De Admiraal

Strandboulevard West 16 3841 CS Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Admiraal

Fladder .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Na een dagje Dolfinarium Harderwijk hier gegeten. Dit zou een goede afsluiter moeten zijn. Voor ons eenmaal maar niet weer. Bediening was best vriendelijk maar het eten was wel erg vlak van smaak. Kibbeling te hard gebakken en t satehvlees wel erg droog en taai. Misschien niet t duurste restaurant maar de plaatselijke shoarmaboer bij ons om de hoek doen t beter. Wij zijn enorm teleurgesteld weggegaan. Mijn vriend vond dat mijn eten wel tien maal beter was. Misschien is t een goede tip peper en zout op tafel te zetten??? Er keken meer mensen vandaag niet al te blij viel ons op.
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijke champignons als voorgerecht. Voor m'n dochter een pitatenmenu en voor mij een goed verzorgde saté.
De bediening was kindvriendelijk met een boekje en kleurpotlotjes. Goed aan gedacht!

Tot de volgende keer als we weer naar het Dolfinarium gaan.

Gr. Matthijs
Fijnproeve R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Recht toe recht aan menukaart met traditionele gerechten als sate, biefstuk en spies en boven en beneden NAP gerechten zoals ze dat hier noemen en dit is ook op de desserts van toepassing. Toch nog wel prijzig voor wat je krijgt. Ambiance wat gedateerd maar bediening is attent.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Lekker simpel restaurantje! Heerlijk gegeten aanrader als je gewoon lekker een happie wilt doen!! Vele keuzes van de kaart.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Na het Dolfinarium bezocht te hebben kwamen wij op de boulevard terecht op het terras van deze horecagelegenheid. Na een drankje kregen wij een lekkere soep uitgeserveerd , dat ging er best in. Mijn partner nam een voortreffelijke maaltijdsalade , die zonder problemen wat aangepast kon worden aan haar smaak , dat is een vorm van gastvrijheid. Zelf ging ik voor de eerste mosselen van het seizoen , begeleid door goede frites , sausjes en salade.Als desserts werd het ijs , met als afsluiter koffie.Fijn toeven op dit terras met een goede bediening.
Daantje101 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Heerlijk gegeten dit weekend bij de admiraal. Een mooi en gezellig restaurant gelegen aan de boulevard. Een mooi en gezellig restaurant die erg sfeervol is, met zijn mooie openhaard en de oude stadsmuur die hier nog naar voren komt.
Enorm genoten van het heerlijke eten, de gamba's voor waren verrukkelijk en als hoofd de biefstuk gegeten. Nog nooit z'n lekker stuk vlees gehad. Wat hebben de koks dat heerlijk klaar gemaakt. Ik ben er jaloers op, ik zou het nooit zo goed kunnen klaar maken, dus een goed excuus om hier vaker te gaan eten. MMmmm, kijk er nu al naar uit!!
Toe de baileyparfait gehad en hiernaast nog een koffieplankje, waarbij oa een lekker kruidenbittertje werd geserveerd. Propje vol maar wat was het genieten. Een dikke 10!! Ik zeg wanneer weer:)
Sjak1964 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gelunched bij de Admiraal.
De erwtensoep specialiteit was erg lekker met de originele harderwijkse zeebeer en spek. Kroketten met brood was ook prima, brood was ook erg lekker en kroketten prima gebakken met lekker salade.
Zeer attente en aardige serveerster! Restaurant zag er gezellige en verzorgd uit maaar niet speciaal. Wel leuk uitzicht op de randmeren.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Ik werk zelf al jaren in de horeca en heb de Hogere Hotelschool afgerond (misschien dat ik daardoor iets kritischer ben). Wat ik in dit restaurant aantrof was een ongeorganiseerde bende. Toen ik uit eten was en een mosselpan en biefstuk medium-rare bestelde kreeg ik een biefstuk 'well done'. Dit bleek foutief in de kassa te zijn ingevoerd, een fout kan iedereen overkomen. Maar hoe hiermee omgegaan werd was alles behalve professioneel of gastvrij. De bediening nam netjes de biefstuk terug en bood haar excuses aan. Echter werd er niet gevraagd of het andere gerecht ook warm gehouden moest worden. Er werd ook geen tijd aangegeven wanneer de fout hersteld zou worden. Wat resulteerde dat ik mijn hoofdgerecht al bijna op had (of koud had moeten laten worden want er was geen bediening in het hele pand te zien) toen de nieuwe biefstuk aankwam. Van deze biefstuk was de garing dit keer wel gelukt. Echter hebben we hier bijna een half uur op moeten wachten, ook is er niemand lang geweest om te kijken of alles in orde was, zelfs toen onze glazen leeg waren kwam er niemand meer langs om wat te drinken in te schenken. Het restaurant was op een groepje van 10 pax leeg. Het personeel was alleen bezig persoonlijke gesprekken te voeren 'achter de schermen'. Als gast werd je hier gewoon compleet genegeerd!

Toen ik om de rekening vroeg stonden er twee biefstukken op de rekening, de ongetrainde medewerker wou mij in eerste instantie laten betalen voor een verkeerd hoofdgerecht?! Na een gesprek met de eigenaar die toevallig ter tonelen verscheen werd er aangekondigd dat ik twee glazen wijn van het huis had gekregen. Echter stonden deze nog gewoon op de rekening. Het eten is prima (als je gelijk je goede gerecht krijgt) maar niet bijzonder en de ambiance is in mijn optiek een beetje oubollig. Echter de service gerichtheid is duidelijk ver ondermaats. Ook hebben zowel bedienend personeel als eigenaar geen kaas gegeten van service recovery. Ik zou dit restaurant dan ook ten alle tijden af raden aan directe in mijn omgeving. Er zijn veel leuke restaurants in Harderwijk beschikbaar waar men wel weet wat gastvrijheid inhoud en je geen bittere nasmaak in je mond overhoud na het eten van je dessert.