van een gezellig restaurant. Geniet tijdens de avondvullende dinershow van een subliem viergangendiner en topentertainment, een complete avond uit op hoog niveau!

Menuprijzen

Vrijdag en Zaterdag 19:30 - 23:30

• Af te huren , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen
Patrick N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Betere locaties in hartje Breda voor een feest op maat bestaan niet. 120 personen inclusief ceremonie.Echt een aanrader.
Lisabrouwer1991 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het was een avond om nooit te vergeten. Heel anders dan enig ander restaurant. Het was lekker eten en de sfeer was bijzonder gezellig. Ook uitermate geschikt voor een Team uitje.
Yolandakaarsemaker .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Als vegetarisch eten werd ik lekker verwend met een geitenkaas stoofpeer tartatin, daarna een spinazie quiche en als disert een tiramisu. De illusionist was goed maar voor mijn doen te kort te opzichte van het zingen
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het was geweldig,het eten erg lekker.
Het was ons bekend,want wij zijn al meerdere keren geweest.
Onze kinderen zijn er ook met de hockeyclub geweest,helemaal geweldig.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteren een dinershow in Avenue bijgewoond. Bijzonder leuke danseressen, professioneel
en hartstikke leuke zang-dans show. (overtrof onze verwachting ) Daarnaast een uitstekende keuken, heerlijke carpaccio en heel zacht gegaard rundvlees. De top was de flexibiliteit waarmee de keuken rekening hield met mijn dieet. Ondanks dat het bomvol zat met +/-180 mensen, kreeg ik zonder verzoek een prima lactosevrij toetje prijs kwaliteit verhouding is echt uitstekend!
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Hollandse avond: vele oude en een enkele hit van het afgelopen jaar. Het geluid is slecht en de liedjes zouden wat moderner mogen, nu vond ik het meer voor in een bejaardenhuis. Eten komt
wat later dus kan je het beste al iets eten van te voren. Eten vond ik wel lekker, hoewel dat toetje
bijna door niemand gegeten wordt, zouden ze dat moeten vervangen.
Bediening gaat redelijk vlot en aardig personeel.
Helaas is het niet voor herhaling vatbaar en zou ik het ook niet aanbevelen aan anderen.
Lady19 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het was goed maar het podium was te klein de artiesten konden niet vrijuit dansen en dat zag je in de bewegingen. Het was veel te druk we zaten tegen de muur met zes aan een tafeltje waar je normaal met 4 personen aan zit..We konden ons bijna niet bewegen. Ik weet dat ze zo veel mogelijk mensen in de zaal willen hebben maar het gaat ten koste van de gezelligheid.
De bediening was super.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Als je een gezellige avond uit wil gaan, ben je bij de Avenue op het goede adres! De show is hartstikke leuk en we hebben vreselijk gelachen. Maar het eten is vreselijk slecht jammer genoeg. (in een vliegtuig eet je veel beter vinden wij) Als voorgerecht hadden we carpaccio die zielig met een paar snippers kaas en een plukje rucola op het bord geserveerd was. Smakeloos flauw was onze mening. Daarna de tomatensoep die smaakte of er een willekeurig blik voor was opengetrokken, ronduit smerig als je gewend bent aan beter. Als hoofdgerecht had ondergetekende een kipfilet met een soort van paprikasausje en een enkel boontje. Weer een saus die smaakte naar een kant en klaar versie en een saai stukje, smakeloze kip. Partner had een stuk vis, het was een schol maar het leek en smaakte meer naar een schoenzool. Het toetje was helemaal de klap op de vuurpijl. Een bloempotje met een sliert munt er in geplaatst wat door moest gaan voor een plantje. Ook zat er nog een soort stroopwafeltje in en wat ander prut wat we niet echt konden omschrijven maar we zijn er niet ziek van geworden. Al met al hebben we toch een leuke avond gehad, de bediening is prima maar wat is het eten super slecht! Als ik daar de kok zou zijn zou ik het niet durven te serveren omdat dit niets met koken te maken heeft maar met een soort van gaarkeuken van het Leger des Heils. Willen ze de gasten echt een top avond aanbieden moet hier iets aan gedaan worden! Mijn advies: huur een kok heeft die wil en kan koken met liefde en die trots is op zijn of haar vak. Alles is beter dan wat het nu is.
Joysrider .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Een hele gezellige avond waarbij de cast het publiek goed heeft vermaakt. Goed eten en een super vriendelijke bediening!
Epvansprundel .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Het was heel gezellig de sfeer de show het eten, alleen het nieuwe gemaakte toetje vond ik minder.
Wat het personeel betreft super. ik zal De Avenue bij iedereen aanraden.
Helgaweening .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Top amusement. Leuke bediening en zeer laagdrempelig. Aanrader voor eenieder die graag van een bijzonder diner wil genieten.
J_debruin .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
In één woord... GEWELDIG!
We hebben een heerlijke avond gehad en eigenlijk elk moment tijdens het optreden van 'aan tafel met enge buren' in een deuk gelegen! Ik heb in lange tijd niet zo hard gelachen :) Ook het eten was heerlijk en de service top!
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Samen met mijn vriend hebben we genoten van de Theaterdinershow inclusief drankarrangement. Het programma van dans en zang werd mooi afgewisseld met het viergangendiner. De show Vivencia ging van de Moulin Rouge tot Tina Turner. Alles liep vlot in elkaar over, ook geen te lange pauzes of showblokken.Er was snel en vriendelijk personeel aanwezig. De glazen bleven gevuld. Je kon zelf een keuze maken uit een aantal voor- en hoofdgerechten. De gerechten smaakten goed. Niet spectaculair, maar de gerechten pasten bij dit concept.
Je kunt goed zien dat het een oud gebouw is, met hier en daar wat achterstallig onderhoud. Voor een bedrijfsfeestje, familiefeestje of gewoon met vrienden is dit weer eens wat anders. Leuk om uit te proberen!!!
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Het voorgerecht beloofde veel voor de rest van de avond. Helaas bleek dit geen waarheid te worden. De bouillon leek van een tablet te komen, het hoofdgerecht (zalm) was te lang gebakken waardoor deze kurkdroog was. Daarnaast kwam het hoofdgerecht pas om tien uur op tafel. Voor een zwangere vrouw duurde dat gewoon te lang.
Na het hoofdgerecht maar gegaan, omdat we nog een stuk moesten rijden. Helaas deed de pinautomaat het niet, waardoor we eerst een pinautomaat moesten vinden.

