De 4 Heeren

• Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
prima lunch.
willemsenap .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Was voor mij het 3e bezoek. Gezellig restaurant, erg lekkere en mooi/aantrekkelijk geserveerde gerechten. Erg vriendelijke medewerkers, die we eigenlijk wat te lang hebben laten wachten. We hadden het zo gezellig dat we als laatste gasten het restaurant verlieten :-)
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Vriendelijke bediening. De inrichting is er sinds ons laatste bezoek enorm op vooruit gegaan. Het was erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar.
andre_hennie .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Stond gebakken aardappeltjes op het menu maar het waren gekookte aardappelen .
Vond ik wat minder.
Groente was veel bloemkool broccellie en wortel mag meer variatie in.
Mirko M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wederom lekker gegeten met familie in De 4 Heeren. Vlot kunnen reserveren en idem bediening. Een aanrader voor een prima prijs.
berdie K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vaak genoeg deze zaak voorbij gereden en nu een een keer binnengewipt. Eenvoudig maar netjes verzorgd 'eetcafé' interieur.

Vriendelijke en attente bediening. beknopte maar toch gevarieerde menukaart. Gerechten smaken goed maar komen niet boven het gemiddelde uit. De presentatie van de gerechten op het bord is ook wat 'simpel' net zoals de garnituren.

Jammer dat door de grote groep voorin er een zeer rumoerige sfeer hing.

EEen goede zaak voor een eenvoudige etentje. Wel is de prijs voor het gebodene aan de stevige kant.
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Na goede communicatie met een grote groep in een aparte zaal kunnen eten, veel privacy en lekker gegeten. Makkelijk en flexibel personeel en een niet al te hoge prijs maken dit restaurant vooral voor grote groepen een aanrader!
Wil E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Was erg goed, service prima en bediening heel leuk
lerrie .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ik heb hier een aantal keren met veel plezier gegeten! Er is een ruim aanbod aan lekker eten en het personeel is vriendelijk. Ik weet niet meer exact wat ik had voor eten elke keer, maar ik weet wel dat het erg lekker was. Ook heb ik een erg leuke avond gehad. De bediening was ook vriendelijk en het restaurant zag er goed en netjes uit!
Adelaar1961 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij hebben hier met een groep van bijna 30 man gegeten afgelopen zaterdag en in tegenstelling met wat beaulieu vermeldt was de overgrote meerderheid zeer tevreden over de service en het eten. Het eten had inderdaad wat sneller op tafel gekund, maar wij waren ook met 4 man meer gekomen dan aanvankelijk werd gedacht. Al met al een goede eet ervaring voor mij
Beaulieu .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hadden een diner met 25 pers. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk . Het duurde alleen langer dan anderhalf uur voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. En dan kwam het nog veel te langzaam: toen de laatste gasten het eten geserveerd kregen was het opgediende eten bij de eerste gasten al koud. De apart geserveerde groente kwam pas op tafel toen de meeste gasten het hoofdgerecht al op hadden. Jammer.
Beste Beaulie,

We hebben van u een recensie mogen ontvangen over het galadiner van uw dispuut op 20 februari jongstleden. We verbaasde ons hier nogal over aangezien er op de avond zelf niks anders dan lovende woorden werden gegeven aan onze collega's en we dus het idee hadden dat het een mooie avond was geweest.
Ik heb hierop ook nog even contact gehad met het bestuur van het dispuut en die hadden gelukkig een andere mening en hebben mij aangegeven ook een recensie te plaatsen met hoe hun er over dachten.

Even inhoudelijk, de groep kwam 18.00 uur binnen en er werd begonnen met bier en bitterballen. We hebben toen verschillende keren naar de menukeuze gevraagd, maar dat lukte niet, waren eerst enkele speeches en dergelijke. Toen we uiteindelijk de bestelling hadden werd inderdaad 1,5 uur laten het hoofdgerecht geserveerd, echter daar tussen in ook het voorgerecht ! Met een groep van circa 30 personen vinden wij 1.5 uur voor een voorgerecht en een hoofdgerecht toch heel acceptabel.
Wat betreft de groente, die werd gewoon bij het hoofdgerecht geserveerd. De kok had alleen toen die alles klaar had wat groente over en die dacht toen, ach dat zet ik er extra bij. Dat was goed bedoeld, maar wellicht niet zo verstandig.

