De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Gerda-Nienke T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik had liever gelijk of 10 minuten na de bestelling van het drinken de kaart voor het eten gehad nu moesten we er om vragen.
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super leuk eetcafé met goede bediening en lekker eten en drinken!
gerdaleeuw .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het blijft een feestje om bij De Appel te borrelen en eten. De sfeer en bediening zijn voor Hengelo uniek. Je voelt je zeer welkom
Nick J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellige inrichting. Klein foutje gemaakt door de bediening maar verder goede service. Eten was lekker. Drukte was te verwachten op een vrijdag maar de bediening ging er goed mee om.
Erica M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Daghap was om 18.00 al op, dit is de 2keer binnen een maand.
Bestelde stokbrood bij verkeerde tafel afgeleverd. Bij ontdekking is het bestelde stokbrood alsnog geleverd. Maar dit was nog niet, toen het bestelde hoofdgerecht uit geserveerd werd.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Een leuk restaurant met prettige bediening. Jammer dat de Hamburger wat tegenviel. Door het vocht van de tomaten was het broodje nogal 'doorweekt'.
Trudi N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door personeel die uitstraalde dat ze plezier hebben in hun werk. Een vlotte gezellige bediening.
Het eten was heerlijk, geen overdreven hoeveelheden, precies goed!
Arian V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Alles was prima voor elkaar. Alleen jammer dat de daghap om 19:00 al niet meer te verkrijgen was. Ook werd er geen alternatief voor geboden. Dat zie ik wel als een gemiste kans.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de AH bon, je mag van de hele kaart kiezen en het eten is heerlijk! Het is een mooi groot restaurant met een inrichting van een bruin café! Wij zaten in de serre die sfeervol is ingericht! De bediening is heel aardig en behulpzaam. Een absolute aanrader ????
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was prima , alleen je zat bijna bij elkaar op schoot, te dicht op elkaar, zeer rumoerig, prijs was oke,
we zouden er niet weer voor kiezen, vinden dit iets voor de jongere
Pamela P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Mijn zoon en ik aten spareribs. Hij vond ze prima, ik had ze liever iets meer gaar gehad. Ik ben nl van mening dat spareribs makkelijk van het bot moeten gaan
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was een gezellige avond met vrienden. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. Het was gezellig druk en het eten was prima.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bediening was aardig en goed. Eten smaakte prima. Inrichting ook goed. Alleen duurde het soms wat lang voordat wel wat te eten kregen.
nicole E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig restaurant met een goede kaart. Eten is prima en de sfeer is goed. Geluidsniveau van de aanwezige klanten is wat aan de hoge kant maar niet irritant.
Carolien N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was super, we hebben alle gerechten vlot gekregen en fijn gekletst met de gastvrouw die wel van een beetje humor houdt (leuk!!). Ook erg gezellige sfeer binnen! We komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ruim 3 kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht! Toen kwam ook het excuus dat het een beetje lang had geduurd. Had men beter eerder kunnen aangeven, gaven ze ook toe, maar daar hadden we nu niks meer aan. Toetje werd super-snel geserveerd ....
Siny S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben heerlijk gdegeten, 4 zussen van 74 t.m. 85 jaar oud. En het was heel gezellig.
Er werden met respect behandeld en vriendelijk.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening goed.. Enige wat wel opviel was dat het personeel op elkaar aan het katten waren. Doe dit achter de schermen.
ingrid.krabbe .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren met 6 personen. We konden kiezen uit de hele menukaart. De uitleg over de AH-actie was zeer duidelijk.
Er gingen wel een paar kleine dingen mis (de 6e persoon moest lang wachten op haar voorgerecht, geen opscheplepels bij de garnituren, geen slagroom op het bestelde dessert). De kwaliteit van het eten was uitstekend. De bediening zeer vriendelijk. We komen zeker nog weer terug.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was goed, alleen het vlees was net iets te lang gebraden.
Verder was het uitstekend.
Bediening was vlot en vriendelijk.