De Arend Restaurant

Dorpsdijk 248 3161 CJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant De Arend Restaurant

Elke week iets nieuws

De Arend Restaurant is gevestigd in een historisch pand uit 1688. Die nostalgische sfeer proef je nog steeds! Vanwege zijn centrale ligging is deze plek een uitstekend uitrustpunt na een wandel- of fietstocht. De Tip van de kok is een wekelijks fenomeen waarbij de koks nieuwe gerechten uitproberen en inhaken op seizoenproducten. Heb je iets te vieren? Ze organiseren van alles zoals optredens, dagjes uit en feestjes.

Meer informatie over restaurant De Arend Restaurant

• Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Gewoon goed !!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten was heerlijk. Personeel was vriendelijk en de zweer was gezellig
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellig restaurant waar wij met regelmaat eten. Het eten is er echt heerlijk!! Voor de echte vleeseters hebben ze ook waanzinnig lekkere grote vlees gerechten, bijvoorbeeld van 1,1 kg voor 2 personen of van 1,5 kg voor 4 personen.
Het personeel is enorm gastvrij en je komt er graag nog eens terug
jeannetta V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima gegeten zoals altijd.
Samen met vrienden genoten van eten de sfeer en prima bediening.
Wij komen er graag.
Grtjes Theo en Jeannet van Es
aad D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Leuke en spontane bediening.
Lenie G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gezellig bar restaurant,betaalbaar
Zijn al paar keer wezen eten hier
Sfeer is gezellig!!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een erg leuke ambiance. Leuk gastvrije bediening. Een aanrader.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Al eerder hier gegeten en zoals toen, nu ook weer voortreffelijk gegeten in een sfeervolle
omgevlng met een uiterst vriendelijke bediening. Een absolutie aanrader.
Francisca en Chris
Hellen T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
We hebben ons heel welkom gevoeld. Het eten was veel en heerlijk, de bediening persoonlijk en professioneel. Gelukkig nog ruimte gevonden voor het dessert ????
Rinus K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Eenvoudige keuken, maar goed bereid. Tevreden.
Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij kwamen om 19.00 uur en kregen een drankje en bestelde daarna een broodplankje en een vlees schotel voor vier personen we moesten lang op het brood plankje wachten medewerkster aangesproken dat het lang duurde zij had net een brood plankje op een andere tafel gezet die veel later als wij kwamen.
Ze zij het broodplankje zit in de oven en even later kwam ze ermee aan tafel nu het brood kwam beslist niet uit de oven was echt koud. We nemen net alle vier een hap van ons stukje brood en toen kwam gelijk de vleesschotel op tafel ik zei nog we hebben net ons brood gekregen. De vlees schotel was lekker maar ze hadden ook niet gevraagd of alles medium of rare moest en al het gesneden vlees was rare we hadden er 1 persoon bij zitten die dit niet lust en de schotel was ook niet warm maar lauw.
Heb er wat van gezegd tegen de bediening heeft ze dan haar excuus niet aangeboden werd er gezegd nee dat heeft ze niet gedaan ze kwam toen wel aan tafel voor een bak koffie van het huis.
En wij gingen voor een gezellige avond en niet om hap slik het eten naar binnen te stouwen erg jammer vind ik dit.
I.M B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Alles was lekker.
En een gezellige sfeer.
Goede bediening in een word fantastisch
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Goed, eenvoudig menu. Grote porties, goede kwaliteit, eetcafé niveau. Leuke mensen
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker en goed gegeten. Vooraf de carpaccio genomen, een echte aanrader. Als hoofdgerecht de varkenshaas en als desert het notenijs. Allemaal erg lekker en ene goeie en vlotte bediening.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Na een zeer vriendelijk ontvangst hebben we heerlijk gegeten. Het enige minpuntje in dit restaurant is de akoestiek. Het was flink druk en het geluid "galmde" het hele restaurant door. Soms kon ik mijn tafelgenoten niet verstaan door al het lawaai.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk eetcafé, lekker eten. Fijne bediening, niet vlekkeloos, maar doen niet moeilijk en maken een praatje. Gewoon gezellig avondje, met prima eten voor een redelijke prijs. Gaan we zeker nog eens naar toe!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ben er van de zomer vele malen langs gefietst en voor vanavond gereserveerd.
Lekker gegeten, leuke bediening en ambiance.
Goede menukaart, voor de vis liefhebbers en voor de vleeseters volop keuze. Met als afsluiter een goede koffie of een lekker nagerecht.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ben er van de zomer vele malen langs gefietst en voor vanavond gereserveerd.
Lekker gegeten, leuke bediening en ambiance.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk eten van top kwaliteit. Personeel is super aardig met veel ervaring. Sfeer is gezellig en ontspannen. Goede locatie met genoeg parkeer ruimte.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hier worden we vrolijk van, telkens weer, gaat nooit vervelen. Heerlijk eten voor een mooie prijs en personeel ouderwets vriendelijk. Hier voel je je welkom, kortom een aanrader.