De 3 Musketiers

Hazeldonksezandweg 28b 4762AL Zevenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Musketiers

Klassiek in een nieuw jasje

Kom naar deze prachtige locatie en laat je culinair verwennen. In de prachtige eetzaal komen de meest sublieme gerechten voorbij. Wat dacht je van een heerlijke salade van de chef en een duo van tournedos en kalfssucade? Hier maken ze het allerbeste van Frans-Nederlandse klassiekers. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een voor allen, allen voor een!

Meer informatie over restaurant De 3 Musketiers

trein en busstation om de hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Lieda N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Keuze uit het AH menu was prima en erg lekker,het xtratje stokbroodje/kruidenboter is erg attent.
Greet L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij werden echt welkom geheten. Het is wel een vrij groot restaurant, maar er kwamen gelukkig meer mensen eten. Het restaurant zag er sfeervol uit. Het eten was goed en werd verzorgd opgediend. Ik vond de AH menukaart wat beperkt.
Leny L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De bediening is erg goed: ze hebben oog en oor voor de gasten. N.a.v. allergie is er serieus geluisterd en meegedacht.
Het eten komt mooi opgemaakt met oog voor detail en smaakt prima!
Zeker voor herhaling vatbaar!
marja M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening! In het begin wat rumoerig met rondhuppelende kinderen. Een aanrader!Heerlijk gegeten, fijne bediening! In het begin wat rumoerig met rondhuppelende kinderen. Een aanrader!
Annemie T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
In een ontspannen sfeer heerlijk genoten van de gastvrijheid, bediening en smaakvol eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Het was een genot om hier te mogen genieten van de AH actie
toonvriends .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dat je bij moet betalen voor de biefstuk en bij moet betalen voor Gamba's
Het negatieve puntje is dat de locatie wat donker is.
M.V.G. A.Vriends
reneanjo .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke enthousiaste en gastvrije bediening!
We hebben gebruik maakt van de speciale AH-restaurantactie en we vonden de menukaart verrassend veelzijdig.
Lisette M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Allemaal prima gegeten. De bediening was heel vriendelijk en correct. Tafels staan ruim van elkaar.
Fijn dat de serveerster wilde zeggen wat de surprise-vis was, want niemand hield van mosselen en ikzelf ben er allergisch voor. Ik kon dus op tijd iets anders kiezen. prima! We komen vast nog eens.
Anjola M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten , prima bediening . Was met Albert Hein actie. Wel minder keus dan de vorige keer . Verder was alles weer keurig verzorgd . Zou zo weer gaan .
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
we gingen er van uit 2 halen een betalen kan nooit hetzelfde zijn als dat je gewoon reserveert maar buiten verwachting was alles naar wens .
petra P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
mooie kaart ah aktie , gelukkig geen vastgesteld menu,maar je kunt zelf een keuze maken uit div.gerechten voor ieder wat wils zeer vriendelijk personeel,nieuwe eigenaars vriendelijke mensen,geen lawaai van de bowling heerlijk rustig gegeten.kortom hier zien ze ons weer terug met of zonder ah aktie.ga zo door met jullie goede service,je kunt trots zijn op het personeel wat er die avond was.
peka49 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vriendelijk en deskundig geholpen bij vragen over glutenvrij/lactose dieet, leuke suggestie door de kok.
Op deze manier kon iedereen van ons gezelschap lekker en smakelijk mee-eten. vooral het dessert asperge-ijs is zeer aan te bevelen. Voor herhaling vatbaar. Leuk AH-menu.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. 3-gangen keuzemenu van Albert Heijnactie bood voldoende mogelijkheden.
Eigenaar liet ons bij vertrek weten dat het Albert Heijn keuzemenu komende tijd regelmatig zou wisselen. Goed idee!
Y I.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
In maart hier Via Social deal hier wezen bowlen ,en saté schotel gegeten. Moeten toegeven dat ondanks de goedkope deal het goed bevallen was.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
zeer goede ontvangst, gerechten heerlijk, bediening vriendelijk en heel gastvrij.
calo2 C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Van alle restaurants die we de laatste jaren hebben bezocht was dit duidelijk de minste. Ik begrijp absoluut niet dat deze gelegenheid zo,n hoge score heeft. Wellicht een mooie gelegenheid om een arrangement te nemen met bowlen erbij en dan in groepsverband, maar niet om met een paar goede vrienden fijn en gezellig te dineren.
Alhoewel de bediening erg vriendelijk was en daar dus niets op aan te merken viel, zijn er wel een paar vreemde dingen. Heel ongewoon voor me was, dat gevraagd naar de wijnkaart men die niet bleek te hebben; kortom alleen keuze uit de huiswijnen, die overigens niet verkeerd waren. Daarnaast ongewoon dat mijn wijnglas van wit naar rood niet werd gewisseld. De gerechten zijn te gewoontjes opgemaakt en naar verhouding is het keuzemenu voor AH/Iens te duur; € 34,50 voor een 3-gangenmenu past meer in een hoger geclassificeerd restaurant. Geef ons bijv. dan maar Het Lelijke Eendje of La Providence met eenzelfde prijsniveau.
Kortom wij gaan hier echt niet een tweede keer naar toe om gezellig met goede vrienden te dineren.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ook met de ah-restaurantactie is er voldoende keuze. Alles is heerlijk. Fijn personeel. Geenog ruimte aan tafel in een gezellige omgeving. Tot de volgende keer!
jvoosterhout .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Je kan er rustig en goed eten voor een goede prijs en zelf je snelheid van opdienen bepalen
Je kan all a carte of verschillende meneu s eten
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik vind het restaurant gezellig en van prima kwaliteit.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De 3 Musketiers is een gezellig familierestaurant. Je kunt er grote(re) families met kinderen aantreffen. Ruime opzet met een speelhoek voor de kleintjes en bowlingbaan aangrenzend aan het restaurant, wast niet storend is. Het eten (AH-menu) biedt voldoende keuze en is goed bereid. Ruime porties. Kwaliteit Brasserie. Verwacht geen Haute Cuisine.