De Admiraal

Jufferenwal 5 8011 LE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Admiraal

Steaks met historische namen

Dit steakhouse was vroeger een pand van de VOC en die historische sfeer proef je nog altijd. Het is ruim opgezet en sfeervol ingericht met verschillende intieme tafels. De passie en een uitstraling van de chef stralen door in hoe bijzonder hij de borden opmaakt en de diepe smaken die hij weet te creeeren. Leuk detail zijn de namen: zo heet de ribeye Balthasar Muntz.

Meer informatie over restaurant De Admiraal

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant De Admiraal

Erik W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten, goede ambiance. Wij wilde snel iets eten en daar werd goed op ingespeeld. Een plek om terug te komen!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lang moeten wachten op het eten, wat niet erg was want waren in een goed gezelschap, wel was t vlees taai heb het idee dat het te lang heeft moeten wachten omdat het druk was. Waarschijnlijk kwam het omdat er veel zieken waren dus konden ze er niets aan doen..
Gerdien S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We zaten met 4 personen aan een tafel voor 7 personen. Dat maakte het minder gezellig. We hadden een plek bij het raam, maar het was koud. Gelukkig konden de luiken dicht en daardoor werd het aangenaam. Het gerecht wat ik besteld had niet alle ingrediënten, daardoor heb ik een andere keuze gemaakt. Het eten smaakte goed en de ambiance oogt gezellig. Een echt nadeel was dat het zo rumoerig was.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Als je van een groot stuk vlees houdt is het echt aan te raden.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk vriendelijk personeel, eten is goed. De locatie was iets rumoerig. Service is prima. Passen snel een vraag aan.
Verder geen commentaar
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Gisteravond gegeten in de Admiraal. Prima eten, goeie bediening. Kortom, geslaagde avond. Kaart had wat uitgebreider gekund.
Christian Z.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
heerlijk gegeten!
Franciske V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima eten goede bediening en prettig personeel ontvangst zeer goed zeer goede keuken en gezellige inrichting muziek precies goed
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten. Geweldige service: oog voor lege glazen, tijdsduur tussen de gangen werd steeds gevraagd. Super service en dit terwijl het ook druk was.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een leuk en gezellig restaurant, met vriendelijk personeel en goed eten, zal hier zeker nog eens terugkomen. Ook AH actie menu was erg lekker.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten,ontvangst was hartelijk.De inrichting is knus en gezellig, we waren er met de ah korting en daar was een speciale kaart voor gemaakt,maar best uitgebreid ,wij hebben de carpatio gekozen ,voor het hoofdgerecht was er ook genoeg keuze, we hebben een trio van vlees gehad ook weer erg lekker tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat wel genoeg tijd wat wij wel als prettig ervaren ,daarna nog een lekker toetje al met al heel goed en komen zeker nog een keer terug
Oscar K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prachtige binnenkomst hal, erg mooi interieur en een goed sfeertje. Bediening is zeer gastvrij en het eten komt in een erg snel tempo naar je toe. Er was een enkele keer even geen stroom, maar er stonden kaarsen en het personeel wist dit binnen een minuut of twee op te lossen. Dit restaurant is een aanrader voor iemand die lekker eten wilt combineren met een prachtig interieur en goeie sfeer.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima restaurant, heel goed eten en leuk personeel!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ondanks dat het druk was in de zaak, leuk ontvangst, Vlotte en vriendelijke bediening. Lekker gegeten en korte wachttijden. Leuk ingericht, doet warm aan.
trudyvanderboom V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We waren verrast! Heel gezellige, leuke locatie, heerlijk eten en hartelijk personeel. Extra mooie bijkomstigheid: in de kelder nog een stuk van de oude stadstoren te zien. In deze gezellige ruimte kun je ook met een gezelschap eten. Dat zijn we zeker van plan om te doen! Het aanbod op de AH bon was prima! En....er was aandacht aan besteed!
Sanneke W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Afgelopen zondag zijn mijn vriend en ik hier wezen eten voor zijn verjaardag.

De sfeer en inrichting zijn knus en passen goed bij het concept van het restaurant.

Het eten is lekker, echt complimenten. Zowel voorgerechten als hoofdgerechten waren top. Alleen: wij hadden onze rib eye beiden medium besteld, maar deze bleek echt nog rare. We hebben hier geen punt van gemaakt omdat we het wel prima vonden zo (rib eye was dus overigens heerlijk), maar misschien wel iets om op te letten voor de keuken.

De bediening was zeer vriendelijk en we voelden ons welkom. Grootste punt van kritiek was voor ons echter de jongeman die op het laatst onze koffie kwam brengen. We waren beiden op onze telefoon aan het opzoeken welke bus we terug konden nemen naar huis en kregen daarom van hem de opmerking: “Zo, jullie zijn ook gezellig.” Dit is als bediening/gastheer niet jouw plaats om een dergelijke opmerking te maken. Grote domper wat ons betreft.

Maar, over het algemeen: goed eten en een goede sfeer!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
rustieke omgeving, moet je van houden. iets te vaak gevraagd of het allemaal lekker is; het was wel OK, voldeed aan de verwachtingen.
Harry P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. een aanrader en wij komen er in ieder geval terug.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Knus restaurant met leuke bediening. AH actie aparte kaart maar keus genoeg en voldoende op tafel.
minpunt lang gewacht op hoofdgerecht.
Al met al 2.5 uur gezeten.
joke S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
het was een feestje . bediening erg vriendelijk. eten prima. sfeer goed. kortom voor herhaling vatbaar. AH aktie had een speciaal menu maar dat was bekend.