Over het restaurant De Aubergerie

Fijne gerechten uit de Franse keuken

Dit prachtige pand in Amerfoort herbergt duidelijk een wat luxer restaurant. Toch is de ambiance heel toegankelijk en aangenaam. Bereid je voor op een avond culinair genieten op hoog niveau, want in de keuken van De Aubergerie verstaan ze hun vak! Overal is evenveel zorg aan besteed.

Meer informatie over restaurant De Aubergerie

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
- Ontvangst tussen 18:00 - 20:30
Zondag Gesloten

Solange D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Had meer van verwacht, vond het onprettig dat de ober hield vooral rekening met de kosten van de menu bij de toelichting.

De gerechten waren mooi opgemaakt maar stelden niet veel voor qua smaak.

De wijn was lekker, en wel attent dat ze rekening hebben gehouden met mijn allergie.
smulpaap74 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wederom te gast geweest in de Aubergerie. Zoals we gewend zijn wederom fantastisch! Een nieuwe kaart, die het kiezen nog moeilijker maakt door alle heerlijkheden. Besloten voor het Menu Prestige. Prachtige gerechten en vol op smaak. Geweldig. De bijpassende wijnen zijn echt subliem. Tel daarbij de meer dan perfecte en professionele bediening bij op en we hebben weer een fantastische avond gehad. Wordt het niet de hoogste tijd hier een ster aan toe te kennen?
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fantastisch eten en super bediening
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten in fijne sfeer en perfecte bediening. Goede kennis van wat wordt geserveerd en prachtige combinaties met passende wijnen. Zeer meegaand in speciale wensen t.a.v. voedselkeuze.
JJteV J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was een mooie zonnige avond op het terras. Helaas dat er veel verkeer langs raasde. De Kamp is bovendien niet het fijnste deel van Amersfoort centrum. Het was rustig die avond (3 tafels van 2). De service was prima. De gangen kwamen in het juiste tempo door. Beide hadden we het menu Bib Gourmand. Bij de gratie gods mocht mijn vrouw het voorgerecht vervangen door de Quinoa salade. Van het bijpassend wijn-arrangement was Le Grand Blanc het hoogtepunt. De gerechten zagen er allemaal prachtig uit, maar de kok is wel een fan van cremepjes. Daarom was het hoofdgerecht met een stevige groene asperge een verademing.
  • +2
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zonwering terras kan beter
wijnliefhebber-nr1 W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gedineerd, goede bediening, aanrader !
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij hebben vanavond ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man gedineerd. Wij hebben erg genoten van een 5 gangen menu die met zorg is voorbereid en mooi gepresenteerd. Goede en vriendelijke bediening. Mijn man kreeg ook nog een kado voor zijn verjaardag. Zeer attent. Wij komen zeker nog een keer terug.
Top !
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een avond lang puur genieten. Mooie ambiance met ruime indeling. Goede maar ook gezellige bediening en fantastisch eten. De borden zien er fantastisch uit en de smaak is net zo. Wij komen zeker terug.
HA S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijke gerechten en amuses. Vlotte bediening die zorgt voor een leuke sfeer. We hebben genoten.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Om mijn verjaardag te vieren hebben we hier een tafel gereserveerd. We hebben ons helemaal laten verrassen met een 7-gangendinner inclusief wijnarrangement. Er is duidelijk aandacht besteedt aan het eten en je krijgt een goede uitleg van de gerechten. Ook de wijnen zijn goed uitgezocht en worden goed uitgelegd.
Als we aan het einde van de avond vertellen dat het mijn verjaardag is krijg ik zelfs nog een cadeau. Dit soort kleine dingen doen het goed.
Als je je wilt laten verwennen en geen standaard gerechten wilt dan is De Aubergerie zeker een aanrader.
Gina K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Op onze trouwdag zo fijn en goed gedineerd. Ook met mijn lactose intollerantie is er heel goed rekening gehouden. Het tasting 4 gangen diner van de chef geprobeerd. Echt een aanrader. Wat ziet het er mooi, verzorgd uit met zeer goed gekozen servies. Mooi uitzicht op de stadsmuur van Amersfoort.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten met gezin met kinderen 18/16/14.
Aanvankelijk wat aanhoudend om ons nog een aperitief te laten drinken, maar daarna was de bediening prima.
Een hele leuke avond gehad!
Mathieu L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Uitstekende keuken tegen heel redelijke prijs. Bib Gourmand helemaal verdiend. Aardige, attente bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Prima kwaliteits restaurant voor mooi sterwaardig diner met bijpassende goed uitgekozen wijnen
Mischa D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat een fijn restaurant! Gaat daar eten!!
Harriet V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Superlekker gegeten gisteravond in de Aubergerie,elk gerecht is een feestje,zowel om te zien als om te eten!
Vriendelijk en zeer kundig personeel, wij hebben er weer van genoten,
Tot gauw!
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima gegeten in dit restaurant op een mooie plek aan de rand van de binnenstad, goede wijnen ook, maar dat voel je ook in je portemonnee.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wat een heerlijke avond hebben we hier gehad, meer dan vriendelijk en kundig personeel. En het eten was onbeschrijflijk lekker!! Mooi kunstwerkjes van smaak en voor het oog op het bord, zonder gekunsteld te zijn.
Verwend met zowel een aperitief, als een amuse van het huis, geen smaakpapil voelde zich achtergesteld. Hier komen we graag nog een keer terug!
John W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
onze gasten waren zeer tevreden. Mijn stukje vlees was erg rauw en erg taai, jammer. vriendelijke bediening