Over het restaurant De Aubergerie

Fijne gerechten uit de Franse keuken

Dit prachtige pand in Amerfoort herbergt duidelijk een wat luxer restaurant. Toch is de ambiance heel toegankelijk en aangenaam. Bereid je voor op een avond culinair genieten op hoog niveau, want in de keuken van De Aubergerie verstaan ze hun vak! Overal is evenveel zorg aan besteed.

Meer informatie over restaurant De Aubergerie

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
- Ontvangst tussen 18:00 - 20:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij hebben vanavond ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man gedineerd. Wij hebben erg genoten van een 5 gangen menu die met zorg is voorbereid en mooi gepresenteerd. Goede en vriendelijke bediening. Mijn man kreeg ook nog een kado voor zijn verjaardag. Zeer attent. Wij komen zeker nog een keer terug.
Top !
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een avond lang puur genieten. Mooie ambiance met ruime indeling. Goede maar ook gezellige bediening en fantastisch eten. De borden zien er fantastisch uit en de smaak is net zo. Wij komen zeker terug.
HA S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijke gerechten en amuses. Vlotte bediening die zorgt voor een leuke sfeer. We hebben genoten.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Om mijn verjaardag te vieren hebben we hier een tafel gereserveerd. We hebben ons helemaal laten verrassen met een 7-gangendinner inclusief wijnarrangement. Er is duidelijk aandacht besteedt aan het eten en je krijgt een goede uitleg van de gerechten. Ook de wijnen zijn goed uitgezocht en worden goed uitgelegd.
Als we aan het einde van de avond vertellen dat het mijn verjaardag is krijg ik zelfs nog een cadeau. Dit soort kleine dingen doen het goed.
Als je je wilt laten verwennen en geen standaard gerechten wilt dan is De Aubergerie zeker een aanrader.
Gina K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Op onze trouwdag zo fijn en goed gedineerd. Ook met mijn lactose intollerantie is er heel goed rekening gehouden. Het tasting 4 gangen diner van de chef geprobeerd. Echt een aanrader. Wat ziet het er mooi, verzorgd uit met zeer goed gekozen servies. Mooi uitzicht op de stadsmuur van Amersfoort.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten met gezin met kinderen 18/16/14.
Aanvankelijk wat aanhoudend om ons nog een aperitief te laten drinken, maar daarna was de bediening prima.
Een hele leuke avond gehad!
Mathieu L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Uitstekende keuken tegen heel redelijke prijs. Bib Gourmand helemaal verdiend. Aardige, attente bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Prima kwaliteits restaurant voor mooi sterwaardig diner met bijpassende goed uitgekozen wijnen
Mischa D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat een fijn restaurant! Gaat daar eten!!
Harriet V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Superlekker gegeten gisteravond in de Aubergerie,elk gerecht is een feestje,zowel om te zien als om te eten!
Vriendelijk en zeer kundig personeel, wij hebben er weer van genoten,
Tot gauw!
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima gegeten in dit restaurant op een mooie plek aan de rand van de binnenstad, goede wijnen ook, maar dat voel je ook in je portemonnee.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wat een heerlijke avond hebben we hier gehad, meer dan vriendelijk en kundig personeel. En het eten was onbeschrijflijk lekker!! Mooi kunstwerkjes van smaak en voor het oog op het bord, zonder gekunsteld te zijn.
Verwend met zowel een aperitief, als een amuse van het huis, geen smaakpapil voelde zich achtergesteld. Hier komen we graag nog een keer terug!
John W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
onze gasten waren zeer tevreden. Mijn stukje vlees was erg rauw en erg taai, jammer. vriendelijke bediening
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zalig gegeten, alles was even mooi opgediend en smaakvol. Vijf gangen verrassingsmene heel afwisselend en heerlijk! Bijpassend wijnarrangement aanrader en heel aardige bediening. Superavond!
Elisa D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten op een doordeweekse avond: het verassingsmenu 6 gangen met bijpassende wijnen. Gastvrij ontvangen. Echt genoten.
TEN BRINK D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met een internationaal gezelschap van 7 personen hier gegeten op donderdagavond. Prima en vriendelijke ontvangst en professionele bediening. Lekkere verrassende amuses en echt heerlijke gerechten. De rode Portugese huiswijn is verrukkelijk, eindelijk een restaurant die een huiswijn serveert waar het met recht trots op mag zijn. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Echt een aanrader!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben gekozen voor een verrassingsmenu. Het waren heerlijke gerechten. We hebben genoten van de avond en het eten. We werden zeer vriendelijk ontvangen en de hele avond bleef het personeel goed alert en werden we goed verzorgd.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Ter gelegenheid van het afscheid van twee collega’s hebben wij op donderdagavond bij De Aubergerie met 6 personen gegeten. We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het is een mooi restaurant dat bewust het aantal plaatsen beperkt zodat er een open sfeer ontstaat die gezellig en intiem is.
Het eten is van een hoge kwaliteit en de borden worden opgemaakt als schilderijtjes. Het bijpassende wijn arrangement viel iets wat tegen maar dat deed niet af aan het heerlijke gerechten.
Zeker een aanrader en ga er bij gelegenheid zeker nog een keer heen
Emil S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Restaurant de Aubergerie is ongetwijfeld het best bewaarde geheim van Amersfoort. Ook gisterenavond aten we er weer voortreffelijk. De amuses waren van topklasse, de witte Cotes du Rhone een ontdekking en de drie gastvrouwen waren geweldig. Kortom een absolute aanrader als u top wilt eten tegen een meer dan redelijke prijs.
Piertje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gister heerlijk gegeten bij De Aubergerie. Was er nog nooit geweest. Begoone op het terras buiten. Goed glas witte wijn, met eerst een paar lekkere amuses en toen het voorgerecht. Na het voorgerecht naar binnen voor hoofdgerecht en dessert. Mooi opgemaakte borden, en alle gerechten goed op smaak. Niet al te grote porties, dus als je erge trek hebt, dan raad ik het 4 of 5 gangen menu aan. Bijzonder vriendelijke bediening. Wijnarrangement genomen. Bij elk gerecht een lekkere, goed passende wijn, die iedere keer kort werd geïntroduceerd. Wij komen zeker nog een keer terug!