Nee, ons zal je daar niet meer vinden
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Het eten en de bediening zoals gewoon prima. Het geluid van de kerstshow was veel te hard en de show liep enorm uit. Ben persoonlijk ook niet zo'n fan van clowns en goochelaars.
Berend T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
En de show was heel leuk en goed. Geweldige meezingers en leuke medleys van alleen maar Nederlandstalig liedjes. Qua diner was het voorgerecht en de soep okay en ondanks dat de verwachtingen niet al te hoog waren viel het hoofdgerecht met vispakketje tegen.
Voggies .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Leuk en gezellig. Vooral de tomatensoep van oma was lekker. We hebben in ieder geval het menu als goed ervaren !!! Goede en snelle bediening met een lach!
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Het nagerecht vonden wij iets minder. Het gebouw is erg oud maar wel gezellig maar hoe doen ze alle mensen naar buiten als er brand uitbreekt?
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Ik hou van Holland show was wel leuk maar heb het hoogtepunt gemist, het kwam ook niet. Het eten en de bediening was prima maar dat je moet betalen voor een kan water vind ik dan toch weer jammer.......
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Hier gegeten met AH-kaarten. Eettertainment: een leuke formule waarbij van het viergangenmenu soep en toetje vaststaan, en amuse en hoofdgerecht een keus biedt tussen vis of vlees. Menu van het entertainment was nu 'Ik houd van Holland' , de inhoud niet grof, en alles bij elkaar hadden wij een prima avond met ook een goed gevoel thuis.