De 4 Heeren

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lerrie .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ik heb hier een aantal keren met veel plezier gegeten! Er is een ruim aanbod aan lekker eten en het personeel is vriendelijk. Ik weet niet meer exact wat ik had voor eten elke keer, maar ik weet wel dat het erg lekker was. Ook heb ik een erg leuke avond gehad. De bediening was ook vriendelijk en het restaurant zag er goed en netjes uit!
Adelaar1961 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij hebben hier met een groep van bijna 30 man gegeten afgelopen zaterdag en in tegenstelling met wat beaulieu vermeldt was de overgrote meerderheid zeer tevreden over de service en het eten. Het eten had inderdaad wat sneller op tafel gekund, maar wij waren ook met 4 man meer gekomen dan aanvankelijk werd gedacht. Al met al een goede eet ervaring voor mij
Beaulieu .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hadden een diner met 25 pers. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk . Het duurde alleen langer dan anderhalf uur voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. En dan kwam het nog veel te langzaam: toen de laatste gasten het eten geserveerd kregen was het opgediende eten bij de eerste gasten al koud. De apart geserveerde groente kwam pas op tafel toen de meeste gasten het hoofdgerecht al op hadden. Jammer.
Beste Beaulie,

We hebben van u een recensie mogen ontvangen over het galadiner van uw dispuut op 20 februari jongstleden. We verbaasde ons hier nogal over aangezien er op de avond zelf niks anders dan lovende woorden werden gegeven aan onze collega's en we dus het idee hadden dat het een mooie avond was geweest.
Ik heb hierop ook nog even contact gehad met het bestuur van het dispuut en die hadden gelukkig een andere mening en hebben mij aangegeven ook een recensie te plaatsen met hoe hun er over dachten.

Even inhoudelijk, de groep kwam 18.00 uur binnen en er werd begonnen met bier en bitterballen. We hebben toen verschillende keren naar de menukeuze gevraagd, maar dat lukte niet, waren eerst enkele speeches en dergelijke. Toen we uiteindelijk de bestelling hadden werd inderdaad 1,5 uur laten het hoofdgerecht geserveerd, echter daar tussen in ook het voorgerecht ! Met een groep van circa 30 personen vinden wij 1.5 uur voor een voorgerecht en een hoofdgerecht toch heel acceptabel.
Wat betreft de groente, die werd gewoon bij het hoofdgerecht geserveerd. De kok had alleen toen die alles klaar had wat groente over en die dacht toen, ach dat zet ik er extra bij. Dat was goed bedoeld, maar wellicht niet zo verstandig.

Wat ons het meest teleur stelt is dat we een 1 krijgen voor de service terwijl we toch echt alles hebben gedaan om het jullie naar de zin te maken. Aparte zaal, opvangen extra mensen, mooi menu, enz, enz. Een 1 is wel erg laag dan.

Begrijp ons aub niet verkeerd, kritiek is natuurlijk prima, maar hier wilde ik toch even op reageren.

