De Admiraal

Oostzanddijk 14 3221 AL Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over restaurant De Admiraal

Koffie, high tea of een halve kreeft?

Om je vingers bij af te likken. De chef van Restaurant De Admiraal in Hellevoetsluis weet wel hoe hij zijn gasten moet verwennen. Je kunt hier als echte bourgondier alle kanten op en er is voor ieder wat wils. Van high tea tot high wine en van koffie tot kreeft. Ga hier een keertje langs en laat je omringen door de fantastische gastvrijheid van het personeel.

Meer informatie over restaurant De Admiraal

- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:30
- High Tea vanaf 12:00
- Bar vanaf 10:00
- Brunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bernard T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisterenavond heerlijke zeetong op. Personeel heeft het erg druk gehad dit weekeinde met de vestingdagen maar bleef er voor gaan. Klasse die tomeloze inzet en altijd vriendelijk blijvende personeelsleden. Eten er regelmatig en rekenen er op dat dit wordt doorgezet naar de kroeg De Tijdgeest die er nu ook bij hoort. Leuk om dit mee te maken.
Ariealida .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Erg lekker gegeten, ze vroegen of we brood met smeersels wilden . Ja, dat wilden we wel . Toen we nog aan het brood zaten namen ze ook al het volgende op , in dit geval een plate voor 2 personen met shasimi en vis ( erg lekker) maar dit werd ook gelijk geserveerd ! Toen wij hier een opmerking over maakten dat dit wel erg snel was , werd hier ook gelijk excuses voor aangeboden en hebben we aan het eind van de maaltijd nog een ( flink) portie shasimi extra gehad. Top !
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het was gezellig druk. En het eten was royaal en zeer verzorgd. De bediening excellent, want degene, die mij vroeg, hoe het smaakte keek ons beiden, apart aan. Dat zie je niet vaak. Veelal wordt er in het algemeen gevraagd: "Is het naar wens"?
Een klein foutje bij het te vroeg serveren van het eerste gerecht...zij hen vergeven.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker gegeten met AH actie.
Carpaccio was lekker, kabeljauw met groente smaakte goed. Toetje was verrassend. Personeel vriendelijk en oplettend.
Iets.anders .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij zijn positief verrast bij restaurant de Admiraal. De ontvangst was meer dan hartelijk en het restaurant heeft een leuke en gezellige inrichting en een heel positieve sfeer (behalve dan het "aquarium" maar wij geloven dat ook dat goed komt :-). Het menu was prima en wij zagen bij de tafels van onze buren ook heerlijke en mooi gepresenteerde gerechten voorbij komen dus wij gaan die in de toekomst zeker proberen! Een aanrader voor een relaxt en smakelijk avondje uit!
Lieselotte27 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het restaurant heeft een gezellige ambiance maar de tafels staan wel heel dicht bij elkaar. De bediening is vriendelijk en attent. Het 3-gangen menu was lekker en voldoende.
Tamdo .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten!! Het was gelukkig niet te druk, want dan staan sommige tafels wel wat dicht op elkaar. Weer vriendelijke bediening, sommige mogen wel niet te zuinig zijn met het inschenken van een wijntje. Maar al met al weer super, hopelijk tot snel!
Jurgen F. H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
De ontvangst was prima, jas aannemen en weghangen, gezellige ambiance en heel gezellige bediening. Het eten smaakte prima. Voor herhaling vatbaar.
H.stoppelenburg .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Prima eten en bijzonder goed en leuk opgemaakt. Bleek een kok te zijn die eerder heeft gekookt bij ondermeer Amuse in Oostvoorne. (Her) kenden hem daar ook van. Net als toen nog steeds een vakman. Voor herhaling vatbaar!
Louis.marijke .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Alle gerechten waren lekker en niet te veel. De sfeer was prima en de bediening
heel goed. Het is zeker aan te raden om weer terug te komen
Gunnarlunau .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben 4 restaurants via AH bezocht - deze was met stip No 1 Het is volgens mij duidelijk
wat moet ik nog meer invullen??
Engelen49 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten was erg lekker en het restaurant was sfeer vol. We komen zeker terug . Het menu waar we uit konden heeft ons erg verast
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
heerlijk gegeten. Super malse hertenbiefstuk, ook om te ruilen voor entrecot.
Zeer vriendelijke dames in de bediening, ook de eigenaar vriendelijk en gastvrij.
echt genoten en we komen hier zeker nog eens terug.!
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het Ah menu was prima. Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening, zouden wat ons betreft iets mogen vertellen over gerechten en de wijn. Hertebiefstuk was echt heerlijk. En het dessert met kleine stukjes fruit, vanille-ijs en witte chocolademousse was echt smullen! Wij komen hier ook zonder ah actie zeker terug.
Paul.natasja .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Hartstikke gezellig restaurant met goede vriendelijke bediening en het eten is ook nog eens heerlijk. Een echte aanrader!
Remi A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Spontane acties zijn het leukst! gisteren kwamen wij binnen en konden zo aansluiten op de nieuwjaarsborrel... dat was erg gezellig toen maar gelijk blijven eten! heerlijk gegeten! het weekmenu gekozen en een aangename verrassing! hertenbiefstuk... en die was echt precies goed! als dessert adviseerde de vriendelijke jonge man om ons te laten verassen! het was een combi van allerlei desserts! alles bij elkaar een aanrader! ook prijs kwaliteit was op zijn plek!! dank jullie wel horeca zoals horeca bedoeld is
DonenEsther .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het was heel gezellig en de bediening was heel lief en goed.
Wij houden niet van een hertenbiefstukje, mochten het gelijk veranderen in een gewoon biefstukje, goed bereid, voorgerecht was lekker, trouwens alles was goed
Robvdorp .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Goede bediening, voorgerecht zeer goed, hoofdgerecht goed nagerecht ook goed
Alle aanwezige klanten zaten op een rij op de banken tegen de muur, gezelliger zou zijn meer gebruik te maken van de ronde tafels.
Jenniferjenna .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gegeten met AH restaurant bon in DE Admiraal te Hellevoetsluis . Vriendelijk ontvangst, vriendelijke bediening, heel gezellig restaurant, heerlijk gegeten, aangezien ik geen vis lust is mijn voorgerecht aangepast, top!! We gaan zeker terug !!
Cokkie.hobbel .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij waren met 7 personen en iedereen heeft heerlijk gegeten, vooral de desserts vonden we verrukkelijk.Ook de bediening was keurig heel attent en vriendelijk.Al met al een hele fijne avond bedankt.