De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

Café Herberg de Gouden Arend is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de Kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Niet slecht maar ook geen fantastisch restaurant. Leuk sfeertje waardoor de minpuntjes snel vergeten worden, al met al een gezellige avond gehad. Duurt wat lang voordat het eten wordt geserveerd maar het was wat druk.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Uitstekend ontvangst, prettige bediening en het eten was buitengewoon opgemaakt en gereserveerd.
Kortom een aanrader.

Fam. A. Visser
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Ruim voldoende en prettige bediening!
jose B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer vriendelijk bediening. Het menu werd een klein beetje aangepast i.v.m. het niet lusten van een onderdeel van het menu helemaal top.
De menu's waren erg lekker. we waren hier voor de tweede keer menu`s waren veranderd wat ons nieuwe keuzes gaf prima. komen zeker terug.
Leendert K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
het eten was niet erg warm en omdat we ook buiten zaten koelde het nog sneller af gaat de eerste tijd niet meer gaan naar een ander restarant
Beste heer Kradolfer,

Bedankt voor uw recensie.

Wij vinden het spijtig om te horen dat het eten voor u niet naar wens is geweest.

Wij bij De Arend willen graag dat al onze gasten tevreden en met een glimlach de deur uit gaan.

Helaas hebben wij niet van u vernomen dat het eten niet op de juiste temperatuur voor u was.

Wij hadden dit graag gehoord. Zo kunnen wij voor u een oplossing aanbieden.

De Arend wenst u een fijne dag en hopen u een volgend bezoek een andere smaakbelevenis te geven!

Met vriendelijke groet,

Vera Roos

Restaurant De Arend
P.... '.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Deur van rookgedeelte was onveranderd de gehele avond open zodat de niet roker aan zijn eettafel automatisch vergeven werd. Vleesgerecht en fried goed...salades bij alle gerechten eentonig van smaak en variatie. Leuk eetcafé... grootste misser is het handhaven van rookbeleid!
Beste meneer/mevrouw 't Hart,

Bedankt voor uw recensie.

Het is spijtig om te lezen dat uw ervaring bij De Arend niet is verlopen zoals gewenst. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling.

Het rookbeleid wat De Arend toepast voldoet volledig aan de eisen zoals beschreven in de Tabakswet.
De deuren die u heeft gezien die de gehele avond waren geopend is de ingang naar ons terras. Dit is geen rookhok.

Helaas hebben ik of mijn collega’s de hinder niet vernomen en dat vinden wij erg jammer. In dit geval hadden wij direct actie kunnen ondernemen door u bijvoorbeeld een andere tafel aan te bieden.

Mocht u nog een keer bij ons willen lunchen of dineren vraag ik u dit aan te geven.
Hiermee kunnen wij de hinder voor zijn en u hopelijk een ervaring geven die wij graag zien bij onze gasten.
Dat is een smaakvolle en gezellige avond!

Met vriendelijke groet,

Vera Roos

Restaurant De Arend
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij waren hier nog nooit geweest.
Het eten was fantastisch, bediening erg vriendelijk en we gaan hier zeker terugkomen!
Aanrader 1e klas!
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Met z'n vieren voor 't eerst bij De Arend in Rhoon gegeten. Werkelijk verrukkelijke biefstukken en varkenshaas, roseval aardappeltjes, frites en sla en zelfgemaakte appelmoes. De porties zijn enorm, maar vooral de biefstuk kon je bijna zuigen. Bijzonder aardige bediening die je 't gevoel geeft heel welkom te zijn. De ambiance is die van een gezellig bruin café, compleet met gokkasten, tv-schermen (niet hinderlijk trouwens!) en bar. Deze herberg bestaat sinds 1688 (!) en ademt nog steeds die historische sfeer. Een klein minpuntje: de toiletten zouden wel eens een opknapbeurt kunnen gebruiken. Maar De Arend is een geweldige aanrader!
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Meerdere malen wezen eten in De Arend. Verschillende gezelschappen. Groot en klein, collega's, opa's en oma's, ouders, kids. Altijd zeer naar tevredenheid. Grote kaart, veel keus. Als je medium vraagt, krijg je ook medium. Jammer dat eerdere recensies aangeven dat het eten niet snel genoeg kwam. Bij ons nooit ad orde geweest, misschien omdat wij voor de gezelligheid kwamen en niet voor een "snelle" hap? En ja in de vakantieperiode kan het zijn dat er "vervangend" personeel rondloopt wat nog niet geheel is ingewerkt...kwestie van tolerant zijn misschien? Geen kritiek vorige recensies. Het is maar hoe je het ervaart. Maar wij komen hier al wat jaartjes en kan mij hier totaal niet in vinden. Altijd tolerant naar de klanten toe. Gezellig praatje, vriendelijk. Dus als je informeel, geholpen wil worden aan een heerlijk bereide maaltijd door vriendelijk personeel, is De Arend zeker aan te bevelen!!
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zondagavond hier gegeten met 4 pers.. Ik vond het heel druk en luiddruchtig met grote groepen.Het eten kwam dan ook niet snel.Voorgerecht was lekker alleen jammer dat de serveerster niet uit kon leggen wat het voor tappaz was en dat ze inviel. Haal er dan even iemand bij die het wel weet.Hoofdgerecht was redelijk.Al met al geloof ik niet dat we hier nog terugkomen.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bediening is vriendelijk maar niet bij de les.
cor K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben hier 21 juli 2017 gegeten. Het eten was heerlijk! De bediening was beleefd en correct. Het was door alles een hele gezellige avond en wij komen zeker weer een keer terug!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen, lekker en voldoende gegeten!
Prijs/kwaliteitverhouding is in orde. We gaan hier zeker
terugkomen.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Met de familie wezen eten en het was weer uitsteken de bediening moet alleen wat meer doen dan oooo zeggen als de zoete witte wijn een beetje smaakloos (dood) is en dat ook wordt gezegt
Jaschenka S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Hier op 11 juli heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Ruime porties.
Had vooraf de carpaccio en als hoofdgerecht de entrecote van een "dubbel doel" koe.
dth1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goeie kok! De lekkerste spare ribs en biefstuk die we hebben gegeten. Alles mooi verzorgd met lekkere extra's geserveerd. Wel een beetje veel... Vriendelijke en attente bediening. En een mooi historisch pandje. Aanrader!
Marika W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De bediening was vriendelijk alleen het duurde heel lang voor dat we geholpen werden.
J V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was heerlijk
aad V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima om lekker te gaan eten .