de 7 Ossen

Kerkstraat 4 9463 RB Eext Nederland Kaart

Over het restaurant de 7 Ossen

Dineren in het gezellige brinkdorp Eext

Volgens kenners is dit ‘misschien wel het gezelligste, maar zeker het meest voordelige restaurant van Drenthe. Er is een keuze uit een aantal 3-gangen menu’s en meer dan 30 speciaal bieren. De 7 Ossen vind je in het noorden van Drenthe. Een omgeving die de typische Drenthse kenmerken natuur, rust en een gemoedelijke sfeer biedt!

Meer informatie over restaurant de 7 Ossen

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Drenthie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
t.okker .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mijn man en ik hebben erg genoten van het diner.
Alle gerechten waren uitstekend, met zorg klaargemaakt en geserveerd.
Hier komen we graag terug.
Vriendelijke groet.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Aardige mensen in de bediening en uitstekend eten tegen een gunstige prijs.
Meer kun je je toch niet wensen met een bon in je hand. We komen terug.
D.C. V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij gaan zelden uit eten, maar nu toch maar weer eens gedaan! De 7 Ossen was echt een leuk restaurant, niet te groot, gezellig en lekker eten. En met de AH- actie was het ook financieel nog eens leuk!
j K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een perfect geheel, goede ontvangst van de gastvrouwen in een heel leuke sfeer.
Het eten was zeer goed verzorgd en er werd voldoende groenten , aardappelen en friet bij geleverd en werd aangevuld indien men hierom vroeg. Prijs kwaliteitsverhouding krijgt men hier echt waar zijn geld.
Voor ons een aanrader die graag goed wil eten in een goede sfeer .
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij de 7 Ossen in Eext met een AH bon. Keuze uit diverse menu's. Alles was voortreffelijk. Als voorgerecht een carpaccio gekozen en als hoofdgerecht de biefstuk. Nagerecht de hazelnoot parfait. Deze was bijzonder lekker.
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten en het was reuze gezellig. We komen er zeker terug. Joke en Ria bedankt het was erg lekker..het is een stukje rijden voor ons, maar dat was het meer dan waard.
ieneke_schoonhoven .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig restaurant met persoonlijke aandacht. Gegeten met AH actie. Geen enkel verschil in bediening of eten. We waren al eerder geweest en kwamen graag weer terug.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een gelegenheid om zeker terug te komen als we in de buurt zijn.
Erg vriendelijke mensen. Je hebt het gevoel dat je echt uit bent. Niet allen wat patatjes met was sla, maar met verschillende groenten en rabarber en patat en gebakken aardappels .
De kwaliteit was super!!
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer goed gegeten was niet de eerste en zeker niet de laatste keer!!
Het is niet duur en erg gezellig de dames zijn erg vriendelijk al met al een top avond!!!!!
Smakelijk-eten11 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten en ze hielden goed rekening met de dieetwensen. Je krijgt behoorlijke porties. Mag best iets minder. Komen graag nog een keer terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De bediening en sfeer en ook het eten in het restaurant waren goed te noemen. Helaas werd de rust verstoord door het klossende schoeisel van een der medewerkers.
edoldeman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uitstekend gegeten in de 7 Ossen. Voorgerecht boerensalade was voortreffelijk. De Black angus prima en het nagerecht ook. De bijlagen ruim voldoende. Daarbij een rustige omgeving, personeel hulpvaardig. Voor eters zoals wij met niet al te veel noten op hun zang een werkelijk echte aanrader. We komen nog wel een keer terug.
fovie .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Samen met een vriendin een top avond gehad. We zijn zeer goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Je had ruime keuze en alles was zeer goed verzorgd. Een echte aanrader, ik kom hier zeker nog weer terug.
koospoelma .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn nu een paar x geweest.
Gewoon goed en een prima prijs kwaliteit verhouding.
Geen culinaire hoogstandjes.....maar dat kan ook niet voor deze prijs.
No nonsens restaurant waar iedereen zich thuis voelt.
Wij zouden de eigenaar veel succes willen wensen en dat ze de vruchten mogen plukken van de AH actie.
joleenflink .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
prima locatie, gezellig en het eten was ook erg lekker. Lekker rustig met over het algemeen ouder mensen.
Met de AH kaart hebben we heerlijk gegeten. We konden uit alle menu's kiezen.
Moniquehz .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ik had aan gegeven, dat we met de hond kwamen (weekendje weg). Erg vriendelijke ontvangst en de hond was idd helemaal geen probleem. we kregen een rustige tafel aan het begin en de hond ging lekker in het gangpad liggen. Ook dat was voor de ober helemaal geen probleem! We konden uit 6 voor-, hoofd- en nagerechten kiezen, echt top! Gezellig, goed en lekker.
Klaas-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima restaurant en knusse sfeer. Tafeltjes wel dicht op elkaar en waar wij zaten veel in - en uitgaande mensen. Enige looproute. Bediening was attent en vriendelijk. Prijs / kwaliteit erg goed. Aanrader !!!
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zalig gegeten vlotte bediening echt voor herhaling vatbaar we komen snel weer ook de rode huiswijn is erg lekker en vooral het nagerecht top
Riaendick .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant om met vrienden of familie te eten voor n redelijke prijs. Goede maaltijd .
Enige minpuntje : lange wachttijd als je met kinderen komt. Misschien n tip om voor hen n kleinigheidje te serveren als de volwassenen t voorgerecht krijgen.
Verder prima gegeten !!