De 3 Musketiers

Hazeldonksezandweg 28b 4762AL Zevenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Musketiers

Klassiek in een nieuw jasje

Kom naar deze prachtige locatie en laat je culinair verwennen. In de prachtige eetzaal komen de meest sublieme gerechten voorbij. Wat dacht je van een heerlijke salade van de chef en een duo van tournedos en kalfssucade? Hier maken ze het allerbeste van Frans-Nederlandse klassiekers. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een voor allen, allen voor een!

Meer informatie over restaurant De 3 Musketiers

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

jvoosterhout .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Je kan er rustig en goed eten voor een goede prijs en zelf je snelheid van opdienen bepalen
Je kan all a carte of verschillende meneu s eten
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik vind het restaurant gezellig en van prima kwaliteit.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De 3 Musketiers is een gezellig familierestaurant. Je kunt er grote(re) families met kinderen aantreffen. Ruime opzet met een speelhoek voor de kleintjes en bowlingbaan aangrenzend aan het restaurant, wast niet storend is. Het eten (AH-menu) biedt voldoende keuze en is goed bereid. Ruime porties. Kwaliteit Brasserie. Verwacht geen Haute Cuisine.
henny N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De moeite waard om de 3 Musketiers te bezoeken. Een en al lof! Niets was de medewerkers te veel en het was gezellig en lekker tafelen.
We zullen zeker terug komen
GerBl .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met familieleden heerlijk gegeten bij de 3 Musketiers. Uitstekende kwaliteit van de gerechten en een vriendelijke en professionele bediening. Dit is zeker een herhaling waard.
verheijden .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten, ruime keus. Vriendelijke en attente bediening. Inrichting was prima maar door de grote ruimte iets minder sfeervol
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mijn vrouw en ik hebben lekker gegeten, ik iets minder omdat geen echte visliefhebber ben, maar ik wilde het eens proberen maar daar heeft het Restaurant geen schuld aan.
De volgende keer hou ik het toch bij vlees. Groetjes fam Mijnster.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was goed en lekker bovendien werden we prettig en vakkundig bediend,ook de keuze van de gerechten waren ons inziens ruim voldoende.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij gaan ieder jaar met de ah actie. Kaart was dit keer kleiner. Minder keuze en voor de biefstuk moest er 4.50 bij betaald worden. Totaal prijs 34.95 per persoon. Redelijk hoog voor de keuzes die geboden werden. Kwaliteit goed en qua opdienen een plaatje.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Rustige omgeving zonder harde muziek, zodat conversatie goed mogelijk was. Goede kwaliteit drie-gangen menu.
Bediening erg vriendelijk en voorkomend. Diner in combinatie met een bowling arrangement beslist aan te bevelen. Voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.
j S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden iets meer van het eten verwacht na het lezen van recensies en het zien van de website, maar wel passend bij een bowlingcentrum. Prijs-kwaliteit vonden we hierdoor niet overeenkomen. Bediening was prima. Een minpuntje was dat we van te voren over de telefoon iets hadden afgesproken en dat de eigenaar later aan tafel kwam en zei: "het kan gewoon niet en ik ben de eigenaar, dus.....". Terwijl het telefonisch was afgesproken. Niet in gesprek of een stukje service bieden. Jammer!
lauwerijssen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Woensdagavond, weinig gasten in een grote ruimte maakt het wat kil, in tegenstelling tot de ontvangst en de bediening, die waren aller hartelijkst en vriendelijk.
De gerechten waren lekker en ruim voldoende. Opmaak was aandacht aan besteed.
Zeker voor herhaling vatbaar wat betreft bediening en gerechten.
Marinus F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
het lekkerst vond ik het vis gerecht van de CHEF.
Wij hadden vroeg gereserveerd ,er waren maar 5 tafels bezet ,daar door was de sfeer in deze
grote ruimte wat minder .Voordeel was dat de bediening iedereen snel en goed kon bedienen.
We kenden dit restaurant al en ook deze keer waren we uiterst tevreden met alles.
fam. faassen
s.pigheddu .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De 3 musketiers is een prettig en ongedwongen restaurant waar je lekker kunt eten. Prijs kwaliteit niveau is prima. Een tip om het helemaal af te maken is om bij de 3 en 4 gangenmenu's ook een wijnarrangement aan te bieden dan is het helemaal top.
pvegers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij komen hier zeker nog een keer terug, zal het bij vrienden ook aanbevelen.
Compliment voor de jongens van de bediening en zeker de kok, hij heeft mij verast met het visgerecht.
j.koopman38 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prima gegeten, gastvrij en attent personeel.
Just in time geserveerd.
Vooral de vis verrassing van de chef was heerlijk.
Geen last gehad van de bowlingbaan.
Doet aan de buitenkant heel anders aan.
wvelewout .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen!
Voorgerecht zag er erg smakelijk uit en was mooi opgemaakt.
Het toetje was verrassend lekker en de combinatie vers fruit, eis en hangop was voortreffelijk.
Bediening erg vriendelijk!
Gaan er zeker meerdere keren naar terug.
johan.viegen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Uitstekende bediening, zeer accuraat en vriendelijk en het tempo van opdienen van het volgende menu werd uitstekend ingeschat.
De door ons uitgekozen menu’s waren uitstekend van smaak en zeer sfeervol opgediend.
Bij het hoof gerecht had ik voor een rode huiswijn gekozen en ik moet zeggen: deze was van een uitstekende kwaliteit! Zacht en toch rondborstig en ik kan een ieder de scampi’s, de forel en de moeders scharrelvarken aanprijzen!
info869 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ontvangst hartverwarmend, eten uitstekend, ambiance had wat meer in de stijl van drie
musketeers moge uitstralen. Al met al zeker een reden om terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij waren met vacantie In Zevenbergen en hebben met vier personen gebruik gemaakt van de Albert Heijn aktie (2e persoon gratis). Keuze uit drie voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. Geweldig lekker gedineerd met leuke bediening en fijn tussenpauzes tussen de gerechten. Je werd er absoluut niet weggekeken. Een aanrader dus.