De Admiraal

Jufferenwal 5 8011 LE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Admiraal

Steaks met historische namen

Dit steakhouse was vroeger een pand van de VOC en die historische sfeer proef je nog altijd. Het is ruim opgezet en sfeervol ingericht met verschillende intieme tafels. De passie en een uitstraling van de chef stralen door in hoe bijzonder hij de borden opmaakt en de diepe smaken die hij weet te creeeren. Leuk detail zijn de namen: zo heet de ribeye Balthasar Muntz.

Meer informatie over restaurant De Admiraal

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 01:00

Rene G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Mooie accomodatie, een vlotte en vriendelijke bediening en eerlijk en goed eten. Een aanrader in een mooie wijk in Zwolle.
H.M. L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima gegeten. Heerlijk brood vooraf, spare-ribs als hoofdgerecht (portie ietwat aan de kleine kant in vergelijking met een steakhouse) en een heerlijk chocoladetoetje na. We komen zeker terug!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Nog hetzelfde 3 gangen menu m.b.t. de AH actie als een jaar geleden, jammer. Voor de rest goed, alhoewel men wel meer dan gemiddeld naar de tafel kwam of we nog iets wilden drinken
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Kippensoep en risotto waren te zout naar onze smaak.
Chickenwings waren te kruidig.
Dame Blanche was niet spectaculair.
Gastvrijheid was prima.
Uitleg bij hoofdgerecht wordt erg gewaardeerd.
Tip: 1 werknemer bedient de tafel: we kregen nu regelmatig 2 maal dezelfde vraag over aanvullen frisdrank of het toetje.
aathuitink H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vooraf mosterdsoep: goede pittige mosterdsmaak echter de soep was net iets te dik naar onze smaak. Hoofdgerecht was een ribeye: naar smaak bereidt. Het lamsgerecht was niet heel bijzonder: erg veel vlees en veel vet aan de kotelletjes. Het stoofgerecht van lam was wel erg smaakvol. Maar de portie was erg groot, teveel vlees. De bijgerechten: kroepoek van wasabi, rode biet en zoete aardappel met truffel waren verrassend. Dessert, een crème brulee, was oké. De wijn was van goede kwaliteit, het personeel vriendelijke en correct.
Al met al goed gegeten maar niet heel bijzonder.
CKU .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Er is een aparte AH menukaart gemaakt , 3 gangen voor €35,- met beperkte keuze. de carpaccio leek al de hele dag klaar te hebben gestaan, de risotto met truffels was wel heel zout en de kippedijen was meer vet dan vlees ( goedkope inkoop?) en bovendien niet echt doorgebakken. Toen wij hier wat over zeiden, was de reactie ' goed dat u het zegt o.i.d.
Al met al teleurstellend en geen recht doend aan de Ah formule
H. P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Echt lekker gegeten. Een aanrader. Wij komen vast nog een keer terug, ook mijn familie die ook zeer tevreden waren.
Ook fijn was de ligging. Naast de parkeergarage.
jolandavbrenk .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hadden hier gereserveerd voor de AH restaurant actie. Ze hadden hier een aparte (beknopte) menukaart voor. De keuze van de hoofdgerechten was prima (6 stuks), maar de keuze voor de voor -en nagerechten was echt beperkt (elk maar 2 stuks). Als je niet van carpacio of geitenkaassalade houdt, dan is dat dus al jammer...
De ambiance was goed; gezellige inrichting en de keuken was open. Op houtskool werd het vlees geroosterd. Het eten was erg goed, niks op aan te merken. We hadden hier een gezellige met onze vrienden.
Timon W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Bij elk gerecht een mooi verhaaltje verteld over wat er in zat en waar het vandaan kwam. Ook bij het kaasplankje het goede advies gekregen om niet met de schimmelkaas te beginnen, omdat je anders de rest niet proeft.
jaapendiny .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De locatie was gezellig en het eten was TOP Kon goede keuze maken uit verschillende gerechten.
Gezellig opgemaakt ,genoeg voor iedereen
Zeker voor herhaling vatbaar
Gezellige rustige sfeer.
Regina G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. De keuze was goed. Ik zou voor het nagerecht niet kiezen voor twee producten waar chocola in zit. Dat is misschien ook persoonlijk omdat ik geen chocola lust.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voor de tweede keer bij de Admiraal gegeten en ook deze keer was alles weer prima! Vlotte prettige bediening die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Het eten is prima maar de porties zijn aan de grote kant. De leuke stijlvolle inrichting passend bij de VOC periode maakt het tot een eetgelegenheid waar ieder zich wel thuis kan voelen. Wel zeker een aanrader!
annekebeumer .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De Admiraal in Zwolle. We wisten vooraf niet wat wij ons hierbij moesten voorstellen. Gelet op de inrichting zou het niet mijn keuze zijn geweest om hier te eten. Verschillende kamertjes, oubollige inrichting, uitzicht op de mediamarkt.
Gelet op de prijs-kwaliteit was het eten goed. Het personeel was zeer vriendelijk.
Dus, achteraf gezien, zullen wij de Admiraal aanbevelen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima ontvangst, snel en efficiënte bediening. Het eten was super en er werd uitgelegd welke ingrediënten er waren gebruikt. Super tevreden over ons bezoek aan de admiraal.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekker gegeten! Carpaccio, trio van vlees en een toetje. Was echt veel en mals vlees en lekkere salade erbij. Bediening was vriendelijk en attent en het was net of je in de 'oude joffer' zat! Leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Waar wij zaten was het wel redelijk donker, de inrichting is wel erg mooi op de donkere hoekjes na. De service was echt goed. Personeel was zeer vriendelijk. Omdat ze de kaart van de AH actie vergeten waren aan te passen naar het nieuwe dessert kregen wij, toen we dat opmerkten bijna direct een uitbreiding op het dessert dat echt heerlijk was.

Het eten was goed, erg malse kip en lekkere pepersaus. De salade die er los bij zat had wel veel dressing. Het vlees had net een tikje langer gekund.

Alles bij elkaar zeker tevreden en voor herhaling vatbaar, ook zonder AH actie.
corien.baars B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Na een vriendelijke ontvangst werden we naar een donker hoekje gebracht. Het personeel was vriendelijk .
Maar het eten was absoluut smakeloos, een goede reden om nooit meer terug te keren!
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, portie's waren ruim voldoende. Het menu van de AH restaurant actie bob ruime keuze. Een aanrader. .......................
ECJM M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Aanrader! Heerlijk gegeten, super bediening en een gaaf pand. Er werd steeds gevraagd wanneer we de volgende gang wilde, echt heel attent. Zeer leuke details in het pand.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met de AH actie. Wat beperkte keus mbt het menu daardoor.
Voorafje de Carpaccio was goed en een ruim portie. Hoofdgerechten vond ik wat minder. Spies van kippendij vlees en risotto. Wel ruim voldoende maar erg gewoontjes. Als bijgerechten salade en (vlaamse) frieten. Ik hoop dat we weer eens van de vlaamse frieten afraken in de restaurants, ik vind ze echt niet lekker, veel te dik. (persoonlijke mening )
Toetje was prima.
Een pluim voor de snelle en zeer vriendelijk bediening.