De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

Café Herberg de Gouden Arend is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de Kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

Uitmuntend
9,2
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Het is gewoon een hele leuke tent waar ik al jaren met de hele familie kom. Een echte aanrader is spare ribs sate schotel en als na een koffie met sambuca
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten...aardige bediening...
Zeker voor herhaling vatbaar...
Perfect stukje vlees...
Heerlijke frietjes en aardappeltjes
Gastvrij en klant gericht..
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We hebben samen heerlijk gegeten in De Gouden Arend. We zijn speciaal weer terug gekomen voor de Tomahawk. Wat een heerlijk vlees is dat. De bediening is altijd heel goed en vriendelijk. We komen snel weer.
BWvantHof .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wederom heerlijk gegeten, prettige bediening, op advies van de bediening tomahawk gegeten, was zeker zeer aan te raden, ook de Tornados was weer subliem. kortom ga zo door.
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gezellige eetgelegenheid waar socialisatie hoog in het vaandel staat. Leuke sfeer, gezellige bediening en heerlijk eten tegen een leuk tarief. Zeker een aanrader.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten in de Gouden Arend.
Prettige bediening, alles in een relaxte sfeer.
Je moet geen haast hebben maar het is het wachten meer dan waard.
Zeker een aanrader, komen zeker een keer terug.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Al zo vaak langs De Gouden Arend gereden met de gedachte van hier moeten we eens gaan eten. Vanavond dus voor de eerste keer hier gegeten. En het was super. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen. We raden het iedereen aan.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Super gegeten vleesschotel met ze vieren was erg lekker je hoef er niet voor naar belgie te rijden personeel erg vriendelijk top avond gehad
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Vandaag super gegeten. Op advies van de kok hebben we een dry aged ribey genomen. Hij was subliem. De bediening is hier altijd vriendelijk en de service top. Gezellige sfeer. Komen hier al jaren.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Afgelopen zondag met vrienden gegeten bij de Gouden Arend. De kok kwam aan tafel en stelde voor een schotel voor ons samen te stellen ipv iets van de menukaart te kiezen. Dit hebben we gedaan en hier hebben we geen spijt van gehad. Het was erg lekker, verschillende soorten mals vlees opgemaakt op een schaal met verschillende andere hapjes. Er is niets mis met de menu's van de kaart, maar dit was weer eens wat anders. Een aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Gisteravond samen met mijn moeder van 85 heerlijk gegeten bij de Gouden Arend. Bijzonder hartelijke ontvangst en gezellige sfeer. De gasten die elkaar en ons begroeten, het heerlijke eten (moeder heeft gesmuld van een mooie malse tournedos met allerlei lekkers er nog bij) en en uiteindelijk de alles redelijke rekening maakten dat we een hele gezellige en smakelijke avond hebben gehad. We komen zeker nog een keertje terug.
gdaquilt .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Hertenrugfilet was zali. Supermals met een zalig zuurkoolstamppotje. Ook de tomahawk voor de heren was super. Naast het heerlijke eten ook nog eens erg vriendelijk personeel. Al vaker gegeten en altijd is de prijs/kwaliteit erg goed. Alles vers.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Een prima eetcafé!
Met z'n 8-en wezen eten. Ongedwongen sfeer en bediening vlot en attent.
Zeebaars en ook de diverse vleesgerechten smaken goed, eenvoudige opmaak.
Entourage geheel in stijl met de leeftijd van het gebouw, 1688!!
Aanrader.
Koen222 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Afgelopen zondag hier lekker gegeten. Leuke bediening en er was een gezellige sfeer!
Echt een leuk eetcafe waar je lekker ongedwongen kan zitten. We komen zeker nog is terug
Wesleyotting .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Niets anders dan lof voor de gouden arend. Een top eetcafe om even een drankje te doen en ook zeker een aanrader om gezellig uit eten te gaan. Een groot compliment gaat dan ook uit naar de mensen in de bediening die je altijd met een lach ontvangen en de gehele tijd dat je binnen bent ervoor zorgen dat je niets tekort komt. Ook een groot compliment voor de mensen in de keuken die altijd een topprestatie leveren of je nu van de kaart besteld of buiten de kaart om het smaakt voortreffelijk. Zeker een aanrader en blijf hiervoor terugkomen.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
heerlijk gegeten een reuzen spies varkenshaas sate en en een tomahawk steak en heerlijk ijs na , dit was de tweede keer dat wij er hebben gegeten ,omdat we de eerste keer zo heerlijk gegeten hadden wilde we weer zo lekker eten ,het eten is niet alleen erg goed maar de bediening is ook super gezellig, niks is te veel wat je vraagt ,komt bij dat het er heel knus uitziet ,kortom een super locatie en een hele goede keuken , nog een tip de thaise soep is ook een aanrader
Martincb .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Ik ken de Gouden Arend al heel lang. Vroeger was dit een kroeg waar je een sate en friet kon eten, maar tegenwoordig is dit wel anders. Het eten is, vooral als je bedankt dat dit een cafe is, ronduit fantastisch. Enige tijd terug heb ik lamsrack gegeten, wat een wisselend gerecht was, die echt top was. De kaart is heel goed en er zijn leuke wisselende gerechten. Daarnaast is de bediening vriedelijk en vlot. Aanrader!
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Met 4 personen gegeten bij deze cafe herberg. Regelmatig gehoord dat het eten hier erg goed is en dat klopte ook. Als voorafje gewoon een broodplankje. Als hoofdgerecht eenmaal kabeljauw op spinaziestamppotje, 1 varkenshaas in champignonsaus, 1 ossehaaspuntjes in stroganoffsaus en 1 x spies met varkenshaas, chorizo, paprika en ui. Allemaal erg lekker. Als garnituur, rodekoolsalade, komkommersalade, appelcompote en frietjes. De varkenshaas en ossehaaspuntjes kregen ook nog eens een miniquiche en soort aardappeltortilla. Als groente groene asperges en snijbonen.
Twee van ons hadden een dessert, dame blanche en yoghurtijs. Goed, zoals het moet zijn.
H. H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Bij binnenkomst valt direkt de ontspannen sfeer op in deze ouderwetse herberg.Het is gezellig druk aan de bar en er is een groot ons kent ons gehalte. De kaart biedt een ruime keus. Wij namen vooraf de salade gerookte zalm met een heerlijke cocktailsaus en partner een vissoep. Als hoofdgerecht de gegrilde zeebaars met gamba spies en een smaakvolle oosterse saus. De kabeljauw met mosterdsaus op een spinazie stamppotje was een streling voor de tong.De vis was super vers en op de juiste wijze gebakken.Er kwam nog een uitgebreid garnituur bij met heerlijke frites.
Een uiterst vriendelijke en attente bediening, een kok, die van wanten weet en uit eten voor een prijs alsof de tijd heeft stilgestaan, maakten dat wij een geweldige avond hadden. Hier komen we graag terug.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Dit is een heerlijk ouderwets eetcafe, met leuke prijsjes voor het eten. Honger zal je hier niet lijden.
We hadden hier het 3 gangen menu met geitenkaassalade vooraf, en suddervlees met puree en
snijboontjes, tjonge wat veel ik knapte bijna met de frites, sla, komkommer en de verse appelmoes.
Daarna nog een dessert die ik maar niet meer nam, kregen daarvoor een heerlijk kopje koffie. erg vriendelijk personeel wel erg druk in het weekend maar voor herhaling vatbaar.