De 3 Zussen

Ophemertsedijk 2 Tiel Nederland Kaart
31-344620100

Over het restaurant De 3 Zussen

De 3 Zussen restaurant & lounge Tiel is de 3e locatie van de 3 Zussen! Hier kun je genieten van een relaxte sfeer waar je je zeker thuis zult voelen. Geniet van een heerlijke lunch, een borrel met lekkere drankjes en bites of van een smakelijk shared dining diner!

3 Zussen Tiel heeft een shared dining concept. Dit houdt in dat u diverse gerechtjes van de kaart kan
kiezen en dit samen met uw tafelgenoten kan delen. Op deze manier kan u genieten van meerdere items.
De gerechten zijn vergelijkbaar met het formaat van een voorgerecht.
3 a 4 gerechten per persoon staat gelijk aan een volwaardig diner.
Sluit je diner af met diverse smakelijke traktaties.

Bij 3 Zussen Lounge, Drinks & Bites in Tiel ervaar je een smakelijke dag uit met verrassende smaken, een fijne sfeer en kijk je je ogen uit met een fenomenaal uitzicht op de Waal en het prachtige interieur!

Meer informatie over restaurant De 3 Zussen

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag 10:00 - 01:00
Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant De 3 Zussen

Julian B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Het is duidelijk wat het idee was achter het restaurant, een waal-tastische beachclub, maar dan gewoon op de waalkade. Het is dan ook precies hoe het klinkt: leuk, maar nét niet helemaal. Het eten was zeker lekker, maar niet bijzonder creatief. De inrichting was mooi maar niet adembenemend. De muziek was chill maar stond net op een ongemakkelijk volume. Het is prima, maar kleine slordigheidjes (zoals de ham bij een ham-kaas panini vergeten.. wat wel gecompenseerd werd in de prijs) maken het niet uitzonderlijk. Kortom: high class, maar wel on a budget.
Julian B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellig restaurant,waren met familie en vrienden,leuke opstelling van tafels met statafels en lekkere zithoek
Bediening vriendelijk deden zeer hun best en ging in goed overleg.
Eten en drinken prima en lekkere tapas. Genoeg voor iedereen.
Voor herhaling vatbaar
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Een leuk restaurant met een moderne aankleding. De highwine was van goede kwaliteit voor een goede prijs. De bediening was vriendelijk en de keuze van de wijntjes konden we goed aan ze over laten. Denk dat je hier met mooi weer ook goed buiten kan zitten langs het water.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verwachtingen positief. Waren hier jaar geleden paar keer geweest en toen prima. Nieuwe concept (nieuwe kok ook??) en vooral nieuw personeel is geen verbetering. Eten was redelijk, enkele gerechten goed maar ook aantal zeer matig en in ieder geval niet volgens de beschrijving. Bediening vriendelijk maar zeer onervaren en slecht. Van de 8 gerechtjes kregen we bijvoorbeeld 3x een verkeerd gerecht. Voor ons geen herhaling hier. Een hoop geld voor een matige avond.
Marry S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk en gevarieerd gegeten. Leuk De opzet
Van vier gerechten per persoon en ook het advies om ieder wat anders te nemen en zodat je bijkaart kon proeven. Zeker nog een keer voor herhaling
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Bediening uitstekend. Gerechten waren overheerlijk (verrassingsmenu van de chef), de erechten werden wel snel na elkaar uit geserveerd.
Gonny B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Leuke sfeer met prima bediening en gewoon goed eten ! Vooral het concept met kleine gerechtjes vinden wij heel leuk. Volgende keer gaan we de tapas proberen .
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Zakelijk diner met 5 buitenlandse gasten. I.v.m. tijdsdruk en buitenlandse gasten werd verrassingsmenu geadviseerd. Meer kleine hapjes, misschien wat weinig, maar inclusief dessert was het net voldoende. Smaak was goed en service ook. Voor formelere zakendiner minder geschikt.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ondanks dat er (via Internet) was gereserveerd voor 8 - 10 personen (reservering werd bevestigd per SMS en per email) was het personeel niet op de hoogte van onze komst. (Wellicht systeem-)Foutje dus! Ondanks dat was het personeel heel vriendelijk en is alles verder prima geregeld.
Karel K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben in de zaal (boven) een feestje gegeven met ongeveer 60 personen en een arrangement 3.
Dit was een ruim buffet en onbeperkt eten en drinken. De bediening was uitstekend en ze deden erg hun best om het ons en onze gasten naar de zin te maken.
We kunnen deze A-locatie zeker en van harte aanbevelen voor een feestje.
Diaantje F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Over het eten valt niets te klagen,de bediening daarentegen heeft flink ruimte voor verbetering.
Na onze eerste ronde van de High tea, hebben we ruim een uur gewacht op de warme ronde...oogcontact werd gemeden, vuile etagere en afval werd niet weggehaald, personeel is meer met elkaar bezig en heeft geen oog voor wensen/behoeften van de gasten
Waar zijn de dames gebleven die in de zomer heel het terras lopen? Die hadden oog voor de gast en gaven je niet het idee dat je inboedel bent.
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We waren hier voor een zakelijke lunch. Lekker gegeten, prima bediening. Entourage is erg leuk. Van waar wij zaten kijk je uit over Tiel en de waal.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
bediening zeer slecht
Hoofd gerecht is er al , bijgerechten krijg je pas als het hoofd gerecht al bijna op is.
het totale gezelschap krijgt niet tegelijk het eten.
Als het nagerecht wordt uitgeserveerd krijgt je maar de helft zoals o.a. het kaasplankje , de kaas is al op als men met het brood komt. Ik spreek hier op persoonlijke titel Theo kerpentier voorzitter AVGN.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was van prima kwaliteit, hoewel de porties voor ons wat groter mochten zijn.
Ook het tempo van de gerechten lag hoog, waardoor er gerechten al snel koud werden.
Suus D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk gegeten, het concept is prima, het eten erg lekker, de tafel is bijna te klein voor alle lekkernijen,
volgorde nagerecht en koffie kan beter
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima en gezellige locatie om tussen de middag met een stel vrienden te lunchen. Bediening was uitstekend. Alles erg relaxed!
Burcu D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een uitgebreid ontbijt gehad om ons huwelijk te vieren voor 10 personen. Zoals vooraf besproken wilden wij veel etenswaren. Wij zijn zelf Turks en er waren zelfs Turkse kaas en salami aanwezig. Echt een TOP service! Wij weten voortaan waar wij ons ontbijtje gaan geven als wij nogmaals wat te vieren hebben. Geweldig!!!!
Svetlana O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het restaurant heeft een mooie locatie. fijn dat er parkeergelegenheid is. En uiteraard heerlijke gerechten. de moeite waard voor elk gelegenheid.
Saniye Q.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Al jaren onze vaste stek voor een drankje of lekkere lunch.
Vriendelijk personeel en prachtige ambiance! Ook buiten op het terras is het goed vertoeven.
Gisteren hadden ze roomijs ipv het beloofde pecanijs geserveerd. De gastvrouw stond erop deze van de rekening te halen ondanks dat ik herhaaldelijk aangaf dat dit echt niet nodig was.
Hier hebben ze de principes "klantenbinding" en "service" helemaal begrepen!! Dankjewel 3 zussen voor de wederom fijne ervaring. Wij blijven vaste gast en verheugen ons op ons volgende uitje bij jullie!