Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Artisjok

Terwijl het kloppend hart van Utrecht de meeste mensen trekt, ligt de Nieuwegracht aan rustiger vaarwater. Aangenaam, zonder dat het verveelt. In restaurant De Artisjok is het ook harmonieus genieten. De sfeervolle ambiance sluit perfect aan bij de mooi opgemaakte borden, de verfijnde gerechten en het vakmanschap van je gastheer. De chef stelt verrassende menu’s samen, waarbij passende wijnen kunnen worden besteld.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Artisjok

Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Super lekker gegete, aardige personeel!!! Wat ons betreft een aanrader !!!!
Viviena Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Wijnen paste goed bij de gerechten. Prettige bediening . .”Zeker voor herhaling vatbaar!
Silvana M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Kennis van zaken in de bediening en creativiteit in de keuken, prima prijs-kwaliteit en goede wijnadviezen bij de spijzen. Deze zaak blijft hopelijk nog lange tijd zoals het is !!
Piet Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Zeer vriendelijke manager, het eten was erg smakelijk en de wijnen die er bij geserveerd werden smaakten erg goed. Zeker weten een aanrader, we komen nog eens terug!!!!
Eveline P.
Leuk informeel restaurant,
Voor iedereen wel een gerecht te vinden!!
Tot gauw
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
gisteravond hier voor de tweede keer gegeten, wij wilden weer het verrassingsmenu van de chef. stond niet meer op de kaart werd ook niet vermeld door de ober dus zelf maar gevraagd. . . eten was van iets mindere kwaliteit als de vorige keer.
de 20% korting ivm reservering via iens stond ook niet op de rekening. . .
jammer jammer
bas B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gisteren met een groep van 40 man hier gegeten en kwam voor het eerst zo'n goede Franse keuken tegen, heerlijke gerechten en leuke zakkelijk sfeer en super aardige ober.

Zelfs bij elke gerecht werdt bijpassende wijn geadviseerd en geserveerd.

Namens onze bedrijf wil ik u bedanken en zeker tot gauw.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Prettig restaurant! Eten is heerlijk, maar minder spectaculair dan toen ik er een paar jaar geleden was. Bediening is enorm vriendelijk, soms iets lastig te verstaan omdat ze zacht spreken. Inrichting is te simpel voor niveau/prijs van de kaart. Al met al zeker wel 8/10
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Mooi opgediend en heerlijk 4 gangen diner.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijke bediening en goed eten. Het restaurant is een aanrader ondanks dat het iets wat uit het centrum ligt. Zeker op zaterdagavond is er ruimte in het restaurant.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Mooie gerechten, behoorlijke porties, goede bediening, rustige atmosfeer (misschien vanwege het feit dat het maandag was?)
S. K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Meer verwacht van de gerechten. Verassingsmenu van de chef was niet verrassend: zeer kleine portie van het hoofdgerecht, de smaak was flauw; het hoofdgerecht was lekker, de cheesecake als of 3 dagen geleden gebakken. Dus geen aanrader.
Else B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Altijd een feestelijk diner bij Artisjok. Vriendelijke bediening. Wel was het erg rustig voor een zaterdagavond, maar kennelijk kwam dat door het mooie weer. Wij hopen nog vaak terug te komen!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben een heerlijk diner gehad in dit smaakvolle restaurant. Heel gezellig, knus en uitstekend eten!
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ik ben met mij zaak uiteten geweest bij De Artisjok. Hier hebben wij de hele avond mogen genieten van Franse luxe gerechten. Bij elk gerecht kwam de chef langs om ons een korte beschrijving te geven over het gerecht, dit was erg professioneel. De bediening leek erg ervaren te zijn en konden veel vertellen over de wijnen. Bij elk gerecht werd een passende wijn aangeboden. Aan het einde van de avond kwam de eigenaar langs en gaf ons een dure fles rode wijn van het huis cadeau. Wij zullen zeker terugkomen.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Goed verwend met lekker eten en goede service. Het was erg rustig, dus de chef had extra zijn best gedaan. Heerlijk plekje voor een romantisch diner. Goede porties ook :)
Scherpenzeel R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Als ik kort en krachtig moet zeggen dan noem ik:
1- lekkere eten
2-super vriendelijke gastheer
3-prachtige sfeer
4-zeker voor herhaling vaatbar
defqon R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Prettige ambiance bij restaurant De Artisjok, we hebben gereserveerd en kregen een tafeltje in een hoek waar het iets rustiger is omdat we ernaar gevraagd hadden. Elke hap was een sensatie. Dit etablissement is zeker aan te bevelen.
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Met een grote groep gereserveerd bij restaurant de Artisjok, Heerlijke gerechten met de juiste wijn!
Het restaurant is erg flexibel, we konden gewoon op rekening betalen dus dat was wel fijn.
Je merkt al gauw aan het eten dat de kok veel tijd er aan besteed heeft.
Wat ik wel jammer vond is dat er beneden geen garderobe is maar alleen boven.
Lex S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Geluid draagt ver in de Artisjok