Foto's van gerechten

Over het restaurant De Aubergerie

Fijne gerechten uit de Franse keuken

Dit prachtige pand in Amerfoort herbergt duidelijk een wat luxer restaurant. Toch is de ambiance heel toegankelijk en aangenaam. Bereid je voor op een avond culinair genieten op hoog niveau, want in de keuken van De Aubergerie verstaan ze hun vak! Overal is evenveel zorg aan besteed.

Meer informatie over restaurant De Aubergerie

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Aubergerie

Joris O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk 5 gangen gegeten en goede uitleg over de gerechten gekregen. De wijnen waren heerlijk.... de biertjes trouwens ook. Voor herhaling vatbaar!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Top service en heerlijke gerechten! Geweldige smaakcombinaties, aanrader
rogier V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De 6-gangen chef's taste is ons bijzonder goed bevallen! Zeer smaakvolle gerechten met een eigen karakter synchroon met het seizoen. Het wijnarrangement was perfect in balans met de gangen. Zeer vriendelijke service met een adequate uitleg van het gerecht en de keuze voor de wijnen. Meer dan een absolute aanrader
peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Alles in balans hier! Culinair, prettige ambiance, gepaste bediening. Wijnkaart niet erg uitgebreid, parkeren alleen betaald. Maar 'het klopt' hier.. Overall een heel fijn adres!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wat een geweldige ervaring! Super mooi en lekker eten, uitsteken service. Echt top restaurant!! Ik en mijn man hebben echt van genoten!!
EJ L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk verrassingsmenu gegeten, met bijpassend wijnarrangement. Fijne sfeer, met de juiste aandacht van de gastvrouw. Een absolute aanrader, en om naar terug te gaan!
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Verrassend, bijzonder en een ware smaaksensatie!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben hier een heerlijke avond doorgebracht. Mooi gedekte tafel, stemmige inrichting, heerlijke verrassende gerechten met bijpassende wijnen. Wij hadden gekozen voor het 5 gangen verrassings menu met halve glaasjes wijn. Dit alles werd ons op vakkundige wijze bediend en uitgelegd door uiterst vriendelijk personeel. Als we weer iets te vieren hebben, komen we zeker terug!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit geweldige restAurant kan niet anders dan op weg zijn naar een ster. In 1 woord verrassend..creatief..met geweldige uitgezochte wijnen.
Zonder probleem binnen in mij top 5..nummer 1 de groene lantaarn in zuidwolde nummer 2 de librije in Zwolle
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Mooi en sfeervol voelde goed
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heel goede service en fantastisch eten!
Harmem K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gelukkig, het kan dus nog wél in Nederland. Erg goed gegeten in een prettige ambiance. Lekkere wijnen aanbevolen gekregen, dit is zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor een fijne avond!
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Super eten, uitstekende service.
Solange D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Had meer van verwacht, vond het onprettig dat de ober hield vooral rekening met de kosten van de menu bij de toelichting.

De gerechten waren mooi opgemaakt maar stelden niet veel voor qua smaak.

De wijn was lekker, en wel attent dat ze rekening hebben gehouden met mijn allergie.
smulpaap74 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wederom te gast geweest in de Aubergerie. Zoals we gewend zijn wederom fantastisch! Een nieuwe kaart, die het kiezen nog moeilijker maakt door alle heerlijkheden. Besloten voor het Menu Prestige. Prachtige gerechten en vol op smaak. Geweldig. De bijpassende wijnen zijn echt subliem. Tel daarbij de meer dan perfecte en professionele bediening bij op en we hebben weer een fantastische avond gehad. Wordt het niet de hoogste tijd hier een ster aan toe te kennen?
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fantastisch eten en super bediening
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten in fijne sfeer en perfecte bediening. Goede kennis van wat wordt geserveerd en prachtige combinaties met passende wijnen. Zeer meegaand in speciale wensen t.a.v. voedselkeuze.
JJteV J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was een mooie zonnige avond op het terras. Helaas dat er veel verkeer langs raasde. De Kamp is bovendien niet het fijnste deel van Amersfoort centrum. Het was rustig die avond (3 tafels van 2). De service was prima. De gangen kwamen in het juiste tempo door. Beide hadden we het menu Bib Gourmand. Bij de gratie gods mocht mijn vrouw het voorgerecht vervangen door de Quinoa salade. Van het bijpassend wijn-arrangement was Le Grand Blanc het hoogtepunt. De gerechten zagen er allemaal prachtig uit, maar de kok is wel een fan van cremepjes. Daarom was het hoofdgerecht met een stevige groene asperge een verademing.
  • +2
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zonwering terras kan beter
wijnliefhebber-nr1 W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gedineerd, goede bediening, aanrader !