De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

busscher250 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Eten was prima, bediening niet. Hoofdgerecht was vergeten door te geven, eindelijk het hoofdgerecht binnen, patat kwam nadat we het hoofdgerecht ophadden. Op de drankjes moesten we lang wachten, waardoor we zelf het initiatief namen om naaf de bar te gaan en te bestellen. We waren een leuke klant: 4 personen, voor, hoofd en nagerecht, tevens veel drankjes. Toch hebben ze omzet en fooi laten liggen door de onoplettende bediening, jammer.
chengelo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Wij hebben een uur gewacht op het hoofdgerecht, vervolgens moesten wij een half uur wachten tot dat er werd afgeruimd, om vervolgens na 40 minuten het toetje te ontvangen.
mariska68looijenga .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Appel. Genoeg keuze, goede kwaliteit, vriendelijk en hulpvaardig personeel en kwaliteit prijs verhouding prima. Gezellig in de serre gegeten. Zeker een aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
We hebben net heerlijk gegeten bij de Appel. We hadden met de AH-actie keuze uit alle voor-, hoofd- en nagerechten. Veel keuze en ontzettend lekker. Het personeel is erg vriendelijk en snel. Absoluut een aanrader! Jammer genoeg wonen wij te ver weg om vaker te gaan.
ellen.kuper .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
We hebben erg gezellig in de serre gezeten.De bediening was bijzonder vriendelijk. Alles was heerlijk maar de cheesecake is n topper!!
csneekes .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
De gerechten zagen er prima uit, goed verzorgd, mooi opgemaakt, smaakten heerlijk. Een minpunt waren de lange wachttijden voor en tussen de gerechten.
dijkver .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Gezellige locatie met uitstekende buitenfaciliteiten. Eerlijke spijzen en goede huiswijnen. Het beviel zo goed dat we 5 dagen later opnieuw een AH reservering hebben gedaan.
Hellen G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Gewoon gezellig en relaxed. We gaan er vast nog wel een keer naartoe.
Ik had wel wat meer vegetarische gerechten op de kaart willen zien.
John L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
gewone Franse kaart, met een klassieker: slakken in kruidenboter in slakkenhuisjes, lekker retro! Alleen bonbons waren iets te zoet
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Vandaag met de actie van Albert Heijn hier gegeten.
Duidelijke uitleg vooraf.
Mooi voorgerecht, heerlijke spare ribs en een lekker toetje. Drankje mocht wat kouder zijn.
Al met al goed gegeten voor een speciale prijs, met dank aan de sponsor
Renilde V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Super dat ze nu ook een daghap hebben bij de Appel! Word altijd vriendelijk geholpen, lekker laagdrempelig. Lekker eten, fijn dat je ook na 17 uur een broodje kan bestellen!
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Erg lekkere entrecote gegeten, maaltijdsalade was ook erg goed.
Van de inrichting krijg je een warm gevoel, en het terras is erg gezellig.
De bediening was uiterst vriendelijk.
We komen snel terug!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Goed eten, prima prijs/kwaliteit verhouding.
Het personeel is bekwaam&vriendelijk.
Qua sfeer heeft het alles wat een donkerbruin eetcafe moet hebben, lekker ongedwongen..
Aanrader.
Janet G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Ik heb bij de appel heerlijk gegeten de daghappen smaken voortreffelijk vooral de eigen gemaakte gehaktbal! Bediening is erg klantvriendelijk en de inrichting is zoals een bruine kroeg hoort te zijn.
laurens63 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Hamburger was droog, salade met geitenkaas was met grote slierten, eten na melding bij bediening bijna onaangeroerd retour gedaan, geen klantvriendelijke respons van bediening arrogant gedrag bediening
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Gezellige bruine kroeg. Spareribs, gevuld kipfiletje, saté.. Allemaal goed. Gezellig rumoerig, maar niet zo dat je elkaar niet kunt verstaan. Personeel is ongewoon vriendelijk. We komen snel een keer terug.