De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

Café Herberg de Gouden Arend is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de Kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

9,2
9,2
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en gezellige bediening! Ook gezellige inrichting! Nieuwe reservering staat al weer!
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vanavond met 4 personen gezellig wezen eten.
Heerlijk carpaccio als vooraf.
Hoofdgerecht, Saté, Spare Ribs en gebakken Zalm.
Overheerlijk allemaal.
Franky die dan ook nog alles uit komt leggen hoe alles bereid wordt en laat zien wat wij eventueel volgende keer kunnen verwachten mochten wij voor de Tomahawk kiezen.
Hartelijk dank voor de Gezellige avond en tot binnenkort.
Grtz uit Perneutel.
biancastruik .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Prima prijs / kwaliteitverhouding! De gerechten werden goed warm geserveerd. Porties zijn meer dan voldoende. Fijne, spontane bediening. We wonen niet in de buurt maar komen zeker nog eens terug. Leuke avond gehad, heerlijk gegeten.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellige sfeer. Lekker eten, prima bediening. Tijd tussen de gangen had iets langer gemogen. Wij komen hier zeker terug.

Jolanda X.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Lekker brood uit de oven, malse biefstuk, lekker hazelnootschuimtaartje. En ook leuke bediening en de kok die komt kijken of het gesmaakt heeft. Staan open voor suggesties maar is al helemaal top. Komen zeker terug!
brendajansens .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Op 3 januari hier de verjaardag van mijn moeder gevierd. Een zeer gevarieerde kaart met heerlijke gerechten. De tapas als voorgerecht en hoofdgerecht zalm met zoete aardappel was heerlijk! De meat of the day is echt een aanrader, wij komen hier zeker een keertje terug!
Cas S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bediening perfect, was top
Birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eerste kerstdag bij jullie gegeten. Wat ons zo aansprak om bij jullie juist met de kerst te eten is dat we de hele avond de beschikking over onze tafel hadden en dat we zelf aangeven wanneer we het volgende gerecht wilde nuttigen. De gezelligheid was top de bediening was super en het eten was ook super. Kortom een geslaagde kerstdiner voor ons. En zeker voor herhaling vatbaar. Tot gauw ferry ,birgitta en deena jonkers
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag genoten. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Top middag/avond. Niets op aan te merken. 1 ding!! We komen snel terug!!
Grtjes Theo en Jeannet (Ambu)
Heerlijke middag/avond gehad!
Niets op aan te merken..
Hoewel, 1 ding..!! We komen snel weer!!!
Grtjes Theo en Jeannet (Ambu)
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag spontaan weer wezen eten. Waren er vroeg..zijn er 4 uur geweest. Het was er gezellig en het eten wat prima.
Leuke vlotte vrolijke
bediening..kortom onze zondag was top. Dank aan het personeel en de kok van de Gouden Arend.
Niets op of aan te merken. Nou.. toch wel 1 ding!!
We komen heel snel weer!!
Grtjes Theo en Jeannet (ambu)
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten tomahawk met zijn twee delen is geen probleem we krijgen het niet op lekkere zelfgemaakt zuur erbij en Appelcompote geweldig personeel zeer vriendelijk en vlot topper
ToBeserved .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Mooi oud pandje, aan de dijk, met veel nieuwbouw eromheen... dat lokt meteen .. gastvrije ontvangst, twee enthousiaste goedlachse dames ... hulp bij het placeren .. en gauw de kaart... carpaccio was smaakvol en zacht. Salade met geitenkaas en spekjes had hele goede verhoudingen van fris/zoet/zuur/ warm /koud en was heel eetbaar geportioneerd : hapklaar. Flinke porties als hoofdgerecht met voldoende garnituren. Zalm goed gegaard, biefstuk prachtig rood en toch warm . eenvoudige wijnkaart.. te klein eigenlijk.. en 1 euro supplement voor champignonsaus deed me glimlachen ...maar prijs/kwaliteit is prima, en de dames houden de vaart en de sfeer er in. Leuke warm aangeklede ambiance.
marjoleinnikki .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Vanavond hier weer heerlijk gegeten. Lekker vlees en ook de bijgerechten zijn lekker (huisgemaakte appelmoes!) toppertje!
Kimberley D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Al meerdere keren bij De Gouden Arend gegeten. Zo ook één week geleden weer erg lekker gegeten met 3 vriendinnen! Het vlees is top en de bijgerechten zijn ook heerlijk. Natuurlijk niet te vergeten het personeel is zeer vriendelijk, niets is te veel.
Pascal B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteren voor de 4e keer wezen eten en het was weer fantastisch! Meat on friday is, als je van rood vleesch houdt een echte aanrader! Eventuele zeentjes, stukjes vet, bot etcetera, worden op verzoek netjes ingepakt voor het hondje!
I.M B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij zijn al meerdere keren geweest. En het is altijd prima. Wij hebben niets om te klagen want alles is prima. De bediening is uitstekend. De sfeer is goed dus alleen maar proficiat. Met vriendelijke groeten. Van ons allemaal.
Wim1947 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij komen hier meerdere keren, meestal samen met onze zoon, schoondochter en kinderen.
Elke keer weer is het een feestje !!
Heerlijke gerechten, zowel lunch als diner.
En daarbij ook heerlijke biertjes en uitstekende wijn.
De bediening is ronduit geweldig, alles kan niets hoeft !!!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Geweldig gezellig restaurant met een super gezellige sfeer waar je heerlijk kan eten. Met name de carpaccio, deze is hier echt heerlijk! Ik eet hier zelf vaak de ribeye steak wat zeker een aanrader is. Maar voor de echte vleesliefhebber is de tomahawk een absolute must. Verder is het personeel buitengewoon vriendelijk en gezellig en zeer kindvriendelijk. Niets is teveel gevraagd. Wij komen hier al jaren en nergens in de omgeving eet je zoals hier!
danielle C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
vandaag hier met zijn drieën wezen eten. bij binnenkomst werd mijn dochter al super leuk ontvangen. mijn man had sparerib, ik de varkenshaas
spies. allebei heerlijk echt genoten. allemaal vers bereid dat proefde je. voor kinderen is er ook keus genoeg. na afloop nog een heerlijk nagerecht. de bediening is top. niet opdringerig zoals ik helaas vaker gewend ben. maar hier heel erg vriendelijk. wij gaan zeker vaker hier eten. top!!!!