De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

Sardientje80 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
weer lekker gegeten, goede en ruime keuze aan vegetarische gerechten en ook voor de vleeseters een goed adres, nette bediening
MLBC S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wij waren hier al eerder geweest en toen was het beslist beter dan deze keer.voor lunch komen we nig wel terug,maar voor diner ho maar.
coralukas .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Tijdens midweekje fietsen Hengelo hebben we op onze aankomstdag met 6 personen gegeten bij De Appel. De ontvangst was enthousiast en het eten echt heerlijk. Genoeg keus van de kaart. Kortom het was een topavond mede dankzij de bediening. Nog bedankt!
newigt W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hadden de ahkaart 2de menu gratis en werden allerhartelijkst ontvangen bij de Appel er werd uitgelegd dat we drie gangen konden kiezen van de kaart en de duurste gerechten zouden afgerekend worden. We hadden alle twee de tomatensoep, die was heerlijk. Als hoofdgerecht kozen we ook alle twee de zalm, lekkere grote moot met wat groeten en apart een bakje sla, frietjes en gegratineerde aardappels. Als nagerecht koos mijn vriendin een dame blanche, zelf heb ik de zelfgemaakte magnums genomen, daar vond ik zelf te weinig smaak aan zitten en de slagroom was uit een gewone spuitbus en was snel zacht dat was wel jammer. Al met al wel een geslaagd diner.
L T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten.....
Komen zeker terug.
Fijn dat je kunt kiezen van de hele kaart en dat ze ook op maandag open zijn..
Goede sfeer
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wanneer je meerdere kaarten inlevert, betaal je de duurste gerechten! Er worden geen prijzen tegen elkaar weggestreept! Dit was vooraf niet helemaal duidelijk.
dienekevanklink .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Leuke, gezellige en ongedwongen eettent. Wij hebben erg lekker gegeten en heerlijk buiten kunnen zitten. Geen probleem om halverwege van tafel te veranderen omdat wij die leukeuker vonden. Bijzonder vriendelijk personeel.
Royale porties.
Anita E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Altijd heerlijk en gezellig. Ook dit keer weer lekker gegeten en een leuke avond gehad! De mosselen waren goed op smaak.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Bij binnenkomst meteen goede ontvangst. Het eten is goed, tevens mooie prijs/kwaliteitsverhouding.
Daniela V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De bediening was vooral druk met elkaar. We hebben meerdere keren moeten vragen om iets te bestellen en dan nog waren ze kortaf. Erg jammer.
Beau W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Al een aantal keer gegeten. De gerechten zijn prima en er is goede en vriendelijke service!
Wietse O.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Kwam heel vroeger wel eens bij de appel en was voor het eerst sinds jaren weer in Hengelo.. heerlijk gegeten , surf en turf, erg lekkere wijntjes en trots en behulpzaam personeel.. en de prijs kwaliteit is ook goed... mooi gedaan...
Lies G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
E Appel is een uitstekend restaurant Dit restaurant is aan iedereen aan te bevelenHet is er rustig, geen harde muziek en een vlotte bediening, een zeer goede keuken.
Het ligt midden in het centrum van Hengelo..

E>G.
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten. Biefstuk lekker mals en correcte bediening. Terras super gezellig ! Mooiste terras van Hengelo en omgeving!
Komen zeker weer terug.
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
De gerechten, voor, hoofd en na waren prima verzorgd. De princiepe bij de Appel is dat je het laagst gepijsde voor, hoofd en nagerecht met de AH restaurantbon gratis krijgt. We waren erg tevreden. Zei vermel;d, we aten op een prachtige lentedag (temp. 30 graden) op een fleurig ingericht terras.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ze waren ons na het voorgerecht iets te lang uit het oog verloren, maar verder prima bediening. Lekker Etten voor prima prijs.
muller-atema M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gastvrij en heel klant vriendelijk, je kunt zowel binnen als buiten(afgeschermd) eten,het eten is per dag verschillend en is buiten de kaart om, te bestellen. Echt een aanrader!
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Personeel erg vriendelijk, eten was prima!! Eten: verkeerd menu gekregen, bijhorende aardappelen en groente kwam pas op tafel toen het vlees al op was, na bestelde patat bleef uit! Drankjes duurde erg lang, spa rood was op!
Laatste rondje niet meer op gewacht!
D.G. G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wij zijn na 26 april nog een keer wezen eten bij de Appel en toen was de bediening iets minder en de hamburger niet goed gaar.
Dit vonden we een minpuntje. Wij hadden het idee dat er te weinig personeel aanwezig was voor de drukke vrijdagavond. Op de 26e was het goed!
Met het tweede menu gratis waren wij wel echt tevreden!!!
Daarom nog eens terug gegaan naar dit gezellige restaurant.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten was prima. Wat lang moeten wachten op eten , ze hadden ons vergeten. Dit werd goed opgelost door gratis drankje na het diner en 3 x excuus. Wel voor herhaling vatbaar.