De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

Café Herberg de Gouden Arend is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de Kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

Uitmuntend
9,2
Birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eerste kerstdag bij jullie gegeten. Wat ons zo aansprak om bij jullie juist met de kerst te eten is dat we de hele avond de beschikking over onze tafel hadden en dat we zelf aangeven wanneer we het volgende gerecht wilde nuttigen. De gezelligheid was top de bediening was super en het eten was ook super. Kortom een geslaagde kerstdiner voor ons. En zeker voor herhaling vatbaar. Tot gauw ferry ,birgitta en deena jonkers
Heerlijke middag/avond gehad!
Niets op aan te merken..
Hoewel, 1 ding..!! We komen snel weer!!!
Grtjes Theo en Jeannet (Ambu)
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag spontaan weer wezen eten. Waren er vroeg..zijn er 4 uur geweest. Het was er gezellig en het eten wat prima.
Leuke vlotte vrolijke
bediening..kortom onze zondag was top. Dank aan het personeel en de kok van de Gouden Arend.
Niets op of aan te merken. Nou.. toch wel 1 ding!!
We komen heel snel weer!!
Grtjes Theo en Jeannet (ambu)
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag genoten. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Top middag/avond. Niets op aan te merken. 1 ding!! We komen snel terug!!
Grtjes Theo en Jeannet (Ambu)
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten tomahawk met zijn twee delen is geen probleem we krijgen het niet op lekkere zelfgemaakt zuur erbij en Appelcompote geweldig personeel zeer vriendelijk en vlot topper
ToBeserved .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Mooi oud pandje, aan de dijk, met veel nieuwbouw eromheen... dat lokt meteen .. gastvrije ontvangst, twee enthousiaste goedlachse dames ... hulp bij het placeren .. en gauw de kaart... carpaccio was smaakvol en zacht. Salade met geitenkaas en spekjes had hele goede verhoudingen van fris/zoet/zuur/ warm /koud en was heel eetbaar geportioneerd : hapklaar. Flinke porties als hoofdgerecht met voldoende garnituren. Zalm goed gegaard, biefstuk prachtig rood en toch warm . eenvoudige wijnkaart.. te klein eigenlijk.. en 1 euro supplement voor champignonsaus deed me glimlachen ...maar prijs/kwaliteit is prima, en de dames houden de vaart en de sfeer er in. Leuke warm aangeklede ambiance.
marjoleinnikki .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Vanavond hier weer heerlijk gegeten. Lekker vlees en ook de bijgerechten zijn lekker (huisgemaakte appelmoes!) toppertje!
Kimberley D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Al meerdere keren bij De Gouden Arend gegeten. Zo ook één week geleden weer erg lekker gegeten met 3 vriendinnen! Het vlees is top en de bijgerechten zijn ook heerlijk. Natuurlijk niet te vergeten het personeel is zeer vriendelijk, niets is te veel.
Pascal B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteren voor de 4e keer wezen eten en het was weer fantastisch! Meat on friday is, als je van rood vleesch houdt een echte aanrader! Eventuele zeentjes, stukjes vet, bot etcetera, worden op verzoek netjes ingepakt voor het hondje!
I.M B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij zijn al meerdere keren geweest. En het is altijd prima. Wij hebben niets om te klagen want alles is prima. De bediening is uitstekend. De sfeer is goed dus alleen maar proficiat. Met vriendelijke groeten. Van ons allemaal.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Geweldig gezellig restaurant met een super gezellige sfeer waar je heerlijk kan eten. Met name de carpaccio, deze is hier echt heerlijk! Ik eet hier zelf vaak de ribeye steak wat zeker een aanrader is. Maar voor de echte vleesliefhebber is de tomahawk een absolute must. Verder is het personeel buitengewoon vriendelijk en gezellig en zeer kindvriendelijk. Niets is teveel gevraagd. Wij komen hier al jaren en nergens in de omgeving eet je zoals hier!
Wim1947 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij komen hier meerdere keren, meestal samen met onze zoon, schoondochter en kinderen.
Elke keer weer is het een feestje !!
Heerlijke gerechten, zowel lunch als diner.
En daarbij ook heerlijke biertjes en uitstekende wijn.
De bediening is ronduit geweldig, alles kan niets hoeft !!!
danielle C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
vandaag hier met zijn drieën wezen eten. bij binnenkomst werd mijn dochter al super leuk ontvangen. mijn man had sparerib, ik de varkenshaas
spies. allebei heerlijk echt genoten. allemaal vers bereid dat proefde je. voor kinderen is er ook keus genoeg. na afloop nog een heerlijk nagerecht. de bediening is top. niet opdringerig zoals ik helaas vaker gewend ben. maar hier heel erg vriendelijk. wij gaan zeker vaker hier eten. top!!!!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijke vleesgerechten met ze tweeen een thomahawk echt geweldig bediening erg gastvrij. Mogelijkom binnen of heerlijk op het terras te zitten. Goed verzorgd zeker een aanrader voor vleeseters.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Diner was erg goed, vooral de beroemde Tomahawk (1100 gram!), maar ook de rib-eye en ossenhaas. We hebben in veel toprestaurants gegeten, maar deze mannen weten hoe het hoort. Ook de sides zijn heerlijk. Een super vriendelijke service en verassend betaalbaar: aanrader!
MoloneyC .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Na zoveel goede berichten er zelf eens gaan eten,laat het woord eetcafe maar weg,want daar stijgt de gouden arend toch echt wel bovenuit,wat ons betreft een michelinster waard! Waarom dan geen cijfer 10? nou dan wil iedereen er straks gaan eten,hebben wij geen plek!
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gezien de recensies toch eens proberen. We konden 'buiten' zitten. Een terras met een gigantische overkapping tegen de zon. Het decor, ook binnen, ligt tussen een echte kroeg en een bistro. Een kwestie van smaak of je dit wel/niet leuk vindt. Ik prefereer iets moderner.
De bediening is bijzonder vriendelijk. Op alles wat je vraagt, krijg je antwoord, ze zijn open, kijken je aan, gewoon ouderwets goed. Bij elkaar 3 verschillende mensen aan onze tafel geweest en het geldt voor hen allen.
Er is een beperkte keuze aan gerechten. Maar wat ze serveren is prima. Precies goed gegaard. Je merkt dat zij hier goede recepten voor hun vlees en vis gebruiken. Het garnituur erom heen, zoals de aardappels, groente, sla, frietjes, e.d. zijn goed, maar niet speciaal.
Ofwel geen heel verfijnde keuken, maar alles smaakte prima.
Zeker een aanrader voor de wat grote eter. Prima prijs/kwaliteit-verhouding.
Susan12345 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij zijn vrijdag 5 augustus met 3 personen wezen eten. Ik wilde een goed stuk vlees waarna de vriendelijke bediende man mij vertelde dat Tomahawk, een echte aanrader is als je van vlees houd. En hij had zeker gelijk! Ook was het heel mooi opgediend. Super bediening. Niks is te veel gevraagd. Het mag zichzelf zeker een restaurant noemen. Wij komen graag terug!
Dustin P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Mooie en gezellige zaak op de dijk in Rhoon om een lekker happie te eten! Zeer vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard!!!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gezellige entourage
Vlotte spontane bediening
zeker kindvriendelijk maar last but not least
Het geserveerde was van een uitmuntende smaak en kwaliteit.
we hebben met 5 volwassenen en een kind heerlijk gegeten.
zeker een aanrader