De 4 Heeren

Sint Annastraat 259 6525 GR Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De 4 Heeren

Restaurant De 4 Heeren in Nijmegen beschikt over een ruim opgezette eetgelegenheid met toch een intieme sfeer. Dit maakt het grandcafé / restaurant uitermate geschikt voor zowel groepen als individuele gasten.

De lente- en zomerdagen (mits mooi weer natuurlijk) staan garant voor sfeer en gezelligheid op het ruime terras. Een plek waar je heerlijk in de zon geniet van een lunch, diner of een drankje. Reserveren is hier eveneens mogelijk.

Door de ligging aan de St. Annastraat, één van de hoofdwegen van Nijmegen, is Restaurant De 4 Heeren perfect bereikbaar. Benieuwd naar deze leuke plek? Reserveer eenvoudig online je tafel bij De 4 Heeren in Nijmegen.

Meer informatie over restaurant De 4 Heeren

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De 4 Heeren

K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker driegangenmenu voor een prima prijs. Ontvangst was relaxed en de bediening lekker ontspannen. Zeker aan te raden. We waren op bezoek bij onze studerende zoon en hebben heerlijk met elkaar kunnen kletsen
Annet H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg gastvrij onthaald door gastheer René! Lekker gezeten en goed gegeten! Inrichting zou beter kunnen. Maar we zijn er heerlijk even tussenuit geweest!
K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het bestellen en de servering duurde lang. De broodplank kostte €5,50 endit was niet gecommuniceerd.
Het eten was lekker voor een goede prijs.
Het gebruik van de lampjes op de tafel voor de bediening, was niet duidelijk.
R.A. S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Leuke avond gehad, goed gegeten en prettige, niet opdringerige bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Leuke plek om na je werk af te spreken. Prima eten en bediening. Locatie is niet heel bijzonder; op drukke hoek Annastraat en Groenstraat. Wat wel prettig is dat je er gratis kunt parkeren.
Henrieke W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Goed, lekker en betaalbaar eten, snelle en vriendelijk bediening en een supergezellig sfeer! Ik zou mijn vrienden en familie De 4 Heeren zeker aanbevelen!
Desiré V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Samen met de familie heerlijk gegeten bij de 4 Heren.
De bediening was bijzonder vriendelijk en servicegericht
We komen hier graag nog eens terug.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het eten was echt goed. Een heerlijk malse entrecote. De visgerechten waren top en een pluspunt was dat er genoeg (warme)groente en frietjes bij de gerechten geserveerd werden. Een aanrader!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Niet lang wachten. Redelijk veel keus, met name ook voor geen vlees liefhebbers. Eten was goed en zeker gezien de prijs.
Indien je niet bij een michelin ster restaurant wilt eten, kan ik iedereen dit restaurant aanraden
Nico de Bresser
Oisterwijk
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
prima lunch.
willemsenap .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Was voor mij het 3e bezoek. Gezellig restaurant, erg lekkere en mooi/aantrekkelijk geserveerde gerechten. Erg vriendelijke medewerkers, die we eigenlijk wat te lang hebben laten wachten. We hadden het zo gezellig dat we als laatste gasten het restaurant verlieten :-)
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Vriendelijke bediening. De inrichting is er sinds ons laatste bezoek enorm op vooruit gegaan. Het was erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar.
andre_hennie .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Stond gebakken aardappeltjes op het menu maar het waren gekookte aardappelen .
Vond ik wat minder.
Groente was veel bloemkool broccellie en wortel mag meer variatie in.
Mirko M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wederom lekker gegeten met familie in De 4 Heeren. Vlot kunnen reserveren en idem bediening. Een aanrader voor een prima prijs.
berdie K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vaak genoeg deze zaak voorbij gereden en nu een een keer binnengewipt. Eenvoudig maar netjes verzorgd 'eetcafé' interieur.

Vriendelijke en attente bediening. beknopte maar toch gevarieerde menukaart. Gerechten smaken goed maar komen niet boven het gemiddelde uit. De presentatie van de gerechten op het bord is ook wat 'simpel' net zoals de garnituren.

Jammer dat door de grote groep voorin er een zeer rumoerige sfeer hing.

EEen goede zaak voor een eenvoudige etentje. Wel is de prijs voor het gebodene aan de stevige kant.
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Na goede communicatie met een grote groep in een aparte zaal kunnen eten, veel privacy en lekker gegeten. Makkelijk en flexibel personeel en een niet al te hoge prijs maken dit restaurant vooral voor grote groepen een aanrader!
Wil E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Was erg goed, service prima en bediening heel leuk
lerrie .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ik heb hier een aantal keren met veel plezier gegeten! Er is een ruim aanbod aan lekker eten en het personeel is vriendelijk. Ik weet niet meer exact wat ik had voor eten elke keer, maar ik weet wel dat het erg lekker was. Ook heb ik een erg leuke avond gehad. De bediening was ook vriendelijk en het restaurant zag er goed en netjes uit!
Adelaar1961 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij hebben hier met een groep van bijna 30 man gegeten afgelopen zaterdag en in tegenstelling met wat beaulieu vermeldt was de overgrote meerderheid zeer tevreden over de service en het eten. Het eten had inderdaad wat sneller op tafel gekund, maar wij waren ook met 4 man meer gekomen dan aanvankelijk werd gedacht. Al met al een goede eet ervaring voor mij