De Admiraal

Jufferenwal 5 8011 LE Zwolle Nederland Kaart

Over restaurant De Admiraal

Steaks met historische namen

Dit steakhouse was vroeger een pand van de VOC en die historische sfeer proef je nog altijd. Het is ruim opgezet en sfeervol ingericht met verschillende intieme tafels. De passie en een uitstraling van de chef stralen door in hoe bijzonder hij de borden opmaakt en de diepe smaken die hij weet te creeeren. Leuk detail zijn de namen: zo heet de ribeye Balthasar Muntz.

Meer informatie over restaurant De Admiraal

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 01:00

R M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een bijzonder restaurant als je eenmaal binnenkomt qua indeling .Heel rustique ,wat scheepsornamenten maar ook engelse invloed.Wij zaten in de ruimte achter de bar met zicht op de open keuken. Prachtig om te zien hoe het vlees op de grill/bakplaat bereid wordt. Een wand die voor de bovenste helft in de stijl van een engelse kast met potten,pannen enz is ingericht.Een nis waar je knus met 4 p kunt zitten. Het deel in het verlengde van de bar zie je een mooie beschilderd plafond en een scheepswiel aan de wand. En een kok die echt meedacht over dieet eten! Wij hebben heerlijk gegeten en 1 maal thuis meteen weer een nieuwe reservering gemaakt. Kortom een aanrader voor leuk en goed eten.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening! De sparring zijn een echte aanrader. Ze hebben een leuk menu voor ah actie
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Via de AH restaurant actief hier gisteravond de gegeten. Via de recensies al gezien dat je kon kiezen uit een aantal gerechten. Vooraf de mosterdsoep en carpaccio, allebei erg lekker. Daarna spareribs en varkensvlees op twee manieren, met daarbij lekkere frites, vooral het varkensvlees was een succes, erg lekker. Toetjes aardig. Wat vooral pleit vorige deze zaak is de bediening. Super vriendelijk, attent en enthousiast, met oog voor hun gasten. Aanrader.
Remco54x S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima gegeten in dit gezellige restaurant met vriendelijk personeel. We waren wat te vroeg en moesten daardoor even wachten, maar kregen 2 wijn van de zaak. Daarna vrij vlot een tafel gekregen. Prima carpaccio op, daarna een malse tournedos met goede patat. Crème brûlée als toetje. Een aanrader, dit restaurant!
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH aktie.
grote porties. Leuke antourage en goede service.
zeker een aanrader ook wij hebben geselecteerd op beoordelingen. voor ons is het een 10 waard.
FO F.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker getafeld: heerlijk wijntje [Merlot]; echter het AH 3-gangen menu was geen 10-met-griffel.
Voorgerechten [carpaccio/mosterdsoep]: 7
Hoofdgerecht [kip/rissotto]: 7
Nagerecht [verrassing/dame blanche]: 8
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We werden allerhartelijkst ontvangen en omdat we wat vroeg waren hebben we eerst een drankje aan de bar gedaan. Er werd snel een tafel voor ons klaargemaakt en we hebben prima gegeten. Mooie stukken vlees en goede verse friet!
Ettina W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Top gegeten! Sfeervolle ambiance, zeer attente bediening en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Heily .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellige plek - waarschijnlijk door AH actie op een krap plekje terecht gekomen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Gelegenheid met veel jongelui - gezellig dus, maar ook rumoerig.
Beadejong .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en vinden de admiraal een heel gezellige restaurant. De bediening is heel vriendelijk en heel,oplettend. Wij komen zeker nog een keer terug.
Spirella28 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij waren verrast door de sfeer en inrichting van het restaurant. Intieme hoekjes, robuuste tafels. Mooie binnenkomer dus. Het eten was voortreffelijk en er werd na het voorgerecht gevraagd of we de keuken aan het hoofdgerecht mocht beginnen of dat we even wat langer de tijd wilden. Heerlijke mosterdsoep, spareribs en spies van kippendijen gehad. Afgesloten met een heerlijk zoet dessert en een kaasplankje voor mijn man. Allemaal voortreffelijk klaargemaakt en mooi opgemaakte borden.
De bediening was soms nog wat onhandig, maar door hun open en eerlijke houding vergeef je ze dat zonder moeite. Zeker een aanrader!
MKerr .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker gegeten.
Wachttijd tussen de gangen kun je zelf bepalen er wordt naar gevraagd, dit hebben we nog nooit meegemaakt prima.
Voor herhaling vatbaar.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met de AH actie mohcten we kiezen uit de volgend opties:
- een keuze menu met selectie uit de complete kaart of
- 17,50 euro korting p.p. en dan de volledige menukaart
Wij hebben als voorgerecht gekozen voor mosterdsoep en carpaccio,beide waren goed van smaak, en als hoofdgerecht spies met malse gekruide kippendelen, waarvan de ene spies goed en de andere matig gekruid waren, en Catch van de dag Meerval, die wel wat pittiger mag. Daarna dessert Dame blanche en Verrassing van de chef, een bord met lekker ijs en chocolade verassing.
Daarna 2 cappuccino, die goed van smaak waren, maar waarvan de temperatuur iets hoger mag.
Al met al is een bezoek aan de Admiraal zeker de moeite waard. .
Annette C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk restaurant. Nostalgische gevoelens bij het pand. Enorm vriendelijke gastheer. En heerlijk eten. Wel erg koud binnen, maar begreep dat daaraan wordt gewerkt. 35 euro pp voor 3 gangen is wel wat aan de dure kant als je kijkt naar concurrerende restaurants in Zwolle. Nu met ah actie natuurlijk wel super voordelig.
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de ah aktie keuze uit 2 voor 5 hoofd en 2 nagerechten. Voorgerecht carpaccio vond ik summier maar smaak was goed. Goed gevulde wijn glazen en bediening joviaal. Koks kwamen aan het eind van de avond nog een rondje maken hoe we het eten vonden, dit vond ik er leuk. Gezellige aankleding van restaurant, wij komen zeker weer.
Gerrit_en_marjan .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De ontvangst en plaatswijzing was zeer correct. Het personeel was zeer attent en deskundig.
Na iedere gang werd ons gevraagd of de volgende gang door mocht komen. Alle drie de gangen waren lekker en zeer goed verzorgd. Wij komen hier zeker nog eens terug. Zoals meer aangegeven, de temperatuur was een minpuntje.
Havawi .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel goed. De privacy is minder goed omdat de tafels staan dicht bij elkaar staan.
Diana_katuin .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een gezellig restaurant met topbediening. Zeer vriendelijk en goed advies.

Het eten is erg smaakvol en mooi opgediend.

Een verbeterpuntje is dat de temperatuur in het restaurant wat warmer kan. Advies om warm aan te kleden, flink alcohol te drinken of in de zomer te gaan.

Wij gaan zeker nog een keer terug!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben afgelopen zaterdag 5 november hier gegeten en wij waren bijzonder verrast. Leuk oud pand met een geweldige ambiance. Bediening ontzettend goed. Na iedere gang werd ons gevraagd of de volgende gang door mocht komen. Het eten was echt enorm lekker.