De 7 heuveltjes

Maandag t/m Zondag vanaf 10:30

6,7
Brigitte Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Leuk restaurant, geweldige locatie.
Het was een drukke dag toen we er waren.
De bediening had moeite met het bijhouden maar was wel erg netjes in omgang van klanten.
Eten was ik erg over te spreken.
We waren een grotere tafel en alles zag er erg lekker uit.
Mijn sate smaakte erg goed.
Er werd ook gekeken naar de kinderen en hun behoeftes.
Hier komen we terug.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vandaag geluncht bij de Zeven Heuveltjes. Voor de kinderen was het prima vertoeven in de speeltuin. Voor ons was het echter afzien.
Op het terras liep slecht een dame te serveren. Ze kon het niet opbrengen enig geduld of fatsoen te tonen. Zelfs af en toe op het onbeschofte af. Leek zichtbaar ergens geïrriteerd over. De club sandwich was een aanfluiting. Het brood was keihard en hij was karig belegd. De frietjes waren niet goed doorbakken. De tosties waren aangebrand.
Nooit meer eten!
Patrickboellie19 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ik heb met mijn gezin op hemelvaart geluncht.het was echt heerlijk moest wel wat langer wachten maar je zit er zo lekker en was denk ik een nieuw meisje die ons heel vriendelijk behandelde en vertelde dat het haar eerste dag was.nou respect hoor met die drukte.en iedereen moet het leren en vonden het geen probleem.we waren lekker vrij en de kids hadden het naar hun zin.kortom.ondanks de drukte erg genoten en het personeel blijft ook zo vriendelijk.kan het iedereen aanraden!!
Hareldd .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Hemelvaart 2015, even een zonnig middagje terras. Weinig aan te merken op omgeving en weer, maar wat een vreselijke bediening. Wederom 1 van de talloze horeca ondernemers die denkt binnen te kunnen lopen door het inlenen van 5 16 jarigen, die van het vak niets begrepen hebben. Lege glazen afruimen terwijl de fles wijn nog op tafel staat. Gebruik van de fameuze handhelds, waarmee de foutmarge alleen maar groter wordt ipv kleiner ("u moet bij mijn collega bestellen"). Onvriendelijke oudere ober die tafels verschuiven belangrijker vindt dan zn klanten. Een lauwe bittergarnituur van 6 (!!!) Stuks voor 5,50e. Tig keer een serveerster die kwam vragen of de appelsap/fristi/bitterballen voor ons waren (handhelds...weet u nog). Klap op de vuurpijl: 20 minuten mogen wachten op afrekenen...met ruziemakend personeel tot gevolg: "jij zou met die lui toch afrekenen". Conclusie: wat een jaar of wat geleden veelbelovend leek, is nu nog slechter dan een tent in de Bredase binnenstad. Typisch gevalletje van geen idee hebben dat klanten uiteindelijk je zaak maken. Zoals voor veel (=de meeste) zaken in Breda geldt: rij eens naar Antwerpen en kijk hoe het ook kan.
Clau1 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Onlangs een verjaardagsborrel gehad bij de Zeven Heuveltjes. Wat een TOP-tent. Prachtige ligging, heerlijke hapjes en personeel dat goed in de gaten had wanneer er een bestelling opgenomen moest worden. Een echte aanrader, ook na een boswandeling met de hond!
Jeanne45 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
We hebben onze verjaardagen gevierd bij de 7 heuveltjes. Het was een geweldige middag. Alles zeer goed verzorgd. Zeer vriendelijk personeel, professioneel en ze zorgde dat iedereen op tijd zijn drankjes kregen. Tijdens het feest werden kleine hapjes aan tafels uitgeserveerd. o.a. soepje in leuke kleine glaasjes, bittergarnituur en later op de avond een heerlijk buffet met saté, brood, rijst, kroepoek en een Indonesisch groentegerecht.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
In november jl heb ik bij de 7 heuveltjes mijn 25 jarig jubileum gevierd.
Wat een geweldig leuke avond was dat inclusief heerlijke hapjes en een leuk en attente bediening.
De entourage is erg gezellig; lekker knus en sfeervol, zeker met de open haard die aanstond.
Laatst nog teruggeweest voor een lunch met vrienden; een lekkere salade, lekker vers brood erbij......ik kan niet anders zeggen; bij de 7 heuveltjes zit je prima!
René O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Een aardige zondagmiddag in oktober. Wandeling en rusten op het terras van de 7 heuveltjes.
Je vraagt of de koffie en worstenbroodjes tegelijk op ons tafeltje terecht kunnen komen. Die vraag lijkt al te lastig voor de meisjes. Lukt dus niet. Eerst de koffie, die koud wordt. Broodjes idem dito, ook koud.
Ze gaan terug met de koffie met de belofte nieuwe te serveren maar we krijgen even later dezelfde lauwe bakken terug. Met enige korting had het nog enigzins goed gemaakt kunnen worden, maar het meisje weigert. Wat een belabberde service. Volgens mij is horeca een vak en dat beheersen ze hier duidelijk niet best.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Na een fijne boswandeling hier neergestreken voor een kopje koffie met iets erbij. We kozen voor een warm worstenbroodje en zeiden er nog bij dat we het graag tegelijk (dus koffie + worstenbrood) wilden krijgen. "Ja, uiteraard", was het antwoord van het vriendelijke meisje.
Korte tijd later kwam een ander meisje met de koffie. "We hadden er ook worstenbrood bij besteld." "Oh, dan zal ik even gaan kijken. Het worstenbrood komt er zo aan." "Dan willen we nu nieuwe koffie en graag samen met het worstenbrood." We werden erg raar aangekeken en kregen als commentaar dat de koffie heus nog niet koud was, hoor. Na aandringen haalde ze de koffie weg om korte tijd later met een dienblad met worstenbrood en koffie te komen. De koffie was gewoon dezelfde als daarvoor (ze had het dus gewoon even 'om de hoek' gezet en dacht dat wij daar intrapten) en na een hap van het worstenbrood genomen te hebben, bleek deze van binnen ijskoud te zijn. Het 'aanbod' om nu ook nog het worstenbrood weer mee terug te nemen, hebben we afgeslagen. We zijn de beroerdsten niet, dus dachten we 'als ze nu bij het afrekenen iets van de prijs doen, kunnen ze het nog een beetje goedmaken'. "Nee, we kunnen helaas niets van de prijs afdoen; dat is dan € 9,70!"
Colette B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Na een heerlijke boswandeling in het Mastbos met de hond bij de 7 heuveltjes.

