de 7 Ossen

Kerkstraat 4 9463 RB Eext Nederland Kaart

Over het restaurant de 7 Ossen

Dineren in het gezellige brinkdorp Eext

Volgens kenners is dit ‘misschien wel het gezelligste, maar zeker het meest voordelige restaurant van Drenthe. Er is een keuze uit een aantal 3-gangen menu’s en meer dan 30 speciaal bieren. De 7 Ossen vind je in het noorden van Drenthe. Een omgeving die de typische Drenthse kenmerken natuur, rust en een gemoedelijke sfeer biedt!

Meer informatie over restaurant de 7 Ossen

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant de 7 Ossen

Eef en August K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige sfeer , eten prima , verder niets op aan te merken .
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk restaurantje, zjjn bezig met nieuwe kaart, gaan zeker weer eeens langs om de nieuwe kaart te proberen, 1 biefstuk was te doorbakken, maar na het aangegeven te hebben, zei de eigenaaresse dat we deze niet hoefde te betalen, keurig opgelost!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met de AH-restaurant active, heerlijk gegeten, met vriendinnen uit Hengelo, leuk restaurant en zeer aardige behulpzame bediening
Janette D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was vriendelijk. De prijs was erg gunstig door de ah actie. De 7 ossen is een gezellige locatie.
Hennie J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk restaurant. Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Sfeer goed en genoeg privacy. Personeel gemoedelijk maar moeten meer aandacht besteden aan hun kleding. Misschien uniformiteit.
bertenjannie B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
het eten was voortreffelijk, de bediening gastvrij en vriendelijk de omgeving was gezellig en we werden vlot geholpen. Er is parkeer ruimte genoeg en ook gemakkelijk te vinden.
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was heel lekker, de prijs prima. Het is er een ontspannen en gezellige sfeer. Vriendelijke / keurige bediening.
fdilling .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuke omgeving en zeer vriendelijke bediening. Eten ook heel goed. Echter door foutje bij de bestelling lange wachttijd. Wel direct gecompenseerd met gratis drankje.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Mooie verzorgde gerechten.
Maar de persoonlijke en gastvrije ontvangst en bediening maakte het voor mij een top avond.
Colette D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hadden als ouders van een druk jong kind erg naar dit diner voor twee uitgekeken. Even geen discussies en geen commotie om ons heen. Helaas ging er het een en ander mis waardoor we niet de ontspanning ervoeren waar we eigenlijk op gehoopt hadden. Sommige dingen (zaken die uit handen vielen e.d.) waren gewoon domme pech. Wat wel verbeterd zou kunnen worden zijn de bediening (één, hooguit twee kelners per tafel) en meer aandacht voor de status van de tafels (bijvoorbeeld lege glazen en borden niet te lang laten staan).
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gevoel voor humor op een leuke manier en heel flexibel !!!
Genoeg keuze in de verschillende menu,s en meer dan voldoende variatie ( ook voor AH restaurant aktie )
Ko O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was geweldig heerlijk gegeten vooral de ossenstaart soep was top eigenlijk was alles topbedienig gezellig we moesten wel wat langer wachten maar dan heb je ook wat
Krijn O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima restaurant gezellig goede bediening het vlees was heerlijk zacht voor mij een 10
het licht in mooi dorpje in drente op maandag en Dinsdag gesloten
lmwiersum .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De ontvangst was hilarisch. De wijn vloog over tafel. Dat was lachen. Puin ruimen ging snel. Voorgerechten prima. Hoofdgerechten goed en nagerechten ook meer dan okay. Het was gezellig en de keuze met de AH-vouchers was heel goed.
pavami .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Na een hartelijke ontvangst werden we naar onze gezellige tafel in het sfeervolle restaurant gebracht. Het bestelde drankje kwam snel samen met de speciale AH-menu's en een mandje stokbrood met smeersel van het huis. Er was een ruime keuze mogelijk uit de voor-, hoofd- en nagerechten. Het voorgerecht kwam redelijk snel en smaakte prima. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten maar het was zeker het wachten waard. Een smaakvol stuk vlees geserveerd met patat, gebakken aardappelen, bloemkool, gekookte bieten en een schaaltje overheerlijke rabarber-frambozencompote. Alles smaakte voortreffelijk en ik verbaasde mij over het feit dat we echt genoten van de heerlijke gekookte bietjes. Het was inmiddels wat drukker geworden in het restaurant en de twee dames die de bediening verzorgden konden het nauwelijks of eigenlijk net niet aan. Een verzoek om een tweede drankje werd niet gehonoreerd. Gelukkig maakte het dessert weer alles goed: heerlijk van smaak op een mooi opgemaakt dessertbord. Al met al gingen we voldaan en nog nagenietend op weg naar huis. De 7 ossen is zeker een aanrader!
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Dit restaurant voldoet alle verwachtingen, wij hebben er heerlijk gegeten alle gerechten waren ruim geportieoneerd kortom een aanrader.Wij komen zeker nog eens terug.
uitdineren .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij hebben lekker gegeten met gebruik van de AH actie. Een vriendelijke, gemoedelijke sfeer en de kwaliteit was in alle opzichten uitstekend. Op ons verzoek kregen we als vooraf carpaccio in plaats van soep. Dit werd direct geregeld zonder meerprijs in rekening te brengen. Er wordt met de klant meegedacht Kortom : voor herhaling vatbaar.
Wytske E.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het restaurant straalt rust uit en is mooi en centraal in het dorp gelegen. Het bestaat uit historische gebouwen en de naam "de 7 ossen"is ontleent aan het wapen/de vlag van Eext. Wij werden vriendelijk ontvangen en de bediening was vlot en de service was goed.
H B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
GEWOON GOED!!
Fokko W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was heerlijk,, gemoedelijke sfeer en we gaan er zeker nog een keer eten....................................................................................................................................................