De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Lekker gegeten het was er erg gezellig ,een aanrader wij hadden de goede recensie gehoord van onze schoondochter en zoon ,prima en vriendelijk personeel !!!
leoniew_1994 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Het eten was lekker en werd op tijd geleverd. Soms moesten we een beetje lang wachten tot onze bestelling werd opgenomen, maar verder was de service prima.
Rosanne E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten, we zaten helemaal vol, we konden ons kinderijsje zelfs niet helemaal op. Top bediening en top service. We werden hartelijk ontvangen.
Jetjews .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
We hebben hier met de AH actie heerlijk gegeten. Heel fijn is dat je gewoon vrij mag kiezen uit de kaart. De porties zijn bij alle gerechten meer dan voldoende en heerlijk bereidt. Wij waren er pas om 20.15 uur, maar werden op een gemoedelijk tempo welkom geheten en bediend. We mochten kiezen of we binnen of buiten wilden zitten. Het stokbrood met kruidenboter is bijna een half stokbrood, dit werd vooraf of netjes vermeld. En als we niet de AH Actie hadden, dan kon je dit prima delen. Het vlees van de big appel mixed grill was allemaal heel goed bereidt. En het toetje was ook echt genieten. Wij vonden het juist prettig dat de gerechten niet heel snel elkaar op volgende. Zo had je tijd om tussendoor ook even "uit te buiken" . Wij hebben het niet als traag ervaren.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
We hebben net heerlijk gegeten bij de Appel. De bediening was prima. We werden vlot geholpen. We konden zelf een voor-hoofd en nagerecht kiezen van de dinerkaart. Super!
We komen hier zeker nog weer terug.
rozet .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Vrije keuze in menu dat is heel fijn, de hoeveelheid is ruim voldoende, gezellig druk. De bediening verliep niet helemaal naar wens. Verder een grote aanrader.
lurbanus .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
mooi restaurant net buiten het drukste centrum" in het centrum". lekker plaatsje op het stemmige terras, snelle bediening en keuze uit alle gerechten. jonge joviale en zeer vriendelijke bediening. suuperlekkere gerechten. twentse ham en champignons in bierbeslag als voorgerechten, zalm en Loutjes snitsel met oma's paprikasaus als hoofd en cheesecake!!! en sabayon als toetje.
alles werd zeer gesmaakt!!! top brasserie!!!
busscher250 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Eten was prima, bediening niet. Hoofdgerecht was vergeten door te geven, eindelijk het hoofdgerecht binnen, patat kwam nadat we het hoofdgerecht ophadden. Op de drankjes moesten we lang wachten, waardoor we zelf het initiatief namen om naaf de bar te gaan en te bestellen. We waren een leuke klant: 4 personen, voor, hoofd en nagerecht, tevens veel drankjes. Toch hebben ze omzet en fooi laten liggen door de onoplettende bediening, jammer.
chengelo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Wij hebben een uur gewacht op het hoofdgerecht, vervolgens moesten wij een half uur wachten tot dat er werd afgeruimd, om vervolgens na 40 minuten het toetje te ontvangen.
mariska68looijenga .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Appel. Genoeg keuze, goede kwaliteit, vriendelijk en hulpvaardig personeel en kwaliteit prijs verhouding prima. Gezellig in de serre gegeten. Zeker een aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
We hebben net heerlijk gegeten bij de Appel. We hadden met de AH-actie keuze uit alle voor-, hoofd- en nagerechten. Veel keuze en ontzettend lekker. Het personeel is erg vriendelijk en snel. Absoluut een aanrader! Jammer genoeg wonen wij te ver weg om vaker te gaan.
dijkver .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Gezellige locatie met uitstekende buitenfaciliteiten. Eerlijke spijzen en goede huiswijnen. Het beviel zo goed dat we 5 dagen later opnieuw een AH reservering hebben gedaan.
Hellen G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Gewoon gezellig en relaxed. We gaan er vast nog wel een keer naartoe.
Ik had wel wat meer vegetarische gerechten op de kaart willen zien.
John L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
gewone Franse kaart, met een klassieker: slakken in kruidenboter in slakkenhuisjes, lekker retro! Alleen bonbons waren iets te zoet
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Vandaag met de actie van Albert Heijn hier gegeten.
Duidelijke uitleg vooraf.
Mooi voorgerecht, heerlijke spare ribs en een lekker toetje. Drankje mocht wat kouder zijn.
Al met al goed gegeten voor een speciale prijs, met dank aan de sponsor
Renilde V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Super dat ze nu ook een daghap hebben bij de Appel! Word altijd vriendelijk geholpen, lekker laagdrempelig. Lekker eten, fijn dat je ook na 17 uur een broodje kan bestellen!
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Erg lekkere entrecote gegeten, maaltijdsalade was ook erg goed.
Van de inrichting krijg je een warm gevoel, en het terras is erg gezellig.
De bediening was uiterst vriendelijk.
We komen snel terug!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Goed eten, prima prijs/kwaliteit verhouding.
Het personeel is bekwaam&vriendelijk.
Qua sfeer heeft het alles wat een donkerbruin eetcafe moet hebben, lekker ongedwongen..
Aanrader.
Janet G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Ik heb bij de appel heerlijk gegeten de daghappen smaken voortreffelijk vooral de eigen gemaakte gehaktbal! Bediening is erg klantvriendelijk en de inrichting is zoals een bruine kroeg hoort te zijn.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Gezellige bruine kroeg. Spareribs, gevuld kipfiletje, saté.. Allemaal goed. Gezellig rumoerig, maar niet zo dat je elkaar niet kunt verstaan. Personeel is ongewoon vriendelijk. We komen snel een keer terug.