De Aardborsthoeve

Meer informatie over restaurant De Aardborsthoeve

• Terras
Henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Met een Groupon hebben wij (onbeperkt) spareribs gegeten bij De Aardborsthoeve. Lekker, maar niks bijzonders.
Het interieur is gedateerd, maar de hoeve ligt in een prachtige, natuurlijke omgeving.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Uitstekende ambiance. Prachtige omgeving en goed eten wat nog opgediend en begeleid werd door jonge mensen die er nog schik aan hadden. Kortom een ultiem avondje uit voor een uitstekende prijs/prestatieverhouding.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Een erg gezellige Brabantse Hoeve. We zijn hier te gast geweest op een bruiloft. De bediening onder leiding van Joske was erg gastvrij. Rob had de bruiloft erg goed voorbereid qua decoratie en zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak en dat de diverse gezelschappen elkaar niet in de weg liepen. Eigenaar en Chef-kok Maarten had een heerlijk Spaans Tappas-buffet gemaakt, dit was heel goed. Ook een leuke lokatie voor bedrijfsuitjes of familiefeesten!