De 3 Musketiers

Hazeldonksezandweg 28b 4762AL Zevenbergen Nederland Kaart

Over restaurant De 3 Musketiers

Klassiek in een nieuw jasje

Kom naar deze prachtige locatie en laat je culinair verwennen. In de prachtige eetzaal komen de meest sublieme gerechten voorbij. Wat dacht je van een heerlijke salade van de chef en een duo van tournedos en kalfssucade? Hier maken ze het allerbeste van Frans-Nederlandse klassiekers. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een voor allen, allen voor een!

Meer informatie over restaurant De 3 Musketiers

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was goed en lekker bovendien werden we prettig en vakkundig bediend,ook de keuze van de gerechten waren ons inziens ruim voldoende.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij gaan ieder jaar met de ah actie. Kaart was dit keer kleiner. Minder keuze en voor de biefstuk moest er 4.50 bij betaald worden. Totaal prijs 34.95 per persoon. Redelijk hoog voor de keuzes die geboden werden. Kwaliteit goed en qua opdienen een plaatje.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Rustige omgeving zonder harde muziek, zodat conversatie goed mogelijk was. Goede kwaliteit drie-gangen menu.
Bediening erg vriendelijk en voorkomend. Diner in combinatie met een bowling arrangement beslist aan te bevelen. Voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.
J S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden iets meer van het eten verwacht na het lezen van recensies en het zien van de website, maar wel passend bij een bowlingcentrum. Prijs-kwaliteit vonden we hierdoor niet overeenkomen. Bediening was prima. Een minpuntje was dat we van te voren over de telefoon iets hadden afgesproken en dat de eigenaar later aan tafel kwam en zei: "het kan gewoon niet en ik ben de eigenaar, dus.....". Terwijl het telefonisch was afgesproken. Niet in gesprek of een stukje service bieden. Jammer!
Lauwerijssen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Woensdagavond, weinig gasten in een grote ruimte maakt het wat kil, in tegenstelling tot de ontvangst en de bediening, die waren aller hartelijkst en vriendelijk.
De gerechten waren lekker en ruim voldoende. Opmaak was aandacht aan besteed.
Zeker voor herhaling vatbaar wat betreft bediening en gerechten.
Marinus F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
het lekkerst vond ik het vis gerecht van de CHEF.
Wij hadden vroeg gereserveerd ,er waren maar 5 tafels bezet ,daar door was de sfeer in deze
grote ruimte wat minder .Voordeel was dat de bediening iedereen snel en goed kon bedienen.
We kenden dit restaurant al en ook deze keer waren we uiterst tevreden met alles.
fam. faassen
S.pigheddu .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De 3 musketiers is een prettig en ongedwongen restaurant waar je lekker kunt eten. Prijs kwaliteit niveau is prima. Een tip om het helemaal af te maken is om bij de 3 en 4 gangenmenu's ook een wijnarrangement aan te bieden dan is het helemaal top.
Pvegers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij komen hier zeker nog een keer terug, zal het bij vrienden ook aanbevelen.
Compliment voor de jongens van de bediening en zeker de kok, hij heeft mij verast met het visgerecht.
J.koopman38 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prima gegeten, gastvrij en attent personeel.
Just in time geserveerd.
Vooral de vis verrassing van de chef was heerlijk.
Geen last gehad van de bowlingbaan.
Doet aan de buitenkant heel anders aan.
Wvelewout .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen!
Voorgerecht zag er erg smakelijk uit en was mooi opgemaakt.
Het toetje was verrassend lekker en de combinatie vers fruit, eis en hangop was voortreffelijk.
Bediening erg vriendelijk!
Gaan er zeker meerdere keren naar terug.
Johan.viegen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Uitstekende bediening, zeer accuraat en vriendelijk en het tempo van opdienen van het volgende menu werd uitstekend ingeschat.
De door ons uitgekozen menu’s waren uitstekend van smaak en zeer sfeervol opgediend.
Bij het hoof gerecht had ik voor een rode huiswijn gekozen en ik moet zeggen: deze was van een uitstekende kwaliteit! Zacht en toch rondborstig en ik kan een ieder de scampi’s, de forel en de moeders scharrelvarken aanprijzen!
Info869 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ontvangst hartverwarmend, eten uitstekend, ambiance had wat meer in de stijl van drie
musketeers moge uitstralen. Al met al zeker een reden om terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij waren met vacantie In Zevenbergen en hebben met vier personen gebruik gemaakt van de Albert Heijn aktie (2e persoon gratis). Keuze uit drie voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. Geweldig lekker gedineerd met leuke bediening en fijn tussenpauzes tussen de gerechten. Je werd er absoluut niet weggekeken. Een aanrader dus.
Mabedo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij vonden het niet in verhouding staan met prijs kwaliteit.
Niet goed gebakken patat en gebakken aardappelen die drijven in het vet met een beetje sla met croutons en slechts 1 cherrytomaatje vinden wij erg onder de maat.
De vis gerecht was goed.
Bij het opdienen van het voorgerecht,werd ons vertelt dat we enkele van het AH menu mochten kiezen (anders kwamen ze niet uit met de prijs)wat volgens ons niet in de voorwaarden staat. De eigenaar diende toch het reeds bestelde voorgerecht op ( was een afwijkende soep).
Nadat ons gevraagd werd of alles naar wens was, hebben we onze mening gegeven. (het personeel zou dit doorgeven aan de keuken en deed er kort daarna richting ons erg lacherig over.
Wij vonden het geheel erg jammer omdat we hier nog nooit slecht gegeten hadden.
Dehovenier .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Roemoerig door de vele kinderen. Vriendelijke bediening. Eten was goed maar keuze menu beperkt. Helaas konden we niet buiten zitten .
Anniegiesbergen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Alles was goed verzorgd. Het eten prima. Met vier personen verschillende gerechten. Geen haast werk. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.
Bianca239 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben de lamskoteletjes en de visverrasing gekozen. Beide gerechten waren erg lekker. Ook werd er rekening gehouden met mijn glutenvrij dieet. Bediening is erg vriendelijk en alles verliep vlot. De maaltijden waren ook qua portie meer dan voldoende. We hebben genoten van deze AH actie. Een aanrader.
Hakleinekoort .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Aparte kaart voor AH actie, maar voldoende keus en prima kwaliteit.
Bediening en klantvriendelijkheid is buitengewoon.
Een aanbeveling!
Carlafransen1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Eenvoudig, maar zeer smakelijk.
Bediening brabants gezellig. Gezellige avond gehad.
Wat meer contact met de buitenwereld is wat gezelliger.
Adenadrie .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gisterenavond lekker gegeten ,bij de 3 musketiers in zevenbergen. Met een AH kaart . De bediening was heel gastvrij, en vriendelijk. Vlot eten op tafel, wat voor ons op dat moment goed uit kwam, nu was het ook wel rustig,dat scheelde ook natuurlijk met de wachttijd. Ik weet dat het iedere keer wel moet veranderen, maar toch heel jammer dat er ( stond vorig jaar op de kaart ) een duo van 2 stukjes vlees ( was suuuuuuuuuper lekker ) nu helemaal niet meer op de kaart staat.