Over het restaurant De Agnietenberg

Klasse in het bos

De naam Agnietenberg past goed bij de dit chique restaurant in Zwolle. Onder een glazen koepel in het bos staan witgedekte tafels. Het terras kijkt uit over het gazon en de prachtige tuinen en dat is lekker rustig na een dagje wandelen of fietsen in de omgeving. Hoe rustig de locatie, hoe vlot de bediening strak in het pak. Tevens ideaal voor vergaderingen en feesten!

Meer informatie over restaurant De Agnietenberg

Maandag t/m zondag 11:30 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant De Agnietenberg

Maria B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
voor herhaling vatbaar. Goed eten goede sfeer
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
erg jammer dat het vlees te taai was. Heb het dan ook deels laten staan. Dan wordt een lunch wel duur.
Thhoogen H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellige locatie, lekker gegeten
Annemiek N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Fijne plek en goede service. Prijs kwaliteit verhouding van de High Tea kan beter. Hapjes kunnen wat origineler of de prijs wat lager.
Roger K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Aandacht van de keuken lag niet bij ons in het restaurant maar bij gasten van de feestzaal. Deel van voorgerecht dat lauwwarm zou zijn was ijskoud, leek zo uit de ijskast te komen. Wijnen, wit, werden ijskoud uitgeschoven, zeker 6 a 7 graden te koud. Hoofdgerechten viel ook tegen met name door de vlakke sauzen. De bearnaise saus bij de eendenborst was een totale mismatch. Aardappelgarnituur meer dan voldoende aanwezig maar niet goed gebakken: slap en vettig.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Mosterdsoep was lekker.
Saltimboca van kip weinig verfijnd, niet goed op smaak. Risotto was gewoon natte rijst zonder smaak.
De omschrijving was 10 X smakelijker dan t gerecht. Wijn €35,- voor een eenvoudige weissburgunder. Vriendelijke bediening.
JorritdeBoer .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Mooie lokatie, prima gegeten: sous vide gegaarde eend en rogvleugel. Één gemis: gebrek aan groetenbegeleiding bij hoofdgerecht. De nagerechten kaart steekt slim in elkaar: vier kleine klassiekers, evt te combineren. Aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Even onwennig toen ik alleen binnenkwam en er niet gelijk iemand naar me toe kwam. Eten was heerlijk! Ik eet gluten en lactosevrij en er werd supergoed meegedacht.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wat een prachtig terras. We hebben heerlijk gegeten met een mini dessertje na.
Dit is voor herhaling vatbaar. De bediening was vlot en attent.
Gaat Graag Uit Eten D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Prachtige locatie om binnen of buiten te eten. Helaas is de kwaliteit van de locatie niet evenredig aan de kwaliteit van de gerechten en de bediening. Met deze menukaart en voor deze prijzen mag je beter verwachten!
Elise F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Mooie gelegenheid met een fijn terras.
De gerechten zijn oké, niet geweldig.
bert H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We moesten erg lang wachten op eten en drinken. Voor een fles water bij onze wijn werd 5 (!) euro gerekend. En op de bon stond een fout waardoor we nog eens 5 euro te veel betaalden. Het eten was redelijk, maar de prijs bovengemiddeld. Beetje vergane glorie allemaal.
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Privacy. Alsof je in open plek in het bos kunt eten
Ronald Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
uitstekende sfeer
Wassil E.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Een prima restaurant. Landelijk gelegen, mooie omgeving. Voldoende parkeergelegenheid bij het restaurant. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Lekker gegeten. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Ga zeker weer ene keer hier eten.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten in dit fijne restaurant op een prachtige lokatie. Mooie gerechten en zeer vriendelijke en terzakekundige bediening. We komen zeker weer terug!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
In de prettige, informele, bistro-achtige atmosfeer van de oranjerie, hebben we met familie heerlijk gegeten. De gerechten waren keurig verzorgd en de garing van mijn gekonfijte eend/parelhoenbout perfect. De salade van artisjokken (vooraf) mocht van mij iets minder zuur, maar er was wel een heerlijke aromatische azijn gebruikt. Voor de huiswijn hoeft men zich niet te schamen: Die is ok. Hygiëne: Optisch ok.
petra R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
de kaart was erg beperkt !!!
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gastvrije ontvangst, mooie ambiance, heerlijk gegeten met een geode prijs, bediening is TOP. We zullen zeker nog een keer terugkomen.
Eric-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Mooie plek. Een bekende lunchkaart maar heerlijk klaargemaakte gerechten. Aanbevolen en in de zomer vast nog mooier qua ligging en omgeving.