De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

De Arend Restaurant is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Van te voren even gebeld omdat er geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart staat. Was geen probleem, ze gingen wel want regelen. Gezellige ambiance en attente en vriendelijke bediening. Echt lekker gezeten en lekker gegeten. Knoflooksoep en brood met smeersels en als hoofdgerechten varkenshaas en een vegetarische pasta. Vlees was erg goed, pasta ook, lekker met (vers) gegrilde groenten. En dat alles voor een betaalbare prijs. Wij komen zeker terug ,
John R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We zijn hier met 4 personen gaan eten en gezien de overige reacties zou de kwaliteit en presentatie van het eten geen verrassing moeten zijn. Dat was het dus wel! Alle 4 een ander gerecht en alle viert even smakelijk en prachtig opgemaakt. Dat het eten goed op temperatuur en voor ons vier gezamenlijk werd uitgeserveerd, is hier vanzelfsprekend. Kortom de keuken en bediening helemaal top.
Als we dan toch een puntje moeten noemen dan betreft dat het interieur, een klein beetje meer aandacht zodat de sfeer van een oude herberg/boerderij aan de buitenkant overeenkomt met het interieur.
aad D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het personeel is zeer klant vriendelijk en vooral ook gezellig voor kinderen .
Eten zeer goed aan te raden en de prijs is het zeer waard.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
vriendelijk pesoneel lekker gegeten biefstuk was iets te ver gegaard maar wel acceptabel
André L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Grote uitblinkers ; de bediening en de (vis) menu's.
Beiden waren meer dan voortreffelijk.
Een absolute aanrader. Rhoon e.o. mag trots op dit restaurant zijn !!!
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Zoals we gewend zijn, is de service en de kwaliteit van de Gouden Arend goed. Met z'n achten heerlijk gedineerd. Alles lekker warm en tegelijk opgediend. De leuke en ongedwongen sfeer geeft aanleiding om hier regelmatig terug te keren.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gekozen voor meat on Friday. Kwaliteit van het vlees en de garnituren erbij was goed. Wel voornamelijk rood vlees.
Helaas waren de wachttijden echt te lang. (Werd ook gezegd door het personeel ze kwamen 1 man tekort in de bediening)
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en gezellige bediening! Ook gezellige inrichting! Nieuwe reservering staat al weer!
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vanavond met 4 personen gezellig wezen eten.
Heerlijk carpaccio als vooraf.
Hoofdgerecht, Saté, Spare Ribs en gebakken Zalm.
Overheerlijk allemaal.
Franky die dan ook nog alles uit komt leggen hoe alles bereid wordt en laat zien wat wij eventueel volgende keer kunnen verwachten mochten wij voor de Tomahawk kiezen.
Hartelijk dank voor de Gezellige avond en tot binnenkort.
Grtz uit Perneutel.
biancastruik .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Prima prijs / kwaliteitverhouding! De gerechten werden goed warm geserveerd. Porties zijn meer dan voldoende. Fijne, spontane bediening. We wonen niet in de buurt maar komen zeker nog eens terug. Leuke avond gehad, heerlijk gegeten.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellige sfeer. Lekker eten, prima bediening. Tijd tussen de gangen had iets langer gemogen. Wij komen hier zeker terug.

Jolanda X.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Lekker brood uit de oven, malse biefstuk, lekker hazelnootschuimtaartje. En ook leuke bediening en de kok die komt kijken of het gesmaakt heeft. Staan open voor suggesties maar is al helemaal top. Komen zeker terug!
Brenda J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Op 3 januari hier de verjaardag van mijn moeder gevierd. Een zeer gevarieerde kaart met heerlijke gerechten. De tapas als voorgerecht en hoofdgerecht zalm met zoete aardappel was heerlijk! De meat of the day is echt een aanrader, wij komen hier zeker een keertje terug!
Cas S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bediening perfect, was top
Birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eerste kerstdag bij jullie gegeten. Wat ons zo aansprak om bij jullie juist met de kerst te eten is dat we de hele avond de beschikking over onze tafel hadden en dat we zelf aangeven wanneer we het volgende gerecht wilde nuttigen. De gezelligheid was top de bediening was super en het eten was ook super. Kortom een geslaagde kerstdiner voor ons. En zeker voor herhaling vatbaar. Tot gauw ferry ,birgitta en deena jonkers
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag spontaan weer wezen eten. Waren er vroeg..zijn er 4 uur geweest. Het was er gezellig en het eten wat prima.
Leuke vlotte vrolijke
bediening..kortom onze zondag was top. Dank aan het personeel en de kok van de Gouden Arend.
Niets op of aan te merken. Nou.. toch wel 1 ding!!
We komen heel snel weer!!
Grtjes Theo en Jeannet (ambu)
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag genoten. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Top middag/avond. Niets op aan te merken. 1 ding!! We komen snel terug!!
Grtjes Theo en Jeannet (Ambu)
Heerlijke middag/avond gehad!
Niets op aan te merken..
Hoewel, 1 ding..!! We komen snel weer!!!
Grtjes Theo en Jeannet (Ambu)
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten tomahawk met zijn twee delen is geen probleem we krijgen het niet op lekkere zelfgemaakt zuur erbij en Appelcompote geweldig personeel zeer vriendelijk en vlot topper
ToBeserved .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Mooi oud pandje, aan de dijk, met veel nieuwbouw eromheen... dat lokt meteen .. gastvrije ontvangst, twee enthousiaste goedlachse dames ... hulp bij het placeren .. en gauw de kaart... carpaccio was smaakvol en zacht. Salade met geitenkaas en spekjes had hele goede verhoudingen van fris/zoet/zuur/ warm /koud en was heel eetbaar geportioneerd : hapklaar. Flinke porties als hoofdgerecht met voldoende garnituren. Zalm goed gegaard, biefstuk prachtig rood en toch warm . eenvoudige wijnkaart.. te klein eigenlijk.. en 1 euro supplement voor champignonsaus deed me glimlachen ...maar prijs/kwaliteit is prima, en de dames houden de vaart en de sfeer er in. Leuke warm aangeklede ambiance.