De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

Café Herberg de Gouden Arend is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de Kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marika W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De bediening was vriendelijk alleen het duurde heel lang voor dat we geholpen werden.
J V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was heerlijk
aad V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima om lekker te gaan eten .
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voor de tweede keer wezen eten en dit keer met vrienden. Ook hun waren blij verrasr. Het eten was wederom fantastisch en de manier waarop het opgediend wordt is super. Moet je er een foto van maken of ga je het mes erin zetten( bijna zonde). De bediening is er super en je zit er op je gemak en wordt niet weggekeken. Zeker weer voor herhaling vatbaar dus ik zeg tot snel kanjers. Voor ons was dit weer een top avondje weg en smullen.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De binnenkomst begon gewoon verkeerd. Een specifieke tafel werd gereserveerd; werd ontkent dat dit zo was. Toen ik schriftelijk liet zien dat dit wel degelijk zo was, was het sorry, "we maken het wel goed".
Waarmee het dan werd goedgemaakt? Zelfs een gratis biertje of gratis koffie van het eind na het diner o.i.d. zat er niet in (beloof dat dan ook niet!).
Verder daar een gezellige avond met mijn vrienden (totaal met 4 personen) doorgebracht voor de prijs van €. 130,=.
Dus ..... "veel beloven weinig geven, doet een gek in vreugde leven".
jcschenk67 S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een prachtige oude herberg waar je echt een avondje uit bent. Vriendelijk personeel en het eten is erg goed.
Een echte aanrader en wij komen hier zeker terug.
ben B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
prima gegeten.
Wachttijd kan korter maar uitleg was zieke collega''s
Van de week nieuwe collega's aangenomen
Kortom lekker gegeten
Kosterron K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eigenlijk wel verrassend, eten was prima, soms wat veel. De kwaliteit was goed. De prijzen zijn gunstig.
De kaart was redelijk beperkt, echter ik denk dat dit de kwaliteit ten goede komt.
Aandacht personeel was voldoende
J V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vanavond voor de eerste keer gegeten bij de Gouden Arend in Rhoon. Het bestelde eten was heerlijk met een goed gĺas wijn. De inrichting kan wat ons betreft nogwel in een leukere opstelling. Neemt niet weg dat het restaurant een aanbeveling is.
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Van te voren even gebeld omdat er geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart staat. Was geen probleem, ze gingen wel want regelen. Gezellige ambiance en attente en vriendelijke bediening. Echt lekker gezeten en lekker gegeten. Knoflooksoep en brood met smeersels en als hoofdgerechten varkenshaas en een vegetarische pasta. Vlees was erg goed, pasta ook, lekker met (vers) gegrilde groenten. En dat alles voor een betaalbare prijs. Wij komen zeker terug ,
John R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We zijn hier met 4 personen gaan eten en gezien de overige reacties zou de kwaliteit en presentatie van het eten geen verrassing moeten zijn. Dat was het dus wel! Alle 4 een ander gerecht en alle viert even smakelijk en prachtig opgemaakt. Dat het eten goed op temperatuur en voor ons vier gezamenlijk werd uitgeserveerd, is hier vanzelfsprekend. Kortom de keuken en bediening helemaal top.
Als we dan toch een puntje moeten noemen dan betreft dat het interieur, een klein beetje meer aandacht zodat de sfeer van een oude herberg/boerderij aan de buitenkant overeenkomt met het interieur.
aad D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het personeel is zeer klant vriendelijk en vooral ook gezellig voor kinderen .
Eten zeer goed aan te raden en de prijs is het zeer waard.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
vriendelijk pesoneel lekker gegeten biefstuk was iets te ver gegaard maar wel acceptabel
André L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Grote uitblinkers ; de bediening en de (vis) menu's.
Beiden waren meer dan voortreffelijk.
Een absolute aanrader. Rhoon e.o. mag trots op dit restaurant zijn !!!
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Zoals we gewend zijn, is de service en de kwaliteit van de Gouden Arend goed. Met z'n achten heerlijk gedineerd. Alles lekker warm en tegelijk opgediend. De leuke en ongedwongen sfeer geeft aanleiding om hier regelmatig terug te keren.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gekozen voor meat on Friday. Kwaliteit van het vlees en de garnituren erbij was goed. Wel voornamelijk rood vlees.
Helaas waren de wachttijden echt te lang. (Werd ook gezegd door het personeel ze kwamen 1 man tekort in de bediening)
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en gezellige bediening! Ook gezellige inrichting! Nieuwe reservering staat al weer!
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vanavond met 4 personen gezellig wezen eten.
Heerlijk carpaccio als vooraf.
Hoofdgerecht, Saté, Spare Ribs en gebakken Zalm.
Overheerlijk allemaal.
Franky die dan ook nog alles uit komt leggen hoe alles bereid wordt en laat zien wat wij eventueel volgende keer kunnen verwachten mochten wij voor de Tomahawk kiezen.
Hartelijk dank voor de Gezellige avond en tot binnenkort.
Grtz uit Perneutel.
biancastruik .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Prima prijs / kwaliteitverhouding! De gerechten werden goed warm geserveerd. Porties zijn meer dan voldoende. Fijne, spontane bediening. We wonen niet in de buurt maar komen zeker nog eens terug. Leuke avond gehad, heerlijk gegeten.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellige sfeer. Lekker eten, prima bediening. Tijd tussen de gangen had iets langer gemogen. Wij komen hier zeker terug.