De Après Skihut

Stadhuisplein 29 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant De Après Skihut

Party op je bord!

De Après Skihut, meervoudig winnaar Nightlife Award, is met stip de leukste feestkroeg van Nederland. Een kroeg waar student, zakenman en bouwvakker samen de polonaise lopen. De ene keer vooruit, de volgende keer achteruit of hinkend op één been. Wie ooit in De Après Skihut is geweest, zit nooit meer om een anekdote verlegen.

Meer informatie over restaurant De Après Skihut

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 04:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 05:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
6,6
Misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Laatst hier gegeten en dit was prima. Je moet niet te veel verwachten als je hier gaat eten. Snelle hap en betaalbaar. Service viel tegen. We werden al voordat we überhaupt naar binnen gingen naar binnen gelokt door een man die ons gratis drankjes beloofde. Vreemd... voor een restaurant. eenmaal binnen moet je moeite doen om te mogen bestellen. Decor is prima en eenmaal binnen (voor een toilet bezoek) werd het ons steeds meer duidelijk dat dit een feestcafe is... Leuk voor de jeugd maar ons zie je hier niet meer.
Dagmar F.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Erg leuk om even snel te eten. Wij waren hier een dagje te winkelen, dus dan was dit een goeie optie. Wij hadden de vegetarische schotel besteld. Erg lekker, maar dit was een soort pasta, geen vegetarische schotel. Het personeel was vriendelijk en vlot. Het decor was op zich wel prima, alleen de wc was extreem klein en niet netjes.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat hebben wij hier gisteren heerlijk gegeten! Moeders nam de dagschotel, kipsalade, biefstuk, creme brulee. De salade heerlijke dressing, biefstuk wat stevig maar lekker, creme brulee zeer smakelijk en dat voor €12,50! Zeker een aanrader. Ik had de carpoccio en de tournedos. De carpaccio was erg lekker, maar wat aan de kleine kant. De tournedos was super mals! Wij hebben echt genoten en komen zeker weer eens langs.
J.hodzelmans .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vriendelijke en attente jonge dame die ons bediende. Zij bleef contact houden en was daarbij toch niet opdringerig. Wij gaan zeker nog eens terug.
Mirthe93 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Tussen de middag ging ik met een semi-zakelijk contact een hapje eten bij de Skihut. We kozen allebei een broodje (op de lunchkaart onder 'broodjes'), waarbij we allebei het menu aanwezen op de kaart. Ik koos een de kwekkeboom kroket (€ 4,50). Vervolgens kreeg ik brood met twee krokketten. Nog niets aan de hand, er zullen wel twee kroketten bij het menu hebben gezeten en bij mij ging er geen lampje branden.

Vervolgens kregen we de rekening waarop mijn menu € 7,50 was. Ik snapte er niets van en ging kijken op de kaart. Nu blijkt even verderop op de kaart, er ook een menu te zijn met twee kroketten met brood of friet (keuze). Dit menu staat onder warme gerechten (tezamen met de biefstuk etc, terwijl wij voor de lunch kwamen). Vervolgens zeg ik tegen de vriendelijke ober dat er volgens mij iets is misgegaan omdat ik het menu van € 4,50 had besteld. Mij is namelijk ook nooit de keus gegeven of ik friet of brood wilde. De ober ging dit navragen aan vermoedelijk zijn leidinggevende. Dit meisje blafte de vriendelijke ober af (zelf wij hoorde het van een afstandje) dat ik dat dan maar eerder had moeten zeggen toen ik mijn bord voor mij kreeg. Dit is de omgedraaide wereld. Ik vraag om een menu, terwijl ik deze aanwijs. Ik krijg het verkeerde menu (terwijl ik dit nog niet doorhad) en omdat er een fout wordt gemaakt in de keuken had ik dit maar moeten weten en zeggen en moet ik door hun fout een hoger bedrag betalen. Ik vond het erg sneu omdat de ober ons goed geholpen had en hij zo behandeld werd door zijn vermoedelijk leidinggevende. Ik heb de rekening maar betaald, maar ik vind het heel jammer dat de klant moet 'boeten' voor een fout van het restaurant.