De 3 Musketiers

Hazeldonksezandweg 28b 4762AL Zevenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Musketiers

Klassiek in een nieuw jasje

Kom naar deze prachtige locatie en laat je culinair verwennen. In de prachtige eetzaal komen de meest sublieme gerechten voorbij. Wat dacht je van een heerlijke salade van de chef en een duo van tournedos en kalfssucade? Hier maken ze het allerbeste van Frans-Nederlandse klassiekers. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een voor allen, allen voor een!

Meer informatie over restaurant De 3 Musketiers

trein en busstation om de hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De 3 Musketiers

• Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd voor 5 personen met het AH restaurant menu. De bediening was goed en netjes, en het eten ging vlot. Alleen toen wij de rekening betaalde, zag ik dat er naar mijn mening iets niet klopte. Wij hadden 2 kaarten van het AH menu en 4 personen hadden als voorgerecht scampi's en 4 personen als hoofdgerecht chunsteak met peperoncinosaus. Op de rekening zagen we dat we voor het streepje pepersaus op het bord € 4,50 p.p moesten bijbetalen. En voor de gepelde scampi"s ook € 2,95 p.p ( 4 scampi's) terwijl wij er niet om gevraagd hadden om de scampi's te pellen. Heel jammer dit .....
g.e.hartsema .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Aan de buitenkant verwacht je niet zo'n leuke locatie.
Ik was m'n kaart vergeten- heb ik klaarliggen in enveloppe- toch mochten we aan de actie deelnemen.
Het personeel vriendelijk en behulpzaam. De gerechten erg lekker, ook leuk opgemaakt.
Goede uitleg erbij: kortom: een avondje lekker uit en genoten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. vriendelijke ontvangst en goede service. Voor herhaling vatbaar. Mooie afsluiting van een familiedag.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zoals altijd niets op aan te merken. Vriendelijke en deskundige bediening.
Eten prima, prettige muziek op de achtergrond, nooit te hard.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We werden zeer goed ontvangen ,heel vriendelijk personeel,heerlijk op eigen tempo gegeten .Voor herhaling vatbaar !!Gezellige avond gehad!
cmvanderleek .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
ondanks de grote van het restaurant was de sfeer en inrichting heel goed. erg vriendelijk personeel.. wij zijn dik tevreden
toonvanvlimmeren .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima personeel. Goede en gevarieerde kaart. Keurig net en sfeervol restaurant. Goede parkeergelegenheid. Een plek om zeker nog eens terug te komen.
Ane .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Samen met mijn man lekker gegeten bij de 3 Musketiers in Zevenbergen.
Een vlees en vis menu gekozen, beiden waren heerlijk,.
Ik had toch een probleempje met de garnaal op mijn bord, die mij volbewondering aan keek ''hoe ga jij het voorgerecht verorberen". Kreeg de bibbers van de garnaal en heb de ober vriendelijk gevraagd de garnaal zijn jasje en zo uit te trekken. Wat ik ook al bij de bestelling gevraagd had, maar misschien niet duidelijk was.
Heerlijk verder gegeten en het ijs met verse aardbeien zijn een echte aanrader.
We komen vast nu terug bij de 3 Musketiers.
mark V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat 1,5 uur tussen. Aan het voorgerecht zat weinig smaak aan. Na lang wachten eindelijk het hoofd gerecht. Maar we kregen zalm in plaats van zeebaars.
Adje K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We werden hartelijk ontvangen. We wilde van plaats wisselen wat geen probleem was. De tafels waren goed en netjes verzorgd.Het eten was perfect en de bediening uitstekend en attent.
Bij de eerst volgende gelegenheid komen we zeker weer een hapje eten.
Met vriendelijke groet Adje Kremers.
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en vonden het fijn dat we met ons koortje (oudere dames ) aan één tafel mochten zitten ( 10 personen ).
Regina S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Keuze menu voor elk wat wils in voor-en hoofdgerecht. Nagerecht 2 keuzes en alletwee bevatten IJS. Tip voor de 3 musketiers is om een 3de nagerecht aan te vullen voor niet de IJSliefhebbers. Dat is alles, want Oh wat was het lekker allemaal! Topkwaliteit en opmaak ook aantrekkelijk! Voor herhaling vatbaar, met of zonder AH zegels!
John K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben een gezellige en sfeervolle uitje gehad met vrienden,voor herhaling vatbaar ????
hakleinekoort .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima diner, goede keuze ook gebruikmakend van de AH-actie.
Vriendelijke bediening.
Er wordt een tafel aangewezen; als er nog meerdere tafels vrij zijn, is het goed ook daar op te wijzen.
Zodat evt. veranderd kan worden.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten met de ah bonnen, dan is het zeker goed te doen qua prijs. Het was erg rustig en goede service. Goede keuzes ip de kaart.
mialepelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten, het was gezellig, niet te druk of te rustig. Aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!!
peka49 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij waren hier voor de 3e keer en hebben weer genoten van het AH-menu, prima bediening en keus genoeg!
Wij komen zeker terug.
luc M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was een heerlijke dinner al was dit met een AH actie. Het oog wil ook wat en dit was zeker de moeite. Bedankt !
Zeker tot een volgende keer.
rien V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed te eten en vriendelijke bediening.
Omdat met de spaaractie van A. H. het tweede menu
gratis is het wel te betalen, maar voor de gewone
prijs is het maar karig wat je dan voor 34.95
voorgeschoteld krijgt.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Superlekker gegeten , eten perfect op smaak en net allemaal met wat meer aandacht bereid dan je zou verwachten. Verrassende combinaties die heerlijk uitpakken. Mooie keurig gedekte tafels en vriendelijk personeel. Nu nog even de inrichting wat verbeteren want die mag wel iets opgeknapt worden, maar met de nieuwe eigenaren komt ook dat best in orde mettertijd. Zeker aan te raden.