De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

De Arend Restaurant is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Arend Restaurant

Magda L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Vanavond werd geadviseerd om de Tomahawk te nemen voor twee personen compleet met groenten sauzen en gebakken aardappels maar ook compot en patat. Maar een woord daarvoor: heerlijk!!! Zeker voor herhaling vatbaar
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Absoluut heerlijk gegeten alleen de plaats waar wij zaten (de hoge tafel) vonden wij veel te rumoerig door het gebruik van de speelautomaat. Dus daar willen wij niet meer zitten.
M P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Afgelopen zondag hier voor het eerst gegeten met zn vieren: wát een aanrader! Van begin tot eind fantastisch met als toetje niet alleen ijs maar ook de bevlogen chef aan tafel; gezellige bediening, leuke bedrijfsleider die van alles vertelt over het oude pand ed. In één woord: fantastisch! Dankjulliewel voor een gezellige avond en het lekkere eten!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vandaag was onze zoon jarig en ging dit jaar helaas alleen uit eten. Waar kan je dat beter doen dan bij de Arend.
Aandacht en gastvrijheid staan hier hoog in het vaandel. Ashley, Vera en Frank dank jullie voor jullie aandacht en.....verjaardagslied.
Jullie zijn top!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Alleen gasten die in de Arend zijn wezen eten kunnen een recensie schrijven. Wil jij dit plaatsen:
Vandaag was onze zoon jarig en ging door omstandigheden alleen uit eten. Waar kan je dat beter doen dan bij de Arend waar lekker eten, aandacht en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Ashley, Vera en Frank dank jullie voor de aandacht en het geweldige verjaardagslied. Jullie zijn top!
F.a R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Super zoals het hoord gezellig goed eten en betaalbaar hier gaan we meer eten
E.J. G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuke ontvangst, en zeer lekker gegeten.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben een fantastische avond gehad.
Het eten was voortreffelijk
Mooi opgemaakte borden en je kregg waar voor je geld
Hele spontane bediening,de sfeer zat er goed in .
We komen zeker weer terug
Ah J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker eten en gezellige sfeer
en een goede prijs voor wat je krijgt
Lucy G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer, lekker eten. Kortom, een erg gezellige avond gehad. Ik was er voor de eerste keer maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Bedankt!
Ben En Tony D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Wezen eten met een grote groep 20 mensen , de bediening kon het goed aan het eten was super zowel het voor-hoofd- als nagerecht ,voor herhaling vatbaar.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Super lekker eten. Restaurant is meer een eetcafé met een kleine gezellige serre waar wij gezeten hebben onder een grote parasol die de hele serre overdekt. Het geheel is wel aan een opknapbeurt toe maar dat doet niks af aan het heerlijke eten, we gaan hier zeker nog eens naar terug. Personeel erg vriendelijk en maakt gezellig kort praatje met je.
De tafel van Aad D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het was de tweede keer dat ik hier ging eten met een goede vriend. We werden vriendelijk ontvangen. De bediening is informeel en hartelijk. Heerlijke carpaccio, beste die ik ooit heb geproefd. Goede biefstuk (Weiderund) van goed formaat. Ik vond hem ietstje te doorbakken voor een medium maar mals vlees en goed van smaak. De kaart is eenvoudig en de kwaliteit van de gerechten is erg goed. Het tempo zit er flink in bij de bediening en alles ging in een keer goed. De toiletten kunnen wel een opkanbeurtje gebruiken. Ze zijn wel redelijk schoon maar zwaar gedateerd. De prijs kwalitietverhouding is hier goed in orde. Zeker voor herhaling vatbaar!
AADJE D.
GAAN ZO DOOR
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Erg lekker gezellig ook
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellige sfeer met prima maaltijd.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij komen er regelmatig maar eten altijd super lekker en bediening super.
Echt een aanrader.
Corina T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
heerlijk kwalitief en gezelligheid
Doreen P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het interieur komt gedateerd over en de ligging van het café niet echt gezellig pal aan de weg.
De bediening echte zeer vriendelijk en de gerechten erg smakelijk. Dat was een verrassing. Voor een eetcafé vond ik de prijs wel aan de hoge kant.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Het eten was heerlijk en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Ik zou hier zeer zeker teruggaan.
Hennie F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Top restaurant,vriendelijke bediening,een aanrader!