De 3 Zussen

Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor het eerst gegeten in het restaurant. We waren met zes personen.
We hebben allemaal gekozen voor het 4 gangen surprise menu van de chef met wijnarrangement.
De amuse bestond uit een soesje gevuld met eendenlever. Lekker maar het was best een hele hap lever, het smoesje had best iets kleiner gemogen of de lever had iets spannender gemogen.
De eerste gang bestond uit een trio van gebakken mootje tonijn, steak tartaar en een pate van lever met groentjes. Dat was lekker.
De tweede gang was een stoofpotje van lam oosters gekruid. Ook lekker maar helaas was het niet zo warm meer.
De derde gang was een Surf en Turf van gebakken makreel met kogelbiefstuk. Zowel bij mij als bij mijn vrouw bleken er toch wat pezen aanwezig. De makreel was lekker.
De vierde gang was een dessert met ijs van groene thee, een bolletje en een glaasje mascarpone, dat was dus dubbelop. Verder lag daar ook een klein Apple Crumble taartje bij. Over het geheel genomen was het dessert wel lekker.
Het wijnarrangement was prima.
De bediening was attent maar deden met onze opmerkingen niet veel meer dan doorgeven aan de keuken.
De entourage was goed.
Bounty123 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vandaag High Tea "genoten" met 4 vriendinnen en kan niet anders als deze als zeer slecht bestempelen. Het water voor de thee was steeds lauw. En de etagère voor de eerste gang was o.a. gevuld met taaie broodjes met kaas en een rommeltje van niks bijzonders. Koekjes en kleine stukjes droge koek en volgeplempt met speculaasjes. Daarna kregen we een schaaltje met droge piepkleine quiches en als klap op de vuurpijl voor ieder van ons een halve!! scone met bakje jam en slagroom. We hadden voor de tea gekozen nav de brochure. Die zag er aanlokkelijk uit maar hoe is het mogelijk dat iemand die daar de leiding heeft dit kan serveren. Wij hebben de "baas" wel 30 keer langs zien drentelen maar zelfs een groet, al was het maar bij het pand verlaten kon er niet af. Nogmaals zeer teleurstellend en dat voor 19.50 euro!!!. Wij hebben de klacht doorgegeven aan het welwillende meisje , die zei dat het toch elke zondag heel druk was voor de tea. Wij geven het geheel een 4 en adviseren om eerst te leren hoe je thee moet zetten en minder hoeveelheid voedsel maar wel van veel betere kwaliteit.
MaartenWe .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vandaag wederom bij De 3 Zussen aan de Waal in Tiel geweest.
Voor de zekerheid van te voren een tafeltje gereserveerd op het terras aan de Waal.

Wat me wederom opviel is dat je als klant bij aankomst niet begroet wordt. Even "Hallo" of "Goedemiddag" lijkt me wel op zijn plaats.

Wat te drinken besteld en de menu kaart gevraagd. Deze werden snel gebracht waardoor ik het idee kreeg dat de bediening verbeterd was.

Als lunch tortilla's en een beefburger besteld. Eerlijk is eerlijk, het smaakte heerlijk! Presentatie goed, mooi stuk vlees en een lekker broodje. Tortilla's lekker warm!
Omdat de bestelling met 11 min gebracht was kreeg ik steeds meer het idee dat de bediening aangescherpt was, prima!

Helaas, het was van korte duur. Het heeft me erg veel moeite gekost de aandacht van de bediening te trekken om vervolgens koffie en de rekening te vragen.
Wat mij enorm verbaasd is dat de rekening binnen 1 minuut al kwam , waarna de koffie nog moest komen!
Aan de serveester gevraagd of het gangbaar was dat ik eerst moest afrekenen alvorens de koffie te krijgen had ze geen antwoord.
Omdat het voor haar ogenschijnlijk te lastig werd heb ik niet doorgevraagd, het is nl niet de bedoeling om het haar moeilijk te maken.

Kort samengevat is het een prachtige locatie waar je prima terecht kan voor een heerlijke lunch of borrel. Over de dinerkaart kan ik niets zeggen daar het simpelweg aan de ervaring ontbreekt.

Aan de bediening het advies, wees accurater, begroet de mensen bij aankomst en vertreken, en laat ze niet (te) lang wachten.
Dit is echt een domper op een verder prima bezoek.
Ik hoop echt dat het bedrijf hier aandacht aan gaat geven, dat kan alleen maar ten goede komen aan deze mooie zaak!