Met vriendelijke groet,
De 4 Heeren
MaikeMarie .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ik heb mijn promotie diner (20 man) en aansluitende feestje (50 man) hier gedaan. Ik ben super tevreden met hoe alles was georganiseerd! Al mijn wensen zijn tegemoet gekomen, zij deden nergens moelijk over en waren heel flexibel. Het eten was heel leker en snel geserveerd. Het aansluitende feesten was heel erg leuk en de service was super. Ik kan de 4 Heeren zeker aanraden!
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
We hebben 25-11 bij restaurant de 4 heeren gegeten. Er was een actie van alle voorgerechten 5 euro, alle hoofdgerechten (exclusief tournedos) 12,50 en alle nagerechten 5 euro. Als voorgerecht hadden we beide het trio van vis. Deze was heel smaakvol en leuk opgediend. Als hoofdgerecht hadden we de surf en turf en de dagvis de dorade. heel erg lekker en vooral voor de prijs meer dan uitstekend. Vooral de sausen bij de gerechten waren erg lekker. Als nagerecht konden we niet zo goed kiezen maar er stond een nagerecht bij van 3 kleine gerechtjes door de keuken gekozen. Toen we hier navraag naar deden konden we zelf ook van alle nagerechten op de kaart ons nagerecht samenstellen. Hartstikke leuk en zo konden we precies uitkiezen wat we wouden. Verder was de bediening heel aardig en legde alles goed voor ons uit. Het decor was prima maar het gaf ons geen wauw-gevoel.
Dc V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Sfeervolle omgeving. Alerte bediening. Vlees, boerderij-eend was gaar, maar lauw. Menukaart suggereert meer kwaliteit, dan we kregen. Groente was oke.
MaudC .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
De 4 Heeren is een restaurant waar ik nog nooit was geweest in de 6 jaar dat ik in Nijmegen woon. We gingen hier met 6 collega's eten, een collega kwam een stuk later maar dit was geen enkel probleem. De gastheer/ober was een sympathieke man die alles netjes uitlegde en leuk aanprees. Het eten was lekker. De groenten bij het hoofdgerecht waren helaas aan de koude kant maar het vlees (everzwijn) perfect gebakken. Het leuke was dat er een aanbieding was waardoor je een driegangen menu kon eten voor 22,50. Omdat wij verder niet hadden opgelet moesten we uiteindelijk nog 40 euro p.p. afrekenen maar dat kwam door de flesse wijn (die overigens wel aan de dure kant zijn). De inrichting van het restaurant is een beetje oudbollig. De stoelen zijn doorgezakt waardoor het niet heel erg fijn meer zit na 1,5 uur. Bediening en flexibiliteit van de keuken is goed, eten is lekker, entourage is voldoende en toch weet ik niet zeker of ik er nog een keer zou gaan eten.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gegeten omdat ik een kortingsacties had via Groupon. Je verwacht dan een aangepast menu te krijgen. Dit was niet het geval. We hebben heerlijk gegeten. Fijne bediening, een goede uitleg bij de kaart, lekkere toetjes! Minpuntje: bij mooi weer zit je op een prachtig terras. Maar dit terras ligt aan een drukke weg met veel stank en geluidsoverlast.
Jan10a .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op een sfeervol terras gedronken en prima gegeten met acht collega's. Deskundige jonge mensen in de bediening, ze houden je in de gaten maar zijn niet te nadrukkelijk aanwezig. Precies goed. Goeie en gezellige tent.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Bij de 4 Heeren binnengelopen voor de lunch.
Gekozen werd voor de saté met frites en de zalm wrap.
De saté smaakte goed en over de zelfgemaakte frites waren de meningen verdeeld. Voor de een 'n prima frites voor de ander een te melige aardappel.
De inhoud van de wrap was prima, maar van de wrap zelf was het alsof deze niet gebakken was. Veel te wit en de smaak van bloem, waarmee deze bestoven was.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Weer uitstekend gegeten bij de 4 heren. Een heerlijke Italiaanse salade gegeten....een aanrader! De bediening was ook weer top, gastvrij zoals altijd!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Afgelopen vrijdag 13 maart heb ik bij de 4 Heeren een afscheidsborrel gevierd en aansluitend met een gezelschap blijven eten. Ik heb voor deze gelegenheid gekozen vanwege de centrale ligging en parkeermogelijkheden maar ook vanwege de dinerkaart. Ik ben meer dan tevreden over de keuze en kijk terug op een bijzonder prettige middag en avond. Er werd uitstekende zorg verleend aan mijn gasten bij de borrel. De bediening was vriendelijk en attent. Ondanks dat de borrel wat uitliep was dit geen probleem voor de tafel die ik had gereserveerd. Mijn gasten waren zeer te spreken over de keuze op de dinerkaart en nog meer over de smaak. Ik kijk terug op een geslaagd feestje. Team 4 Heeren: hartelijk dank!
FBMN .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Voor ons is de 4 heeren een gezellige plek om met vrienden samen te komen voor het drinken van een borrel maar zeker ook om even een hapje te gaan eten..
Onlangs hebben wij genoten van een smaakvolle combinatie van kalfsoester en gamba's en van een vis van de week (zalm omwikkeld met dorade en een heerlijke pesto-saus).
De chocolade brownie was een heerlijke afsluiting!
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Met de familie wezen eten. Erg gezellige ambiance, vriendelijk personeel.
Het menu was voor mijn vegetarische vriendin niet erg uitgebreid maar ze hebben direct overlegt met de keuken en een heerlijke maaltijd voor haar gemaakt! Echt een top service!
Verder was het eten erg smakelijk, goed bereid (de biefstukken waren precies goed) en de gastvrouwen waren erg vriendelijk.
Ook de prijs-kwaliteits verhouding is erg goed.
Een ander positief punt is het gratis parkeren!
Kom hier weer snel terug net onze familie, we hebben ons er erg op ons gemak gevoeld.
L. H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Met 5 mensen gegeten waarvan 3 personen niet enthousiast waren over de kwaliteit en de bereidingswijze van de produkten. De kaart was veelbelovend maar wij zijn niet overtuigd. Jammer.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Met z'n drieën na een bekende hardloopwedstrijd afgelopen zondag bij De 4 Heeren wezen eten. Een kleine inschattingsfout zorgde ervoor dat wij eerst een flinke wandeling moesten maken om bij dit restaurant te geraken. Iets na half zeven waren wij ter plekke en de eerste indrukken waren naar behoren. We hadden met z'n tweeën gereserveerd en, ondanks dat het vol zat, werd er vanuit de achterzaal een extra stoel tevoorschijn getoverd.

