De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

Carolien N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was super, we hebben alle gerechten vlot gekregen en fijn gekletst met de gastvrouw die wel van een beetje humor houdt (leuk!!). Ook erg gezellige sfeer binnen! We komen zeker nog eens terug.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ruim 3 kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht! Toen kwam ook het excuus dat het een beetje lang had geduurd. Had men beter eerder kunnen aangeven, gaven ze ook toe, maar daar hadden we nu niks meer aan. Toetje werd super-snel geserveerd ....
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening goed.. Enige wat wel opviel was dat het personeel op elkaar aan het katten waren. Doe dit achter de schermen.
ingrid.krabbe .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren met 6 personen. We konden kiezen uit de hele menukaart. De uitleg over de AH-actie was zeer duidelijk.
Er gingen wel een paar kleine dingen mis (de 6e persoon moest lang wachten op haar voorgerecht, geen opscheplepels bij de garnituren, geen slagroom op het bestelde dessert). De kwaliteit van het eten was uitstekend. De bediening zeer vriendelijk. We komen zeker nog weer terug.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was goed, alleen het vlees was net iets te lang gebraden.
Verder was het uitstekend.
Bediening was vlot en vriendelijk.
Frederike H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Als altijd prima. Keuze uit de hele kaart. jammer dat tonijncarpaccio niet voorradig was. en minpuntje: kommetje voor botjes en doekjes voor handen schoonmaken ontbraken bij de spare ribs.
AGJ V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vrijdag 20 oktober heerlijk saampjes weer eens uit eten geweest. Dit keer voor "de Appel" gekozen, mede door de goede recensies. De ontvangst was hartelijk,de bediening vlot en vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was heerlijk,we konden gewoon van de kaart kiezen. Ze gaven ons ook de gelegenheid om er lekker van te genieten en hadden dan ook niet het idee dat we voort moesten maken. Kortom een aanrader en een dikke duim voor het personeel.
Erika H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben zalig gegeten. Met de AH kaart gereserveerd. Een zeer ruime keuze uit de menukaart.
De bediening zeer adequaat en vriendelijk. Gezellig! Een echte aanrader!
J.a.j.kok K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima restaurant. Met AH kaart daar heel fijn getafeld. Een echte aanrader Vriendelijk bediening.Nemen echt notitie van hun klanten
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten met de hele familie. Bediening was gezellig en goed. Een echte aanrader voor iedereen
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. De bediening was goed en snel. Het eten was goed. Je krijgt de keuze uit de hele diner kaart zodat je het duurste moet betalen en de goedkoopste gratis hebt.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel uitstekende bediening. Het eten was zeer goed en het eten in de serre was een aangename ervaring.
René V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben rustig en heerlijk gegeten. De bestelling opvragen mocht wel iets vlotter, eenmaal opgenomen verliep het vlot. Nette bediening en juiste porties eten. Fijn dat er heaters waren op het overdekte terras.
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met een vriendin gisteren bij de Appel gegeten met de AH actie. super leuk dat je van de hele menukaart 3 gangen mag kiezen! De goedkoopste gerechten van 1 persoon worden dan weer van de rekening geschrapt. Er stond ook dat de gemiddelde menu prijs dan op 25 euro Per persoon zouden komen. Ons rekening was maar 37,85 in totaal met drankjes erbij. Dus dat is nog goedkoper als verwacht en het was super lekker en flinke porties. Er kwamen zelfs nog frieten salade en aardappelgratin bij de hoofdgerechten. Wij zaten in een soort kleine knusse serre. Buiten is een heel gezellig ingericht overdekt terras waar je kunt roken tussendoor. De bediening was heel oplettend en erg vrolijk en vriendelijk. Wij komen zeker nog eens als we in de buurt zijn.
jokefien H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op de AH. pagina stonden 3 E's en dat een menu bij De Appel E25,- kostte.

In werkelijkheid bestond dit menu niet en konden we van de hele kaart kiezen.

We waren nu wel veel duurder uit. Een menu kostte nu vanaf E 35,-.

De kwaliteit en bediening waren goed.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben hier prima gegeten. Gereserveerd via AH restaurant actie met vermelding dat wij een gezellig tafel graag hebben. Maar wij zaten vrij dichtbij toilet en dat was niet zo gezellig. Verder was de service en eten prima. Misschien moeten wij volgende keer vermelden dat wij in de serre willen zitten of zo.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Fijn en gezellig erg genoten van heerlijk eten en bijzondere vriendelijke en rustige sfeer en de kwaliteit van het eten was bijzonder goed
Marie-José T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super gezellig, vriendelijke bediening, heerlijk eten en ook nog een extraatje gehad omdat ik jarig was.
Wij komen hier zeker weer.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten en super vriendelijke bediening!
Rita C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Menukaart is heel divers, er is van alles mogelijk en veel aandacht geschonken aan detail wat er op bord wordt geserveerd. We hebben heerlijk gegeten en een super a onder gehad.