Wat ons het meest teleur stelt is dat we een 1 krijgen voor de service terwijl we toch echt alles hebben gedaan om het jullie naar de zin te maken. Aparte zaal, opvangen extra mensen, mooi menu, enz, enz. Een 1 is wel erg laag dan.

Begrijp ons aub niet verkeerd, kritiek is natuurlijk prima, maar hier wilde ik toch even op reageren.

Met vriendelijke groet,
De 4 Heeren
MaikeMarie .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ik heb mijn promotie diner (20 man) en aansluitende feestje (50 man) hier gedaan. Ik ben super tevreden met hoe alles was georganiseerd! Al mijn wensen zijn tegemoet gekomen, zij deden nergens moelijk over en waren heel flexibel. Het eten was heel leker en snel geserveerd. Het aansluitende feesten was heel erg leuk en de service was super. Ik kan de 4 Heeren zeker aanraden!
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
We hebben 25-11 bij restaurant de 4 heeren gegeten. Er was een actie van alle voorgerechten 5 euro, alle hoofdgerechten (exclusief tournedos) 12,50 en alle nagerechten 5 euro. Als voorgerecht hadden we beide het trio van vis. Deze was heel smaakvol en leuk opgediend. Als hoofdgerecht hadden we de surf en turf en de dagvis de dorade. heel erg lekker en vooral voor de prijs meer dan uitstekend. Vooral de sausen bij de gerechten waren erg lekker. Als nagerecht konden we niet zo goed kiezen maar er stond een nagerecht bij van 3 kleine gerechtjes door de keuken gekozen. Toen we hier navraag naar deden konden we zelf ook van alle nagerechten op de kaart ons nagerecht samenstellen. Hartstikke leuk en zo konden we precies uitkiezen wat we wouden. Verder was de bediening heel aardig en legde alles goed voor ons uit. Het decor was prima maar het gaf ons geen wauw-gevoel.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Sfeervolle omgeving. Alerte bediening. Vlees, boerderij-eend was gaar, maar lauw. Menukaart suggereert meer kwaliteit, dan we kregen. Groente was oke.
MaudC .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
De 4 Heeren is een restaurant waar ik nog nooit was geweest in de 6 jaar dat ik in Nijmegen woon. We gingen hier met 6 collega's eten, een collega kwam een stuk later maar dit was geen enkel probleem. De gastheer/ober was een sympathieke man die alles netjes uitlegde en leuk aanprees. Het eten was lekker. De groenten bij het hoofdgerecht waren helaas aan de koude kant maar het vlees (everzwijn) perfect gebakken. Het leuke was dat er een aanbieding was waardoor je een driegangen menu kon eten voor 22,50. Omdat wij verder niet hadden opgelet moesten we uiteindelijk nog 40 euro p.p. afrekenen maar dat kwam door de flesse wijn (die overigens wel aan de dure kant zijn). De inrichting van het restaurant is een beetje oudbollig. De stoelen zijn doorgezakt waardoor het niet heel erg fijn meer zit na 1,5 uur. Bediening en flexibiliteit van de keuken is goed, eten is lekker, entourage is voldoende en toch weet ik niet zeker of ik er nog een keer zou gaan eten.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gegeten omdat ik een kortingsacties had via Groupon. Je verwacht dan een aangepast menu te krijgen. Dit was niet het geval. We hebben heerlijk gegeten. Fijne bediening, een goede uitleg bij de kaart, lekkere toetjes! Minpuntje: bij mooi weer zit je op een prachtig terras. Maar dit terras ligt aan een drukke weg met veel stank en geluidsoverlast.
Jan10a .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op een sfeervol terras gedronken en prima gegeten met acht collega's. Deskundige jonge mensen in de bediening, ze houden je in de gaten maar zijn niet te nadrukkelijk aanwezig. Precies goed. Goeie en gezellige tent.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Bij de 4 Heeren binnengelopen voor de lunch.
Gekozen werd voor de saté met frites en de zalm wrap.
De saté smaakte goed en over de zelfgemaakte frites waren de meningen verdeeld. Voor de een 'n prima frites voor de ander een te melige aardappel.
De inhoud van de wrap was prima, maar van de wrap zelf was het alsof deze niet gebakken was. Veel te wit en de smaak van bloem, waarmee deze bestoven was.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Weer uitstekend gegeten bij de 4 heren. Een heerlijke Italiaanse salade gegeten....een aanrader! De bediening was ook weer top, gastvrij zoals altijd!