De 3 Zussen

Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant De 3 Zussen

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Een leuk restaurant met een moderne aankleding. De highwine was van goede kwaliteit voor een goede prijs. De bediening was vriendelijk en de keuze van de wijntjes konden we goed aan ze over laten. Denk dat je hier met mooi weer ook goed buiten kan zitten langs het water.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verwachtingen positief. Waren hier jaar geleden paar keer geweest en toen prima. Nieuwe concept (nieuwe kok ook??) en vooral nieuw personeel is geen verbetering. Eten was redelijk, enkele gerechten goed maar ook aantal zeer matig en in ieder geval niet volgens de beschrijving. Bediening vriendelijk maar zeer onervaren en slecht. Van de 8 gerechtjes kregen we bijvoorbeeld 3x een verkeerd gerecht. Voor ons geen herhaling hier. Een hoop geld voor een matige avond.
Marry S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk en gevarieerd gegeten. Leuk De opzet
Van vier gerechten per persoon en ook het advies om ieder wat anders te nemen en zodat je bijkaart kon proeven. Zeker nog een keer voor herhaling
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Bediening uitstekend. Gerechten waren overheerlijk (verrassingsmenu van de chef), de erechten werden wel snel na elkaar uit geserveerd.
Gonny B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Leuke sfeer met prima bediening en gewoon goed eten ! Vooral het concept met kleine gerechtjes vinden wij heel leuk. Volgende keer gaan we de tapas proberen .
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Zakelijk diner met 5 buitenlandse gasten. I.v.m. tijdsdruk en buitenlandse gasten werd verrassingsmenu geadviseerd. Meer kleine hapjes, misschien wat weinig, maar inclusief dessert was het net voldoende. Smaak was goed en service ook. Voor formelere zakendiner minder geschikt.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ondanks dat er (via Internet) was gereserveerd voor 8 - 10 personen (reservering werd bevestigd per SMS en per email) was het personeel niet op de hoogte van onze komst. (Wellicht systeem-)Foutje dus! Ondanks dat was het personeel heel vriendelijk en is alles verder prima geregeld.
Karel K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben in de zaal (boven) een feestje gegeven met ongeveer 60 personen en een arrangement 3.
Dit was een ruim buffet en onbeperkt eten en drinken. De bediening was uitstekend en ze deden erg hun best om het ons en onze gasten naar de zin te maken.
We kunnen deze A-locatie zeker en van harte aanbevelen voor een feestje.
Diaantje F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Over het eten valt niets te klagen,de bediening daarentegen heeft flink ruimte voor verbetering.
Na onze eerste ronde van de High tea, hebben we ruim een uur gewacht op de warme ronde...oogcontact werd gemeden, vuile etagere en afval werd niet weggehaald, personeel is meer met elkaar bezig en heeft geen oog voor wensen/behoeften van de gasten
Waar zijn de dames gebleven die in de zomer heel het terras lopen? Die hadden oog voor de gast en gaven je niet het idee dat je inboedel bent.
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We waren hier voor een zakelijke lunch. Lekker gegeten, prima bediening. Entourage is erg leuk. Van waar wij zaten kijk je uit over Tiel en de waal.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
bediening zeer slecht
Hoofd gerecht is er al , bijgerechten krijg je pas als het hoofd gerecht al bijna op is.
het totale gezelschap krijgt niet tegelijk het eten.
Als het nagerecht wordt uitgeserveerd krijgt je maar de helft zoals o.a. het kaasplankje , de kaas is al op als men met het brood komt. Ik spreek hier op persoonlijke titel Theo kerpentier voorzitter AVGN.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was van prima kwaliteit, hoewel de porties voor ons wat groter mochten zijn.
Ook het tempo van de gerechten lag hoog, waardoor er gerechten al snel koud werden.
Suus D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk gegeten, het concept is prima, het eten erg lekker, de tafel is bijna te klein voor alle lekkernijen,
volgorde nagerecht en koffie kan beter
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima en gezellige locatie om tussen de middag met een stel vrienden te lunchen. Bediening was uitstekend. Alles erg relaxed!
