De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

Café Herberg de Gouden Arend is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de Kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

Uitmuntend
9,2
Tiemen V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Na een gastvrij ontvangst heb ik hier heerlijk gegeten, Varkenshaas in pepersaus is echt een aanrader. Heel mooi opgemaakt met twee hartige taartjes, twee kleine salades, vlaamse friet en appelcompote.... En dat voor een heel mooie prijs..
Jepie B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wat is dit restaurant voor ons een openbaring. Wij komen graag in Engeland in het bijzonder Engelse pubs en dit komt heel dicht bij. Ongedwongen, sfeervol, supervriendelijke en enthousiaste bediening. Dit soort zaken moet je met een lampje zoeken. Kaart is eetcafékaart maar producten zij allemaal vers en voortreffelijke kwaliteit en huisgemaakt. Wij komen niet uit de buurt maar zullen de omweg zeker nog wel een aantal keren maken. Ik nam een mixed grill, meestal is die te droog, maar elk stukje vlees was een traktatie. Sinds jaren niet zo lovend geweest over een restaurant.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Precies wat je van een eetcafé verwacht: gezelligheid, een vriendelijke, adequate bediening en lekker eten. De Gouden Arend heeft op deze zonnige dag zelfs nog meer: een prettig, beschut terras. De kaart is niet moelijk en met de nadruk op grote lappen vlees. Aangezien we daar niet zo van houden valt de keuze op een mosselpannetje met drie sauzen en kipsaté met patat en vers groenvoer. Alles goed bereid tot de koffie verkeerd aan toe. Dan nemen we de auto's en motoren die over de Dorpsdijk scheuren graag voor lief.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Gezellig eetcafé. Buiten kunnen eten, semi-overdekt. Warme ontvangst. Leuke menukaart en er zijn ook nog de "tips van de kok" met seizoensprodukten. Broer 1 had een torentje van zalm en garnalen. Mooi opgemaakt! Daarna een doradefilet met crabcakes. Goede combinatie! Broer 2 had lekker licht-pittige mosterdsoep met spekjes/cashewnoten. Daarna het Thaise vispotje. Goed gevuld en prima van smaak. Bij dit alles kwam een gevarieerd groentegarnituur (zeer gewaardeerd en belangrijk) en knapperige frietjes. Erg goede prijs/prestatieverhouding. Hartelijke en attente bediening. Parkeren kan bij de kerk vlakbij. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Wat een gezellige eetgelegenheid en wat een fijne service.
Het eten was van zeer goed prijs-/kwaliteit verhouding. De chinese tomatensoep was heerlijk, evenals de kabeljauw met spek waarbij als bijlagen heerlijk friet, komkommer in zoet/zuur, een heerlijke appelcompote en een goed aangemaakte salade. Helaas geen ruimte meer voor een nagerecht.
Hier kom ik graag nog eens terug.
Selinah S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Voelt altijd aan als thuiskomen wanneer wij hier gaan eten. Van de Carpaccio tot de malse Spareribs en de heerlijke brownie, alles is even top! Personeel is gemotiveerd, oprecht geinteresseerd of de klant wel tevreden is over alles.
Eten blijft altijd tot in de puntjes verzorgd, of we nu op een doordeweekse dag gaan of in het weekend. Wij zullen "de Arend" te allen tijde aanraden aan vrienden en familie, en ook zelf met regelmaat terugkomen!
janemiek .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Hebben zondag 14 oktober hier voor de eerste keer gegeten.
Wat een verrasssing! Werkelijk alles smaakte heerlijk.
En de service geweldig.
We komen zeker hier graag terug om weer te genieten!
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Wij komen regelmatig met z'n tweeen of met een groep(je) eten bij de Gouden Arend. Een gezellig, druk eetcafé met gewoon lekker en goed eten! De kaart wisselt regelmatig en ook zijn er vaak weekmenu's op het krijtbord met seizoensproducten. Alles word vers gemaakt en een warm vers afgebakken stuk brood vooraf is heerlijk!. De huiswijn vind ik vaak niet zo lekker, maar voor €0,50 meer heb je er ook nog een goed glas wijn bij je eten.
Wommel .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Eerder voor onze 40 jarige trouwdag met 70 mensen bij de " Gouden Arend "gegeten en vaker met een klein gezelschap. Nu met 6 personen.
Of je nu met een groot of klein gezelschap bij de " Gouden Arend " binnenkomt. Je wordt altijd gastvrij ontvangen. Bediening doet zijn/ haar uiterste best om je te laten voelen dat je een avondje uit bent.
Het eten was weer voortreffelijk. Zelf het menu genomen. De geitenkaas salade is echt een aanrader! Het beenhammetje smaakte ook voortreffelijk. Het is niet uit de supermarkt, het bot zit er nog in. Mijn 5 mede gasten vonden het eten ook super! Werkelijk alles wat geserveerd werd was prima in orde Wij hebben weer een heerlijke avond gehad bij de " Gouden Arend" en komen zeker terug.