Over het restaurant De Agnietenberg

Klasse in het bos

De naam Agnietenberg past goed bij de dit chique restaurant in Zwolle. Onder een glazen koepel in het bos staan witgedekte tafels. Het terras kijkt uit over het gazon en de prachtige tuinen en dat is lekker rustig na een dagje wandelen of fietsen in de omgeving. Hoe rustig de locatie, hoe vlot de bediening strak in het pak. Tevens ideaal voor vergaderingen en feesten!

Meer informatie over restaurant De Agnietenberg

Maandag t/m zondag 11:30 - 21:00

9,1
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De keuken is sterk verbeterd. De ambiance is fantastisch.
Stephan L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
héérlijk gegeten in een pracht omgeving en top bediening.
John D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Schitterende locatie met vriendelijke
bediening. Voor
De
Hoofdgerechten geen ruime kaart maar wel gevarieerd.
Bert1958 L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Genoten van een heerlijk verrassingsmenu op een schitterde plek. De bediening is vlot en vriendelijk.
E.G. T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk ontspannend en prima gelunched.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De Agnietenberg is prachtig gelegen aan de rand van Zwolle. Het is niet alleen een heel fraaie lokatie maar het restaurant biedt ook in andere opzichten zeer veel waar voor zijn geld. Het eten is er heerlijk. De lamsracks bijvoorbeeld die geserveerd werden waren perfect bereid en botermals. De porties zijn ruimschoots voldoende. De wijnkaart biedt een keur aan open wijnen van prima kwaliteit. Buitengewoon prettige, adequate en vooral vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
In een werkelijk fantastiche omgeving heerlijk gegeten! Mooi terras, was helaas nog wat te koud om buiten te eten. In de serre met vier personen van een 3-gangen diner genoeten. Heel gevarieerd, erg leuke bediening en een absolute aanrader.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gezeten. Reservering via Iens was niet door gekomen maar werd snel opgelost. Brunch lekker, personeel vriendelijk.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Fijn terras, heerlijke lunchgerechten. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. We komen zeker nog een keer terug.
P. D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Gisterenmiddag op het terras bij de Agnietenberg geluncht. We konden plaatsnemen op een rustige plek in de schaduw, het terras ligt in de natuur en de tuin is fraai. Bediening is vriendelijk en attent. Ikzelf heb een wrap genomen en mijn zakenpartner een salade, beide prima. De verse jus die erbij geserveerd werd kwam in een mooi flesje.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Zondag 11 sept 2016 hier een high tea genuttigd. Het was erg rustig, in een prachtige omgeving. De bediening was wat onderbezet, waardoor e.e.a. niet zo vlot verliep. Ook de variatie van de gerechtjes vonden we wat aan de magere kant voor een high tea. Kortom hier valt nog wel wat te verbeteren voor de Agnietenberg. De sfeer was echter prima.
fvd81 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Van de week heb ik hier met een zakenrelatie geluncht, buiten op het terras gestart en vanwege een dreigende regenbui zijn we later binnen in de glazen serre gaan zitten. Bediening was netjes, vriendelijk en legde bij de lunchkaart extra gerechten toe. De lunch (broodje met pesto en mozzarella en maaltijdsalade) waren lekker en de verse jus ook. Kortom een fijne/rustige locatie, prettige bediening en lekkere gerechten, niets op aan te merken!
Elisabeth550 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Met een groep van 10 personen gegeten in de Wintertuin van de Agnietenberg
Het voorgerecht, een taartje van forel en zalm, was goed van smaak en zag er goed uit
De zeebaars was heel lekker en goed klaargemaakt, van de frietjes konden we niet afblijven!
De witte wijn paste goed bij beide gerechten
De bediening was vriendelijk en vlot, de tafel smaakvol gedekt
Hier willen we nog wel eens naar toe voor ons jaarlijks etentje
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Voorheen al vaker een van een uitgebreide lunch genoten bij de Agnietenberg en vandaar ook de keuze om met mijn bejaarde moeder daar naar toe te gaan. Het was een hete dag en we konden heerlijk op het terras zitten onder de schaduw van de parasol. Door alle bomen die om de tuin staan blijft het daar toch net wat koeler. Het bedienend personeel was tav van mijn moeder met rollator heel voorkomend. We kregen de lunchkaart waarbij het mij opviel dat er nog maar weinig broodjes op staan namelijk: broodje gezond en een sesambagel, dus keus uit twee broodjes. Dus uitte ik mijn verbazing. Dit bleek de nieuwe lunchkaart te zijn. Er staan wel veel warme gerechten op maar weinig koud. En gezien de temperatuur van die dag was dit erg jammer. Dus uiteindelijk dan maar voor de warme kroketten gekozen die beslist erg lekker op smaak waren. Ik houd van mosterd bij mijn kroket maar deze enorme hoeveelheid heb ik nimmer gezien. Tip voor dit restaurant op fantastische locatie is: zorg voor wat meer keuze in broodjes voor de lunch.
hoeks020 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant de Agnietenberg in Zwolle na een druk tennisweekend. De bediening was fantastisch en het eten goed. Het is een super restaurant.
Bruinebonensoep .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Had een uitnodiging gehad voor een geheel verzorgt diner.
Heb hier samen met mijn man gebruik van gemaakt, en het ontbrak ons aan niets.
Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Er was goede uitleg over de gerechten, en we konden alle tijd nemen.
Het smaakte allemaal heerlijk, kortom we hebben genoten, nogmaals hartelijk dank!
MCM8 M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Een fantastische locatie en mooi ingericht. Na een wandeling hier prima gelunched in de wintertuin. De gerechten prima klaar gemaakt(Kip wrap) en de bediening correct en vriendelijk.

Lynda V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Opnieuw een warm/koud buffet gehad bij de Hoeve van de Agnietenberg in Zwolle. Een schitterende en bijzondere locatie! Jammer dat het buffet van een niet bijzondere kwaliteit is. Bijvoorbeeld zalm die flauw is, varkenshaas doorbakken, eigenlijk viel alles weer tegen.
M. W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Onze tante werd 85 en dat hebben met de familie gevierd in de aparte ruimte 'De Hoeve'. Het restaurant ligt op een mooie locatie in het groen en is naar mijn mening klassiek/modern. De bediening was alert, vlot en vriendelijk, ze regelde alles alleen en deed dit zeer professioneel. Het gebak kwam van Patisserie Lindeboom (hofleverancier) en was echt goed. Tijdens de lunch maakten we gebruik van het lunchbuffet, met vooraf een soepje dat aan tafel werd uitgeserveerd. Het buffet was uitgebreid, zag er fris en verzorgd uit en bestond uit verschillende broodsoorten, beleg, vissoorten, salade en een aantal warme gerechtjes. En.... niet geheel onbelangrijk: het smaakte allemaal erg lekker en was ruimt voldoende. De reacties van de familie waren allemaal positief. Tante heeft een fantastische verjaardag gehad.