Burcu D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een uitgebreid ontbijt gehad om ons huwelijk te vieren voor 10 personen. Zoals vooraf besproken wilden wij veel etenswaren. Wij zijn zelf Turks en er waren zelfs Turkse kaas en salami aanwezig. Echt een TOP service! Wij weten voortaan waar wij ons ontbijtje gaan geven als wij nogmaals wat te vieren hebben. Geweldig!!!!
Svetlana O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het restaurant heeft een mooie locatie. fijn dat er parkeergelegenheid is. En uiteraard heerlijke gerechten. de moeite waard voor elk gelegenheid.
Saniye Q.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Al jaren onze vaste stek voor een drankje of lekkere lunch.
Vriendelijk personeel en prachtige ambiance! Ook buiten op het terras is het goed vertoeven.
Gisteren hadden ze roomijs ipv het beloofde pecanijs geserveerd. De gastvrouw stond erop deze van de rekening te halen ondanks dat ik herhaaldelijk aangaf dat dit echt niet nodig was.
Hier hebben ze de principes "klantenbinding" en "service" helemaal begrepen!! Dankjewel 3 zussen voor de wederom fijne ervaring. Wij blijven vaste gast en verheugen ons op ons volgende uitje bij jullie!
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Afgelopen weekend voor het eerst gegeten bij De 3 Zussen en dat gaat zeker niet de laatste zijn , want wat een geweldige beleving! Van het begin tot het eind erg goed geholpen door de vriendelijke en gastvrije serveerder en serveersters. De rode kool vond ik wat droog, maar de tournedos en de skreifilet smaakten geweldig. Het pand in prachtig en zeer sfeer. De 3 Zussen in echt een aanrader!
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor het eerst gegeten in het restaurant. We waren met zes personen.
We hebben allemaal gekozen voor het 4 gangen surprise menu van de chef met wijnarrangement.
De amuse bestond uit een soesje gevuld met eendenlever. Lekker maar het was best een hele hap lever, het smoesje had best iets kleiner gemogen of de lever had iets spannender gemogen.
De eerste gang bestond uit een trio van gebakken mootje tonijn, steak tartaar en een pate van lever met groentjes. Dat was lekker.
De tweede gang was een stoofpotje van lam oosters gekruid. Ook lekker maar helaas was het niet zo warm meer.
De derde gang was een Surf en Turf van gebakken makreel met kogelbiefstuk. Zowel bij mij als bij mijn vrouw bleken er toch wat pezen aanwezig. De makreel was lekker.
De vierde gang was een dessert met ijs van groene thee, een bolletje en een glaasje mascarpone, dat was dus dubbelop. Verder lag daar ook een klein Apple Crumble taartje bij. Over het geheel genomen was het dessert wel lekker.
Het wijnarrangement was prima.
De bediening was attent maar deden met onze opmerkingen niet veel meer dan doorgeven aan de keuken.
De entourage was goed.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vandaag High Tea "genoten" met 4 vriendinnen en kan niet anders als deze als zeer slecht bestempelen. Het water voor de thee was steeds lauw. En de etagère voor de eerste gang was o.a. gevuld met taaie broodjes met kaas en een rommeltje van niks bijzonders. Koekjes en kleine stukjes droge koek en volgeplempt met speculaasjes. Daarna kregen we een schaaltje met droge piepkleine quiches en als klap op de vuurpijl voor ieder van ons een halve!! scone met bakje jam en slagroom. We hadden voor de tea gekozen nav de brochure. Die zag er aanlokkelijk uit maar hoe is het mogelijk dat iemand die daar de leiding heeft dit kan serveren. Wij hebben de "baas" wel 30 keer langs zien drentelen maar zelfs een groet, al was het maar bij het pand verlaten kon er niet af. Nogmaals zeer teleurstellend en dat voor 19.50 euro!!!. Wij hebben de klacht doorgegeven aan het welwillende meisje , die zei dat het toch elke zondag heel druk was voor de tea. Wij geven het geheel een 4 en adviseren om eerst te leren hoe je thee moet zetten en minder hoeveelheid voedsel maar wel van veel betere kwaliteit.