De Ark

Stationsstraat 75 6026 CT Maarheeze Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Ark

Lclsmeets .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Carpaccio met salade was van supermarktkwaliteit, dubbelgevouwen runderlap moest doorgaan voor biefstuk, aardappeltjes slap en koud, 6 x heeft dezelfde slechte salade op tafel gestaan. De knul in de bediening heeft ons vier keer aangesproken met jonge dame en jonge heer, dat was zeer ongepast en ontzettend irritant. Met trek en een naar gevoel vertrokken.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Vandaag het menu van de dag gegeten: kipfilet met Madeira saus, bakje groente (bloemkool en erwtjes), frites, aardappeltjes met ui en mayonaise.
Het stond te snel op tafel om vers klaargemaakt te zijn, maar het smaakte uitstekend. De bediening was prima.
Dit alles voor 8 euro!
Afgesloten met een dame blanche voor 5 euro.
Een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Nononsense .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Vrijdag is slipjesdag in de Ark. Voor € 8 (ja echt!!) krijg je een bakje sla, warme groente, patatjes en gebakken aardappeltjes, met keuze uit 2 sliptongen met graat of filet met een sausje. Prima! Gezellige dorpssfeer en vriendelijke bediening. De rest van de menukaart nog niet uitgeprobeerd. Koffie is rijkelijk voorzien van koekjes, nougat, slagroom. Niks mis mee!