De Admiraal

Jufferenwal 5 8011 LE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Admiraal

Steaks met historische namen

Dit steakhouse was vroeger een pand van de VOC en die historische sfeer proef je nog altijd. Het is ruim opgezet en sfeervol ingericht met verschillende intieme tafels. De passie en een uitstraling van de chef stralen door in hoe bijzonder hij de borden opmaakt en de diepe smaken die hij weet te creeeren. Leuk detail zijn de namen: zo heet de ribeye Balthasar Muntz.

Meer informatie over restaurant De Admiraal

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 01:00

Hester P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was prima. Niet heel bijzonder. Kwam ook omdat je beperkte keuze hebt door de ah actie. Het was er wel koud. Dat was jammer.
Danique J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ontzettend leuk restaurant, leuk en enthousiast personeel. We hebben er met de AH-restaurantactie gegeten en heerlijk genoten van het eten. We hadden ossenhaascarpaccio voor, als hoofd spareribs en als nagerecht had ik het verrassingstoetje (brownie, passievruchtijs, chocolademousse met toblerone -> echt lekker!). De zoete spareribs hadden wat mij betreft meer smaak mogen hebben. De pittige spareribs waren lekker. Jammer dat er verder geen saus bij geserveerd werd, dat miste ik maar dit heb ik ook niet gevraagd (als ik het had gevraagd, had ik ook zeker iets kunnen regelen). Heerlijke friet en salade erbij geserveerd. Al met al wil ik hier zeker nog eens heen!
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
wij hebben met plezier bij de Admiraal gegeten" Op een kritieke note na ( betrof de salade, was tegen de versheiddatum aan) hebben wij kwalitatief voor een zeer redelijke prijs gegeten. De bediening was vlot en attent. Een aanrader.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben hier met 4 personen gegeten naar aanleiding van de ah actie met de restaurantzegels. Vooraf Carpaccio en mosterdsoep, daarna spareribs, meerval en spies van kippendijtjes, met als toetje dame blanche en verrassingsdessert.
Alles was zeer verzorgd en super vriendelijke bediening.
Janny G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten met de bon van de AH actie. Op een zondagavond in januari, was het al vroeg rustig in het restaurant.
De kerstversiering en de dode hyacinten vielen wel wat uit de toon.
Melvin M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wát een fijn restaurant! Bediening top! Kaart afwisselend. Keuken is klasse! Veel waar voor je geld!!!! #nogeenkeer!!!!
gjbijzet .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk avondje uit gehad in het kader van de AH-Restaurantactie. We kwamen aan in een sneeuwbui, maar gelukkig was het binnen behaaglijk warm en gezellig. Omdat we een rustig plekje hadden, niet te dicht op de overige gasten, konden we lekker bijkletsen zonder het idee te hebben dat iedereen meeluisterde. Leuk was, dat ik uitzicht had op een mooi groot raam, waar je zo de Voorstraat in keek. Mijn vriendin keek de andere kant op en had zicht op de open keuken. De Admiraal is een gezellig restaurant in een oud pand met allerlei hoekjes, gangetjes en nisjes, knus ingericht met erg vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend. Wij maakten gebruik van het beperkte menu dat bij de AH-Restaurantactie hoorde. Dat bood niettemin genoeg keus voor een heerlijk diner. We begonnen met een broodplankje met haast ovenvers brood met aioli en kruidenboter. We kozen daarna carpaccio van runderhaas vooraf, met balsamico, pijnboompitten, rucola en zongedroogde tomaatjes. Mooi, mals en zacht gerechtje. Als hoofdgerecht namen we de spies van kippendij, ik met pepersaus en mijn vriendin met champignonsaus. Met dikke frieten en een frisse salade erbij; opnieuw een lekker gerecht. Als toetje kozen we voor de Verrassing van de Chef. Andere optie was de Dame Blanche, maar de Verrassing van de Chef bleek een schot in de roos!! Heerlijk ijs van passievrucht, een mousse met chocola die werkelijk op je tong smolt, een lekker kleverig stukje warme brownie en een toef slagroom. Al voor het dessert stelden wij vast: de Admiraal is voor herhaling vatbaar. Ná het dessert waren wij daar des te meer van overtuigd. Aanrader! Ik woon al heel wat jaren in Zwolle, maar kende de Admiraal niet. Nu wel!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met vrienden meerdere keren uit eten geweest o.a. met Ah bonnen, meestal redelijkk tot goed, echter De Admiraal springt er positief boven uit. Het was in een woord uitstekend, beslist een aanrader.

met vriendelijke groet,
E.M.Vredeveld
hjkoopmans .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De mosterdsoep was lekker romig met een beetje gerookte zalm er in.
De scholfilet was goed klaargemaakt, gegarneerd met o.a. groentenchips en puree van venkel.
Het toetje was feestelijk uitgedost en smaakte uitstekend!
JEBODO ..
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Super lekker gegeten, in een knus sfeervol restaurant met uitstekende bediening. En dat voor een mooi prijsje (AH-actie). Ook zonder deze actieve zullen we vast een keertje weer komen. In één woord TOP ! Aanrader dus.
laura K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteravond hebben we met vrienden bij de admiraal gegeten. Bij binnenkomst werden we verrast door het interieur en de open keuken waar de bbq grill lekker stond te vlammen. De keuze van het Ah menu was erg ruim, en alle gerechten waren heerlijk, geen een uitgesloten. De complimenten daarvoor! De bediening was heel attent, goede uitleg bij elk gerecht, en heel vriendelijk. ook was het leuk dat bij dat kaas plankje de kok aan tafel kwam voor de uitleg. Al met al hebben wij een super leuke avond gehad! We komen zeker een keer terug om de normale kaart te proberen!
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten en het personeel was allervriendelijkst. Vroegen steeds of het smaakte en legde uit wat er op je bord lag. Vooral het verassingsdessert is heerlijk. Enig minpuntje was dat ze de verwarming te laat hadden aangezet en was het er erg koud. Vandaar mijn minpuntje op het laatst over de inrichting.
Youri Q.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was goed, alleen we zaten helemaal links bij het raam aan een ovale tafel daar was het erg koud. We hadden het aangegeven alleen ze kregen het niet warmer. Sommige hebben met hun jas aangezeten. Opzich best vreemd binnen in een restaurant.
Tosca C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke accommodatie!
Kortom: wij hebben een fijne avond gehad. En komen zeker nog een keer terug.
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Mijn vriend en ik hadden een AH- spaarkaart dus voor ons was het best voordelig.
Er is ons een aantal keer gevraagd of alles naar wens was. Terwijl de gerechten werden opgediend, werd er verteld wat wij op ons bord hadden. We hebben een zeer plezierige avond gehad samen, de service was goed en het eten overheerlijk.
GertB .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gezellig, niet te groot restaurant. Vlotte bediening,
Speciale menukaart voor de AH actie.
Goedkoop en iets kleinere porties, maar wel zeer goed van smaak.
Jorien K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH-kortingsactie om kennis te maken met De Admiraal. Prettige sfeer, vriendelijk personeel en lekker gegeten!
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Eten was okay maar niet super, bediening aardig, goed en snel. Inrichting moet je van houden, meer voor zwolse cowboys, verlichting niet goed.
daanvdgraaf .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
De bediening was erg vriendelijk. Het eten was heerlijk. Ook de kinderen hebben erg lekker gegeten. Sfeer was gezellig. Een aanrader dus.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eerlijk, zeer smakelijk eten. Zorgvuldig bereid. Goede prijs kwaliteit verhouding en een gezellige atmosfeer. Vriendelijke bediening.