De 3 Musketiers

Hazeldonksezandweg 28b 4762AL Zevenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Musketiers

Klassiek in een nieuw jasje

Kom naar deze prachtige locatie en laat je culinair verwennen. In de prachtige eetzaal komen de meest sublieme gerechten voorbij. Wat dacht je van een heerlijke salade van de chef en een duo van tournedos en kalfssucade? Hier maken ze het allerbeste van Frans-Nederlandse klassiekers. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een voor allen, allen voor een!

Meer informatie over restaurant De 3 Musketiers

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa card
peka49 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vriendelijk en deskundig geholpen bij vragen over glutenvrij/lactose dieet, leuke suggestie door de kok.
Op deze manier kon iedereen van ons gezelschap lekker en smakelijk mee-eten. vooral het dessert asperge-ijs is zeer aan te bevelen. Voor herhaling vatbaar. Leuk AH-menu.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. 3-gangen keuzemenu van Albert Heijnactie bood voldoende mogelijkheden.
Eigenaar liet ons bij vertrek weten dat het Albert Heijn keuzemenu komende tijd regelmatig zou wisselen. Goed idee!
Y I.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
In maart hier Via Social deal hier wezen bowlen ,en saté schotel gegeten. Moeten toegeven dat ondanks de goedkope deal het goed bevallen was.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
zeer goede ontvangst, gerechten heerlijk, bediening vriendelijk en heel gastvrij.
calo2 C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Van alle restaurants die we de laatste jaren hebben bezocht was dit duidelijk de minste. Ik begrijp absoluut niet dat deze gelegenheid zo,n hoge score heeft. Wellicht een mooie gelegenheid om een arrangement te nemen met bowlen erbij en dan in groepsverband, maar niet om met een paar goede vrienden fijn en gezellig te dineren.
Alhoewel de bediening erg vriendelijk was en daar dus niets op aan te merken viel, zijn er wel een paar vreemde dingen. Heel ongewoon voor me was, dat gevraagd naar de wijnkaart men die niet bleek te hebben; kortom alleen keuze uit de huiswijnen, die overigens niet verkeerd waren. Daarnaast ongewoon dat mijn wijnglas van wit naar rood niet werd gewisseld. De gerechten zijn te gewoontjes opgemaakt en naar verhouding is het keuzemenu voor AH/Iens te duur; € 34,50 voor een 3-gangenmenu past meer in een hoger geclassificeerd restaurant. Geef ons bijv. dan maar Het Lelijke Eendje of La Providence met eenzelfde prijsniveau.
Kortom wij gaan hier echt niet een tweede keer naar toe om gezellig met goede vrienden te dineren.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ook met de ah-restaurantactie is er voldoende keuze. Alles is heerlijk. Fijn personeel. Geenog ruimte aan tafel in een gezellige omgeving. Tot de volgende keer!
jvoosterhout .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Je kan er rustig en goed eten voor een goede prijs en zelf je snelheid van opdienen bepalen
Je kan all a carte of verschillende meneu s eten
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik vind het restaurant gezellig en van prima kwaliteit.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De 3 Musketiers is een gezellig familierestaurant. Je kunt er grote(re) families met kinderen aantreffen. Ruime opzet met een speelhoek voor de kleintjes en bowlingbaan aangrenzend aan het restaurant, wast niet storend is. Het eten (AH-menu) biedt voldoende keuze en is goed bereid. Ruime porties. Kwaliteit Brasserie. Verwacht geen Haute Cuisine.
henny N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De moeite waard om de 3 Musketiers te bezoeken. Een en al lof! Niets was de medewerkers te veel en het was gezellig en lekker tafelen.
We zullen zeker terug komen
GerBl .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met familieleden heerlijk gegeten bij de 3 Musketiers. Uitstekende kwaliteit van de gerechten en een vriendelijke en professionele bediening. Dit is zeker een herhaling waard.
verheijden .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten, ruime keus. Vriendelijke en attente bediening. Inrichting was prima maar door de grote ruimte iets minder sfeervol
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mijn vrouw en ik hebben lekker gegeten, ik iets minder omdat geen echte visliefhebber ben, maar ik wilde het eens proberen maar daar heeft het Restaurant geen schuld aan.
De volgende keer hou ik het toch bij vlees. Groetjes fam Mijnster.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was goed en lekker bovendien werden we prettig en vakkundig bediend,ook de keuze van de gerechten waren ons inziens ruim voldoende.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij gaan ieder jaar met de ah actie. Kaart was dit keer kleiner. Minder keuze en voor de biefstuk moest er 4.50 bij betaald worden. Totaal prijs 34.95 per persoon. Redelijk hoog voor de keuzes die geboden werden. Kwaliteit goed en qua opdienen een plaatje.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Rustige omgeving zonder harde muziek, zodat conversatie goed mogelijk was. Goede kwaliteit drie-gangen menu.
Bediening erg vriendelijk en voorkomend. Diner in combinatie met een bowling arrangement beslist aan te bevelen. Voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.
j S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden iets meer van het eten verwacht na het lezen van recensies en het zien van de website, maar wel passend bij een bowlingcentrum. Prijs-kwaliteit vonden we hierdoor niet overeenkomen. Bediening was prima. Een minpuntje was dat we van te voren over de telefoon iets hadden afgesproken en dat de eigenaar later aan tafel kwam en zei: "het kan gewoon niet en ik ben de eigenaar, dus.....". Terwijl het telefonisch was afgesproken. Niet in gesprek of een stukje service bieden. Jammer!
lauwerijssen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Woensdagavond, weinig gasten in een grote ruimte maakt het wat kil, in tegenstelling tot de ontvangst en de bediening, die waren aller hartelijkst en vriendelijk.
De gerechten waren lekker en ruim voldoende. Opmaak was aandacht aan besteed.
Zeker voor herhaling vatbaar wat betreft bediening en gerechten.
Marinus F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
het lekkerst vond ik het vis gerecht van de CHEF.
Wij hadden vroeg gereserveerd ,er waren maar 5 tafels bezet ,daar door was de sfeer in deze
grote ruimte wat minder .Voordeel was dat de bediening iedereen snel en goed kon bedienen.
We kenden dit restaurant al en ook deze keer waren we uiterst tevreden met alles.
fam. faassen
s.pigheddu .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De 3 musketiers is een prettig en ongedwongen restaurant waar je lekker kunt eten. Prijs kwaliteit niveau is prima. Een tip om het helemaal af te maken is om bij de 3 en 4 gangenmenu's ook een wijnarrangement aan te bieden dan is het helemaal top.