We namen gedrieën het driegangenmenu, waarbij als eerste gang collectief de tomaat-pompoensoep gekozen werd. De soep was redelijk op smaak, al had deze wat 'pompoeneriger' mogen zijn (zowel qua structuur, als qua smaak) (cijfer 7,5). Twee van ons kozen als hoofdgerecht het duo van hert en zwijn, de derde koos de bospaddenstoelen risotto. Het duo was van binnen goed gegaard en de saus van port paste er voortreffelijk bij. De cantharellen hadden echter minder lang gebakken mogen worden (cijfer 8). Onze tafelgenoot was ook zeker te spreken over de risotto (cijfer 8). Als desserts werden de brownie, de whiskey parfait en de Dame Blanche gekozen. In eerste instantie vond ik het jammer dat de parfait en de whiskey afzonderlijk werden geserveerd (en moest ik informeren naar de juiste handelswijze), maar was de smaak toch zeker naar behoren (cijfer 7,5).

Een klein puntje van kritiek is wellicht de snelheid van opdienen. Nu houd ik zelf van uitgebreid dineren, maar de drie gangen namen ons bijna drie uur in beslag (wij waren na bovengenoemde wedstrijd best hongerig, dus in het verorbenen van de gangen heeft de meeste tijd niet in gezeten). Aangezien wij nog terug moesten reizen naar het westen van het land, zaten wij op het eind van de avond wel een beetje in de rats. Desondanks hebben wij bij De 4 Heeren heerlijk getafeld.
JanGerke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Vierde hier een tijdje geleden mijn verjaardag met 80 gasten. Iedereen vond het eten uitstekend (lamscotelet en zwijnsmedaillon, salade, soepen vooraf en brownie toe). Vriendelijke en voorkomende bediening, warme sfeer en zeer gezellig. En dat alles voor een redelijke prijs!
VirginieF .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
De 4 Heeren is in de eerste plaats een café gelegen aan een druk kruispunt een eindje buiten het centrum (gratis parkeren). Vrij groot terras met lounge hoekje en vuurtje (en veel verkeerslawaai en -lucht). De gelegenheid is oud en het is allemaal nogal rommelig en versleten. De “biljardnis” (en wanneer nodig achterliggende ruimte) is met tafels en (goed zittende) stoelen omgewerkt tot restaurant. Collega’s uit de USA vonden het prachtig, maar vooral omdat het nogal authentiek is. Ondertussen worden er wel echte restaurantprijzen gerekend voor het eten. Dat eten is in orde, maar verder heel gewoon. Onbeperkt friet en salade naast een vis/vlees/vega gerecht. De bediening is correct maar kon niet met onze creditcard overweg.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wij hebben een feestje gegeven voor ons 50 jarig jubileum. We zochten een sfeervolle locatie met het echte uitgaansgevoel van een kroeg, voor ongeveer 100 genodigden, met gelegenheid tot dansen. En we kregen waar voor ons geld, en hoe! We hebben gebruik gemaakt van de inhouse dj voor de muziek. Tussendoor hadden we rondjes met lekkere hapjes als garnaalspiesjes en Spaanse gehaktballetjes. We zijn perfect geadviseerd door Chris... Het had niet beter kunnen verlopen, het werd een knalfeest waar iedereen uit het dak ging. Niets was een probleem, alles werd geregeld, we hoefden alleen maar te kiezen. Personeel wat uitermate vriendelijk en welwillend. De DJ voelde de sfeer perfect aan, in het begin eerst nog ruimte voor een gesprek en werd later opgevoerd totdat iedereen op de dansvloer stond! Iedereen genoot met volle teugen. Om half één een hartig hapje tussendoor, geheel naar gelang de behoefte. Ik denk dat de Heeren een groot aantal hartjes heeft gewonnen deze avond, waar alles kon en niets teveel was. Chapeau! Na afloop regende het complimentjes van de gasten en ook onze sociale media stond niet stil. Warme sfeer, lekker eten, meer dan prima bediening en transparante opzet zonder enige verrassing. Ons volgend feest wordt ongetwijfeld weer in De Heeren.
Vgeelen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Deze week wezen eten bij dit top restaurant.
Gelukkig hadden we gereserveerd want na een uur zat het restaurant vol!
Na een goede hertog janus kregen we al snel ons heerlijke voorgerecht (carpaccio). Als hoofdgerecht nam ik de pasta met zalm en mijn disgenoot de tournedos, die werden na ongeveer 20 min geserveerd. Ook de hoofdgerechten waren lekker en er was veel aandacht aan besteed!
We zaten door de goede porties zo vol dat we nog koffie namen en die werd ook snel gebracht door de charmante bediening!
Kortom super restaurant, we komen snel terug!