De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

• MasterCard
Beau W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Al een aantal keer gegeten. De gerechten zijn prima en er is goede en vriendelijke service!
Wietse O.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Kwam heel vroeger wel eens bij de appel en was voor het eerst sinds jaren weer in Hengelo.. heerlijk gegeten , surf en turf, erg lekkere wijntjes en trots en behulpzaam personeel.. en de prijs kwaliteit is ook goed... mooi gedaan...
Lies G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
E Appel is een uitstekend restaurant Dit restaurant is aan iedereen aan te bevelenHet is er rustig, geen harde muziek en een vlotte bediening, een zeer goede keuken.
Het ligt midden in het centrum van Hengelo..

E>G.
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten. Biefstuk lekker mals en correcte bediening. Terras super gezellig ! Mooiste terras van Hengelo en omgeving!
Komen zeker weer terug.
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
De gerechten, voor, hoofd en na waren prima verzorgd. De princiepe bij de Appel is dat je het laagst gepijsde voor, hoofd en nagerecht met de AH restaurantbon gratis krijgt. We waren erg tevreden. Zei vermel;d, we aten op een prachtige lentedag (temp. 30 graden) op een fleurig ingericht terras.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ze waren ons na het voorgerecht iets te lang uit het oog verloren, maar verder prima bediening. Lekker Etten voor prima prijs.
muller-atema M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gastvrij en heel klant vriendelijk, je kunt zowel binnen als buiten(afgeschermd) eten,het eten is per dag verschillend en is buiten de kaart om, te bestellen. Echt een aanrader!
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Personeel erg vriendelijk, eten was prima!! Eten: verkeerd menu gekregen, bijhorende aardappelen en groente kwam pas op tafel toen het vlees al op was, na bestelde patat bleef uit! Drankjes duurde erg lang, spa rood was op!
Laatste rondje niet meer op gewacht!
D.G. G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wij zijn na 26 april nog een keer wezen eten bij de Appel en toen was de bediening iets minder en de hamburger niet goed gaar.
Dit vonden we een minpuntje. Wij hadden het idee dat er te weinig personeel aanwezig was voor de drukke vrijdagavond. Op de 26e was het goed!
Met het tweede menu gratis waren wij wel echt tevreden!!!
Daarom nog eens terug gegaan naar dit gezellige restaurant.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten was prima. Wat lang moeten wachten op eten , ze hadden ons vergeten. Dit werd goed opgelost door gratis drankje na het diner en 3 x excuus. Wel voor herhaling vatbaar.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst. We kregen een plekje in de serre, waar het al gezellig druk was. We namen een plankje brood, met kruidenboter en knoflooksaus. Er worden dan drie soortenbrood geserveerd, waarbij vooral de knoflooksaus goed smaakt. Hiervan hebben we zelfs nog een bakje bij gevraagd. Als hoofdgerecht hadden we het Appeltje van de dag, vandaag spareribs. Geserveerd met frites en een lekker pittig chilisausje. Nagerechten ook prima in orde en de rekening viel mee.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten bij restaurant de Appel is ons erg goed bevallen. Het eten was erg lekker en er hing een gezellige sfeer. De bediening was erg vriendelijk en we werden snel en goed geholpen.
I.G.J. K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
voor de 4 de x hier gegeten met 5 personen en het was weer voortreffelijk prima eten de schnitzels waren botermals en de bijlagen waren ruim voldoende en weer een vlotte bediening ! We komen zeker gauw weer
Quirina .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zalm en kip in het pannetje waren prima, kabeljauw was wat vlak van smaak, bij de spareribs zat alleen chilisaus en geen leeg bordje voor de botjes, was verder wel lekker. 1 stokbrood met sausjes is bijna genoeg brood voor 4 personen. Arretjes-cake waren 2 mooie grote stukken en koffie met lekkers mocht ook muntthee met lekkers zijn.
Rensskee .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor een dinsdagavond zat het restaurant behoorlijk vol, gezellig! We hebben erg lekker gegeten en geholpen door vriendelijk personeel. Alleen het nagerecht opnemen duurde iets langer.
Zeker aanrader om er te gaan eten!
IneBennie .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gewoon keuze uit alle gerechten die op de kaart staan, de goedkoopste krijg je gratis! Hartstikke mooi! Verder leuk restaurant, goede bediening. Kom er nog wel een keer vaker!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
het eten was goed maar het duurde lang voor het opgediend werd. personeel had het te druk en we moesten herhaaldelijk om drank vragen
Tonnie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig gegeten in de serre , eten was goed en ook de bediening was netjes en aardig
Enige min puntje was dat de tafel aan de kleine kant was voor 4 personen
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Appel. Voor de laatste keer met een spaarkaart van AH. Prima uitleg van de bediening. Voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren echt voorbeeldig. Kortom, een zeer saaie recensie, want we hebben geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. Tot de volgende keer!
Joyceoh .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het is er altijd gezellig, ze hebben er lekker en betaalbaar eten en de bediening is ook echt goed en gezellig. Echt een aanrader!