De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

• Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel uitstekende bediening. Het eten was zeer goed en het eten in de serre was een aangename ervaring.
René V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben rustig en heerlijk gegeten. De bestelling opvragen mocht wel iets vlotter, eenmaal opgenomen verliep het vlot. Nette bediening en juiste porties eten. Fijn dat er heaters waren op het overdekte terras.
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met een vriendin gisteren bij de Appel gegeten met de AH actie. super leuk dat je van de hele menukaart 3 gangen mag kiezen! De goedkoopste gerechten van 1 persoon worden dan weer van de rekening geschrapt. Er stond ook dat de gemiddelde menu prijs dan op 25 euro Per persoon zouden komen. Ons rekening was maar 37,85 in totaal met drankjes erbij. Dus dat is nog goedkoper als verwacht en het was super lekker en flinke porties. Er kwamen zelfs nog frieten salade en aardappelgratin bij de hoofdgerechten. Wij zaten in een soort kleine knusse serre. Buiten is een heel gezellig ingericht overdekt terras waar je kunt roken tussendoor. De bediening was heel oplettend en erg vrolijk en vriendelijk. Wij komen zeker nog eens als we in de buurt zijn.
jokefien H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op de AH. pagina stonden 3 E's en dat een menu bij De Appel E25,- kostte.

In werkelijkheid bestond dit menu niet en konden we van de hele kaart kiezen.

We waren nu wel veel duurder uit. Een menu kostte nu vanaf E 35,-.

De kwaliteit en bediening waren goed.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben hier prima gegeten. Gereserveerd via AH restaurant actie met vermelding dat wij een gezellig tafel graag hebben. Maar wij zaten vrij dichtbij toilet en dat was niet zo gezellig. Verder was de service en eten prima. Misschien moeten wij volgende keer vermelden dat wij in de serre willen zitten of zo.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Fijn en gezellig erg genoten van heerlijk eten en bijzondere vriendelijke en rustige sfeer en de kwaliteit van het eten was bijzonder goed
Marie-José T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super gezellig, vriendelijke bediening, heerlijk eten en ook nog een extraatje gehad omdat ik jarig was.
Wij komen hier zeker weer.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten en super vriendelijke bediening!
Rita C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Menukaart is heel divers, er is van alles mogelijk en veel aandacht geschonken aan detail wat er op bord wordt geserveerd. We hebben heerlijk gegeten en een super a onder gehad.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De ontvangst was allerhartelijkst en we konden gezellig in de serre plaatsnemen. Wat opviel was de sigarettenrook binnen, jammer en storend. De uiensoep viel wat tegen met name door de dikke plak kaas en het hele broodje. Moeilijk te eten ook. De schnitzel was prima de vis was een beetje te droog. De bijgerechten prima en de hoeveelheid was goed. Het toetje: de hangop was bijna niet te proeven door de veel te grote hoeveelheid rood fruit.
Joukje S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Erg vriendelijk personeel. We hadden ons teckeltje mee en ze kwamen gelijk met een bakje water. Daar score je bij ons al mee. Het eten was lekker. Kortom, we hebben genoten!
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een wat mindere ervaring, dit keer. We aten met een AH spaarkaart, misschien dat het daaraan lag? Volgens de website mag je gewoon van de menukaart kiezen. Helaas hold dit niet voor de mosselen. Die vielen buiten de aanbieding. Wat een onzin. Voorgerechten waren prima en drankjes kwamen vlot. Hoofdgerechten waren minder. Te lang onder de lamp bij de uitgifte gestaan? Ribbetjes waren droog en lauwwarm. Nagerechten waren weer prima.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zeer cliëntgerichte ontvangst. Doelmatige kaart en een ontspannen ambiance. Service is erg Twents dus gemoedelijk en vriendelijk.
Angelique F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Eten was lekker, maar bediening en service kan beter. Had aangegeven dat ik een doggybag wilde, maar 't was weggegooid. Daarnaast stond er een dessert op de kaart van koffie met wat lekkers, maar toen ik vroeg of het lekkers weggelaten kon worden omdat ik vol was, werd de koffie apart gerekend en niet meer als toetje (eentje zou dan dus gratis zijn). Beetje jammer.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gegeten met AH menu tijdens onze vakantie, het was heerlijk weer, het hele terras zat geheel vol, een goed teken.

We hadden de keuze uit het gehele diner menu, carpaccio was heerlijk, misschien een klein zuurtje door de sla, zou het nog lekkerder maken. Daarna Wiener schnitzel met roomsaus en de keuze uit frietkot aardappel gratin. Vlees was mals en aardappelgratin lekker, als nagerecht hadden we hangop met bosvruchtensaus, bij mij was die te zuur!!! En teveel en daardoor te overheersend, proefde geen hangop, het ijs was weer overheerlijk.

We hebben ontzettend genoten. Bediening was vriendelijk. Een restaurant waarbij de volgende keer weer naartoe zouden gaan!!! Helaas is het voor ons te ver weg????
donald H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het eten was heerlijk, maar vermoedelijk omdat door het warme weer het restaurant erg vol was duurde de bediening vrij lang.
Mwolthuis W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met de ah kaart prima prijs,goed gegeten,prima bediening. voorgerecht garnalen heerlijk,sate v.d.haas heerlijk ,schnitsel iets minder te dik,hoeveelheid was meer dan genoeg.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gezellige sfeer, fijn onthaal. Alles van de kaart was mogelijk. Fantastische gerechten, de keus was moeilijk. Maar ontzettend lekker! Credits voor de kok! Zeker een aanrader voor een mooie prijs. 46euro voor zes prachtige gerechten, top, voor twee personen zeker niet duur!
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
weer lekker gegeten, goede en ruime keuze aan vegetarische gerechten en ook voor de vleeseters een goed adres, nette bediening
MLBC S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wij waren hier al eerder geweest en toen was het beslist beter dan deze keer.voor lunch komen we nig wel terug,maar voor diner ho maar.