De Artisjok

Nieuwegracht 33 3512 LD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Artisjok

Terwijl het kloppend hart van Utrecht de meeste mensen trekt, ligt de Nieuwegracht aan rustiger vaarwater. Aangenaam, zonder dat het verveelt. In restaurant De Artisjok is het ook harmonieus genieten. De sfeervolle ambiance sluit perfect aan bij de mooi opgemaakte borden, de verfijnde gerechten en het vakmanschap van je gastheer. De chef stelt verrassende menu’s samen, waarbij passende wijnen kunnen worden besteld.

Meer informatie over restaurant De Artisjok

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
jwa .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Uitstekend restaurant! En een mooie locatie, en uitstekende gerechten, prima bediening, sfeervol ingericht en bijzonder lekker eten!
albregro .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Mooi oud en sfeervol pand, echt goed eten, je kunt elkaar verstaan, linnen servetten, net zo prijzig als de rest, sjiek zoals vroeger, maar net niet trendy. Hoeft ook niet.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dat was erg lekker.
Pauline J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Fijne rustige plek, mooie en lekkere gerechten en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Janine J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Vorige keer waren we erg enthousiast over de Artisjok. Daarom waren we een beetje bang dat we teleurgesteld zouden worden door onze hoge verwachtingen. Maar het tegendeel was waar: het eten was verrassend en verrukkelijk, de wijn heerlijk en de bediening vriendelijk. Superavond gehad.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wat moet ik zeggen? Alles was uitstekend. Houden zo!
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede bediening. Kom hier graag nog een keer!

Klein puntje over het interieur; jammer van de plastic bloemen op de tafels.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Geweldige avond gehad, eten was top inclusief het bijpassende wijn arrangement. Aanrader!
kirsten_van_de_wiel .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het 4-gangenmenu met wijnarrangement. De gerechten waren klassiek, maar toch origineel en de smaken pasten erg goed bij elkaar.
De bediening was vriendelijk en legde goed uit wat we op ons bord hadden.
Ook de inrichting is netjes en gezellig. We hebben een topavond gehad.
caroline B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Aanrader! Ook voor mensen met voedselallergie. Wij aten met 4 personen, waarvan 1 met gluten- en lactose intolerantie. De chef paste het menu hier perfect op aan, zodat we allevier heerlijk hebben gegeten. Ook degene die geen vis at en de vegetariër waren blij verrast. Top! Bediening ook zeer attent en een gezellige inrichting. Wij komen zeker terug!
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
4 gangen verrassingsmenu met mooi uitgebalanceerde gerechtjes met veel variatie en smaken. Gezellig smal restaurant hetgeen intieme sfeer geeft. Wijnen prima, maar niet uitzonderlijk.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Fantastisch! Heerlijk eten, goeie, ontspannen sfeer en uitermate vriendelijke bediening. Helemaal top!
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Zeer positieve ervaring. Heerlijke gerechten gecombineerd met een intiem restaurant en uitstekende service.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Al met al beetje teleurstellend: keuken goed, prijs relatief hoog. Gastheerschap matig, weinig royaals: geen amuse of broodje-tenzij betaald- weinig keus in huiswijn,koffie karig. Als de rekening betaald is wordt er geen aandacht meer gegeven, geen uirgeleide. Niet echt een avondje 'uit'. Jammer.
Anne-Mare P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het eten was smakelijk maar zeker niet in verhouding met de prijs en hoeveelheid. Voor de erg hoge prijs die je betaald voor het eten zit er helaas geen broodje bij vooraf (nee deze moet je apart bestellen) en is er keuze uit wel 1 witte huiswijn, die niet al te smakelijk was.

Zoals ik zei was het eten lekker, maar de service liet erg te wensen over. Ontvangen werd je nauwelijks en uitgelaten na het betalen al helemaal niet!
Jammer dat na een mooie filmavond de avond vrij teleurstellend eindigde met een bezoek aan dit restaurant. Helaas op dit moment niet aanbevelend waardig.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een zeer orgineel en creatief menu, top! Alleen jammer dat de kwaliteit van de keuken niet overeenkomt met de kwaliteit van de bediening. Dit komt oa door het matig wijnarrangement, borden telang laten staan en uitserveren kriskras doorelkaar. Op dit prijsniveau mag je er vanuit gaan dat de service ook op en top is. Gemiste kans wat ons betreft.
Viktor B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Fantastische bediening!!!
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Erg fijne sfeer, heel attente bediening, lekker eten, heerlijke wijn, al met al een zeer genoeglijke avond gehad in een intiem hoekje van dit mooie restaurant.
Indra S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Heart en soul sfeer.