De 3ster

Kerklaan 13 6731 BA Otterlo Nederland Kaart

Over het restaurant De 3ster

De 3-Ster in Otterlo is een gezellig eetcafé met een geweldige sfeer. Het menu staat vol heerlijke, vertrouwde gerechten die door de aandacht en zorg waarmee ze bereid worden toch speciaal voelen. Biefstuk, saté, schniztel, of spareribs in combinatie met een heerlijke saus; wat wil je nog meer. Alle gerechten worden geserveerd met verse groenten, frietjes en salade.

Meer informatie over restaurant De 3ster

Dinsdag tot en met zondag 12:00 - 21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant De 3ster

Monica C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Personeel was druk met een pup die in de box op het terras stond. Puppy was continu aan het piepen, werd dan weer geaaid en vervolgens kwam ons eten. Ik hoop dat ze hun handen hebben gewassen.
Eten was niet bijzonder.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijke bediening.....hee l gezellig en leuke mensen ontmoet.....zeker een aanrader!!! Kom er graag nog een keer!!!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De varkenshaassaté was heerlijk en ook de zalm (vis van de dag) smaakte mijn man goed.
wim Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Eten was goed en voldoende alleen hoofdgerecht kwam te snel op voorgerecht. Dat was erg jammer. Met 3 kwartier stonden we weer buiten
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
geweldig en goed en verzorgd biefstukje kippen lever en champignons en spekjes geniaal echt aan bevolen .Volgende keer zeer zeker naar dit café
Els P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Lekker gegeten, super kwaliteitsvlees, gezellig interieur en erg vriendelijke bediening. Jammer genoeg konden wij door het koude weer niet genieten van het mooie en sfeervolle terras. Een aanrader tegen een eerlijke prijs !
Kimmie73 S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Type bruine kroeg met gezellige sfeer.Simpele kaart maar goede kwaliteit vlees en goed bereid. Denk aan biefstuk, perfect gegaard, saté, spareribs en dagspecial, maaltijdsalades. Er wordt meegedacht en geanticipeerd. Wij eten er geregeld. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.