De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

• Mastercard
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Appel. Voor de laatste keer met een spaarkaart van AH. Prima uitleg van de bediening. Voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren echt voorbeeldig. Kortom, een zeer saaie recensie, want we hebben geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. Tot de volgende keer!
Joyceoh .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het is er altijd gezellig, ze hebben er lekker en betaalbaar eten en de bediening is ook echt goed en gezellig. Echt een aanrader!
Phineke H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met ah bon gegeten,We werden vriendelijk ontvangen en er was een tafel gereserveerd.Dit was een hoge tafel met een soort barkruk.Dit was voor mijn rug niet zo'n goed idee.We kregen toen een andere tafel. Gezellig in de serre.We mochten van de kaart kiezen.Ik koos voor tomatensoep ,lekker met stukjes tomaat ,tafelgenoot koos voor gamba's,ook lekker,daarna zalm en spareribs.ik wilde als dessert advocaat met boerenjongens,helaas er waren geen boerenjongens.Flensjes met peer en bolletje ijs was ook lekker.We hebben hier wel vaker gegeten en het was deze keer ook weer perfect.
Marlous B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Bij reservering had ik doorgegeven graag in de serre te zitten. Daar werd gehoor aangegeven. Zelfs geen probleem voor tafel met 6 personen! Top!!
fam_dijks .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker en gezellig gegeten. Het was prettig dat we van de kaart konden kiezen. De bediening was uitstekend, ik had gevraagd voor een tafel bij het raam en deze was voor ons gereserveerd. We komen zeker weer terug.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wat een geweldige locatie! Sfeervol ingericht bekwaam en zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! Met de AH actie genoten van een TOP diner. Jammer dat we in Amersfoort wonen want dit zou anders een van onze favoriete restaurants worden. Absoluut een aanrader! Vriendelijke groet Suzanne & Lucas uit Amersfoort
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij hebben bij De Appel het AH drie gangen menu gegeten. De Appel is een gezellig ingericht restaurant. Voor een dinsdag was het ook best druk. We mochten kiezen uit de à la carte kaart waarbij het goedkoopste gerecht per gang van de rekening werd geschrapt. We waren er al snel uit: beiden als voorgerecht een torentje van gerookte zalm en rucola met warm geroosterd brood, erg lekker! Als hoofdgerecht zalmfilet met een dakje (op de huid gebakken) met Hollandaisesaus, frietjes en salade. De zalm was heerlijk zacht; de Hollandaisesaus smaakte er heel goed bij. Als dessert kozen we koffie met diverse zoetigheden (bonbon, pindarotsje, koffieboontjes etc.).
De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Omdat het niet te druk was, was er ook tijd voor een praatje,
Wij hebben heerlijk gegeten en bevelen De Appel dan ook van harte aan!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ik vond alles lekker alleen de soep was lauw en er zat een heel blaadje laurier in en ik weet dat het in de goulash soep maar nie bij de klant die komt eten mvg anja
noellejaarsma .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Super dat je alle drie de gangen gewoon van de hele (normale) kaart mag kiezen. Wij komen snel weer terug!
frederikeheck .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goed, gezellig, leuke bediening, kortom aanrader!! Gerechten worden smaakvol opgediend, ambiance is prima. Prijs- kwaliteit verhouding in balans, water is gratis.
hermanwassink .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
De Appel is een zeer gemoedelijk restaurant met voor elk wat wils. De kwaliteit is zeer goed te noemen. Ik vind echter dat de smaak een persoonlijk iets is. Wat ik superlekker vind kan een ander matig vinden. Dus dat is moeilijk om in een recensie te verwerken, maar over het algemeen kan ik De Appel van harte aanbevelen.
jerooz .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een met een AH-restaurant spaarkaart besproken reünie van collega's.
Wij werden attent naar onze gereserveerde plaatsen gebracht. De dranken werden snel geserveerd en een smakelijk voorgerecht werd kort daarna gebracht. De bediening was gemoedelijk en uitnodigend met een sfeervolle muziekkeuze in het restaurant (70ties en 80ties Soul). De hoofdgerechten waren niet te groot, maar zeker smaakvol bereid ! Daarna nog een ronde met dranken opgenomen. Als nagerecht had ik chocoladetaart met slagroom en vanille ijs. Zoetig, lekker en precies voldoende.
Een gezellige en geslaagde avond. Aanbevelenswaardig.
scaramanga .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was heel erg lekker, complimenten voor de kok! En goed betaalbaar, alleen het wachten duurde wat lang. Maar het eten maakte alles meer dan goed! Binnen was het op Sinterklaas gericht en niet al gelijk op de kerst, leuk! Als we nog eens in de buurt zijn, gaan we zeker eens terug!
Mganzeboom .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk op het overdekte terras gezeten, de temperatuur was zeer aangenaam door de goede heaters die aanwezig waren. Keuze voor 3-gangenmenu uit de gewone kaart. Laagst geprijsde gerecht gratis. Ook mooie keuze voor vegetariërs. De sfeer was zeer gezellig, als van ouds.
theatimmer .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Appel en hadden een mooi tafeltje op het verwarmde terras.
Wat ook heel prettig was dat we zelf de heater konden bedienen omdat deze dicht op de tafel stond.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voor herhaling vatbaar! O ja; en nu moet ik nog voor tenminste 120 tekens zorgen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gezellig restaurant en het eten was heerlijk, ook de bediening was zeer vriendelijk.
Een echte aanrader om naar toe te gaan.
Arlette B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De tweede keer dat de vis rauw was van binnen, was ook erg druk maar toch jammer. Vorige keer was t met het vlees. Volgende keer liever paar minuten langer in de pan!
yvonneheerbaart .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed gegeten aardig attent personeel gezellige ambiance n aanrader om gezellig met vrienden of familie niet te duur te eten!
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wederom heerlijk glutenvrij gegeten!!! Echt een aanrader voor de glutenvrije patiënt!!!!
Mijn man was deze keer ook mee en hij heeft ook heerlijk gegeten!!!!
Super en tot de volgende keer!!!