De Arcade

Meer informatie over restaurant De Arcade

Maandag 10:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
DJanssen91 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Een bewolkte zomeravond bij De Arcade in Drunen. We komen hier met regelmaat en het is eigenlijk altijd prima. Vandaag was het toch anders als anders... allereerst moeten wij bijna 10 minuten wachten tot de dame van de bediening, die bezig was met het terras opruimen al om 21.00u, na onze hand opsteken kwam helpen. Drinken werd vrij snel gebracht, alleen de hapjeskaart was blijkbaar minder belangrijk dan het opruimen van het terras. Naast ons zaten er nog zo'n 10 tafels waarvan zeker de helft de aandacht wilde van het personeel.

We komen hier graag en hopen hier deze ervaring niet meer mee te maken. Aandacht voor de gast moet voorop staan en het opruimen moet een bijzaak zijn! We voelden ons totaal niet welkom.
We betalen er overigens voor... jammer.
KarinLeontine .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Altijd prettig om hier te zijn. Voor een bakje koffie of thee, een borrel, lunch of diner. Het kan hier allemaal en met een leuke kaart. Keus genoeg qua vlees, vis of vegetarisch. Deze keer had ik een scandinavisch spinaziesoepje met zalm en garnaaltjes, erg lekker. Als hoofdmaaltijd een overgegaarde roodbaarsfilet met een romigere saus als ik gedacht had (viel beetje tegen vanwege het romige, smaak was prima) en als dessert aan tafel geflambeerde aardbeien met vanille-ijs en slagroom, espresso'tje na. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Op een zaterdagmiddag voor de lunch hier terechtgekomen. Alle tafeltjes waren bezet, op één na. Hoewel we vrij dicht bij andere tafels zaten, hadden we niet het idee dat het 'hutje mutje' was. Er was een gezellige, relaxte sfeer en de bediening was prima.
We hebben genoten van een runderpasteitje, een salade milano en bij de heerlijke cappuccino van een lekker monchou-gebakje.
Een aanrader als je een brasserie zoekt waar je voor een klein prijsje kunt genieten van een smaakvolle lunch!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Onderweg naar huis gestopt in Drunen voor een lunch: nog een mooie dag, dus op het terras!
Opvallend vriendelijke mannen in de bediening die voor iedereen aandacht hadden en overal snel op reageerden. De bestellingen kwamen vlot door. Een twaalfuurtje voldeed helemaal aan de verwachtingen die je daarvan mag hebben, wel met opvallend lekkere (rauwkost) salade met een - gelukkig - lichte dressing en lekker donkerbruin brood. De andere keuze: "lunchtip"omvatte prima gerookte zalm, goed klaargemaakt roerei en eveneens het lekkere donkerbruine brood en de genoemde salade. Daarnaast een kopje soep naar keuze; die viel op een zachte, romige knoflooksoep. Even stoppen bij Arcade bleek een goede beslissing!
Fonsg .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij Rotterdammers zitten de hele zomer op de camping in Helvoirt en rijden minimaal drie keer per week naar Drunen om bij de Arcade te genieten van de vriendelijk ontvangst, het heerlijke eten en drinken, zoals een lekkere trappist van het vat of een cappuccino. Ook de salades zijn overheerlijk. Op het terras zit je heerlijk bij mooi weer, maar ook binnen is het erg gezellig. Je wordt hier niet direct na het eten weggekeken, zoals dat bij ons in het noorden vaak gebeurd. Een aanrader voor iedereen.
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Gezellige ambiance midden in Drunen. Zeker meer dan een eetcafe, maar niet te chic. Uitgebreide kaart met een maandmenu dat zeker de moeite waard is. Twee van mijn metgezellen gingen voor het maandmenu (25 euro): voorgerecht was tonijn en tomaten salsa op bruchetta. Volgens hen prima, maar niet heel bijzonder. Hoofdgerecht was een lamssteak die mooi rood was. Frietjes waren wat slap, maar niet slecht. Ik koos de ossobuco met penne en pittige tomaten saus. Helaas was de saus totaal niet pittig. wel smaakvol. De ossobuco was goed mals en heerlijk. Andere persoon had de sate, welke goed was. Als toetje bij het maandmenu zat amaretto creme brulee. Wat er precies 'amaretto' aan was bleef onduidelijk. Wel duidelijk dat dit toetje uit de koelkast kwam, maar goed. Al met al leuk om te eten, aardige bediening en het eten is goed, maar niet om direct voor terug te komen. De hele ervaring was positief en dat maakt dat het zeker een leuke avond is bij De Arcade
Banidre .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Hier al erg vaak gegeten en het is altijd weer goed. In het restaurant hangt een gezellige sfeer en de bediening is erg correct en laat nooit lang op zich wachten. De menukaart kent veel variatie met veel seizoensgebonden ingrediënten. Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding erg goed. Je krijgt geen kleine beetjes maar een lekker bord vol. Ik ben vooral fan van hun geitenkaas salade!
ED03 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Erg gezellig en mooi ingericht. Bediening is attent en snel, maar niet te snel waardoor je het gevoel krijgt dat ze je de deur uit willen werken. Gevarieerde menukaart die seizoensgebonden is. Vispalet vooraf is erg lekker en leuk opgemaakt. Maaltijdsalade Corsica met gamba's smaakt heerlijk en is goed gevuld... de grote versie hiervan is dus ook echt groot! De saté is ook goed en er zitten voldoende frietjes en salade bij! Voor een nagerecht zaten wij te vol, maar wat we voorbij zagen komen zag er heerlijk uit! Aanrader!
JohnC48 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Afgelopen zaterdag hebben we hier met vrienden gegeten na een heerlijke fietstocht door de duinen.
We vonden gemakkelijk een tafeltje op het terras en de bediening was snel en accuraat, wat een extra compliment verdient, want het terras was behoorlijk groot en vol.
Dat we dan ook wel wat langer op ons eten moesten wachten, was hiermee verklaard. Maar toen het dan ook kwam, was het smikkelen geblazen, of zoals onze vriend zei:"niet verkeerd", zijn manier om aan te geven dat het heerlijk was.
Twee van ons hadden het menu van de maand met de vis en één met het vlees. De vierde had de mosselen. Alles was goed verzorgd en smakelijk en met een glimlach opgediend.
Jenny .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Wij eten hier regelmatig, of we nu met zijn tweetjes romantisch willen eten, voor een snelle lunch of een uitgebreid familiediner, het is altijd heerlijk genieten en een prettige en snelle service.

De aankleding is erg gezellig, mooi aangekleed en in de zomer kun je heerlijk op het terras zitten in de zon.

Eten is zeer afwisselend, heerlijke maaltijdsalade's (kleine of grote) en lekkere vis en vleesgerechten. Ik vind het altijd prettig dat de bediening heel snel is en alert.
In onderstaande recensies kan ik me dan ook echt niet vinden want ben altijd zeer tevreden. Wel met eten in het weekend even reserveren want het zit altijd stampvol.
Theo56 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Met 6 personen gegeten bij de Arcade. Helaas werd van 2 personen de biefstuk van de haas bijna koud geserveerd. We kregen een nieuwe, warm maar geheel doorbakken. Opnieuw ons beklag gedaan en we kregen een drankje aangeboden . Enige tijd later werd aan 2 personen gevraagd wat ze wilden drinken, aan de anderen werd niets gevraagd. Bij het afrekenen nog maar eens om opheldering gevraagd, het gratis drankje was voor 6 personen. Excuses maar daar schiet je niets mee op. Meer zorgvuldigheid was beter geweest.