Over het restaurant De Artisjok

Terwijl het kloppend hart van Utrecht de meeste mensen trekt, ligt de Nieuwegracht aan rustiger vaarwater. Aangenaam, zonder dat het verveelt. In restaurant De Artisjok is het ook harmonieus genieten. De sfeervolle ambiance sluit perfect aan bij de mooi opgemaakte borden, de verfijnde gerechten en het vakmanschap van je gastheer. De chef stelt verrassende menu’s samen, waarbij passende wijnen kunnen worden besteld.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Artisjok

defqon R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Prettige ambiance bij restaurant De Artisjok, we hebben gereserveerd en kregen een tafeltje in een hoek waar het iets rustiger is omdat we ernaar gevraagd hadden. Elke hap was een sensatie. Dit etablissement is zeker aan te bevelen.
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Met een grote groep gereserveerd bij restaurant de Artisjok, Heerlijke gerechten met de juiste wijn!
Het restaurant is erg flexibel, we konden gewoon op rekening betalen dus dat was wel fijn.
Je merkt al gauw aan het eten dat de kok veel tijd er aan besteed heeft.
Wat ik wel jammer vond is dat er beneden geen garderobe is maar alleen boven.
Lex S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Geluid draagt ver in de Artisjok
Ferdinand D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Uniek restaurant met fijne huisfeer. We kregen een prachtig gedekte tafel aan het raam. Service was erg goed. Alles werd ons netjes uitgelegd en de bediening weet precies welke wijn bij welke gerecht past!
maarten A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vriendelijke ontvangst. We kregen vooraf als voorgerecht de winter coquille en als hoofdgerecht gingen we voor de hoofdgerecht italiaanse zalm met wilde spinazie stampot. Vriendelijke service en het dessert was heerlijk we kregen voor 2 personen bourgondische kaasplateau daarbij zaten lekkre abrikozen confituren met gebruineerde walnoten en perenstroop.
RenataF .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prijs kwaliteit verhouding is behoorlijk uit balans. Slechte en onjuiste uitleg over samenstelling van gerechten. Antwoord bij navraag over gebruikte ingrediënten blijft lang uit, terwijl er slechts 5 tafels bezet waren. Dit restaurant was eerder een aanrader, nu een absolute afrader.
karel F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Culinaire Hoofdgerechten bij De Artisjok, vriendelijke service de kinderen vonden het ook erg leuk en vonden het eten ook fantastisch! Je ziet kwaliteit en proeft kwaliteit. Dit word onze vaste tent.
Sophy-Ann B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben wederom heerlijk gegeten bij Artisjok. Altijd een verrassende, originele kaart en vriendelijke bediening. Achtergrondmuziek had van mij iets zachter gemogen, maar van mijn gezelschap was ik de enige die daar zo over dacht.
rick V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Met een gezellige groep in het kelder gegeten. Fijne service en prachtige locatie. Sfeer is top en de wijn maakt het compleet!
Jean-Michel K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
prima hoofdgerecht maar het voorgerecht was werkelijk microscopisch
Goede kwaliteit in een prettige ambiance
dit etablissement is aan te bevelen
bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Er ontbrak een betrokken enthousiaste sfeer. Eten was redelijk, maar erg weinig groente en porties wel erg klein. Het is een prachtige plek, met potentie, leuke gerechten, maar wij wachten even op betere tijden
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Jammer dat je vanaf 5 pers onen alleen een verrassingsmenu krijgt.
Er waren wat grote groepen waardoor wij elkaar niet meer konden verstaan.
gea H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Aardig eten, wel erg weinig (vegetarische) keus. De artisjok vooraf was niet bijzonder en de knolselderij wel een erg grote homp (hoewel origineel bereid!). Al met al goed eten maar niet heel bijzonder, en de totale rekening was behoorlijk aan de prijs (gerechten redelijk geprijsd maar de drankjes duur). Wel sfeervolle zaak en goede bediening. Al met al prima voor een gezellige avond maar voor een speciale gelegenheid zou ik dit niet aanbevelen.
matilda J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Veel goede verhalen gehoord over dit restaurant en alles klopte . Fijne bediening, en een prettige ambiance. Wij waren hier met m'n ouders en de kinderen ivm ons 5 jarige huwelijk jubileum. Alles was heel smaakvol gepresenteerd en smaakte nog beter. Een aanrader voor iedereen die in het Utrecht lekker wil uit eten !
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Een originele eetgelegenheid met zéér vriendelijk ontvangst en bediening met de nodige humor. Vooraf een glaasje prosseco gekregen. Als hoofdgerecht had ik de chateaubriand (ossenhaas, puree en truffel.
Prachtige zaak gelegen aan de nieuwe grachten van Utrecht.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Gerechten zijn echt mooi gebracht en lekker.
Wij waren voor een verrassingsmenu (5gangen) gegaan trouwens, de kaasplank bevat lokale kazen ook die een meerwaarde geven voor ons. Kortom een aangename plek met goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enige opmerking dan: is het geluid van de andere mensen, misschien een tip: enkele geluidsabsorberende panelen hangen?
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Wij kozen voor het verrassingsmenu (4 gangen).
Verhouding prijs/kwaliteit (slechts €39.5) was perfect. Voor dit geld kan je geen 'haute cuisine' verwachten. 2 gerechtjes waren gewoon 'OK', maar er waren ook twee gerechtjes die echt super waren. Vandaar de goede kwotering.
Zeer vriendelijke bediening aan tafel, gezellig zitten. Dus al bij al, een aanrader.
sylvana K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke dagje in hartje Utrecht, mijn vriend had mij verrast met een etentje bij het resaurant De Artisjok. Zeer vriendelijke ontvangst. U moet de De winter coquille geprobeerd hebben! En de Chateaubriand voor 2 personen is amazing! En als dessert hadden we de Bittere chocolade mousse taart met witte chocolade roomijs met peperkoek en amadel! Wat een sensatie!
ririsj M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Geweldig, prachtige sfeervolle ambiance, heerlijke kunstwerkjes met allen een geweldige smaaksensatie opgediend op een schitterend gedekte tafel door een zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Een geweldige avond beleefd!
Margo S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hadden hier al even niet meer gegeten. Eten was altijd goed, maar vanavond voldeed het niet aan de verwachting.
Het verrassingsmenu stond gewoon op de kaart, dus weinig ‘verrassend’. De zalm had niet veel smaak, de sla op de zalm was zeker niet nodig. Van het hoofdgerecht was de lam goed, lekker op smaak, de quinoa was prima, maar de rauwe groenten niet bijzonder. Zeker voor de prijs was de kwaliteit niet voldoende. Jammer!