De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
lekker gegeten, een aanrader! wel jammer dat zo spaarzaam met patatjes wordt omgegaan.
Diane R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
In de middag was de bediening prima maar toen het vanaf een uurtje of 5 drukker werd was er minder oog voor de klant. De glazen zijn niet schoon!
De sfeer is echter prettig
Eduard W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Goede prijs-/kwaliteit verhouding, waarbij ook een aangename bediening plaatsvond. Een daghap kan hier zeker aanbevolen worden!
Sardientje80 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
in de serre bij het raam voelt het wat koud als de wind er op staat. En je kunt het pand niet binnen komen zonder door de rook te moeten lopen.
przijlstra .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gegeten in een prima ambiance. Het eten was heerlijk en de bediening was zeer correct en vlot. Toen er even iets door een misverstand mis ging werd dit snel en goed hersteld.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten voor een mooie prijs. Zo vlak voor kerst erg druk, maar gezellig. We komen zeker terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Goede bediening en de prijs - kwaliteit is prima.
Komen zeker weer terug of met vrienden of met ons tweeen.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in wintertuin en het was er gezellig druk. De bediening was aardig en attent. We komen zeker een keer terug
Gerda-Nienke T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik had liever gelijk of 10 minuten na de bestelling van het drinken de kaart voor het eten gehad nu moesten we er om vragen.
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super leuk eetcafé met goede bediening en lekker eten en drinken!
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het blijft een feestje om bij De Appel te borrelen en eten. De sfeer en bediening zijn voor Hengelo uniek. Je voelt je zeer welkom
Nick J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellige inrichting. Klein foutje gemaakt door de bediening maar verder goede service. Eten was lekker. Drukte was te verwachten op een vrijdag maar de bediening ging er goed mee om.
Erica M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Daghap was om 18.00 al op, dit is de 2keer binnen een maand.
Bestelde stokbrood bij verkeerde tafel afgeleverd. Bij ontdekking is het bestelde stokbrood alsnog geleverd. Maar dit was nog niet, toen het bestelde hoofdgerecht uit geserveerd werd.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Een leuk restaurant met prettige bediening. Jammer dat de Hamburger wat tegenviel. Door het vocht van de tomaten was het broodje nogal 'doorweekt'.
Trudi N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door personeel die uitstraalde dat ze plezier hebben in hun werk. Een vlotte gezellige bediening.
Het eten was heerlijk, geen overdreven hoeveelheden, precies goed!
Arian V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Alles was prima voor elkaar. Alleen jammer dat de daghap om 19:00 al niet meer te verkrijgen was. Ook werd er geen alternatief voor geboden. Dat zie ik wel als een gemiste kans.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de AH bon, je mag van de hele kaart kiezen en het eten is heerlijk! Het is een mooi groot restaurant met een inrichting van een bruin café! Wij zaten in de serre die sfeervol is ingericht! De bediening is heel aardig en behulpzaam. Een absolute aanrader ????
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was prima , alleen je zat bijna bij elkaar op schoot, te dicht op elkaar, zeer rumoerig, prijs was oke,
we zouden er niet weer voor kiezen, vinden dit iets voor de jongere
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was een gezellige avond met vrienden. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. Het was gezellig druk en het eten was prima.
Pamela P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Mijn zoon en ik aten spareribs. Hij vond ze prima, ik had ze liever iets meer gaar gehad. Ik ben nl van mening dat spareribs makkelijk van het bot moeten gaan