De Appel lunch, diner, uitgaan

Nieuwstraat 1 7551 CS Hengelo Nederland Kaart
31-742040044

Over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Van borrel- tot dinerpubliek

Bij De Appel kun je de hele dag terecht. In de middag voor een broodje, soep of salade en 's avonds voor een uitstekend diner. Je zult merken dat je na het diner graag blijft hangen voor een drankje, zeker omdat het borrelpubliek voor de nodige gezelligheid zorgt. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Appel lunch, diner, uitgaan

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 10:00 - 00:00
Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30

• Mastercard
Jerooz .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een met een AH-restaurant spaarkaart besproken reünie van collega's.
Wij werden attent naar onze gereserveerde plaatsen gebracht. De dranken werden snel geserveerd en een smakelijk voorgerecht werd kort daarna gebracht. De bediening was gemoedelijk en uitnodigend met een sfeervolle muziekkeuze in het restaurant (70ties en 80ties Soul). De hoofdgerechten waren niet te groot, maar zeker smaakvol bereid ! Daarna nog een ronde met dranken opgenomen. Als nagerecht had ik chocoladetaart met slagroom en vanille ijs. Zoetig, lekker en precies voldoende.
Een gezellige en geslaagde avond. Aanbevelenswaardig.
Scaramanga .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mganzeboom .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk op het overdekte terras gezeten, de temperatuur was zeer aangenaam door de goede heaters die aanwezig waren. Keuze voor 3-gangenmenu uit de gewone kaart. Laagst geprijsde gerecht gratis. Ook mooie keuze voor vegetariërs. De sfeer was zeer gezellig, als van ouds.
Theatimmer .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Appel en hadden een mooi tafeltje op het verwarmde terras.
Wat ook heel prettig was dat we zelf de heater konden bedienen omdat deze dicht op de tafel stond.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voor herhaling vatbaar! O ja; en nu moet ik nog voor tenminste 120 tekens zorgen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gezellig restaurant en het eten was heerlijk, ook de bediening was zeer vriendelijk.
Een echte aanrader om naar toe te gaan.
Arlette B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De tweede keer dat de vis rauw was van binnen, was ook erg druk maar toch jammer. Vorige keer was t met het vlees. Volgende keer liever paar minuten langer in de pan!
Yvonneheerbaart .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed gegeten aardig attent personeel gezellige ambiance n aanrader om gezellig met vrienden of familie niet te duur te eten!
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wederom heerlijk glutenvrij gegeten!!! Echt een aanrader voor de glutenvrije patiënt!!!!
Mijn man was deze keer ook mee en hij heeft ook heerlijk gegeten!!!!
Super en tot de volgende keer!!!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zeer gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel en erg lekker eten met uitgebreide keuze van de kaart
Top.
Zeker voor herhaling vatbaar
Sophie C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
heerlijk romantisch gedineerd met mijn man, bediening was vriendelijk het eten was lekker alleen erg grote porties ! Voor de rest niks op aan te merken.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vreemd dat je met z,n drieën maar 1 bakje patat en 1 bakje sla krijgt.Als je alleen komt krijg je dezelfde portie.

Na er vragen wordt dit pas aangevuld
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met z'n tweetjes erg genoten van de gerechten die we kregen. Allereerst een tomatensoep die vol zat met stukjes tomaat en heerlijk op smaak was.
Daarna voor ons een tournedos met pepersaus: heerlijk mals en zacht. Pepersaus goed op smaak. varkensmedaillons met champignonsaus. Wederom een heerlijk mals gerecht. Rose gebakken. Bijgerechten waren ook prima. Aardappelgratin, patat en een groentesalade. Dessert: Dame Blance: Ijs prima. Mijn man had chocolade over. Iets wat hij nog nooit heeft gehad. En voor mij een witte chocolademousse met kletskoppen en framboosjes. Persoonlijk hadden er van mij wel de helft minder kletskoppen op gemogen. Zaten er nl 4 op. Maar de smaak van het geheel was prima.
We kregen eerst plek in het cafe. Bij navraag was er geen plek in de serre. Na zo'n 10 minuten kwam de ober aanbieden dat er nog een plek vrij was gekomen in de serre en konden we daar plaats nemen. Bediening was zeer vriendelijk op een zeer drukke avond! Zeker een plek om weer eens naar toe te gaan!!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima gegeten in een fijne ambiance. Bediening en kwaliteit van het eten stonden op een zeer goed niveau. Zeker voor herhaling vatbaar!
A H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij hebben een hele fijne avond gehad bij de Appel. Prettige en vriendelijke bediening. Gezellige en sfeervolle inrichting. Muziek was niet te hard. Heerlijk gegeten! Kortom, voor herhaling vatbaar.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk. Voorgerecht van mijn vrouw was garnalencocktail en mijn voorgerecht champignons in bierbeslag. Hoofdgerecht lekker saté. Betaalbaar en zeer goede kwaliteit.
We komen zeker weer terug.
Donnypon .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Had champignons besteld in bierbeslag met knoflooksaus {zo staat het ook trouwen op de kaart} maar kreeg warme saus erbij volgens mij champignonsaus ....een beetje jammer!
Het was druk en rumoerig moesten lang wachten niet dat wij dat erg vonden wij hadden de tijd maar duurde wel erg lang.
Toetje witte chocolade mousse met kletskoppen nou,zeg maar kletskoppen met mouse ....5 of 6 kletskoppen met wel heeeeeel erg weinig mousse,veels te machtig
M T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Slecht ervaring helaas! EUR 350,00 gespendeerd met een gezelschap maar het was zonde van het geld! Onlangs daar gegeten, bediend door 1 dame die zeer onervaren was, alles was teveel gevraagd en met een zucht kreeg je antwoord. De heren in de bediening deden het uitstekend, maar de dame in kwestie was totaal niet klantvriendelijk. Het eten kreeg je over de ballustrade aangereikt, zonder dat er door haar werd gevraagd of de tafeldame dit wilde aannemen, zo onprofesioneel. Gaat er maar vanuit dat iemand op staat om het eten aan te nemen. Zalm was droog en de biefstukpuntjes in de salade waren taai. Kortom slechte ervaring. Dit gemeld via een contactformulier op de site van het restaurant en daar wordt niet op gereageerd. Zegt meer dan genoeg over dit restaurant.....aanfluiting!
Ruiter38 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
vriendelijke ontvangst in een rustige omgeving en een vlotte bediening de gerechten waren zeer mals en ruim voldoende vond mijn familie We doen het zeker nog eens over o.a ook wat de bereikbaarheid betreft
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Een bijzonder prettige locatie, vriendelijk en deskundig personeel en heeeeerlijk eten.
Je kreeg totaal niet het idee dat je anders werd behandeld dan de 100% betalende klant.
Voor mij een herhaling waard, ook zonder korting.