Helaas zag ik later dat "De 3 Zussen" in de binnenstad ter overname aangeboden wordt. Ik hoop niet dat dit een voorbode is.... ?
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De lunch op het terras is prima bevallen! Een prachtig terras met fenomenaal uitzicht. Lekker biertje. Het eten was goed van smaak, maar er werd volgens mij gebruik gemaakt van producten direct van de groothandel (de pulled pork in de salade smaakte vooral naar zoete saus en niet naar barbecue). Maar ach, als het maar een tientje kost en je zit lekker bootjes te kijken, wat maakt het dan allemaal uit.

Activerica .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteren geluncht bij de 3 zussen. Prachtige locatie aan de Waal. Het eten was okee, de wijn prima. De bediening was nogal chaotisch en niet erg professioneel. Weinig overzicht. Ze vragen voor een fles water veel geld, terwijl het gewoon leidingwater (water uit de tap) betreft. Staat in geen verhouding en ik vind het niet chic als je daar eet en drinkt ze zo inhalig zijn dat ze voor gewoon water zoveel geld vragen. De prijs kwaliteit verhouding staat hierdoor onder druk.
Ronv1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We waren erg nieuwsgierig naar deze nieuwe "hotspot"in Tiel. Dat viel dus tegen. Erg druk en dat was te merken aan de behoorlijk chaotische gang van zaken. We waren ook niet de enigen die dat opviel. Er zat (te) veel tijd tussen de gerechten. Lokatie is mooi (oud herenhuis) maar het terras is een soort verhoogde vlonder waar wat loungebanken op zijn gezet en bovendien loopt er een weg tussen het terras en het restaurant waardoor het lijkt "alsof het er niet bij hoort". Wij denken dat alles wat beter gaat als het wat rustiger is (het was de 17e natuurlijk ook erg mooi weer en iedereen wil buiten eten) maar vooralsnog krijgt dit restaurant van ons een "matig"
Mame V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De prijzen die worden gehanteerd zijn prima, zorg dan ook dat het er netjes uitziet. Krijg het idee dat ze dat ze het er makkelijk vaag willen brengen!

Personeel wat ik zag was niet allemaal even ervaren, geen probleem hoor maar je ziet t personeel weinig rondlopen en dat vind ik wel heel frustrerend, je durft bijna niet eens iets te vragen..

Ziet er prima uit maar terras mag er omheen wel iets aangedaan worden dat het er uitnodigender uitziet.

Zoals eerder gezegd bedienend personeel niet veel gezien, bij t afrekenen staan er ook minimaal 6 mensen (personeel) het te gezellig hebben.
Jullie krijgen wel een tweede kans maar zal dan ook erg kritisch zijn, op t plein was t beter, sorry.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Oorspronkelijk plan was tappa's bij de 3 zussen (Tres). We kregen daar echter een hoge tafel (er waren n.b. genoeg beschikbare lage tafels...) en het was een oorverdovend lawaai. Als dat laatste niet verandert zal ik er nooit (meer) komen.
Dan maar boven waar het restaurant "chiquer" zou zijn en van hoge kwaliteit zou moeten getuigen. Dat valt tegen. Carpaccio bedolven onder sla "en zo". Zo hoort het niet omdat dat domweg niet lekker is. Sliptongetjes waren piepklein en hadden weinig smaak. Gambas vooraf waren wel lekker en ook mooi geserveerd. De Angus beef was helaas klein en verre van mals. En het garnituur...! Herinnert u zich Van der Valk nog? Jaren 80/90? Het restaurant ziet er mooi uit, maar het eten lijkt sprekend op Van der Valk van toen. Personeel is vriendelijk, hoewel... we moesten wachten want "de directeur moest uitgeserveerd...". En de tijd tussen de gerechten was veel te lang. Zit het hier eindelijk vol (na jaren slecht ondernemerschap van anderen), is het voorlopig helaas geen bijzondere aanwinst. Het terras hoog zomer. Dat wel. Maar ja, dit is Nederland...
Kranshof .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Top locatie, terras aan de Waal, wat is het prachtig dat in dit mooie Bellevue zo'n stijlvol restaurant is gehuisvest. Een aanwinst voor Tiel! Vandaag uitgebreide lunch en die was uitmuntend: salade pulled pork heerlijk; sandwich geroosterde kip met gewoon veel kip; proeverij uit de zee is zo lekker en de baguelino Kentucky is het einde.
We komen binnenkort weer terug; gaan we de saté eten, die zag er ook heerlijk uit.