De Admiraal

Strandboulevard West 16 3841 CS Harderwijk Nederland Kaart

Over het restaurant De Admiraal

Super gezellig restaurant, gelegen aan het water en tegen de historische stadsmuur van Harderwijk. Authentiek plekje omgetoverd tot een culinair en gastronomisch paradijsje. Uitgebreide en verassende lunch en diner kaart met nieuwe en traditionele gerechten. Sinds de vernieuwing van de haven zitten wij aan het water met uitzicht over de bootjes en het wolderwijd. Ook kunt u bij ons terecht voor Ambachtelijk bereid schepijs met meer dan 20 smaken. Laat uw smaakpapillen geprikkeld worden en kom genieten op deze mooie plek.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Admiraal

• Kom je met de auto?
    Vanaf de (dichtstbijzijnde) parkeerplaats P6 Boulevard: Over de ophaalbrug richting de boulevard, na de vispoort het eerste restaurant aan de linkerkant. (groene parasols) P1 Havendijk (3 uur parkeren met blauwe schijf) P9 Scheepssingel (zondag gratis)
  • : In de zomermaanden is de boulevard autovrij en kunt u parkeren op P6 boulevard vlakbij de ingang van het Dolfinarium

Maandag gesloten
Open vanaf 10.00

Jouw recensie over het restaurant De Admiraal

Adolf H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Complimenten hoe restaurant De Admiraal te Harderwijk met een oplossing kwam toen wij onze AH-spaarkaart voor gratis 2e driegangenmenu niet konden verzilveren. IENS heeft diverse restaurants vermeld staan die helemaal NIET aan deze actie meedoen. Er blijkt slecht een restaurant, een pizzeria, aan mee te doen!
Wel drie maal een mail gekregen hoe onze ervaring met dit restaurant was. Zo arrogant!
Wees eerlijk!
Bedankt voor uw recensie, wij vonden het ook erg vervelend om onze gasten teleur te stellen, gelukkig is het goed opgelost en hopelijk tot een volgend bezoek!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten
Vriendelijke bediening
Bedankt!!
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Lekker en goed eten op een perfect plekje. Bivendien is het personeel gezellig en servicegericht.
Bedankt voor de mooie complimenten!
Jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vriendelijk ontvangst. Terras buiten is sfeervol. Zaal binnen niet zo . Jammer dat bij de plateschotel het warme del bovenop de salade wordt gelegd, waardoor deze verlept uiteindelijk tevoorschijn komt
Bedankt voor de complimenten, ons terras is dit jaar vernieuwd, de zaal binnen word ook onder handen genomen deze winter! Bedankt voor deze feedback, ik ga hem zeker doorspelen naar de keuken.
Hopelijk tot een volgende keer
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Bedankt voor de complimenten! Hopelijk tot een volgende keer
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten tegen een vriendelijke prijs. Vriendelijk personeel en je bestelling staat echt heel snel op tafel.
Ik hoop niet dat onze bediening op uw tafel heeft gestaan!:)
Bedankt voor uw complimenten en hopelijk tot een volgende keer!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, het was er erg druk en daardoor was de bediening wat rommelig.We hadden gereserveerd maar van een gereserveerde tafel leek geen sprake......zoek u maar een plek uit. Ook een prima plek om iets te drinken....heerlijk uitzicht.
Onze excuses, het hoort niet rommelig te zijn!
Door de drukke en warme zomer ontkwamen we er soms niet aan.
Gelukkig heeft u verder wel lekker genoten!
Graag tot zien!
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Gisteren lekker gegeten bij dit leuke restaurant op een prachtige locatie. Je kunt heerlijk aan de boulevard zitten en de plezierbootjes af en aan zien komen. Prettige bediening en eten voor deze prijs prima.
Wat fijn om te horen dat u zo genoten heeft, het is zo heerlijk om te zien dat iedereen van al het moois geniet en dan heeft u ook nog lekker gegeten! Hopelijk tot een volgend bezoek!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Alles was perfect,geweldige bediening, alleen veel zout op de patat
fijn om te horen! Bedankt voor uw feedback
Daphne C.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening en heerlijke patat
bedankt voor deze mooie recensie! Wij vinden onze patat ook errrgg lekker!!:)
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker gegeten, de kaart is niet heel uitgebreid, maar er is wel genoeg keuze. Serveerster liet af en toe alleen op zich wachten terwijl het niet bijzonder druk was.
Fijn om te horen dat u lekker had gegeten! Bedankt voor uw feedback en misschien tot een volgend bezoek!
Maxine M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Vissoep was niet zo speciaal
Wat jammer om te horen, hij valt anders erg goed in de smaak. U bent van harte welkom om iets anders te proeven, tips en verbeteringen zijn altijd welkom!
Greet O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Helaas, we hadden via de AH-site geboekt, maar restaurant bleek niet mee te doen!!!
Ook geen tegenvoorstel (als doekje tegen het bloeden) dus maar weer vertrokken.
Wat jammer, de actie was erg onduidelijk en vonden het ook erg vervelend om mensen teleur te stellen.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vriendelijke bediening, prima eten en fijne ligging aan de boulevard. Voldoende keus uit de menukaart, ook voor vegetarisch is er een heerlijke wrap.
Bedankt voor uw bezoek en deze mooi recensie!
Graag tot de volgende keer!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening. Het mosselpannetje en de carpaccio waren prima. Groenten bij 'koetjes en kalfjes' was minimaal en bij de groentewrap lag een pluk rucola. Daar zou iets meer van gemaakt kunnen worden. De ligging aan de boulevard is heel gezellig met uitzicht over het water.
Bedankt voor uw feedback, fijn dat u verder heeft genoten!
Erik N.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
We hebben geweldig genoten van een voorgerecht en hoofdgerecht met vis, naar keuze van de chef. Het voorgerecht was uitbundig, prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Het hoofdgerecht maakte het compleet. Compliment voor de chef en de bediening!
Hoi Erik,
Bedankt voor deze mooie recensie en voor de complimenten!
Hopelijk tot een volgend bezoek.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Erg weinig eten voor hoge prijs, prijs-kwaliteitsverhouding is dus niet oké.
5 Kleine garnalen (gamba's genoemd) zonder iets a € 9,00; friet en groente/mayonaise en ketchup of curry apart te betalen, waarbij hoofdgerechten €20-25 kosten.......
Hoi Marcel, bedankt voor je bezoek aan ons restaurant en je recensie.
We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze prijzen.
Ik wil je bedanken voor je feedback over de prijs-kwaliteitsverhouding van de gamba's, daar gaan we wat mee doen.
Onze gerechten van de Avondkaart worden geserveerd met warme groente van de dag, wat u extra bijbesteld word in rekening gebracht.
We serveren in de avond ook Plate gerechten, daar zitten frieten, salade en een sausje voor vlees of vis bij voor een wat fijner prijsje.
We hopen dat het verder wel gesmaakt heeft natuurlijk!
Met vriendelijke groeten
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goede ontvangst en heerlijk gegeten.gezellige en accurate bediening..Voor herhaling vatbaar
Bedankt! En tot ziens :)
José D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en lekker gegeten.
Bedankt en misschien tot ziens!