De 4 Heeren

Sint Annastraat 259 6525 GR Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De 4 Heeren

Restaurant De 4 Heeren in Nijmegen beschikt over een ruim opgezette eetgelegenheid met toch een intieme sfeer. Dit maakt het grandcafé / restaurant uitermate geschikt voor zowel groepen als individuele gasten.

De lente- en zomerdagen (mits mooi weer natuurlijk) staan garant voor sfeer en gezelligheid op het ruime terras. Een plek waar je heerlijk in de zon geniet van een lunch, diner of een drankje. Reserveren is hier eveneens mogelijk.

Door de ligging aan de St. Annastraat, één van de hoofdwegen van Nijmegen, is Restaurant De 4 Heeren perfect bereikbaar. Benieuwd naar deze leuke plek? Reserveer eenvoudig online je tafel bij De 4 Heeren in Nijmegen.

Meer informatie over restaurant De 4 Heeren

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De 4 Heeren

g.klaassen15 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
heerlijk geluncht met mijn dochter. Zij had een wrap met zalm, ikzelf de saté die ontzettend mals en smaakvol was. tip voor de bediening, iets vaker naar het terras lopen tijdens het eten.
R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. Hebben hier ook al menig feestje gegeven en altijd tot in de puntjes verzorgd. Leuk personeel die gezellig met de gasten meedoen. Voor ons altijd weer een reden om terug te gaan!
R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer nette ontvangst en vlotten bediening.
Omdat wij vroeg in de avond gereserveerd hebben was het rustig wat wij heerlijk vinden.
Voor ons waren de gerechten meer dan voldoende.
Zeker tot een volgende keer.
Harriët A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Vorige week mijn promotiefeest gevierd met 50 man in de 4 Heeren. Op voorhand werd enthousiast meegedacht door de eigenaar; er was veel mogelijk. Mooie locatie, heerlijk eten en de bediening verliep soepel. Het 6-gangen walking diner voor onze gasten was tiptop verzorgd, voor een nette prijs. Ik ben zeer tevreden en kan deze locatie van harte aanbevelen!
mariette V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig, lekker, leuke bediening
w.kamps92 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
eten was goed kleine kaart personeel vriendelijk bediening matig meer aandacht voor de klant als je een twee de fles wijn besteld gooi je niet ongeopend op tafel het restaurant was gezellig vol
M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten was veel en lekker en de wachttijd was kort. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding was prima.De bediening was snel, zeer attent en vriendelijk. Kan De 4 Heeren zeker aanbevelen.
N.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heel fijn en prettig restaurant. Mooie ligging en prettige sfeer en warm ingericht. Prijs/kwaliteit is uitstekend. We zijn er 7 jaar geleden voor eerst geweest toen onze dochter daar ging studeren en deze week , na diploma geneeskunde uitreiking tijdperk weer afgesloten met familie en vrienden. Tussen in regelmatig hier gegeten en altijd met een voldaan en tevreden gevoel weggegaan. Wat ons betreft een aanrader.
Aya D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Eten was goed. Ambiance erg gedateerd. Men had nog nooit van IENS gehoord. Helaas eenmalig
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Prettig en gastvrij ontvangst op deze middag op een moment dat er weinig gasten aanwezig zijn. Snelle en vriendelijke bediening, een menukaart met eenvoudige gerechten die verder wel goed smaken. Behalve de vegetarische salade, die is echt heel erg simpel en wel heel erg duur voor een bedrag van € 12,50. Ondanks het laatste punt gaan we wel terugkomen.
K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker driegangenmenu voor een prima prijs. Ontvangst was relaxed en de bediening lekker ontspannen. Zeker aan te raden. We waren op bezoek bij onze studerende zoon en hebben heerlijk met elkaar kunnen kletsen
Annet H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg gastvrij onthaald door gastheer René! Lekker gezeten en goed gegeten! Inrichting zou beter kunnen. Maar we zijn er heerlijk even tussenuit geweest!
K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het bestellen en de servering duurde lang. De broodplank kostte €5,50 endit was niet gecommuniceerd.
Het eten was lekker voor een goede prijs.
Het gebruik van de lampjes op de tafel voor de bediening, was niet duidelijk.
R.A. S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Leuke avond gehad, goed gegeten en prettige, niet opdringerige bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Leuke plek om na je werk af te spreken. Prima eten en bediening. Locatie is niet heel bijzonder; op drukke hoek Annastraat en Groenstraat. Wat wel prettig is dat je er gratis kunt parkeren.
Henrieke W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Goed, lekker en betaalbaar eten, snelle en vriendelijk bediening en een supergezellig sfeer! Ik zou mijn vrienden en familie De 4 Heeren zeker aanbevelen!
Desiré V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Samen met de familie heerlijk gegeten bij de 4 Heren.
De bediening was bijzonder vriendelijk en servicegericht
We komen hier graag nog eens terug.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het eten was echt goed. Een heerlijk malse entrecote. De visgerechten waren top en een pluspunt was dat er genoeg (warme)groente en frietjes bij de gerechten geserveerd werden. Een aanrader!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Niet lang wachten. Redelijk veel keus, met name ook voor geen vlees liefhebbers. Eten was goed en zeker gezien de prijs.
Indien je niet bij een michelin ster restaurant wilt eten, kan ik iedereen dit restaurant aanraden
Nico de Bresser
Oisterwijk