De Admiraal

Jufferenwal 5 8011 LE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Admiraal

Steaks met historische namen

Dit steakhouse was vroeger een pand van de VOC en die historische sfeer proef je nog altijd. Het is ruim opgezet en sfeervol ingericht met verschillende intieme tafels. De passie en een uitstraling van de chef stralen door in hoe bijzonder hij de borden opmaakt en de diepe smaken die hij weet te creeeren. Leuk detail zijn de namen: zo heet de ribeye Balthasar Muntz.

Meer informatie over restaurant De Admiraal

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
aniehoff .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Frieda T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten en een goede bediening. Admiraal was een positieve verassing. Inrichting iets te oubollig naar mijn smaak, maar was wel heel sfeervol.
Nellie2 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Fijn personeel. Een aanrader voor iedereen!!!! Ik herken niets in de negatieve waardering!!!!
Fam K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie, de kwaliteit van het eten was heel goed, maar voor de normale prijs van €35,00 zou het drie gangen menu te duur zijn. Personeel is zeer amicaal, wat zeer snel irriteerde.
bmzieleman H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima gegeten maar pas na een half uur kwam de bediening de bestelling opnemen. De tijd tussen de gerechten was echt te lang, meer dan een half uur terwijl het erg rustig was in het restaurant. Wat ik ook niet gepast vond is dat het personeel de vloer ging vegen terwijl wij nog aan het eten waren.
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was zeer attent (mag de keuken bezig met het hoofdgerecht of wilt u nog even wachten). Dat we vaker hier gaan eten is zeker!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening is goed en je hoeft niet lang op je eten te wachten. Het restaurant is verassend groot van binnen.
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een gezellig en sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Aan het einde van de avond kwamen er twee koks bij de tafels langs om te vragen of de gasten tevreden waren met hun menu keuze! Leuke geste‼️????
awolters1966 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wat hebben we hier heerlijk gegeten en een prima service. De trio van vlees is echt aan te bevelen, smaakte perfect. De service was ook echt uitstekend. Er werd steeds gevraagd of je nog even wilde wachten voor de volgende gang. Zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De vis smaakte flauw, jammer dat er geen gebakken aardappeltjes of aardappelkroketjes bij zaten maar patat, als ik uit eten ga wil ik geen patat want dan ga ik wel naar een patatzaak. Ook de groente viel tegen, kleine bakjes salade, waarom geen asperges of worteltjes of sperziebonen erbij. Het deed wat goedkoop aan. Degenen die vlees hadden gekozen waren erg tevreden. Voorgerecht en dessert waren ook goed. De bediening was prima, het personeel was erg aardig en snel.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Nu twee keer gegeten bij de admiraal en echt een feest. Keuken is prima en de bediening het einde. Ze hebben er echt plezier in en zorgen echt voor een service +. Mijn zusje was jarig die dag en er stond een gefeliciteerd kaart op de tafel, het toetje was extra aandacht aan besteed en we hadden aangegeven nog naar het theater te gaan en daar hielden ze echt rekening mee. Echte toppers hoor! Van mij zouden ze opslag krijgen!
F.G.A S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wij hebben hier via de AH-"halve prijs"-actie gegeten en we hebben er van genoten. Er was voldoende keuze mogelijk uit lekkere gerechten, dus geen geminimaliseerd menu vanwege de actie. Wij hadden totaal niet het gevoel dat we gezien werden als koopjesjagers en de jongeman die ons (voornamelijk) bediende was erg opgewekt en deed zijn werk goed en op 'n leuke manier. Wij komen zelden in Zwolle, maar wanneer wij er nog 'n keer komen is dit restaurant zeker van een nieuw bezoek door ons.
Mar K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Erg vriendelijk personeel. Het vlees was heerlijk, met name de spare ribs zijn aan te raden. Het waren wel erg grote porties waardoor we best veel lieten staan op het bord.
Rowin D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Goed eten en goede service en dat voor een degelijke prijs.
angelique0608 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Partner was laaiend enthousiast over de rib eye. Had in tijden niet zo lekker gegeten. Alles was erg lekker. Bediening was heel vriendelijk. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
Ines B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten was echt heerlijk! De service was goed. Er werd regelmatig gecheckt of alles naar wens was en of we nog iets erbij wilde hebben. We hebben genoten daar en voordat we het wisten was er al 2 uur om, zo prettige sfeer heerst er.
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Eten is prima, niets op aan te merken. Bediening doet erg z'n best, ook helemaal in orde. De lokatie is in werkelijkheid totaal anders dan de indruk die op de site gewekt wordt. Laat onverlet dat het prima eten is, en de bediening enorm z'n best doet! De lokatie is overigens wat lawaaierig... De inrichting, stijl doet erg denken aan studentikoos eetcafe, terwijl het eten gewoon beter is, en de foto's op de site een middenklasse restaurant suggereren. Dat was een beetje een mismatch...
A. P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Prima eten , vrij behoorlijke prijs
ERG VRIENDELIJK PERSONEEL
Mans B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Verrassend goed! Goede ontvangst, heerlijk eten, prettige bediening, wachttijden tussen de gangen door afgestemd op ons. Sfeer en inrichting passen bij het gebouw. Echt aan te bevelen.