De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

De Arend Restaurant is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ben er van de zomer vele malen langs gefietst en voor vanavond gereserveerd.
Lekker gegeten, leuke bediening en ambiance.
Goede menukaart, voor de vis liefhebbers en voor de vleeseters volop keuze. Met als afsluiter een goede koffie of een lekker nagerecht.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk eten van top kwaliteit. Personeel is super aardig met veel ervaring. Sfeer is gezellig en ontspannen. Goede locatie met genoeg parkeer ruimte.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hier worden we vrolijk van, telkens weer, gaat nooit vervelen. Heerlijk eten voor een mooie prijs en personeel ouderwets vriendelijk. Hier voel je je welkom, kortom een aanrader.
Huug G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten top de bediening een dikke 10 gaan hier zeker terug komen
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Komen er al zeker 15 jaar. Nog steeds is het een hele goede sfeer. Lekker eten en top bediening. Aanrader voor iedereen!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten en zoals altijd vriendelijke bediening wat wij net zo belangrijk vinden als goed eten.
Iloon V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was heel erg goed. Prijs kwaliteit verhouding super. Veel en lekker eten voor een goede prijs. Vooral de carpaccio is echt een aanrader. Bediening goed.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten met 8 collega's, ontvangst, bediening goed. Het eten was echt heerlijk (aanrader; tapas schotel als voorgerecht). Echt een bord vol dus genoeg ook voor de grote eter. Ook mooi en verzorgd opgediend op het bord.
Een soort van eetcafe, rumoerig ? juist gezellig dat iederen volop aan het babbelen is.
Dus voor heerlijke spareribs, sate of biefstuk in een gezellige en informele ambiance ben je hier aan het juiste adres. Een echte aanrader !!
peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellig om daar te zijn! Klasse
sylvana F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de Lamsrack echte aanrader.
Sharon Y.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuk cafe restaurant...leuke vriendelijke bediening. Het eten was echt heerlijk!
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Geweldig eten. Gastvrije bediening. Gezellige sfeer. Kortom geweldig!
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Niet slecht maar ook geen fantastisch restaurant. Leuk sfeertje waardoor de minpuntjes snel vergeten worden, al met al een gezellige avond gehad. Duurt wat lang voordat het eten wordt geserveerd maar het was wat druk.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Uitstekend ontvangst, prettige bediening en het eten was buitengewoon opgemaakt en gereserveerd.
Kortom een aanrader.

Fam. A. Visser
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Ruim voldoende en prettige bediening!
jose B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer vriendelijk bediening. Het menu werd een klein beetje aangepast i.v.m. het niet lusten van een onderdeel van het menu helemaal top.
De menu's waren erg lekker. we waren hier voor de tweede keer menu`s waren veranderd wat ons nieuwe keuzes gaf prima. komen zeker terug.
Leendert K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
het eten was niet erg warm en omdat we ook buiten zaten koelde het nog sneller af gaat de eerste tijd niet meer gaan naar een ander restarant
Beste heer Kradolfer,

Bedankt voor uw recensie.

Wij vinden het spijtig om te horen dat het eten voor u niet naar wens is geweest.

Wij bij De Arend willen graag dat al onze gasten tevreden en met een glimlach de deur uit gaan.

Helaas hebben wij niet van u vernomen dat het eten niet op de juiste temperatuur voor u was.

Wij hadden dit graag gehoord. Zo kunnen wij voor u een oplossing aanbieden.

De Arend wenst u een fijne dag en hopen u een volgend bezoek een andere smaakbelevenis te geven!

Met vriendelijke groet,

Vera Roos

Restaurant De Arend
P.... '.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Deur van rookgedeelte was onveranderd de gehele avond open zodat de niet roker aan zijn eettafel automatisch vergeven werd. Vleesgerecht en fried goed...salades bij alle gerechten eentonig van smaak en variatie. Leuk eetcafé... grootste misser is het handhaven van rookbeleid!
Beste meneer/mevrouw 't Hart,

Bedankt voor uw recensie.

Het is spijtig om te lezen dat uw ervaring bij De Arend niet is verlopen zoals gewenst. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling.

Het rookbeleid wat De Arend toepast voldoet volledig aan de eisen zoals beschreven in de Tabakswet.
De deuren die u heeft gezien die de gehele avond waren geopend is de ingang naar ons terras. Dit is geen rookhok.

Helaas hebben ik of mijn collega’s de hinder niet vernomen en dat vinden wij erg jammer. In dit geval hadden wij direct actie kunnen ondernemen door u bijvoorbeeld een andere tafel aan te bieden.

Mocht u nog een keer bij ons willen lunchen of dineren vraag ik u dit aan te geven.
Hiermee kunnen wij de hinder voor zijn en u hopelijk een ervaring geven die wij graag zien bij onze gasten.
Dat is een smaakvolle en gezellige avond!

Met vriendelijke groet,

Vera Roos

Restaurant De Arend
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij waren hier nog nooit geweest.
Het eten was fantastisch, bediening erg vriendelijk en we gaan hier zeker terugkomen!
Aanrader 1e klas!
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Met z'n vieren voor 't eerst bij De Arend in Rhoon gegeten. Werkelijk verrukkelijke biefstukken en varkenshaas, roseval aardappeltjes, frites en sla en zelfgemaakte appelmoes. De porties zijn enorm, maar vooral de biefstuk kon je bijna zuigen. Bijzonder aardige bediening die je 't gevoel geeft heel welkom te zijn. De ambiance is die van een gezellig bruin café, compleet met gokkasten, tv-schermen (niet hinderlijk trouwens!) en bar. Deze herberg bestaat sinds 1688 (!) en ademt nog steeds die historische sfeer. Een klein minpuntje: de toiletten zouden wel eens een opknapbeurt kunnen gebruiken. Maar De Arend is een geweldige aanrader!