Personeel was erg vriendelijk en een gaf een goede service.
Naast wijn ook verschillende biersoorten Tevens verzorgen ze heerlijke versnapering op het verwarmde terras. Inrichting van het eetcafé heeft een zeer gezellige, ongedwongen sfeer.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Vorige week een gezellig familie-uitje gehad. Eerst een lunch bij De 7 Heuveltjes en daarna een boswandeling in het Mastbos gemaakt.

De sfeer bij De 7 Heuveltjes is echt super voor families. Wat een gezellige locatie voor jong en oud. De kinderen vermaken zich geweldig in de speeltuin en het aangrenzende bos en volwassenen kunnen heerlijk ontspannen met een lekker hapje en drankje.

Bij de lunch is het broodje bal echt een aanrader!
Arasi .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Het was een fijne zondagmiddag dat we, 3 volwassenen en twee kleine kinderen, in dit eetcafé neerstreken na een heerlijke boswandeling. De speeltuin was helaas vanwegen het weer deze keer geen optie. We zaten binnen. De bediening was relaxed en vriendelijk, prima. We hoefden ook niet lang te wachten op de bestelling. De kinderen waren ook duidelijk welkom. Gelukkig geen harde muziek en er kon dus op normaal volume gepraat worden. Prima Bij het drinken hadden we voor de kinderen frieten besteld en voor ons een portie bitterballen. De friet werd heel leuk in een puntzak in standaard opgediend. Prima
Echter, met alle respect, maar de kok moet nog even in de leer waar het betreft frites bakken. Er waren sommige frieten tussen waarvan de oorspronkelijke aardappel beter weggegooid had moeten worden en de gesteldheid van de frieten op zich was niet om trots op te zijn. Het waren dikke Vlaamse frieten die je uitnodigend het water in de mond deden lopen maar na de eerste hap kwam al de desillusie, ze waren zacht.
Dit was het enige minpunt voor ons.
Wij komen een volgende keer ook zeker weer hier. Wij hopen dan een friet aan te treffen die de kwaliteit van de ambiance eer aan doet