De Admiraal

Jufferenwal 5 8011 LE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Admiraal

Steaks met historische namen

Dit steakhouse was vroeger een pand van de VOC en die historische sfeer proef je nog altijd. Het is ruim opgezet en sfeervol ingericht met verschillende intieme tafels. De passie en een uitstraling van de chef stralen door in hoe bijzonder hij de borden opmaakt en de diepe smaken die hij weet te creeeren. Leuk detail zijn de namen: zo heet de ribeye Balthasar Muntz.

Meer informatie over restaurant De Admiraal

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 01:00

Leen D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
A. P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Prima eten , vrij behoorlijke prijs
ERG VRIENDELIJK PERSONEEL
Mans B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Verrassend goed! Goede ontvangst, heerlijk eten, prettige bediening, wachttijden tussen de gangen door afgestemd op ons. Sfeer en inrichting passen bij het gebouw. Echt aan te bevelen.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het was gezellig zitten en eten was super lekker!
Andrea M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij waren een dagje in Groningen onderweg naar huis even gestopt in Zwolle. Heerlijk gegeten, bediening super aardig en atent. Zeker een aanrader! Top!
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijke Carpaccio en daarna een prachtige T-bone gehad. De kok snapt het. Vriendelijk en kundig personeel. Voor een steak restaurant verwacht ik alleen wel meer keus qua steaks en qua grootte van de steaks.
Gert J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Zeker een van de beste restaurants die ik al had bezocht. De open keuken is prettig om te bekijken vanaf jouw tafel en de pesoneel zijn toppers! Ik ga weer nog vaker daarnaartoe!
ray1971 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Al heel lang getwijfeld om hier te gaan eten. Gisteren verrast over inrichting en gezelligheid. Super lekker eten hier!!
A H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer kritisch qua sparribs, maar hier heeeerlijke spareribs gegeten! Bij de garnalen spies Overheerste de knoflooksmaak heel erg. Als toetje crème brûlée; heerlijk.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Toplocatie. Medium is ook echt medium met het vlees. Open keuken, je kan zien dat je eten wordt bereidt. Leuke ontvangst en de service is goed.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke avond gehad bij de Admiraal. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. We komen zeker terug!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Redelijk nieuw restaurant. De eigenaar heeft dit restaurant goed op de kaart gezet. Leuke inrichting, kwalitatief goede gerechten en nette prijzen
Bionda M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Super leuke mensen die er zichtbaar lol in hebben om er te werken! Mooi ingericht eetcafé-achtig restaurant en uitstekend eten. Aanrader!
joop S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goede keuken geen gehaast kreeg tijd om te eten en gezellige. en warme omgeving.TOP.
Recensentie .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten bij de Admiraalmis van zeer goede kwaliteit! De spareribs waren heerlijk! En ook de spies met kippedijen smakelijk en goed van structuur!

De tafel voor 2 heeft een zeer beperkte ruimte voor zowel benen als algemene ruimte.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We aten hier met AH actie. 3 gangen keuze menu. Prima, lekker! Op vraag over gaarheid vis werd adequaat gereageerd en ook ijs bij toetje kon op verzoek achterwege gelaten worden en werd aangevuld met een extra bolletje mousse. Er is veel aandacht besteed aan de sfeer. Bijzondere uitstraling terug in de tijd,
Wij zaten vlak bij de open keuken. Leuk om te zien hoe vlees op de grill wordt bereid. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker eten met goede service voor een redelijke prijs
habersben .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
het eten was prima. we moesten lang wachten voordat de bestelling om wat te drinken opgenomen werd.
De bediening was wel behulpzaam met het uitleggen van de kaart voor AH. Met name waarom ze daar voor gekozen hadden.
saskiavandenhoek40 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Goede keuken en hele vlotte en aardige bediening. Een echte aanrader. En ook binnen het AH actie menu genoeg en prima keuze. Fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Bedankt.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We waren er met de AH actie, dus prijs was goed. Verder niet de normale kaart gezien.
Wat we kregen waren perfect in orde! (kippendijen en vis van de dag)
W. J. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel, bereid om vragen te beantwoorden. Verlichting in de zaak is precies goed. Heb nog wel een opmerking over de menulijst; "een broodplank is geen bord", kom je met 2 personen doe daar dan minder brood op, zeker niet dezelfde hoeveelheid als bij 4 personen.