De Amethist

Woensdag en Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Roland H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk eten voor ieder wat vlees of vis en alles vers. Leuk concept en vriendelijke bediening
gaan er vaker heen een aanrader
michel A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Onverwacht goed restaurant gevonden. Ongedwongen en toch prettig correcte bediening. Heerlijke gerechtjes met uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Aanrader.
Bats P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gister heerlijk bij de Amethist gegeten. Leuke gevarieerde kaart, verse producten en een vriendelijke bediening! |Een aanrader!
Indie H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
ontzettend lekker gegeten, kwalitatief erg goed, en veel keuze mogelijkheden, bediening erg snel en vriendelijk,
leuk concept met kleine gerechten
michel A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Onverwacht goed gegeten met een gezelschap in Obdam bij dit restaurant. Kleine gerechtjes bestaande uit smaakvolle ingrediënten die goed gecomponeerd en geproportioneerd op het bord verschenen. Aanbevelenswaardig verder want keurige vlotte bediening en een goede akoestiek zonder dat de muziek storend was: zodat je ook nog een goed gesprek kunt voeren.
fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Bij toeval hier beland op een zonnige zondagmiddag voor de lunch. Wat een leuke verrassing. Uitsmijters met super lekker brood en heel veel keus hoe en met wat je je ei gebakken wilt hebben.
Broodje tonijnsalade en broodje filet volgens de dames super lekker en goed verzorgd. Kortom iets om ook eens sávonds te gaan eten. Bediening vriendelijk en het restaurant ziet er gezellig uit.
Leuk terras.
231965 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Wij hebben woensdag bij de Amethist gegeten, en hebben heerlijk gegeten, vooral de vispalet, was ontzettend lekker als voorgerecht, mijn vrouw had de carpaccio en deze was ook erg lekker, en zacht, kortom gewoon een leuk restaurant met attente bediening, en het restaurant is qua inrichting erg sfeervol
levensgenieter50 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Laatst hebben wij met een groep van twaalf personen heerlijk gegeten bij dit restaurant. Er was meer als voldoende van alles en zag er verrukkelijk uit. We werden geholpen door zeer vriendelijk personeel, die alles goed in de gaten hielden. We hoefden niet lang op ons eten en drinken te wachten. En we hebben gezellig nog een paar uur nagezeten met lekkere achtergrondmuziek in een huiselijke sfeer. Al met al een top avond gehad!
Een aanwinst voor het dorp en omstreken.
RJDirksen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De amethist is een leuk, klein stijlvol sfeervol restaurant in obdam en we hadden daar gegeten zaterdag ( we kregen een flyer over valentijn en waren benieuwd ) oa de Vispallet en carpaccio waren echt heerlijk en waren goed van smaak. Sate en kabeljauw waren mals en lekker en het dessert wat wij hadden was leuk bedacht en gemaakt (high tea vorm) we hadden niet gereserveerd maar gelukkig konden we er eten. Ook complimten aan de bieding voor hun service. En voor de koks wat die doen er echt moeite voor dat proef je! We komen zeker vaker!
19652323 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
afgelopen zaterdag met de familie gegeten, er was een pianiste en deze speelde fantastisch op de achtergrond op een mooie steinway vleugel die in het restaurant staat.Het restaurant straalt luxe uit maar heeft toch op een of andere manier een huiselijke sfeer, hier is gewoon heel goed over nagedacht.
Het eten is voortreffelijk en de carpaccio een grote aanrader, ik kan niet anders zeggen dat dit restaurant in de mijn top 3 van restaurants waar ik ooit gegeten heb, en dat zijn er op mijn 67ste heel veel geweest, kortom een pareltje voor de regio west friesland.