De Afrika Savanne

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Therese V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Via Groupon hier genoten van een 3 gangendiner, we hadden de keus van de spiegel, vlees of vis of een combi, zeer gastvrije mooie locatie met gratis parkeren voor de deur, wat we op hebben was gewoon lekker, maar ik had er iets meer Afrikaans ( bijzonders ) van verwacht, dat viel voor mij wat tegen, hier gaan we geen 3/4 uur meer voor rijden
Kayleigh A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
De Afrika Savanne is een restaurant waar ik al meerdere keren gegeten heb. Dit keer was het restaurant leeg toen ik hier kwam. Al snel waren er meer tafels bezet. Dit keer heb ik eens niet van de kaart besteld maar van de menu's die op twee spiegels geschreven stonden. Als voorgerecht had ik een tomatensoep, als hoofdgerecht een Afrikaanse visschotel en als nagerecht 'summer beach' wat citroenijs met verschillende soorten verse meloen met mangosaus was. Ik had verwacht dat de menu's geschreven op de spiegel van mindere kwaliteit zou zijn dan de gerechten die ik meestal van de kaart bestel maar niets was minder waar. Zoals gewoonlijk was het eten bij de Afrika Savanne weer volop genieten van heerlijke gerechten. De bediening in het restaurant is ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader is een van de speciale biertjes die ze hier op de kaart hebben. Deze worden geserveerd in een kokosnoot!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Hier gisteren wezen eten. Aan de inrichting is erg veel aandacht besteedt en dit zie je meteen. De grote open ruimte doet aan als een soort van woonkamer en kent leuke ruime zitjes. Ook het eten was erg goed. We hebben als voorgerecht een lauwwarme salade op met couscous en kip en hierbij kregen we stokbrood met kruidenboter. Vervolgens kregen we ons hoofdgerecht in een Tajine opgediend. Hier zat kip, rijst, groente en een kerrie-achtige saus overeen. Vooral de hoeveelheid kip viel ons op en hier hebben we heerlijk van genoten. Daarnaast kregen we hier ook nog een schaaltje friet met mayonaise bij. Dit had wat ons betreft niet persé gehoeven, aangezien de porties al vrij groot waren en het er niet goed bij past. Maargoed, dat kun je ook laten staan natuurlijk. Na deze eerste 2 heerlijke gangen kwam er zo mogelijk een nog beter desert: Citroentaart met slagroom en citroenijs. Vooral de taart was erg lekker! Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Tussen dit alles door kwam het vriendelijke personeel regelmatig vragen of alles naar wens was. Al met al een echte aanrader.
Janneke O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Erg goede keuken, jammer dat de meest exotische gerechten er wat af zijn. We komen er graag en regelmatig en we worden telkens weer verrast, maar de sprinkbok en de zebra mogen wat ons betreft terug op de kaart!